X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii U-lancering


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/09-12 10:12 
Syntes der mangler en tråd dedikeret info vedr. Wii U lancering.

Først info er kommet om den Japanske lancering:

Nintendo has just revealed the Wii U console will cost in Japan ¥31,500 for a black 32GB Premium set, and ¥26,250 for the white 8GB Basic set. It'll be available there December 8.

Now, don't go getting out your calculators to d... Se hele indlægget
1'544 emne(r).

Svar
SonicSonicSkrevet 26/04-13 11:30 
Så er den første opdatering ude, der skulle gøre maskinens OS hurtigere. Det der gratis Rayman er vist også ude på eShoppen.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 26/04-13 11:49 
Jep, installerer nu. Krydser fingre for en lidt mere smooth følelse.
j/k
slk486slk486Skrevet 26/04-13 12:25, rettet 26/04-13 12:26 
Hmm.. Det er væsentligt bedre, men stadig noget sløvt :(
j/k
BeanoBeanoSkrevet 26/04-13 12:27 
Hvor lang tid tog den om at hente updaten? Vildt langsomt her...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-13 12:49 
Det tog ca. 45 min. her.

En feature jeg ikke har set annonceret: Man kan nu starte maskinen op direkte i Wii-mode ved at holde "B" inde under opstart.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 26/04-13 12:50 
Tog 28 minutter hente her og er ved at installere... lander nok på ca 40 i alt :)
BeanoBeanoSkrevet 26/04-13 13:16, rettet 26/04-13 13:16 
Tja, mærkbart hurtigere nogle steder som Miiverse og eShop, mens Settings, Friendslist, Notifications, etc. virker uændret eller kun minimalt forbedret.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-13 13:49 
Efter updaten spinder drevet gudskelov heller ikke længere når man benytter apps, browser og eShop.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 26/04-13 14:25 
Tog ca 35 med installering.
Changes to Miiverse:

Added support for the Wii Remote, Wii U Pro Controller, and Classic Controller
Handwritten posts will now also display on the TV screen during creation
"Undo" and "Redo" buttons are now available when creating a handwritten post
Removed screen size setting. This option can now be adjusted from System Settings

Changes to Nintendo eShop:

Software downloaded from the Nintendo eShop will include released updates and will no longer need to be updated after installation
Removed screen size setting. This option can now be adjusted from System Settings

Changes to the Internet Browser:

Added support for the Wii Remote and Wii U Pro Controller
Added the option to change search engines when performing a keyword search
Added the option to return to the start page from the bookmark menu
Removed screen size setting. This option can now be adjusted from System Settings

Changes to Download Management:

Added the option to change the priority of downloads

Gad vide om der er flere ting som nuclear nævner med wiimode som ikke er nævnt her.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-13 14:34 
Konsollen fortæller selv om det første gang man benytter Wii-mode efter opdateringen. Det er dog underligt at alle features ikke er med i opdateringsnoterne.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-13 23:41 
Virtual Console er blevet lanceret på Wii U, men hold op nogle priser Nintendo holder sig. 60 kroner for en SNES rom!? Næsten 40 kroner for en NES rom!? Nu troede man lige de var kommet en lille smule til fornuft efter jubilæumstilbudene. Vi skal som minimum ned på det halve.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/04-13 00:01 
Og betale "opgraderingspris" for at hente allerede købte Wii VC titler i Wii U VC miljøet :O
SumezSumezSkrevet 28/04-13 19:37 
"opgraderingspris"? Hold da fest for en gang fløde...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 28/04-13 23:10 
Nintendo kunne hive LANGT flere penge ud af mig, hvis de introducerede et konto-system, så spillene blev låst til kontoen og ikke maskinen. Crossbuy (Wii U/3DS) på alle VC-spil synes jeg bestemt ikke er for meget at forlange.
slk486slk486Skrevet 28/04-13 23:23, rettet 28/04-13 23:23 
Ja, man bliver jo lidt forvent, men helt enig :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 03/05-13 12:52 
kr 1370,- for en Wii U basic inkl forsendelse fra Amazon.co.uk

Eurogamer historien:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-05-02-asda-drops-wii-u-price-to-just-149-199
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-13 13:18 
Hold op det er billigt :-o

Det bliver vist ikke billigere lige foreløbigt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 03/05-13 13:21 
Nej det gør det nok ikke. Så bare nup en basic og så en ekstern HD med 1TB eller så. Koster ca det samme som en premium og så har man plads til downloads hele denne gen :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-13 13:30 
Der er alligevel ikke nogen grund til for alvor at købe digitalt på eShoppen så længe Nintendo mener at køb skal være bundet til konsollen og ikke ens konto, så den lille model går nok an.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 03/05-13 13:57, rettet 03/05-13 13:58 
Netop.

Lige før jeg køber en mere... Til knægten...
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 03/05-13 20:18 
eternal darkness 2 (Shadow of the Eternals)
http://www.ign.com/videos/2013/05/03/shadow-of-the-eternals-teaser-trailer

Går ud fra det er sikkert kun til wii U ??
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 03/05-13 20:21 
Nuclear Detergent>
Hold op det er billigt :-o

Det bliver vist ikke billigere lige foreløbigt.

Lidt samme reaktion jeg havde da Elgiganten havde premium for 1999.

Så det skulle ikke undrer mig hvis prisen blot falder endnu mere. Specielt når det halter med spiltitler til maskinen.
Spiller nu: Animal Soccer World
Le RoofLe RoofSkrevet 03/05-13 20:25 
ChronoSousa>
eternal darkness 2 (Shadow of the Eternals)
http://www.ign.com/videos/2013/05/03/shadow-of-the-eternals-teaser-trailer

Går ud fra det er sikkert kun til wii U ??

Ser ud til at det ryger på kickstarter på mandag.
Dennis Dyack er involveret så jeg tror bare jeg springer over.

Siliconera
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
HeroldHeroldSkrevet 04/05-13 00:49 
Well, han lavede jo også originalen, så det er måske fair nok?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/05-13 09:32, rettet 04/05-13 09:33 
Jeg tror jeg har spurgt om det her før, men jeg har stadig ikke rigtig forstået det. Hvorfor er "Dennis Dyack" lige pludselig en ting? For et år siden havde jeg aldrig hørt om ham før, og Silicon Knights i det hele taget er vel ikke rigtig kendte for andet end Eternal Darkness og en konvertering af Metal Gear Solid? Måske Blood Omen, men det spil synes jeg altid har virket ret overset i forhold til de senere spil i serien, lavet af Crystal Dynamics.


Rent bortset fra det, synes jeg Shadow of the Eternals ser uhyggeligt uinteressant ud. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 04/05-13 09:35 
Han gjorde sig ret bemærket, nogen vil sige uheldigt, i forbindelse med udviklingen af Too Human.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 04/05-13 09:38, rettet 04/05-13 09:38 
Nåja det var det nogen nævnte noget om, med nogle forums. :)

Og igen... Too Human, et af de spil som ligner alt andet, blev udgivet uden de storer fanfarer, og retmæssigt overset af de fleste, der har nogen interesser for spil, tager jeg fejl? Det er kun mit indtryk, for det eneste jeg har hørt om spillet er navnet og et par screenshots :) (men igen, jeg troede det samme om Nier!)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 04/05-13 10:01 


LMGTFY
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 04/05-13 14:12 
Hvad var formålet med den?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/05-13 16:05 
At han hedder Denis Dyack og ikke Dennis Dyack :D
SumezSumezSkrevet 04/05-13 16:08 
Oh :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 04/05-13 17:03 
;)

Og at google er fuld af beskrivelser af hvordan han har gjort sig utilbens.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/05-13 17:40 
Jeg har spillet Too Human igennem to gange... Jeg behøver ikke Google til at fortælle mig hvad den mand ikke magter at præstere :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 04/05-13 17:43 
Øhh, så spillet er faktisk godt?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/05-13 18:19 
Jeg burde nok have byttet rundt på "ikke" og "magter" for at gøre det mere forståeligt :P

Too Human KUNNE have været godt, men et eller andet gik vist gruelig galt i processen.
Har en kammerat i UK, der har besluttet sig for, at han en dag vil sætte sig ned og skrive en bog om, hvorfor Too Human er det værste han nogensinde har spillet.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ProzelProzelSkrevet 04/05-13 18:27 
Jeg synes sku Too Human var kanon underholdning da jeg fik styringen under huden. :-)
SumezSumezSkrevet 04/05-13 20:00 
dRxL>
;)

Og at google er fuld af beskrivelser af hvordan han har gjort sig utilbens.

Jeg var mere interesseret i at vide hvorfor han lige pludselig var en person folk gad være opmærksom på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 05/05-13 00:44 
FancyPants>
Jeg burde nok have byttet rundt på "ikke" og "magter" for at gøre det mere forståeligt :P

Jeg tænkte mere på at du har gennemført det to gange :-)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/05-13 00:53 
Jmog>
FancyPants>
Jeg burde nok have byttet rundt på "ikke" og "magter" for at gøre det mere forståeligt :P

Jeg tænkte mere på at du har gennemført det to gange :-)

Ah, på dén måde.
Nogle gange kan jeg blive stædig, på en yderst uproduktiv måde. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/05-13 02:16 
Efter en af de seneste opdateringer (har ikke styr på hvilken) så virker Kirby's Adventure Wii pludselig perfekt (kører flydende). Gad vide hvilke andre spil der har været påvirket af den fejl?
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 06/05-13 23:25, rettet 06/05-13 23:28 
Nintendo må virkelig være pressede (de har jo også haft to økonomisk dårlige år i træk) - nu er de begyndt at uddele konverteringssoftware til udviklere, så de kan konvertere deres mobilspil til Wii U:
http://www.japantimes.co.jp/news/2013/05/06/business/nintendo-taps-smartphone-apps-for-console-boost/#.UYgbEcqG62A

Mon ikke det ender med, at Nintendo kun kommer med en stationær eller håndholdt konsol i næste runde. De virker ikke store nok til begge dele.
SonicSonicSkrevet 07/05-13 00:49 
Giv mig Pizza Boy på Wii U, optimeret dertil selvfølgeligt.

Men ja, desperat syntes det at være, på den ene side fedt for indies, på den anden side på vippen til at tabe ansigt. Jeg tror dog, at det vil gå dem bedre, når deres titler begynder at rulle ud.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 07/05-13 00:54, rettet 07/05-13 00:55 
Heldigvis er der mange ios spil, der ville gøre sig væsentligt bedre på Wii U - Pizza Boy er bare et af dem :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 16/05-13 17:51 
Har lige hentet Super Metroid på Wii U eShop, men det er vist en Tysk udgave Nintendo har lagt op - kan kun skifte imellem tysk og fransk som undertekst og det kan ikke slås fra. Har i andre det samme problem?
OlimarOlimarSkrevet 16/05-13 18:41 
Jeps underteksterne er på tysk eller fransk og man kan åbenbart ikke slå dem fra. Måske min hukommelse spiller mig et puds men mener man kunne vælge engelsk i den Originale til Snes.
OlimarOlimarSkrevet 16/05-13 18:45 
Ny Ndirect i morgen https://twitter.com/NintendoEurope/status/335031895597387778
NintendoDirectEU with a focus on #WiiU spring/summer titles will be streamed tomorrow, 17/5 at 4pm CEST http://ow.ly/i/283XY
BeanoBeanoSkrevet 16/05-13 18:54 
Olimar>
Jeps underteksterne er på tysk eller fransk og man kan åbenbart ikke slå dem fra. Måske min hukommelse spiller mig et puds men mener man kunne vælge engelsk i den Originale til Snes.

Vel ingen grund til engelske undertekster når spillet er på engelsk :)

Håber Nintendo opdager fejlen og giver os en Engelsk udgave.
BeanoBeanoSkrevet 16/05-13 18:55, rettet 16/05-13 18:55 
Olimar>
Ny Ndirect i morgen https://twitter.com/NintendoEurope/status/335031895597387778
NintendoDirectEU with a focus on #WiiU spring/summer titles will be streamed tomorrow, 17/5 at 4pm CEST http://ow.ly/i/283XY

EU Pikmin 3 dato tak!
OlimarOlimarSkrevet 16/05-13 18:55 
Fik ikke skrevet det ordentligt, mente at når man valgte engelsk i det originale slog det underteksterne fra og der var kun almindelige tekster uden undertekst :D
BeanoBeanoSkrevet 16/05-13 18:58 
Ja det giver mere mening :)
1'544 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig