X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2013: Vinderen


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 05/02-14 14:27, rettet 05/02-14 14:29 
23 spil blev nomineret, men der kan kun være én vinder. Efter en måneds afstemninger kåres hermed P:R Årets Spil 2013. Sådan forløb det...

Årets Spil 2013: Vinderen

Vi takker for interessen og håber at alle spiller årets spil, The Last Of Us, og også giver en masse af de andre nominerede kvalitetsspil chancen.
BeanoBeanoSkrevet 05/02-14 14:40 
De bedste svampe vandt.
ChronoChronoSkrevet 05/02-14 15:29 
Jeg bliver vist nødt til at få spillet Tomb Raider - mon ikke det bliver spillet jeg skal have sammen med en PS4 så.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02-14 15:36 
Det var ikke overraskende, men heller ikke helt ufortjent :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 05/02-14 15:40 
Det er også med god grund at gutterne på arbejdet gik rundt og sagde... "Hey, har du spillet Last of Us?"
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 05/02-14 16:15 
Guacamelee! skal have en anbefaling med herfra. Jeg har spillet det i coop, hvor det også fungerer glimrende, og giver endnu en dimension til kampsystemet.

Brothers fik jeg også købt og spillet igennem, mere eller mindre på grund af positiv omtale her, og selv om det er et godt spil, blev det nok hypet for meget, så jeg forventede mere, rent spilmekanisk. Historiemæssigt og hvordan styringen spiller sammen med historiefortællingen, er dog ganske godt lavet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02-14 16:16, rettet 05/02-14 16:16 
Ja det var en skam Guacamelee ikke kom længere end det gjorde :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 05/02-14 17:01 
Jeg er overrasket over at GTAV ikke nåede i finalen, havde ikke forventet at det vandt, men dog at det kom længere end det gjorde. Det samme gælder Beyond: Two Souls.

Jeg må også få prøvet Tomb Raider, det er en af de serier, som jeg med tiden har mistet interessen for, jeg synes de har pumpet for mange titler ud, som blot føltes som at koge suppe på gamle ben uden at tilføre noget nyt. Jeg var vild med de første par titler i serien, så vil give det nye en chance ved lejlighed.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02-14 17:02 
Man kan i hvert fald ikke sige at det nye Tomb Raider bare kører videre på den gamle formel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/02-14 18:30 
TLOU skuffede mig, der er ikke rigtigt noget at sætte en finger på, men underligt nok kedede både gameplay og personerne mig bravt hele vejen igennem, det hele blev lidt for tungt. Så hellere uncharted med de små humoristiske indslag.

Men hold da op, når man kigger op igennem alle de nominerede spil, så skinner det virkelig igennem hvor sløvt et spil år det har været, men det var vel også forventet.
ChronoChronoSkrevet 05/02-14 18:42 
Du vrøvler ;-)

TLOU var da helt sikkert blandt de bedste spil i år, og også blandt de måske ti bedste spil i generationen i det hele taget.

Der er da også vanvittigt mange gode spil i år - og endnu flere der slet ikke blev plads til.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 05/02-14 18:50 
Preach on, Brotha! TLOU er eminent.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
silverstarsilverstarSkrevet 05/02-14 20:42 
Enig, det er meget længe siden jeg har spillet et spil af denne kaliber, jeg kan ikke huske at jeg har prøvet andre spil i denne generation der var helt på samme høje niveau som TLOU.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HankyHankySkrevet 05/02-14 21:09, rettet 05/02-14 21:10 
Whoa, for en gang skyld er jeg rystende enig med Azz. Jeg havde det på præcis samme måde - alt virker gennemført, og det er svært at udpege deciderede dårlige ting, for de er der ikke. Alligevel kedede jeg mig bare så meget :( Jeg vil til hver en tid også hellere spille Uncharted, men sådan er vi jo så forskellige.

Det er i øvrigt en rigtig fin top 3 der kom i finalen. Var der byttet rundt på Tomb Raider og Last of Us, så havde vi min personlige liste for i år :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/02-14 21:44 
Jeg er også enig mht. TLOU, men jeg troede at det egentlig var noget selvforskyldt da jeg tæskede det igennem af én omgang og virkelig syntes at det trak i langdrag til sidst.
OlimarOlimarSkrevet 05/02-14 21:48, rettet 05/02-14 21:48 
Også enig med Azz, Hanky DB, mht TLOU, skrev det i en tråd, sidste år.
slk486slk486Skrevet 05/02-14 21:48 
Ja, det var kedeligt fra start til slut og historien var alt for tør. Faktisk var det slet ikke et godt spil.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 05/02-14 21:51 
I er ikke raske...
slk486slk486Skrevet 05/02-14 21:52 
;)

"Left behind" - haps.
j/k
HankyHankySkrevet 05/02-14 22:00 
slk486>
Ja, det var kedeligt fra start til slut og historien var alt for tør. Faktisk var det slet ikke et godt spil.

Historien og personerne var i sig selv spændende og velfortalt, men sådan rent gameplay-mæssigt, kedede jeg mig desværre.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02-14 22:13 
Det er jeg helt enig i. Synes dog stadig det var rigtig godt, men faktisk kun pga historien.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/02-14 22:20 
Jeg hader normalt spil med en overdreven mængde stealth. Af en eller anden grund havde jeg det ret vildt over det i TLoU.
Men i samme spor som Bo, tror jeg også jeg ville have haft samme opfattelse som andre, hvis jeg havde spillet det i én køre. Frem for at spille i 1-2 timers sekvenser som jeg gjorde. :)

Undrede mig bare lidt over, hvordan Joel kun havde plads til f.eks. ~20 patroner til revolveren, når rygsækken havde plads til uanede mængder piller og scrap :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig