X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT10


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/02-13 11:46, rettet 04/04-13 13:40 
Hermed inviteres til det 10. konsoltræf I SSKT’s historie.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
5.april – 7.april. Dørene er åbne fra fredag kl.1200 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindende efter fristen... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/04-13 17:55 
Juggernaut>
Hanky>
Wii emulering er ikke godt nok ;)

Har forsøgt at overtale ham. Hvis du kan, giver jeg en kinddans.

Jamen, jeg skal nok tage en rigtig Super FamiCarsten med så :)
JuggernautJuggernautSkrevet 04/04-13 17:57 
Wu-huuuu!!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/04-13 18:12 
*Full-body 16-bits orgasme*
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-13 19:55 
Captain N du havde Action Replay pakket og klar til GameCube, ikke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 04/04-13 20:25 
Nogen der har mulighed for at tage et PS2 memory card med, som jeg også kan låne et par dage efter?
Jeg har selv glemt et, og kommer ikke tilbage til min lejlighed før jeg skal med toget i morgen...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/04-13 20:29 
Sumez>
Hold mig lige opdateret på hvad jyderne finder ud af med biler, hvis det er nogen er friske på at have Tomas med.

Det er også helt fint at gøre opmærksom på at man ikke kan/har lyst. Kan godt forstå hvis man ikke har lyst til at have nogen man ikke kender med i sin bil. Bare lidt feedback ville være fint.
Han kan selvfølgelig godt tage toget noget af vejen og behøver ikke samles op i Viborg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 04/04-13 20:36, rettet 04/04-13 20:36 
Jeg ved ikke helt hvornår jeg kommer afsted endnu - kunne godt ende med først at blive hen på aftenen, så jeg ville foretrække ikke at have for meget planlægning udover at samle Happy_Joe op i Vejle nu. Beklager.

Btw.
Juggernaut, du skylder en tæt dans!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/04-13 20:43 
Du aner ikke hvor tæt;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
phipscubephipscubeSkrevet 04/04-13 20:55 
My lovely wife nicked a Projector from work for me and i've selected some of the coolest AGA/060 Amiga Megademos to show (some even brand new from last weeks awesome Revision gathering). The "Party" will run for about 1 hour Tomorrow night for any interested to watch. I will have a fairly good Creative speaker set with a Sub too for phat bass.
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 04/04-13 21:03, rettet 04/04-13 21:04 
Forvent nok at jeg kommer tidligt.. Mellem 12:00-13:30... så kan jeg hjælpe med at stille op eller noget..
For Kaptajnen er det en heeeelt anden sag, for han gider aldrig at følge tider xD
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/04-13 21:03 
Les, you're the best!! Can't wait to watch the demos! Is there some old stuff as well?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 04/04-13 21:21, rettet 04/04-13 21:27 
Jeg er game ved 17 tiden tror jeg. Ses :D

"Karatespark!"
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/04-13 21:25 
Min eksamensopgave trækker i den grad tænder ud, men der er chance for den bliver færdig i morgen. Sker det regner jeg med at komme lørdag sammen med en overraskelse.

Ps, jeg skal nok huske at få overført de penge Brian, sorry!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
phipscubephipscubeSkrevet 04/04-13 21:28 
I'll only be showing "new" demos specifically for AGA and 68060 CPU. I have all the classics on HDD (via WHDLoad) but some of the best ones have small glitches (due to them being originally designed to run on the A500 68000 CPU). BUT.... I will image back some of the classics to floppy (Global Trash, Hardwired, Desert Dream, State of the Art etc) and if KTC wants to, he can rig up his Amiga 500 to the projector (it supports Video input) and give us a "classic" show :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/04-13 21:30 
Nice! I'm looking forward to it!
slk486slk486Skrevet 04/04-13 21:35 
Since a Dreamcast coming we should do Rez on that projector too :)
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 04/04-13 21:37 
KristensenSoUSA>
Min eksamensopgave trækker i den grad tænder ud, men der er chance for den bliver færdig i morgen. Sker det regner jeg med at komme lørdag sammen med en overraskelse.

Ps, jeg skal nok huske at få overført de penge Brian, sorry!

Det går nok ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 04/04-13 21:37 
slk486>
Since a Dreamcast coming we should do Rez on that projector too :)

Who has a vibrator? muhuhahaha
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 04/04-13 21:41 
Juggernaut>
slk486>
Since a Dreamcast coming we should do Rez on that projector too :)

Who has a vibrator? muhuhahaha

... Til dreamcast.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 04/04-13 21:57 
Feck.. Jeg var lige i Ps2 verdenen:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
phipscubephipscubeSkrevet 04/04-13 21:59 
Oh yeah! Rez on Projector! :) Make sure you bring a VGA box! (Or VGA converted DC)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-13 22:03 
Hanky is bringing his VGA box :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 04/04-13 22:05, rettet 04/04-13 22:06 
Or just play the HD-version on Xbox 360, that runs fairly smoother (60 fps constantly) ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 04/04-13 22:29 
Juggernaut>
Feck.. Jeg var lige i Ps2 verdenen:-)

Kan du tage et memory card med nu du er der? :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 04/04-13 22:33 
Jeg har intet desværre :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
phipscubephipscubeSkrevet 04/04-13 22:45 
Rez HAS to be played on a DC! Anything else is blasphemy! :D (Only kidding, I have it on PS2... I'd actually love to play it on Xbox360, never tried it in HD yet)
slk486slk486Skrevet 05/04-13 00:43 
Iøvrigt nogen der står og mangler en 17" CRT skærm? Har et par stykker der står og fylder, så vil gerne af med en :)
j/k
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 05/04-13 02:23 
Sumez>
Juggernaut>
Feck.. Jeg var lige i Ps2 verdenen:-)

Kan du tage et memory card med nu du er der? :D

Jeg tager 2 memory cards med til PS2 hvis det kan hjælpe?
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
SumezSumezSkrevet 05/04-13 07:55 
Crystal Dragon>
Jeg tager 2 memory cards med til PS2 hvis det kan hjælpe?

Så længe jeg bare kan bruge det ene, ville det være fantastisk. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/04-13 07:55, rettet 05/04-13 07:56 
slk486>
Iøvrigt nogen der står og mangler en 17" CRT skærm? Har et par stykker der står og fylder, så vil gerne af med en :)

Du kan tage en med og donere til træffet? :)

phipscube>
Rez HAS to be played on a DC! Anything else is blasphemy! :D (Only kidding, I have it on PS2... I'd actually love to play it on Xbox360, never tried it in HD yet)

As much as I like the DC version, you can't beat the 360 port's HD graphics and sound! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 05/04-13 10:18, rettet 05/04-13 10:24 
Sumez>

Du kan tage en med og donere til træffet? :)

Har allerede et CRT TV med til donation, men hvis træffet kan bruge en VGA CRT så tager jeg den da bare med.

Sumez>
phipscube>
Rez HAS to be played on a DC! Anything else is blasphemy! :D (Only kidding, I have it on PS2... I'd actually love to play it on Xbox360, never tried it in HD yet)

As much as I like the DC version, you can't beat the 360 port's HD graphics and sound! :)

Actually played the HD version on 360 last night and found the music to be out of beat - meaning there was an awkward pause from loop end to loop start (I'm sure mod musicians will know what i mean :)). I did not find this in the original version.
j/k
ElgenElgenSkrevet 05/04-13 14:50 
Jeg tager også min Saturn med
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 05/04-13 15:28 
Jeg er på vej, og vi ses præcis kl 17! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/04-13 16:29 
Jeg har ligget syg de sidste par dage så jeg ved ikke om jeg når frem, feberen er dog væk i dag så der er en mulighed i morgen måske.

Men i må have et godt træf lige meget hvad.
Alf81Alf81Skrevet 05/04-13 17:56 
Kan I nu allesammen have et fantastisk træf! Er pænt træt af ikke at kunne deltage denne gang.

Så må jeg hygge mig med Mushihimesama i aften. Fuck nu af, hvor er det spil godt! Nogen som har fået HD udgaven til 360? Det kunne være fedt, hvis nogen gad sætte scores i det, over weekenden.
Ting om dét og pis.
SonicSonicSkrevet 05/04-13 18:08 
Godt træf gutter :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
XiwanaXiwanaSkrevet 05/04-13 18:34 
En hygsom weekend til jer alle! Ærgrer mig lidt over, at jeg ikke selv har mulighed for at deltage.
[inspirational quote here]
dRxLdRxLSkrevet 05/04-13 20:02 
Alf81>
Så må jeg hygge mig med Mushihimesama i aften. .... Nogen som har fået HD udgaven til 360? Det kunne være fedt, hvis nogen gad sætte scores i det, over weekenden.

Hvis du havde skrevet "Mushihimesama Futari" havde jeg været på, det andet har jeg desværre ikke, er det meget bedre end "Futari"?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 05/04-13 20:58 
Nej, tror ikke at det er bedre. Men nu er det jo' bare ikke sååå længe siden, HD udgaven af det første udkom. Tænkte bare at det måske kunne være aktuelt :) Jeg sidder og spiller det i aften.
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 05/04-13 22:45 
Eksamensopgaven dræbte ambitionen. Lige nu er jeg grædefærdig
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
scavengerscavengerSkrevet 07/04-13 12:48 
Tak til alle for endnu et rigtig godt træf. Dejligt at se en del nye ansigter, der kan løfte arven, når vi gamle engang ikke kan mere :-)
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/04-13 16:30 
Tak for et rigtig hyggeligt træf :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/04-13 16:42 
Tak for et ornli hyggerens træf!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/04-13 17:32 
Mega hyggeligt træf som altid, glæder mig allerede til næste gang :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 07/04-13 19:18 
Ja tak for et fantastisk træf det var som altid rigtig hyggeligt nu skal jeg vist lige have sovet ud ;-)

Super fedt at folk gad at være med til The Killing Blade PLUS Tournament :D
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 07/04-13 20:07 
Selv tak for hyggeligt træf. Killing Blade PLUS er sku meget fedt :)
j/k
ElgenElgenSkrevet 07/04-13 20:12 
Alf81> Kan I nu allesammen have et fantastisk træf! Er pænt træt af ikke at kunne deltage denne gang.

Du var sgu savnet, knægt <3

Tak til alle for et super træf.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
phipscubephipscubeSkrevet 07/04-13 20:32 
Good times guys! Thanks again for a great meet! I enjoyed making the noisy Megademo "party" for you all! And as always it was good to chat with you all and play cool games! :) My phone has been in "party mode" all weekend and has auto uploaded all my pics and vids to the "event" page I made on G+ so anyone who was invited on that event can now see them :) If anyone who attended (or usually attends but couldn't make it this time) is on G+ but not in my circles and wants to see them, look me up and add me to your SSKT circle, then i'll add you back and include you on the event page :) this is me https://plus.google.com/106929866019169011552/posts
SumezSumezSkrevet 07/04-13 21:26 
Hvad var det nu den hed den der absurde trial-and-error Mario-klon? Har prøvet at finde den side med Java-spillet, som jeg spillede det på i sin tid, men kan ikke huske hvad jeg skal søge på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 07/04-13 21:33 
Ja, tak for et super hyggeligt træf.

phiscube> I've added you on G+ (RedDragunee)

Sumez> Syobon Action!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig