X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadowrun Returns


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 18/09-14 15:48 
Jeg har set ovenstående titel på tilbud på Steam. Umiddelbart virker det lidt som XCOM, hvilket jeg er pjattet med.
Har I prøvet det? Hvad siger I?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 18/09-14 15:59 
Det ligner mere et forsøg på at genskabe SNES-spillet end XCOM? Er det ren strategi?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 18/09-14 16:41 
Det er min opfattelse. Jeg har kigget lidt på diverse gameplays og det ser ret tiltalende ud. Uden at jeg kender noget til Shadowrun universet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 18/09-14 19:32 
Halvt adventure, halvt turnbased combat. Miljøerne er kun visuelt detaljerede - der er ikke så meget andet at komme efter end det man kan se.

Det er ret velskrevet og et fint spil, men det er ikke XCOM eller SNES-udgaven af Shadowrun. Shadowrun verdenen har dog et fedt mix af Cyberpunk og Fantasy, så hvis det lyder som noget man kan lide, så får det en anbefaling herfra. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
silverstarsilverstarSkrevet 19/09-14 12:10, rettet 19/09-14 12:11 
Jeg ville gerne prøve det oprindelige Shadowrun til SNES, hvis der er noget der vil sælge ell bytte det må de gerne sige til pr PM.
Hvor meget har det oprindelige SNES spil og Shadowrun Returns til fælles, er det den samme historie genfortalt på en ny platform, eller er det to forskellige historier, som blot foregår i samme univers?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 19/09-14 12:35 
Jeg er også blevet lidt hooked på det gamle Shadowrun på det seneste. Har altid afskrevet det fordi jeg synes det ser kedeligt ud, men jeg er så småt begyndt at blive nysgerrig, men desværre er prisen steget en del efterhånden. (dog ikke noget vildt, i forhold til SNES-standarder)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig