X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Incredible Adventures of Van Helsing


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/05-13 05:45, rettet 24/05-13 05:48 
Jeg impulskøbte et nyt spil på Steam ved navn The Incredible Adventures of Van Helsing, har spillet det en lille times tid og er allerede vild med det.

Det er en Diablo klon der både er på PC og Xbox LIVE Arcade, hvor man, som navnet antyder, spiller Van Helsing.

Allerde fra starten af er der overvældende meget information i spillet: Man har to forskellige våben sæt bestående af skyde- og nærkamps våben, 3 forskellige skill trees og en AI partner ved navn Katarina som også har udstyr der skal administreres og AI rutiner der kan justeres så hun f.eks. automatisk samler ting op og kan fungere som tank eller DPS alt efter hvordan man vil spille og hun har selvfølgelig også nye skills og ting hun kan lærer.

Det er næsten Info overload, men der er en god tutorial og tooltips der forklarer alting.

Hvad der dog virkelig har mig hooked, er spillets univers. Det er en blanding af alt muligt middelaldermytologi krydret med lidt steampunk, men stadig skrevet med moderne sprog og humor imellem spillets hovedpersoner, ligesom i de ny Sherlock Holmes film.

Det er udviklet af et eller andet lille studie fra Ungarn, men alligevel er det alt det Diablo 3 burde have været + meget mere.

Her er en trailer

http://youtu.be/lLbrfGt8_Lw
jaesjaesSkrevet 27/05-14 19:49 
2'eren er allerede ude, og lyder til at være en forbedring. Det virker desværre ikke som om, nogle af spillene kommer til konsol (de understøtter dog gamepads), men jeg har ikke researchet det så meget.

http://www.metacritic.com/game/pc/the-incredible-adventures-of-van-helsing-ii/critic-reviews
SumezSumezSkrevet 28/05-14 13:13 
Det er da ret fine anmeldelser. Nogen der har prøvet noget af det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/05-14 13:31 
Najs - er det ude på XBLA nu?
j/k
SumezSumezSkrevet 28/05-14 13:33 
jaes>
Det virker desværre ikke som om, nogle af spillene kommer til konsol (de understøtter dog gamepads), men jeg har ikke researchet det så meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/05-14 13:35 
Darkbeat>
Det er en Diablo klon der både er på PC og Xbox LIVE Arcade, hvor man, som navnet antyder, spiller Van Helsing.

?
j/k
SumezSumezSkrevet 28/05-14 13:46 
1'eren skulle have været på XBLA i Q4 sidste år, men er aldrig dukket på. 2'eren har vist ikke nævnt noget om XBLA overhovedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/05-14 13:51, rettet 28/05-14 14:06 
Det er sgu også lidt forvirrende.
Alle steder jeg søgte, stod der at det første spil var til både PC og XBLA, men det er åbenbart ikke kommet på sidstnævnte endnu... Til trods for, at de jo så åbenbart har annonceret* en efterfølger nu.

Dælme lidt slapt fra deres side, hvis de ikke engang kan meddele om XBLA versionen er droppet eller ej.. :\

*Edit: Udgivet!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 28/05-14 14:03 
Til trods for, at de jo så åbenbart har annonceret en efterfølger nu.

Udgivet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/05-14 14:05 
My bad! Tror hjernen må have slået lidt fra, efter tre kvarter i telefonkø. :)
Hermed rettet!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 28/05-14 20:00 
Ah ok. 2 bad.
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/05-14 10:56 
Jeg anmeldte 1'eren sidste år: http://www.eurogamer.dk/articles/2013-06-05-the-incredible-adventures-of-van-helsing-anmeldelse

5/10 for de dovne.
Et virkelig ligegyldigt og dårligt spil, som jeg på ingen måde kan forstå at nogen vil anbefale.
Slet ikke når der er fine alternativer på markedet.

Det lyder som om 2'eren bygger videre på det første spil, så jeg ville personligt gå i en stor bue uden om.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
XiwanaXiwanaSkrevet 02/12-15 14:10, rettet 02/12-15 14:12 
1'eren er nu også tilgængelig på xbox (gratis i denne måned med guldabonnement). Men hold da op, hvor er det et skidt spil! Hvis man kommer fra D3 og forventer mere af samme skuffe, bliver man slemt skuffet. Elendigt menusystem og ringe gameplay med massive performanceproblemer. Frameraten er i al fald helt hen i vejret hos mig. PC/Mac-udgaven er muligvis glimrende, men xboxversionen er stærkt-stærkt undervældende. Så hellere Torchlight!
[inspirational quote here]
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig