X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pikmin 3-tråden


Svar Sortering
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-13 10:09, rettet 26/07-13 10:33 
Jeg tænkte det var på sin plads med en dedikeret tråd.

Fra Wii U-tråden:

Sonic>
Har spillet med Gamepad. Har ingen nunchuk, men kan godt se, at det nok vil være lettere, og mere præcist med nunchuk + wiimote. Indtil videre har jeg kun skulle "bruge" gamepaddens touch en gang, så vidt jeg husker. Jeg nåede heller ikke særligt langt ig... Se hele indlægget
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
56 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
HankyHankySkrevet 07/11-13 16:23 
Ja, det er rigtig pænt :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/11-13 16:38 
Jeg er fuldstændig blown away af titelskærmen :O

Købte det da det udkom, men har ikke spillet det. Synes jeg ville igennem toeren først så jeg ikke fik spoilet noget af den garanteret sammenhængende historie ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/11-13 16:53 
1'eren og 2'eren var også overraskende flotte. Har du spillet 2'eren igennem nu? Det er bestemt ikke spild af tid at få afsluttet det først :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/11-13 22:35 
Ja har gennemført det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 30/05-14 15:47 
En ny 2.0 opdatering er kommet til Pikmin 3 :)

http://www.gengame.net/2014/05/nintendo-just-updated-pikmin-3-and-its-practically-a-new-game/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 30/05-14 15:54 
Men stadig ikke mulighed for kort-features på tv når man spiller med wiimote+nunchuck? :P
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig