X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right V5


Svar
RJKRJKSkrevet 25/03-12 20:52 
Efter lang tids forberedelse og mange forsinkelser er femte version af Play:Right endelig en realitet og samtidig er vi også skiftet til en ny server. Tilsammen danner det grundlag for en masse fremtidig udvikling af sitet. Der er dog allerede sket en del nyt, som du kan læse mere om fra nedenstående link.

Der er utvivlsomt også en masse problemer og kritik, og i den henseende hermed... Se hele indlægget


Se mere om v5...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Svar
RJKRJKSkrevet 20/10-18 17:22 
Det var jo ikke en besked :)

Der var en skjult karakter i titlen. Er nu fjernet. Så tror jeg ikke du får problemet mere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 20/10-18 17:33 
Virker nu!
Tak 👍
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 15/09-20 18:13 
SSL certifikatet er vist udløbet :)
dRxLdRxLSkrevet 15/09-20 19:11 
Ja, det var min fejl. Har fikset det nu og sørger for at det fornyes automatisk inden næste udløb om 3 måneder.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 14/10-23 18:49, rettet 14/10-23 18:51 
Er email-afsendelse nede i øjeblikket?

Jeg har bestilt en nulstil-mit-kodeord-email, da jeg langt om længe har taget mig sammen til at begynde at bruge en password manager.

Men jeg har ikke modtaget en mail (og ja, jeg har også kontrolleret spam-folderen).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
355 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig