X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Telefonabonnement med gratis (billig) udenlandstelefoni


Svar
KilroyKilroySkrevet 06/10-14 12:48 
Jeg er på udkig efter et telefonabonnement, der inkluderet har meget billig udenlandstelefoni. Hvis der findes et selskab der måske endda tilbyder X antal gratis minutter, ville dette være helt perfekt. Er der nogen der kender telefonselskaber der tilbyder noget i den dur? Jeg har umiddelbart ikke selv kunne finde noget.
Kilroy Was Here
JmogJmogSkrevet 06/10-14 12:51 
Synes tit jeg ser reklamer for noget der hedder Lebara. Man ser dem overalt på Nørrebro i kbh fordi de har meget billig udlandstelefoni.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/10-14 13:04 
godt jeg så det her.... skal finde ud af hvad det koster at bruge data i japan?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
dchangdchangSkrevet 06/10-14 13:05 
Udlandstelefoni generelt eller i bestemte lande? For 3 reklamerer heftigt for deres Like Home abonnement hvor data og opkald i udlandet går ind under ens normale danske abonnement. Se hvilke lande der er med her;

3 Like Home...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HeroldHeroldSkrevet 06/10-14 13:24 
Det er fedt i UK og Sverige, i hvert fald. Tror ikke de dækker vildt meget, dog.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/10-14 16:34 
ChronoSousa>
godt jeg så det her.... skal finde ud af hvad det koster at bruge data i japan?

Japan er et lidt sært uland hvad 3G/LTE angår. Da jeg var i Japan for godt og vel et halvt års tid siden, var der stort set kun et selskab der tilbød 3G, med en ret lille cap (omkring 1-3 GB så vidt jeg husker). De fleste japanske teleselskaber tilbyder i stedet et lille mini WiFi-hotspot, som man kan rende rundt med i tasken, og trække data fra i stedet. Der var flere købsmuligheder: Man kunne tegne sig for et halv eller et helt år og få spottet gratis, eller købe spottet uden binding. Så vidt jeg husker var det nogenlunde danske priser (ca. 199,- pr. måned).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig