X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Double dragon (det originale) kan ikke hentes/unlockes længere?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/09-12 11:22 
Jeg har i sin tid købt spillet, og ville så hente det igen. Gik i download history og fandt det, men jeg kan ikke unlocke det længere og får beskeden at det ikke er tilgængelig længere. Mit spørgsmål er så, hvad gør jeg?:-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/09-12 14:49 
Er det dét på Xbox Live? Ja, det er blevet pillet ned da udgiveren gik under. Det samme gjorde XBLA versionen af Smash TV
scavengerscavengerSkrevet 23/09-12 15:15 
Endnu en grund til at holde sig fra DLC og andre downloadables :-)
Nemo me impune lacessit
KillercowKillercowSkrevet 23/09-12 15:17 
Kontakt @XboxSupport på Twitter. Hvis de ikke kan hjælpe, kan de henvise til nogen, der kan.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/09-12 16:05 
Danny Salling>
Jeg har i sin tid købt spillet, og ville så hente det igen. Gik i download history og fandt det, men jeg kan ikke unlocke det længere og får beskeden at det ikke er tilgængelig længere. Mit spørgsmål er så, hvad gør jeg?:-(

Sort, jeg skulle også hente Speedball 2 igen, efter det var taget ned. Det var nemlig under"History" jeg skulle downloade det igen fra, sagde supporten og det virkede. Så det lyder sort du ikke kan hente det igen, det må være en fejl? :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
ProzelProzelSkrevet 23/09-12 16:13, rettet 23/09-12 16:26 
Har du sørget for, at alle licenser på det du har købt ligger på den xbox, du prøver at hente det ned på?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/09-12 17:44 
Kunne godt hente det, men det er så bare en trial jeg har nu :-(
Det er købt fra en anden xbox men med samme profil.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/09-12 21:56 
Kiggede lige i min history igen, og jeg har både en trial og en ikke trial download af spillet, jeg tænkte så at det kunne være jeg havde downladed den forkerte i går, jeg hentede så den fulde version, men problemet er nøjagtigt det samme :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/11-12 22:34 
Bliver henvist til spil firmaet, men det kan vel ikke hjælpe noget hvis de er gået neden om og hjem. Ville da bare mene at MS skulle tilbage betale beløbet da købet er sket i deres "butik" :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig