X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Steam trading card


Svar
dpldplSkrevet 28/06-13 13:17, rettet 29/06-13 10:08 
Til alle folk der nysgerrig og måske gerne vil have et gratis spil eller 2, her kommer jeg med lille tip om Steams nye feature.

TRADING CARDS:
Det hele går ud på at steam nu giver folk trading cards når man spiller et af de spil som indgår i den featuren(flere er på vej). Man er altid garanteret 3 til 5 kort på købte spil(Lidt andre regler for F2P spil).
Nå man så har fuld set af kort, kan de laves om til en reward, der indholder baggrunde, emoticon, bagde og andet Steam halløj.

Men til folk som mig der ikke går op i de rewards, så er der en mulighed for tjene lidt penge til Steam wallet. F.eks fik jeg et foil kort fra Serious Sam 3, den blev solgt for ca. 2,5$ tidliger i dag. Normalle kort sælger et sted imellem 0,1 til 0,7€.

Her er 2 gode tips til at få kort:
1: Det kræver kun man har startet et spil, man får også kort ved side afk i hovedmenuen til spillet (Jeg sidder surfe/ser netflix men spillene kører i baggrunden)
2: Man kan have flere spil kørerene af en gang og få flere kort på samme tid.

Bare et lille tip, der måske giver lidt flere penge til næste steam sommer udsalg der nok snart rammer. (Selv oppe på 11€ nu :P)

EDIT: Nå ja til folk der gerne vil have kort til bruge, man kan også bytte dem :P

Info på steam.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/06-13 09:46 
Hehe - jeg fik lige 3 kort i Binding of Isaac uden overhovedet at spille :-)
Fjollet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/04-14 14:36 
Jeg har en 25% coupon til Pixel Piracy, hvis nogle vil have?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/06-14 20:05 
Og jeg har også 50% OFF Mutant Mudds Deluxe gratis.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/08-14 13:08 
Hvis man sælger et kort, kan man så få det magen til igen ved at spille :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
PapandPapandSkrevet 09/08-14 13:27 
Ja, såfremt der er flere tilgængelige drops til spillet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/08-14 13:30 
Kan du for lidt nærmere. tilgængelige drops til spillet? :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
PapandPapandSkrevet 09/08-14 14:06 
Der er fin info på Steam. Men på udvalgte titler, så droppes der trading cards. De bruges til at skabe et emblem, som så giver noget erfaringspoint, ikoner og lignende. Det er det rene skrammel.

Et emblem kræver for det meste 8-12 specifikke kort for at kunne skabes. Dit spiller dropper halvdelen, så du får altså i snit 5 kort ved blot at spille. Du kan så risikere, at de 5 kort er ens, så mangler du fortsat 9 kort for at kunne skabe dit emblem. For at skaffe de resterende kort, så må du enten bytte dig til dem eller købe via markedspladsen.

Mit tip: Sælg hele pisset på markedspladsen! Jeg har 575 spil, hvoraf ca. 70 er med trading cards. Der droppes i snit 5 per spil x salgsværdi på ca. 0,10 euro per kort = 35 euro.

Jeg har ikke sagt jobbet op endnu, men har da fået et par gratis småspil ud af det. ;)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/08-14 14:40 
Kan godt lide det med at stige i level, er ved at gennemføre OMG Zombies 20 gange for at få den sidste achivement også :=) Men ok jeg er med :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/08-14 15:16, rettet 09/08-14 15:31 
Men ok god idé at sælge dem alligevel, når man kun kan bytte med sine venner :=/

Edit:
Har sat dem alle til salg!
Hoid to colony C05 where the computer is...
PapandPapandSkrevet 09/08-14 15:36 
Du kan faktisk også bytte med alle andre. Under hvert spils forum er der dedikerede byttetråde.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/08-14 15:43 
Nå okay :=) dropper det, det er alligevel kun udseende på Steam man kan lave om jo højere level man er, ik?
Hoid to colony C05 where the computer is...
PapandPapandSkrevet 09/08-14 15:56 
Jo på ens profil.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig