X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R Mobilvenlig


Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 13/04-13 18:41, rettet 13/04-13 20:27 
Det er nu markant lettere at følge med i forummet, slå et spil op eller checke om man er ved at købe en dublet, selvom man er på farten. I hvert fald hvis man har en iPhone, en BlackBerry eller en Android-mobil, som nu automatisk bruger en mobilvenlig udgave af P:R.

Hvis din mobil ikke skifter over automatisk, kan du prøve det fra dette link:
http://www.playright.dk/?mobile=1

Også hvis du bare er nysgerrig fra din computer - lav så browservinduet lille for at få en fornemmelse af mobiludgaven. Skift tilbage med Desktop-linket i bunden af siden.

I det store hele skulle alle vigtige aspekter af sitet fungere, men der er selvfølgelig visse begrænsninger og taget en række kompromisser, for at tilpasse det hele. Støder du på deciderede problemer eller lignende kan du sende en besked til undertegnede, omend jeg på forhånd gør opmærksom på, at det primært er beregnet til iPhone eller tilsvarende, og at der ikke tilstræbes fuld kompabilitet på mobil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/04-13 19:03, rettet 13/04-13 21:34 
Med et manuelt skift ser det også godt ud på Windows Phone.
Går ikke ud fra der er mange WP7.5/8 brugere her, men ville alligevel nævne det :)

- Ville det være muligt at tilføje et Mobil link i bunden af siden, ligesom der er Desktop link når man er på mobilsiden, eller bliver det for sammenklemt ift. designet?

EDIT:
Rune tryllede lidt, så nu går Windows Phone 7.5/8 også selv på mobilsiden :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WonderboyWonderboySkrevet 13/04-13 19:12 
trykket på linket og nu er mit playright på min bærbar i forkert format hvordan får jeg det normalt igen?.
I love monster land
RJKRJKSkrevet 13/04-13 19:13 
RJK>
Skift tilbage med Desktop-linket i bunden af siden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WonderboyWonderboySkrevet 13/04-13 19:14 
Takker
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 13/04-13 20:18 
Fint initiativ men foreækker dog desktop udgaven på min iPad da jeg syntes skriften er småt nok i mobil tilstand ;)
RJKRJKSkrevet 13/04-13 20:56 
Det er ikke beregnet til iPad, men til mobiltelefoner, som det fremgår :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 13/04-13 21:11 
Sorry :)
SonicSonicSkrevet 13/04-13 23:38 
Sjovt, tænkte på selvsamme ting sidste dag, at det ville være helt rart med et mobilt Play:Right, da knapperne på sitet er så små :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
The DaneThe DaneSkrevet 14/04-13 00:19 
Så mangler vi bare en app :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/04-13 13:18, rettet 14/04-13 13:19 
FancyPants>
Rune tryllede lidt, så nu går Windows Phone 7.5/8 også selv på mobilsiden :)

Det får mig til at tænke, at der bliver brugt en form for user agent detection.
Det vil jeg klart fraråde.
Det kommer til at være et mareridt, at holde styr på alle tænkelige browsere, styresystemer og enheder. Og om man nu holder telefonen sidelæns eller oprejst.

I stedet vil jeg anbefale, at bruge css til at justere layoutet ift. bredden på browseren.
Det er selvfølgelig ikke en fremgangsmåde uden problemer :-)

Men der er brugt rigtig meget tid på at tænke over det til det nye www.dr.dk, så der kan evt. hentes inspiration.

EDIT: ja og så synes jeg selvfølgelig det er fedt at P:R er brugbart på mobilen nu - uanset fremgangsmåde.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/04-13 17:51, rettet 14/04-13 17:51 
Når jeg bruger siden på min telefon (android 4.0.4) står første linje i hver svar forskudt helt ud til hvor datoen er skrevet.

Dvs sådan her

Skrevet xx/xx xx:xx
----------------------Og først her starter teksten.
RJKRJKSkrevet 14/04-13 18:52 
Det var vist bare generelt for alle, når man ikke er logget ind. Er fikset.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig