X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Direct


Svar
OlimarOlimarSkrevet 13/02-14 10:17 
Nintendo Direct i aften, kl 23? Får jeg det til? 41 minutters varighed.

Nintendo Direct
183 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
JmogJmogSkrevet 08/03-18 21:08 
Det var sørens. Du har ret.

Nåja, betyder ikke så meget hvis bare man passer ordentligt på den. De eneste skærme, jeg nogensinde har fået visuelt slid på, er dem der bruger stylus.
JmogJmogSkrevet 08/03-18 21:14 
Olimar>
Nintendo Direct i aften, kl 23? Får jeg det til? 41 minutters varighed.

Nintendo Direct

Korrekt, klokken 23.

Det er godt nok en lang omgang. De går sikkert amok i indies (glimrende!) for de kan da dårligt fylde tiden ud med first party spil. Det er alt for tidligt til at vise Metroid Prime 4, så her er mine gæt:

Wii U Smash Brothers i Switch remaster.
Diablo 3 Switch
Fire Emblem Dynasty Warriors

Og øhh... har der ikke været et nyt Pikmin på vej i snart tre år? Ikke 2D platformeren men et rigtigt Pikmin, som Miyamoto har sagt er stort set færdigt?

Derudover har jeg faktisk ingen idéer. Et par nye IP’er ville være dejligt.
JmogJmogSkrevet 08/03-18 21:33 
Ah, Mario Tennis Ages til Switch er nærmest garanteret til i aften:
http://www.eurogamer.net/articles/2018-03-08-mario-tennis-aces-launches-for-nintendo-switch-in-june
OlimarOlimarSkrevet 08/03-18 21:48 
Check lige datoen på den post du bumpede Jmog :p
SumezSumezSkrevet 08/03-18 22:30 
Jmog>
Derudover har jeg faktisk ingen idéer. Et par nye IP’er ville være dejligt.

Atter engang... DQ11 ville være dejligt ;) Det er snart fem måneder siden Square havde lovet os at vi ville høre noget (fall 2017), så der er rimelig mange der er ængstelige...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 08/03-18 23:07, rettet 08/03-18 23:26 
Remakes, remakes, remakes, og remakes.

Nintendo prøver virkelig hårdt på at gøre Switch til "det alle de andre har, bare 1-10 år senere" konsollen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 09/03-18 02:41 
Olimar>
Check lige datoen på den post du bumpede Jmog :p

Hovsa! :-D

Det var endda kun en time fra at være korrekt.
JmogJmogSkrevet 09/03-18 02:48 
Sumez>
Remakes, remakes, remakes, og remakes.

Nintendo prøver virkelig hårdt på at gøre Switch til "det alle de andre har, bare 1-10 år senere" konsollen.

Tjaa, jeg ville absolut foretrække nye spil, men taktikken er forståelig. Det er en strøm af gode spil som forholdsvist få mennesker spillede, fordi Wii U solgte så dårligt.

Nemme penge og også en sikker måde at sikre en lind strøm af first party titler til konsollen, hvilket de ikke ville være i stand til at levere med samme frekvens, hvis det var helt nye spil. En port kan klares på en fjerdedel af den tid en ny titel tager at udvikle.
SumezSumezSkrevet 09/03-18 08:14 
Ja, men en ting er Wii U-spillene, men så er der Crahs Bandicot, South Park, osv. Jeg kan selvfølgelig godt forstå strategien ud fra et forretningsmæssigt synspunkt, men det var også det hele deres forrige annonering bestod af, og det føles virkelig anstrengt efterhånden, at de konstant kommer flere år for sent til festen, men annoncerer det som om det er dem selv der starter den. Det er ikke sådan man sælger en Switch til mig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-18 08:31, rettet 09/03-18 13:45 
Jeg syntes det var en fin visning fra nintendo. Meget bedre end noget vi har set i lang tid.
Godt at se andre ip end nintendo kommer til den.
Så fanboys og dem der kun har "råd" til 1 konsol osse kan være med.

Men enig, den er heller ikke noget for mig i nu.
Næste konsol køb bliver en xbox one x. Pga sea of thieves , og state of decay 2.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BlumarinaBlumarinaSkrevet 13/09-18 17:45 
Ny Nintendo Direct i aften kl. 00.00. Den er sat til 35 min. og vil bl.a. indeholde mere information om Nintendo Switch Online, som lanceres i næste uge d. 18. september. Derudover vil den indeholde information om kommende titler til Switch og 3DS.

Nintendo Direct
JmogJmogSkrevet 13/09-18 18:59 
Håber de kommer med en overraskelse mht indholdet af Online. NES-titler er ikke nok. Nok for meget at håbe på men N64 og Gamecube ville virkeligt pynte.
SumezSumezSkrevet 13/09-18 21:33 
Gætter på 33 minutters Smash Bros.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 13/09-18 23:32 
Urg, ja det kunne jeg sagtens tro på Sumez
quadquadSkrevet 14/09-18 08:59 
En masse gamle titler, men også et nyt Luigi's Mansion. Serie med fantastisk potentiale, der bare aldrig helt er lykkedes.
BlumarinaBlumarinaSkrevet 14/09-18 10:17, rettet 14/09-18 10:17 
Nintendo er tilbage på sporet, ovenpå den skuffende E3-præsentation. Højdepunkterne for mig var annonceringen af Luigi's Mansion 3 samt trailerne for Super Mario Party og Yoshi's Crafted World. Det så meget lovende ud :)

Derudover må fans af titler som New Super Mario Bros. U Deluxe, Animal Crossing og Final Fantasy også være tilfredse.
Bede-xBede-xSkrevet 14/09-18 11:23, rettet 14/09-18 11:30 
Hvorfor? Det er jo hovedsageligt genudgivelser, der har været på andre platforme længe, så er man fan har man vel stiftet bekendtskab med det meste tidligere? Jeg havde håbet på et nyt 2D Mario, men Yoshi så til gengæld flot ud:

https://youtu.be/KIfdKxk93l8
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BlumarinaBlumarinaSkrevet 14/09-18 11:54 
Jeg havde også hellere set et nyt take på 2D Mario, men det er tiden desværre ikke inde til endnu. New Super Mario Bros. U Deluxe skal nok sælge som varmt brød igen. Selvom det ikke siger så meget, er spillet det bedste i serien og mange har netop ikke spillet det, som følge af Wii Uen lave salgstal. Derudover er Nintendo fans vilde med at "double dippe", så det skal nok blive et hit.

Fans af Final Fantasy må da slikke sig om munden med nedenstående titler - eller tager jeg helt fejl? Mange har aldrig tidligere været udgivet på en Nintendo-konsol, hvor serien jo oprindeligt startede.
Nintendo Direct

Som sagt synes jeg også, at Yoshi's Crafted World så spændende ud - og når man ser det levende banedesign, ærgrer jeg mig endnu mere over, at 2D Mario har stået stille i MANGE år.
Bede-xBede-xSkrevet 14/09-18 16:06, rettet 14/09-18 22:09 
Retrolasse>Fans af Final Fantasy må da slikke sig om munden med nedenstående titler - eller tager jeg helt fejl? Mange har aldrig tidligere været udgivet på en Nintendo-konsol, hvor serien jo oprindeligt startede.

Joh, men de var jo også nye på PS4, når/da de kom der første gang. Eller PC og Xbox One som de fleste også er på eller på vej til ;)

Men er selvfølgelig rart at have adgang til dem på flere moderne platforme.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/09-18 17:20 
Fedt nok med et nyt Luigi's Mansion til Switch :)
BeanoBeanoSkrevet 14/09-18 18:04 
Peachy...

"Nintendo Switch requires weekly online check-in to play NES games "
https://www.eurogamer.net/articles/2018-09-14-nintendo-requires-weekly-online-check-in-to-play-nes-games
JmogJmogSkrevet 14/09-18 21:05 
Hmm, lidt fjollet at det ikke er månedligt ligesom de gør med GWG og PS Plus titlerne. Man kan jo ikke købe en uges abonnement.
SumezSumezSkrevet 14/09-18 23:16 
Som fan af Final Fantasy er jeg meget ligeglad med endnu en bunke nye udgivelser af gamle spil som jeg allerede har adskillige andre udgaver af :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/09-18 23:22 
Jmog>
Hmm, lidt fjollet at det ikke er månedligt ligesom de gør med GWG og PS Plus titlerne. Man kan jo ikke købe en uges abonnement.

PS+ er så længe som ens abbo løber, dvs. op til 1 år.
JmogJmogSkrevet 15/09-18 00:22, rettet 15/09-18 00:31 
Det jeg mente var at GWG og PS Plus titlerne én gang om måneden tjekker online om licensen stadig er aktiv/abonnementet er aktivt.

Så et onlinetjek oftere end den korteste periode du kan betale for virker unødvendigt.
BeanoBeanoSkrevet 15/09-18 00:49, rettet 15/09-18 00:50 
Jeg forstod dig skam godt, på begge punkter ;)
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-18 10:19 
Beano>
Peachy...

"Nintendo Switch requires weekly online check-in to play NES games "
https://www.eurogamer.net/articles/2018-09-14-nintendo-requires-weekly-online-check-in-to-play-nes-games

Synes egentlig ikke det er så slemt, da der i forvejen er tale om lejespil, men selvfølgelig unødvendigt. Det her er dog træls (taget fra den linkede artikel):

And here's another wrinkle. Nintendo will not keep your cloud save data if your online subscription runs out.

Again, this is different to PS4 and Xbox One, where PS4 cloud saves are kept for six months after a user's subscription lapses, and Xbox One cloud saves do not require a Gold subscription and are therefore kept indefinitely.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 14/02-19 00:16 
Lige set nogle af trailers det kommer til fremtidige titler som Super Mario maker 2 og Legend of Zelda: Links awakening remake. Har ikke prøvet det oprindelige spil af Links awakening. Men var der også Super Mario karakterer med i det, eller det noget nyt?
Interessant stil, sådan lidt plastik, mini fornemmelse.
WehnerWehnerSkrevet 14/02-19 00:30 
Sådan husker jeg det ikke. Det er mange år siden, men jeg tror, det nærmede Majora's Mask stemningsmæssigt. Sådan lidt spooky og drømmeagtigt (unsurprisingly).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/02-19 00:44 
Jo, der er en figur med der er tydeligt modelleret efter Mario (hvilket Ocarina of Time også har). Frøen Wart (slutbossen i Super Mario Bros 2) er også med som en af dem der lærer dig at spille en sang på okarinaen, under sit japanske navn, Mamu.
Men som Wehner siger, er der sådan en drømme-agtig "ekko" stemning af det velkendte i spillet. Der er også en pige der minder om Zelda, og en boss der refererer til kampene med både Ganon og Agahnim i Zelda 3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-19 07:10 
Er i klar på Tetris Battle Royale? ....på PSP?

https://twitter.com/tetris99game/status/1095833694449868805
JmogJmogSkrevet 15/02-19 22:46 
Ha, Tetris 99. Mit første spil bliver jeg nummer 1.

Virkelig sødt koncept med Tetris Battle Royale.
JmogJmogSkrevet 15/02-19 22:52 
...men det er en fucking forbrydelse mod menneskeden at man ikke kan slå det der preview-snavs fra. Jeg VED godt hvor den vil lande. Det der gennemsigtige snask distraherer helt vildt.
183 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig