X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jubiiiiiiiii-tråden


627 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 08/02-13 14:12 
Som en positiv pardon til AAAARGH-tråden, tror jeg denne tråd kan bringe lidt lyse dage. Fået lønforhøjelse, gjort et sjældent spilfund, ros af chefen, 12 i eksamen, penge tilbage i skat, gennemført Ghouls'n'Ghosts......?!

Slå armene ud og skriv det her, når du har haft en JUBIIIII-oplevelse - stor såvel som lille.

En lille jubiiiii-oplevelse fra i går. Roede alle mine gamle spil igennem i går, og fandt en PS1 kopi af Capcom Generations, som jeg havde glemt alt om. Ind i PS2'en, op på fladskærmen - og så er der Commando og 1942 i 46". Det fik smilet frem. :)
The medium is the message.
ProzelProzelSkrevet 08/02-13 14:30 
Vinterferie!
millenniummillenniumSkrevet 10/02-13 16:47 
Jubiiiii - politi razzia med fartmåler ved en motorvejsafkørsel. De tre biler foran mig blev stoppet, men så var alle betjentene fuldt beskæftiget og kunne ikke tale med mig.

*personligt hint: hold farthastigheden - også selvom den nogen gange føles uretfærdigt lav*
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/02-13 17:06, rettet 10/02-13 17:06 
Jeg har som regel aldrig problemer med at overholde fartgrænserne. Der er jo alligevel stort set aldrig noget man skal nå, når det kommer til stykket. Mit største problem er, at jeg er lidt af en psycho i de lave gear. Jeg kører altid for stærkt de stedder, hvor det egentlig ville være fornuftigt at køre væstentligt langsommere end det, loven foreskriver.

Omvendt kan jeg også få meget sjov ud af en røvsnuser. Hvis en eller anden idiot lægger sig helt op i røven af mig og forventer, at han kan tvinge mig til at sætte hastigheden op på den måde, hopper jeg helt over i den anden grøft. Så overholder jeg fartgrænsen fuldstændig pinligt nøjagtigt i grad, jeg normalt aldrig ville gøre, og nyder at kigge på ham i bakspejlet med jævne mellemrum for at se, hvordan fjolset bliver mere og mere blå i hovedet. DET er fanme morsomt! :D
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 10/02-13 22:03 
Jeg er absolut ikke nogen fartbølle, og holder mig nærmest altid inden for fartgrænsen. Men der altså bare et par steder i København, hvor man kører fra en motorvej med 110 i timen og skal sænke farten til 60 på ret kort tid. Det er typisk de steder politiet hamstrer billister, fordi de ved hvor mærkeligt det er at sænke farten så meget.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/02-13 22:14 
Hehe, jeg kender det godt. Det føles lidt som om, alting foregår i slowmotion, når man lige er kommet af en motorvej.

Jeg skal heller ikke forsøge på at gøre mig selv hellig. Jeg er en rædsom billist, hvis jeg selv skal sige det. Mest fordi jeg er voldsomt distræt og har absolut nul rumfornemmelse. Men jeg har dog uhyggeligt ofte set tilfælde på billister, der er langt værre end mig selv.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/02-13 22:26 
Politiet plejer også at bruge den ganske glimrende bakke, når man går fra motorvej til dobbeltsporet landevej, på Århus-Silkeborg strækningen.... Det er helt vildt så mange der ikke fatter at futte ned på de 80-90 km/t, så det har altid været en fryd at se de blå blink sætte efter de værste syndere. :D

Synes selv jeg er en rimelig fornuftig billist... Har i tidernes morgen prøvet at køre Ikast-Aalborg med klampen i bund så snart jeg nåede motorvejen (heeelt op på de 170+ hvor den taber pusten)
... I sidste ende betød det, at jeg nåede 7-8 minutter tidligere frem, men til gengæld havde Felicia'en ædt omkring en halv tankfuld, hvor den plejer at gøre det på under en kvart. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HeroldHeroldSkrevet 18/02-13 10:16 
Wooohooo! Vores Nordic Game Jam-spil Stikbold har lige vundet Best Game Created With Unity-kategorien i Killscreen Magazines OUYA-konkurrence :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-13 10:20 
Tillykke!
GreaseballGreaseballSkrevet 26/02-13 21:43 
Endelig har MS fået lavet en funktion så man kan "flytte land" på sin XboxLive konto.
Ved ikke hvornår de kom med den, men den kan ikke være ret gammel.
Har haft en UK baseret adresse siden den gamle Xbox, grundet af en dansk manglede for mange ting da de først kom frem samtidig med HALO 2. Så lavede de om at man ikke kunne sætte et DK kredit kort på en UK konto. Så kunne man ikke flytte land. Nu kan de. Ikke at jeg har tænkt mig at sætte mit kredit kort på. Men der var nogen On-demand titler jeg ikke kunne hente nu hvor der tilbud. Flyttede land til DK, så virkede det.
Tak MS for endeligt at fatte at folk også flytter land nu og da. Selv om i var noget længe om det :p
ElgenElgenSkrevet 28/02-13 09:08 
Fik vækket Charters originale Capcom 3Wonders til live her i går aftes; det havde begået selvmord };-P
It's Alive! It's ALIIIIIIIVE!! Muahahahahah!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
spectrespectreSkrevet 02/03-13 09:10 
12,5k tilbage i skat JUBIIIIIIIIIIIII
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JuggernautJuggernautSkrevet 02/03-13 09:26 
Jeg havde fluks bestilt et Astro.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
--Skrevet 07/03-13 14:00 
Henter min lille prinsesse fra dagplejen om lidt, og så går turen op til farmor og farfar, hvor vi skal have hjemmelavede burgers til aftensmad :D!!! WIN!
Spiller nu: Animal Soccer World
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-13 15:59 
Opper!:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
--Skrevet 20/03-13 08:55, rettet 20/03-13 08:56 
Pulled Pork i aften, når mine forældre kommer ud til os og spiser. Svinet får 10 timer, ved 110 grader :D

Jubiiiiiiiii-tråden

HAPS!
Spiller nu: Animal Soccer World
JuggernautJuggernautSkrevet 20/03-13 09:25 
Er det nok? Personligt ville jeg gå efter 18. Og så på 110 grader som du selv nævner.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
millenniummillenniumSkrevet 20/03-13 09:51 
Jubiiiii, har fået afsluttet et projekt på arbejdet, som startede i bloody august 2012.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 20/03-13 09:56, rettet 20/03-13 09:57 
Sjovt M1chelsen, vi fik Pullked Pork (TM) igår :) Jeg gav vores godt 18 timer på 110 grader. Smeltede som smør!

Jubiiiiiiiii-tråden
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 20/03-13 10:09 
Årh hvad, det ser godt ud. Hvad bruger I til rub/snask? Jeg har købt en slowcooker af selvsamme årsag!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
--Skrevet 20/03-13 10:22 
Jeg håber det er nok. Har ikke lavet det før, men kan være jeg skal skrue op på 120 - 130 grader? Den skal gerne være klar ved 17.30 tiden, og kom i en forvarmet ovn kl 7.45.

18 timer :/ nu får jeg helt stress :/
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 20/03-13 10:25, rettet 20/03-13 10:29 
Vi plejer at bruge denne rub:

Mad Eddy´s Rub
Paprika 2 dele
Chiliflager 1 del
Løgpulver 1 del
Hvidløgspulver 1 del
Pebermix 2 dele
Barbeque 4 dele
Salt 1 del
Brun farin 6 dele

Snask består af coleslaw, og en god BBQ sovs :)

@M1chelsen, skru op på en 150 stykker vil jeg mene. Og håb den når at forbrænde alt fedtet :) Husk også at hæld den bedste væske fra kødet over kødet igen, når det er "pulled", det gør det ekstra saftigt og lækkert.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
amnesiaamnesiaSkrevet 20/03-13 10:59 
Plejer at lave pulled pork i stegeso, hvilket har været en succes alle gangene. Tilberedningstiden har ligget på 12-18 timer, for at få en fornuftig temperatur.

Af coleslaw plejer jeg at bruge følgende opskrift, hvilket altid bliver godt:

http://gastromand.dk/opskrift-hjemmelavet-coleslaw/

Hjemmelavede burgerboller, som nærmest er et krav til at lægge dette gode svin i, bliver som regel følgende:

http://grydelappen.dk/2012/10/19/fremragende-burgerboller/

God fornøjelse med det. Man burde næsten tage en steg op til weekenden, købte 14kg nakkefilet for noget tid siden, da det var til 30,-/kg.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SonicSonicSkrevet 20/03-13 11:06, rettet 20/03-13 11:06 
Btw M1chelsen, jeg er ikke sikker på alt det vand/væske du har i fadet er noget hit :) Jeg har aldrig hørt om, at man hælder væske ved faktisk :D Du koger jo svinet på den måde :o
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 20/03-13 11:16 
Ja okay :/ Jeg googlede lidt forskellige opsprifter, og der kom lidt forskelliget frem, både mht tiden, og mht væske. Væsken skulle åbenbart være der for at det ikke bliver tørt, men jeg har også en veninde der snakekde om at hun brugte en stegepose når det var :/

Jeg har smidt ovnen op på 130 grader, og så vender jeg kødet om her ved 12 tiden. Så håber jeg på at det bliver godt.
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 20/03-13 19:47 
Det blev en succes! Hold kæft hvor er det lækkert mad!!! Jeg brugte BBQ souse + Coleslaw + Bernaise sovs = WIN!

Jubiiiiiiiii-tråden
Jubiiiiiiiii-tråden
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 20/03-13 20:03 
En vinder... :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 20/03-13 20:30 
Ja, det er helt sikkert noget jeg vil lave igen! Næste gang går jeg dog efter 18 timer, bare for hyggens skyld! ;D
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 21/03-13 13:09 
Nogen gange bliver man forundret over hvilke nye retninger et spil-forum kan tage...

:-D
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/03-13 13:17 
Uden god mad og drikke, duer spilleren ikke!


Pulled Pork ligner helt bestemt noget jeg vil forsøge mig med engang... Men mon ikke det er lettere hvis jeg får en smoker grill engang, frem for at lade ovnen køre i 18 timer :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 21/03-13 13:19 
Jeg tror ikke nødvendigvis det er lettere. Det er måske lidt billigere :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dchangdchangSkrevet 21/03-13 13:20 
Pulled porks er for noobs... Porchetta FTW, her seneste kreation fra Weber'en. :-)

Jubiiiiiiiii-tråden
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/03-13 13:27 
Sonic: Lige præcis... Det er uden tvivl lettere at holde en konstant temperatur i en ovn, men er helt sikker på at elregningen bliver gladere for en grill, hvis det er noget man vil lave ofte :D

Dchang: Så mangler du bare at bage en stor burgerbolle at putte den der i! ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 21/03-13 13:36 
Vedr. elregning, så tænkte jeg også at projektet ville få elmåleren til at snurre vildt. Her skal man lige tænke på at når temeraturen først er nået, skal den "kun" holdes ved lige. Så tror sku næsten det er dyrere i kul, end i el?
Spiller nu: Animal Soccer World
dchangdchangSkrevet 21/03-13 14:08, rettet 21/03-13 14:08 
FancyPants>
Dchang: Så mangler du bare at bage en stor burgerbolle at putte den der i! ;)

Lige præcis. :-) Da jeg lavede den sidst fik jeg bagt hjemmebagte durum-boller og fik lavet basilikum-pesto, så bare lige lidt rucola, så kører det. Svoger kom med aftenens kompliment, "det er mad for guder!". :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/03-13 14:11 
Det er sikkert ikke helt ved siden af. (og så huskede jeg ellers mig selv på, at de ~110 grader ikke behøver være ved støjende varmluft)

Har man en god smoker, så passer det sig selv. Hold øje med temperaturen og lad nakkestegen hygge sig. Den kan sagtens tåle mere end 14 timer, hvis det skal være. Og en stor smoker kan brænde i op til 20-24 timer på én opfyldning (den vi lånte, brændte i 25 timer!).

Men det er så også fra Brødrene Price, så jeg har ikke lyst til at vide hvad den smokergrill koster.
Sikkert omkring det samme som at få en kok til at lave det hele for mig :)


Jeg tager vist bare det med grillen i mig igen :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HeroldHeroldSkrevet 21/03-13 18:24 
Alternativt kan I investere i en slowcooker/crockpot - de er dog lidt pebrede herhjemme. Reelt er det en elektrisk gryde til langtidsstegning, og pulled pork er en af de ting, den skulle være helt fantastisk til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
XiwanaXiwanaSkrevet 21/03-13 19:21 
Urgh... al den snak om mad og alle de skønne billeder kan let gøre en helt sulten. Der er vel ingen af jer, der bringer ud?
[inspirational quote here]
SonicSonicSkrevet 21/03-13 20:33 
Jeg bliver altid monster sulten, når jeg ser et afsnit af Man v. Food! Daym!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 21/03-13 22:20, rettet 21/03-13 22:20 
Ikke lige så sulten, som efter et afsnit af Epic Meal Time

"In case you don't know, girls love bacon. And if they don't, they are probably racist"
The medium is the message.
ElgenElgenSkrevet 01/04-13 08:35, rettet 01/04-13 09:05 
Se lige hvem der er hack-a-day };-P

...og nej det er IKKE en aprilsnar };-P

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 01/04-13 08:59 
Sejt :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-13 09:20 
Mega kewl :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 01/04-13 09:51 
Herligt. Nørdet på den fede måde!
Spiller nu: Animal Soccer World
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/04-13 12:07, rettet 08/04-13 12:08 
Jeg købte forleden en brugt laserprinter i genbrugsen, da jeg pludselig havde noget jeg skulle printe og ikke havde en printer, jeg kunne nasse på nogen stedder. Der stod på prismærket, at den var løbet tør for toner, men jeg tog chancen alligevel. Den printede også fint i et stykke tid, men så for et par dage siden, da den var halvejs igennem at printe en liste med alt det MegaDrive, jeg forsøger at få solgt, stoppede den og begyndte at blinke med toner-dioden. Det var en lidt vigtig liste, da jeg skulle bruge den til at få 100% styr på, hvad der skulle stilles til side af spil, så jeg tænkte bare: "Fååååårrrrk!!". I dag prøvede jeg så lige igen at få liv i den, men den lyste stadig lystigt med toner-dioden, lige meget hvad jeg gjorde. Hmmm, hvad gør man så? En hurtig søgning på nettet gav mig et fix. Satte en lille stump sort isoleringstape over detektorvinduet på tonerkassetten, og nu printer dyret igen som en mis! LOL! Er du sindssyg, hvor er det smadret. Men jeg klager ikke :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 08/04-13 12:11 
Det er eddermame et Max Power hack der vil noget :D

http://www.youtube.com/watch?v=Q5cEAhjcv54
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 16/04-13 17:25 
Er kommet hjem fra arbede, åbnet terrasse døren og sidder udenfor i solen med en Newcastle Brown ale.

Det er da en slags jubiiiiiii.
The medium is the message.
--Skrevet 18/04-13 14:27 
Sidste praktik på pædagoguddannelsen er lige blevet fordelt. Jeg fik det sted jeg ønskede som første prioritet (som er placeret lige i nærheden af hvor jeg bor), med den målgruppe som jeg ønsker at arbejde med. Det er super fedt, at vi slipper for at skulle anskaffe bil / scooter / what ever!

Super dag!
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/04-13 14:49 
Yay!
Jeg var også heldig i mine sidste to praktikker.
I 2. praktik fik jeg så kun første prioritet fordi ingen andre havde ønsket den plads :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ElgenElgenSkrevet 28/04-13 19:13 
Det originale utestede Jaleco Exerion jeg fik ind ad døren forleden, fik jeg lige smidt en JAMMA-adaptor sammen til her i går aftes. Og det virker perfekt... Lækker klassiker; SWEEET! };-P
Men fuck, hvor er det svært. Jeg skal lige ha' fundet ud af hvilke dip switch settings som TG refererer til, for tror (håber };-O) at mine nuværende settings er lige det sværeste...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
627 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig