X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tropes vs Women in Video Games


Svar Sortering
Captain NCaptain NSkrevet 08/03-13 21:30, rettet 08/03-13 21:31 
Syntes godt vi kunne bruge en god debat herinde så hvorfor ikke snakke om "Tropes vs Women in Video Games"
En Youtube video serie som er blevet funded med oer $160.000 på Kickstarter.
I den første video som er blevet lagt op for ganske kort tid siden er der fokus på "Damsel in Distress" scenariet som alle herinde nok kender fra både Mario, Zelda og mange andre spil.

Tropes vs Women in Video Games
Videoen syntes dog at have en ret feministisk tone, så det skal man lige været opsat på.
Skaberen har dog valgt at man ikke kan kommentere på videoen, hvilket jo ødelægger debat mulighederne lidt, men det hænger sammen med den enorme chikane hun har haft omkring projektet.

Men lad os få en god snak igang, hvad syntes i om diverse "Tropes" som er typiske for kvinder i spil, og er de i bund og grund meget værre end dem mænd har?

Damsel in Distress: Part 1 - Tropes vs Women in Video Games
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/03-13 21:49 
Kald mig bare gammel eller hamrende lidt med på noderne (eller begge dele), men hvad i alverden er en "trope"?
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/03-13 23:31 
En slags "stereotyp", tror jeg nok.

Jeg har fulgt debatten lidt forskellige steder på nettet, men som mand syntes jeg ikke at jeg har noget at tilføje. Det må være op til folk selv om de vil falde i de gængse kønsroller, det er ikke dét som min respekt for dem hviler på. Jeg respektere folk der respektere andre.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 09:58, rettet 09/03-13 10:00 
Jeg så kun op til 10min af hendes video, Hvad er hendes pointe?
At en svag mand skal sidde i et tårn og skrige på en stærk pige/dame efter hjælp?
Hvor efter hun skal bage mine 87 killo ned af trapperne i mens jeg græder og takker hende?

Jeg tvivler på at hun selv er tiltrukket af de mænd-typer?
Tro slet ikke de findes? (man skal leder i lang tid efter dem) Vi er født som "jager/beskytter"

Stopper også her.... ellers bliver mit indlæg til et "RANT" :D

Edit:
Kan godt forstår hun har valgt at man ikke kan skrive på hendes video :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/03-13 10:46, rettet 09/03-13 11:13 
ChronoSousa>
Tro slet ikke de findes?

Jeg tror nu nok, de findes. Men de foretrækker bare, at det er en anden mand, der bærer dem ned ad trapperne :D

EDIT: Nu fik jeg lige set lidt over 10 min. af videoen. Orkede ikke mere, da hun begyndte at sammenligne kvinderne med bolde i et spil. Det er sgu sjovt nok, at hun beskiver brugen af "damsel in distress"-temaet i et videospil som en doven undskyldning for gameplay, men så samtidig vælger at hoppe i den modsatte grøft og giver den max gas som intellektuel rødstrømpe. Det er da lige så dovent. Den mest konstruktive og fornuftige løsning, ville være at holde sig ca. midt på vejen. Men da det også er den løsning, der kræver mest energi og hjernekraft, ser man den sjældent brugt.
AV Intelligent Terminal
3of193of19Skrevet 09/03-13 11:08 
Hun siger ikke noget om at Damsel klische'en bare skal kønsskiftes. Hun kritiserer at det bliver brugt meget MEGET ofte, samt at antallet af stærke kvindelige hoved figurer (som ikke bare er en Chun Li (kan sparke røv, men er alligevel bare en pige) eller Cammy (isdronning)) er forsvindende småt. Mara Jade og Bayonetta er to eksempler jeg sådan lige kan finde på, samt den figur hun nævner fra Dinosaur Planet inden det blev et Star Fox spil.


For nærmere forklaring af Chun Li/Cammy modsætningen, samt hvorfor Bayonetta er mere end bare røv og patter (undskyld tonen), check GameOverthinkers video om Bayonetta:

Link...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 11:19, rettet 09/03-13 11:19 
killerbean:
xD

Det er så dumt at det skal gå ud over video spil, fordi hun spiller håndbold og hader mænd!
Har hun ikke spillet dem 3of19 snakker om? eller metroid/tomb raider/resident evil/eller zelda på cdi :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/03-13 11:31 
Jeg så gerne et afsnit kaldet: "Princess What's-Her-Name vs. Queen Slug-for-a-Butt", men det sker nok næppe :D
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 11:44 
jeg elsker dig killerbean! hvis jeg skal redes i video-spil.? Så skal det være af dig!! :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 09/03-13 12:16 
KillerBean2>
Kald mig bare gammel eller hamrende lidt med på noderne (eller begge dele), men hvad i alverden er en "trope"?

Hvis du aldrig nogensinde har været inde på tvtropes.com, har du godt nok en genial verden til gode.
Den side må være lige op din alley.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 09/03-13 13:20 
ChronoSousa>
killerbean:
xD

Det er så dumt at det skal gå ud over video spil, fordi hun spiller håndbold og hader mænd!
Har hun ikke spillet dem 3of19 snakker om? eller metroid/tomb raider/resident evil/eller zelda på cdi :D

Samus er en isdronning i de fleste spil undtagen lige Other M, hvor hun pludselig er morphet fra "Cammy" til "Chun Li" typen.

Videospil ville jo heller ikke tabe noget hvis man brugte Damsel tropen lidt mindre. Ville du få mindre sjov ud af et Mario spil, hvor Bowser IKKE har kidnappet Peach for en gangs skyld? Hvad med et Zelda hvor Zelda ikke bortføres af Ganon halvvejs igennem, eller hvis, at man så overtager hende en overgang og benytter hendes snilde og Sheik skills til at flygte eller manipulere indefra (lidt som Peach så dog gør i Paper Mario spillene)?
Der er masser af muligheder for mere variation men mange designere er bare dovne.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/03-13 14:33 
3of19>
Ville du få mindre sjov ud af et Mario spil, hvor Bowser IKKE har kidnappet Peach for en gangs skyld?

Næhh, men omvendt ville jeg heller ikke få mere sjov ud af det. Når man har gennemført et Mario-spil tænker man jo ikke: "Yes! Nu fik jeg prinsessen!" og begynder at lægge planer for villa, volvo og vovhund. Man tænker bare: "Yes! Jeg gennemførte spillet!" og er ellers ret fløjtende ligeglad med Peach. Hun er der jo kun, fordi der skal være en knude for enden af gameplayet. Der er ikke nogen bare nogenlunde fornuftigt tænkende mennesker, der kan tillade sig at tolke det som noget dybere end det. Hvis man begynder at påstå, at Peach fremstår som et statuerende eksempel på nedladende kvindesyn, har man, IMO, roterende fis i kasketten.
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 16:48, rettet 09/03-13 16:54 
Jeg er meget forvirret over hendes video.
Når kommer til video spil har killerbean2 ramt rigtig, har ikke mere at tilføje.

Men det er også filme hun har et problem med, er det fordi hun føler sig svag/undertryk, at en mand skal være den stærke i forholdet? (ikke mentalt stærk) Det hun taler om meget, er mand som redder kvinder i farer.
Hvis hun er til mænd? Gad jeg godt se hvordan hun vil ha' det med: At efter en tur på en lækker restaurant med sin mand, møde de 2 store rocker typer på vej hjem, hvor efter manden løber hjem og la hende ta lorten, og hun kommer hjem uden penge og et blåtøje, og det første hun gør er at kysse sin mand godnat!

Heldigvis tænker hetero-kvinder ikke sådan?. Jeg har mødt en del tøsser i mit liv.
Alle vil ha at jeg sov i højre siden af sengen, tættes på døren. Hvis nu der kom en indbrudstyv. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
scavengerscavengerSkrevet 09/03-13 17:13 
ChronoSousa>
jeg elsker dig killerbean! hvis jeg skal redes i video-spil.? Så skal det være af dig!! :D

Jeg ville gerne se KillerBean bære dine 87 kilo ned ad trapperne :-)
Nemo me impune lacessit
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/03-13 17:15 
Så kan du køre ambulancen :)
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 17:15, rettet 09/03-13 17:20 
Selve videoen ville være fin hvis det bare var et kig på en masse "Damsel's in distress" i videospil men det virker som om hun hele tiden prøver at få en pointe igennem som jeg ikke syntes er der.

Syntes dog det er sjovt at hun selvom hun snakker så meget om at piger er objekter i spil, at hun slet ikke nævner slutningen på Double Dragon hvor Billy og Jimmy skal kæmpe om hvem der får tøsen :)
For slet ikke at tale om Duke Nukem :)

Men som sagt kan jeg heller ikke rigtigt se hendes pointe. Der er jo hundredevis af spil hvor piger har meget fremtrædende roller osv men "Damsel in Distress" er jo en klassiker som er meget nem at identificere med, og så var det en simpel og nem storyline for spil i gamle dage da det var let at forstå.
Desuden er det da langt fra altid kvinden der bliver bortført i spil. For det meste er det jo enten familie, venner eller kæresten der bliver fanget da det jo helst skal være en person hovedpersonen har et forhold til.

Desuden syntes jeg da også at spil idag giver piger meget mere fremtrædende roller end i gamle dage.
Selv i et spil som Lolipop Chainsaw er det jo faktisk fyren som i næsten bogstaveligset forstand bliver behandlet som et objekt og spillet oser da også af sexuelle overtoner, men idéen her er jo også at det hele skal være fuldstændigt langt ude, og det skal du fandeme også være plads til i industrien så der kommer lidt variation.


En ting jeg faktisk rigtig gerne ville se i et Zelda spil ville faktisk være et spil hvor man enten styrede Zeldas side af historien, eller endnu mere interessant, hvis Link i det næste spil blev gender swappet. Det tror jeg sagtens kunne fungerer, der står jo ikke noget om at helten skal være en mand, der skal dog nok stadig være en prinsesse Zelda et sted men der ville være så mange spændende muligheder at gøre brug af.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 17:22, rettet 09/03-13 17:26 
KillerBean2>
Så kan du køre ambulancen :)

HEY HEY.!!!! :(
Jeg har spiste meget salat på det sidste :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/03-13 12:32 
Det giver meget mere mening med en her form for motivation:

Best Dad Ever hacks Donkey Kong so his daughter can play as a girl
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/03-13 13:23 
Det er fanmer cool. Det mindede mig om den her artikel. Jeg kan ikke huske om den er blevet linket herfra

http://www.thestar.com/life/technology/2012/11/16/dad_hacks_classic_legend_of_zelda_game_to_make_the_hero_into_a_heroine.html
The DaneThe DaneSkrevet 10/03-13 14:27 
Selvom det nok er en stereotypisk portrættering af kvinder i mange spil, så er det jo kun pga. det er en del af historien. Der kan sikkert nævnes mange spil hvor kvinderne er "stærke", eller på anden vis er den som redder manden (Jill of the Jungle for bare at nævne ét). Så - uden at have set filmen :p - så er hendes problem vel at hun generelisere, eller bare ikke har nok data til at danne sine konklusioner.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
--Skrevet 10/03-13 14:38 
Som jeg ser det, kan man altid finde opbakning til sine påstande, så længe man blot søger konkret og sorteret, og så længe man fortolker.

Det svarer lidt til at lave en undersøgelse som skal afklare hvor mange unge i nattelivet der tager stoffer, hvorefter man finder det værste technodiskotek, og bygger undersøgelsen på de 10 personer som ser mest fucked up ud. Dette ville resultere en en undersøgelse som siger at 100% af unge i by livet tager narko, dog ville den ikke afspejle sandheden specielt godt.

Det er lidt det samme jeg ser at hun gør. Hun hiver fat i nogle eksempler, som bakker hendes påstand op, men glemmer alle de spil hvor kvinden er den seje. Så ja, hun har da en pointe, som dog kun viser den ene side af sagen, og derfor ikke kan bruges til særlig meget set som helhed.
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/03-13 08:45 
Her er en video fra en kvinde der er imod Anita's meninger.

http://youtu.be/cj29-hepBiA
SumezSumezSkrevet 11/03-13 08:59, rettet 11/03-13 09:05 
Hold da op hun lyder vildt snaldret, men hun argumenterer godt alligevel. :)
Et nemt mål, indrømmet, men stadig god formulering.

edit: Haha, gjorde hun faktisk brug af den der "subject -> object" terminologi i hendes argument for at spil ser kvinder som objekter? Var det ikke Simpsons eller lignende der gjorde præcis det samme for mange år siden for at illustrere et eksempel på hvor langt ude feministers "argumenter" kan være?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 11/03-13 11:20 
http://youtu.be/JeXDNg7scyU
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
The DaneThe DaneSkrevet 14/03-13 00:39 
Som sagt.

Fuldt ud relevant modsvar til emnet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 14/03-13 08:53 
Jeg kan ikke se det der, det er simpelthen for lesbisk :(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/03-13 12:55 
Se DET er en relevant og faktuel video The Dane! :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/03-13 14:22 
Videoen i OP er interessant i forhold til hele belysningen af "Damsel in distress" som plot værktøj i rigtig mange spil. Jeg synes endda at den har nogle fine pointer i forhold til hvordan hele mekanikken fungerer inden for det givne medie, og hvorfor det er vigtigt at kvinder også bliver repræsenteret som andet end individer i offer roller.

Der hvor jeg står af, er når der bliver argumenteret som om at video spil har en evne til at kunne "hjernevaske" brugeren - at man på en eller anden måde automatisk optager de værdier og budskaber spillet gengiver som sine egne! Det er medieteori fra før 60'erne, som de fleste heldigvis har forladt. Alt tyder på at brugere forholder sig kritisk, og at man ikke bare kan overskrive de værdier og normer der allerede er etableret i individet.

Et interessant aspekt af diskussionen er forskellen på det overordnede mål hvad enten man kigger på spil som historie-fortællinger eller som spilmekaniske produktioner. Selvom historien i f.eks. Zelda peger mod at skulle redde prinsessen som det ultimative mål, synes jeg gameplayet peger imod at gå på opdagelse og finde collectibles (skatte, værktøj etc.).

Slutteligt synes jeg der er lige så mange stereotypiske fremstillinger af mænd med ekstremt karikeret maskulinitet, som der er uheldige fremstillinger af kvinder. Det opvejer selvfølgelig ingen ting, men siger måske blot noget om at mange spil har et ret overfladisk forhold til kønsroller, sexualitet osv. Dette er måske netop tilfældet fordi spil rent plotmæssigt ofte er rendyrkede clichéer, som noget sekundært der blot skal supplere det centrale: gameplayet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Captain NCaptain NSkrevet 14/03-13 23:21 
The Dane>
Som sagt.

Haha. Jeg overvejede faktisk selv at poste den video også xD
Sjov måde at vende tingene lidt på hoved :D
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/04-13 18:03 
Jeg synes den her er værd at se.

En rigtig fin og saglig response video fra den anden side af diskussionen
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TheDukeTheDukeSkrevet 08/04-13 23:01 
Jeg er enig med Dave :)

https://www.youtube.com/watch?v=myzir-DC9RA
Captain NCaptain NSkrevet 28/05-13 23:15, rettet 28/05-13 23:15 
Så er part 2 af youtube serien "Tropes vs Women in Video Games" ude hvis nogen har lyst til at se den?

Jeg må indrømme at jeg har sværere og sværere ved at se hendes pointe dog? Det virker næsten som om det hun siger er at hvis der sker noget dårligt for en pige i et spil til at drive en historie frem er det ikke iorden.
Jeg tror ikke det handler så meget om det at det specifikt er piger det går ud over, jeg tror sådan set "Tropen" er populær for det det er let at relatere til at man skal redde en kæreste eller familie, at spillet så mange gange er fra et mandligt perspektiv er jo så en anden ting, og som hun jo oven i købet selv siger, så hvis det er en mand der bliver bortført jo nærmest mere humoristisk end noget andet, hvis man følger de typiske regler altså.
Jeg ved sgu ikke helt hvad det er hun ønsker at se anderledes, for det hun beder om syntes jeg da ville ødelægge en masse historier i rigtig mange spil.

Skal lige sige der er nogle spoilere i videoen for nogle forskellige spil.

Damsel in Distress: Part 2 - Tropes vs Women in Video Games
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/05-13 05:47 
Hold kæft hun har fået sit hjerte knust af mænd 1 gang for meget :D
Held og lykke ,til den kvinde som skal værd sammen med hende! ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/05-13 11:29, rettet 29/05-13 11:29 
"Stating the obvious", tænker jeg. Men jeg fatter ikke helt hvorfor.

Mænd er fysisk stærkere end kvinder og er væsentligt mere talentfulde, når det gælder meningsløs vold.
Sådan er det bare. Det er jo ikke noget vi har valgt. Det ligger dybt i vores gener.

Det er en ubehagelig sandhed (for hende). Den går ikke væk, hvis spiludviklerne lukker øjnene.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-13 13:28, rettet 29/05-13 13:28 
Jeg har lige set hendes første video på youtube og fatter ikke hendes pointe (Killer Bean forklarer meget godt hvad der er galt med den). Hun virker som en af de der irriterende ekstreme feminister som har behov for at blive set og hørt hver gang hun har chancen for at kalde noget mandschauvinistisk.

Jeg fatter heller ikke hvordan det er blevet backet på kickstarter eller hvad pengene faktisk er blevet brugt til :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 29/05-13 14:26 
"Jeg fatter heller ikke hvordan det er blevet backet på kickstarter"

Tror du undervurderer hvor mange skabsfeminister der findes, som bærer nag efter alle de års undertrykkelse ;)
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/06-13 10:31, rettet 05/06-13 10:46 
Jeg har kun set den første video, som jeg umiddelbart synes var ok, selvom den virkede ret subjektiv i sine eksempler, og farvet i sin argumentation.

Det kunne være interessant at høre hvad Anita Sarkeesian mener om f.eks. Tomb Raider. Noget der gik op for mig i løbet af spillet er at Lara besidder rollen som den typiske mandlige helt SPOILER-TEKST:
det er sågar en kvinde fanget i slot hun skal redde.
Noget der altid har slået mig som paradoksalt ved feminisme er at det både er forkert at fremstille kvinder som magtesløse objekter, men de må heller ikke placeres i traditionelle maskuline roller, for så undertrykker man samtidig de feminine værdier. Ergo er jeg lidt i tvivl om der er tale om et svendestykke der kan kaldes feministisk sploitation, eller om feminister i virkeligheden vil hade Tomb Raider.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/06-13 10:35 
Hehe, så kommer jeg til at tænke på den stribe, Darkbeat postede i sjove billeder -tråden:

Tropes vs Women in Video Games
AV Intelligent Terminal
SonicSonicSkrevet 10/09-14 15:14 
So much hysteria over nothing. Hvis feministerne er utilfredse med kvinders repræsentation i spil, må de lave deres egne spil, med eget indhold... nåh nej.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/09-14 15:38, rettet 10/09-14 15:38 
Det vilde er at hun får priser i Game Developers Choice Awards :O
https://www.youtube.com/watch?v=iNoH6yGJoyA&list=UU7Edgk9RxP7Fm7vjQ1d-cDA

Og hvor fuck er min post over sonics? henne.... håber ikke der er en retard-mod som har fjernet den?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 10/09-14 15:44 
Snak pænt...
Det er ikke mig der har fjernet indlægget, og kender ikke årsagen, men det hjælper ikke nogens sag at begynde at kalde folk for "retards".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/09-14 15:53 
Fjerner man mine post uden at gi' mig en grund, er mega provokerende!
Og er en retard i min bog. Dog ved jeg ikke om der er en som har fjernet den?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HeroldHeroldSkrevet 10/09-14 16:05 
Jeg tror det at man kalder folk for retards er en rimelig grund :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/09-14 16:08 
Jeg har endnu ikke oplevet, at en mod fjernede noget af mit indhold uden der lå en begrundelse i min inbox. Det er dog heller ikke sket ret ofte. :)

Hvis der ingen besked er givet eller noget som helst, er det klart man bliver frustreret.

- Som uddannet pædagog der lige pt. arbejder med autister og udviklingshæmmede, vil jeg dog melde mig uenig i din definition af "retarderet" :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/09-14 16:13, rettet 10/09-14 16:15 
Der ligger ingen besked i indbox.... det er også lige meget nu, det var et link til en af hendes vidoer... Og der var intet i den video som PR har noget imod.

Så det er nok bare en fejl , og ingen PR-MOD som der har taget den ned.... = ingen er retard.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ElgenElgenSkrevet 14/09-14 13:29 
Kan være at det er fordi at "du har reklameret" for noget her på PR, det må man nemlig ikke. Har selv fået fjernet min tag-line, fordi jeg havde et link til min blog (jeg sælger dog ingenting, så har svært ved at se det som reklame, men det er jo hverken mig der har skrevet reglerne eller har retten til at fortolke dem...).
Anden gang den blev fjernet, havde jeg skrevet noget i retning af "prøv googles 'I feel lucky' med 'elgensrepairs'". Den var bare pludselig slettet uden begrundelse i inbox og tilbage var kun stilhed og uopklarligt grasværk...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
--Skrevet 14/09-14 13:41 
Elgen, det giver da meget god mening?

Efter jeg har set din blog, som i øvrigt er en direkte konkurrent til PR, eftersom de omhandler og tilbyder nøjagtigt det samme, til den samme målgruppe, bruger jeg væsentligt mindre tid på PR, og væsentligt mere tid på din blog.
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 14/09-14 13:47 
Nå ja, nu ser jeg det meget klarere. Det har du jo så ganske ret i...
Tak for opklaringen, m1chelsen };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 14/09-14 15:00, rettet 14/09-14 15:01 
Lol, ja tsk tsk Elgen :D
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig