X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God of War: Ascension


Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/04-12 11:06 
Nyt GoW på vej til PS3.

Trailer og info på US PS blog
SumezSumezSkrevet 19/04-12 12:40 
Rimelig intetsigende trailer, og forudsigelig udvikling af serien, men jeg er spændt på det alligevel. :)
Kunne være man snart skulle få anskaffet sig 3'eren også.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 20/04-12 13:55 
Kan ikke komme udenom, at 3'eren IMO malkede konceptet for meget. Bosskampene endte for meget som indstuderet button-bashing, historien blev for lang i spyttet og den usynlige instruktørhånd var for dominerende. Jeg elsker dog 1'eren - er aldrig kommet igang med 2'eren. Efter 3'eren fik jeg nok af Kratos.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 20/04-12 14:16, rettet 20/04-12 14:16 
Ærgerligt at springe netop 2'eren over. 2'eren gentager på alle måder successen fra 1'eren, og forbedrer på alting. Flere vilde og varierede lokationer, flere (gode!) bosskampe, gennemført og sammenhængende level design, og flere af de elementer der var blevet skåret ud af 1'eren pga. budget/tidspres.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/04-12 14:31, rettet 20/04-12 15:29 
2'eren var ok, og jeg har nu for anden gang forsøgt at spille mig igennem 3'eren, men jeg orker det bare ikke. Jeg må nok bare indse at det for mig ikke er noget jeg gider at spille igen.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/04-12 15:35 
Så med andre ord er det her God of War Origins v2...

Utroligt som der skal være 'origins' af alt efterhånden, som om det ikke var nok at samtlige "superhelte film" får en eller anden åndsvag 'origins' prequel, nu er det ikke overraskende også røget over i spil mediet.

Det ville ikke undre mig om vi ser noget uncharted 'origins', gears of war 'origins' osv inden længe også.

Origins konceptet blev for mig kedeligt for meget lang tid siden efterhånden.
GreaseballGreaseballSkrevet 20/04-12 16:06 
Uncharted origins... Det fik da lidt af allerede i Uncharted 3.

God of war, fik spillet en del af det første spil men tror aldrig jeg fik det gennemført. Har 2'eren men er aldrig kommet igang med det, Tror det fordi selve Kratos figuren aldrig har fanget mig.
millenniummillenniumSkrevet 18/03-13 10:33, rettet 18/03-13 12:59 
The horror....
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1937519.ece
(vi overlever nok)

Har lagt en del timer i Ascension nu, og det er primært lavet for at smøre fans med et nyt GOW, inden der kommer ny konsolgeneration. Det er mere finpudset og har bedre balance i våbensystemet end GOW3 (som frustrerede mig på mange områder), men det er svært at pege på et sted, hvor udviklerne har været virkelig kreative.
Ret meget same'o same'o.

Og så synes jeg ikke det er rigtig "origins", når handlingen forgår efter Kratos familie blev dræbt. Det er mere et GOW spin-off.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 18/03-13 10:42 
Discount bin for mig. Jeg bruger hellere pengene på Revelations når det kommer nu her. Bevares, GoW:A skal da spilles, men først når det er på 'bud :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-13 14:46 
Det er kraftedeme ellers et flot spil :)

Jeg har kun prøvet det meget kort, men synes det virker en lidt bedre end treeren som var et meget middelmådigt spil i min bog.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 18/03-13 15:20, rettet 19/03-13 09:11 
Flot ja. Men hver gang jeg starter på et nyt GOW spil, kommer jeg altid til at skrue på den højre analog-stick, fordi jeg tror at jeg kan flytte kameravinklen. Det sidder som en torn i siden, at jeg ikke kan ændre perspektivet, for at udforske omgivelserne. Nogle gang glemmer jeg det, andre gange irriterer det. GOW er jo i hele sin pragt, faktisk et pseudo-3D spil. :)
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 30/11-14 23:12 
Hoooold daaaaaa kæft. Chapter 28: the trial of archimedes, kommer virkelig til at hjemsøge mig.

Fuldstændig vanvittig svær. Nogen som har klaret den (på normal)...?
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 10/12-14 22:44 
Fooooooor satan da, hvor kan jeg få udlevet min "I beat the trials of Archimedes" t-shirt??

Det krævede fire aftener med indlæring, disponering og udvikling af taktik før den sag var nakket. Nu føles resten nok som barnemad.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 30/01-15 10:32 
millennium>
Hoooold daaaaaa kæft. Chapter 28: the trial of archimedes, kommer virkelig til at hjemsøge mig.

Fuldstændig vanvittig svær. Nogen som har klaret den (på normal)...?

Jeg klarede den i første hug på normal. Heldig eller god; jeg ved det ikke.

Er ved sidste boss lige nu.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 30/01-15 10:49 
Sidste boss er piece of cake.

Trials of Archimedes er et spørgsmål om at vælge rigtig metode, og måske havde du den rigtige metode fra starten af. :)
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 30/01-15 23:24, rettet 30/01-15 23:27 
Ja, den sidste boss var ikke den sværeste.

Som jeg lige husker GOW 3, så var jeg vildere med Ascension. I GOW 3 benyttede jeg stort set aldrig andre våben end standard økserne. Så det var absolut ikke en dealbreaker for mig i Ascension. Prøvede at få styr på historien, men det glippede lidt - Virkede lidt rodet og fangede mig ikke helt. Jeg har kun spillet 3'eren før.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-15 23:34 
Overvej 1 og 2. De er meget bedre end 3'eren :) Ascension har jeg ikke spillet ret meget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 31/01-15 08:18, rettet 31/01-15 09:34 
Jeg har stadig 2'eren til gode, men nr 1 havde absolut den mest velfungerende, kompakte og mest mindeværdige historie. Efter mange år kan jeg stadig huske hele historien i hovedtræk, og mange af kulisserne sidder fast i hovedet. De nyere spil er mest bare flottere og vildere men ikke så sammenhængende.

Synes også jeg kan huske at min spille-stil var utrolig konservativ i GOW3 og jeg brugte de samme 2-3 slag hele vejen igennem. Ascension var absolut en forbedring på dette punkt.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 31/01-15 13:19 
Spillede Ascension demo'en som jeg synes var ret flot! Dog lignede gameplayet sig selv ;-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 31/01-15 17:06, rettet 31/01-15 17:08 
Det har et par twists i våben-systemet og noget build/decay magic som man oftest bruger i gåderne. Også mulighed for at lave en klon af Kratos var et fint påfund, både til at låse puzzles og i kampe. Der er potentiale til et fantastisk GOW spil. Det skal bare have styr på historie/level design igen.

Og så skal der altså være noget Kratos bed action. :D Det kunne/ville de ikke have med i Ascension grundet historiens tidspunkt.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig