X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil: Revelations


192 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
HulleHulleSkrevet 18/01-12 16:22 
Demo til 3DS udkommer i morgen.. Fedt at se Nintendo er begyndt at leve i dette århundrede.

Eurogamer news
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Alf81Alf81Skrevet 18/01-12 18:20 
Jeg har også forudbestilt Circle Pad Pro Bundle. Glæder mig som en sindssyg! :)
Ting om dét og pis.
T.L.OT.L.OSkrevet 19/01-12 00:15 
det bliver dødsvildt!!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/01-12 03:18 
Jeg er også klar på det. Det ser helt rigtigtagtigt ud og alt muligt
Alf81Alf81Skrevet 19/01-12 11:56 
Thumbs up, til alt hvad Darkbeat skriver!
Ting om dét og pis.
T.L.OT.L.OSkrevet 19/01-12 12:04 
sidder og opdater eshoppen, hvor fanden bliver den demo af :( total hyped..suk
SumezSumezSkrevet 19/01-12 12:06 
Cooking Mama 4 ser rimelig vildt ud
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 19/01-12 17:43 
Oppe nu :)
Ting om dét og pis.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/01-12 17:54 
Jeg var ikke særlig hooked på Revelations, men synes virkelig godt om demoen. Resident Evil fungerer rigtig godt med bare en analog styrepind, og grafikken er virkelig flot.

Det kommer på ønskesedlen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 19/01-12 19:42, rettet 19/01-12 19:43 
Meget positiv demo. Altså bortset fra at den slags spil slet ikke er mig, og jeg slet ikke fatter hvordan man skal kunne overleve demoen, når hvert monster tager 15-20 kugler at dræbe.
Men det er jo klassisk survival horror RE, er det ikke det folk har savnet siden 4'eren? Og så er det et af de (rent teknisk) flotteste håndholdte spil jeg nogensinde set.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
T.L.OT.L.OSkrevet 19/01-12 21:36 
OMG det er flot, mindblowing stemning!! glæder mig til næste fredag hvor det udkommer det bliver epic :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/01-12 11:18 
Det begynder at se pænt ud. Det skal vist erhverves i morgen :)

Metacritic oversigt
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 26/01-12 14:09 
Prøvede demoen og tank-styringen irriterede mig - spændt på at høre om den der Circle Pad Pro-dims hjælper på det.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/01-12 17:27, rettet 27/01-12 17:28 
Jeg synes lige netop tank-styringen virker fantastisk i demoen. Den bidrager til stemningen og gameplayet på en meget positiv måde.

For lidt siden vandrede jeg Odense tynd for at finde en kopi af Resident Evil: Revelations, men det var ikke at finde nogen steder. I Gamestop undrede de sig over at det ikke var kommet, da jeg spurgte om det var noget de gemte ude bag ved. I El-mutanten kunne den flinke ekspedient fortælle at ingen Mutanter havde modtaget produktet, og at det nu stod til d. 22/2

Øv, jeg havde glædet mig til at slappe af med Resi henover weekenden, efter et endt eksamensforløb.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/01-12 17:40 
Hvordan kan stiv styring bidrage til steming?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/01-12 18:17 
Det giver en klaustrofobisk følelse :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/01-12 18:29 
Ok... det simulerer faktisk også ret godt den kendte følelse af at være stangvissen, gangbesværet... og jagtet af zombies ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/01-12 19:21 
Jeg spillede demoen uden CPP'en og syntes faktisk det var utroligt intuitivt og skulle faktisk lige omstille hjernen til at styrer som et FPS nu hvor jeg har fået det fulde spil med CCP'en.
Det er nemmere at gå og skyde samtidig med CCP'en efter min mening, hvilket er noget man godt kan få brug for.

Der er et par ting der ikke er nævnt i demoen...
Som i RE4 og opefter kan du lave et nærkamps move på stunnede fjender ved tryk på Y. Det kan godt være andre har gjort det og det bare er mig der ikke lige fangede hvornår fjenderne er stunnede i demoen.
Lige før en fjende angriber kan du undgå angrebet ved hurtigt at rykke circle pad'en. På den måde kan man faktisk undgå kamp helt ved at glide forbi fjenderne hvis man er rap nok på fingrene.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/01-12 21:43 
Hvor har du købt dit eksemplar, Darkbeat?

Jeg havde mulighed for også at lede efter det i Fields i dag, hvor kun Gamespot havde et par kopier. Dem havde de åbenbart impoteret fra udlandet - ekspedienten fortalte at Bergsala havde valgt ikke at distribuere spillet i norden :o
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PapandPapandSkrevet 28/01-12 21:49 
Det kan da ikke passe?! Vi har dem i GAME butikkerne i Norge og de ser ikke importerede ud, ud fra det hurtige blik jeg kastede på æsken.

Kan det have relation til at GameStop har lukket deres nordiske hovedkontor og er begyndt at importere fra UK?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/01-12 22:03 
Det kan det sikkert sagtens, men jeg har ikke kunnet finde spillet i Blockbuster, Elgiganten, Fona og Gamestop i Odense, ej heller Elgiganten eller Fona i Fields.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/01-12 23:59 
Mit skulle komme mandag i posten.
Ellers går jeg ape-shit :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-12 11:44 
Har lagt et par timer i det nu.
Det har en god blanding af traditionel survival horror med begrænset ammo, puzzles og langsomme fjender og så baner der er mere action orienterede.

Man har også en partner, men det føles denne gang langt bedre end RE5 og er en god indikation for hvad RE6 vil byde på: Din AI makker klarer sig selv, skal ikke have noget ammo, våben eller dirigeres. De fungere mere til at hjælpe med at skubbe historien fremad.
SumezSumezSkrevet 29/01-12 15:07 
Går det ikke ret kraftigt ud over "gyseraspektet" hele tiden at have en kampdygtig kammerat ved sin side?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-12 22:00 
Nej ofte er man delt op og der er også et enkelt sted hvor éns makker snubler over en spand hvilket også giver et billigt gys :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/01-12 16:48 
sidder og spiller det idag... får mega pres over at det er anden gang min 3ds skal ha' strøm. (wifi/3d er slået fra)
><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/01-12 16:49 
ville ikke kalde ham kampdygtig :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/01-12 17:09 
Ja, man savner lidt mere batteritid. Jeg spiller det i nærheden af en lader.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/01-12 23:08 
Tør ikke spille mere... kan mærke jeg er ved slutningen :( piv piv! :P

Fuck et lækker spil!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
jaesjaesSkrevet 31/01-12 23:16 
Ærgerligt at det ikke kommer til en rigtig konsol :/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/02-12 02:14 
Jeg vil næsten æde min gamle hat på at de laver et HD Remake til Wii U på et tidspunkt. :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/02-12 13:32, rettet 01/02-12 16:42 
Jeg er nået igennem kampagnen, og er meget tilfreds. Spillet er flot, både med og uden 3D-effekt, især modellerne er imponerende og pænere end noget jeg har set køre på Wii. Jeg var ret overrasket over hvad den lille fyr kan præstere.

Spillet introducerer hele vejen igennem nye udfordringer, og der hersker en god balance mellem de actionprægede sekvenser, og de mere uhyggelige hvor overlevelse er i fokus. Man følges indimellem med en partner i disse sekvenser, hvilket er lykkedes langt bedre end i Resident Evil 5. Man ser ikke nær så meget til dem, og de klarer sig selv.

Det umiddelbart mest negative, er historien, som denne gang er endnu mere sær og latterlig, end hvad serien ellers tidligere har præsteret. Manuskriptet består af den ene clichéfyldte one-liner efter den anden, men leveringerne er okay. Den tykke stemning opvejer til dels dette, men det er især det virkelig gode gameplay, der får én til at spille videre.

Musikken har jeg ikke set nævnt særligt mange steder, men jeg var ret glad for den - den bidrager perfekt til helheden.

Jeg føler mit 3DS-køb berettiget med Resident Evil: Revelations :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/02-12 16:28, rettet 01/02-12 17:43 
HUSK
Og køb det med CIRCLE PAD PRO.
man får en lang bedre kontrol af spillet.

TYPO
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 01/02-12 17:33 
Var det et spørgsmål?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/02-12 22:56 
Ok sjov co-op i spillet.

Andre der har unlock raid co-op?
så la' os spille! :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 02/02-12 08:23 
For pokker, alt den ros. Nu bliver jeg snart nødt til at købe det.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/02-12 11:41 
Ja det skal du da! Det er et virkelig godt Resident Evil spil.

Der var en sjov lille "goof" jeg opdagede. Det er ikke en spoiler, men i den sidste cutscene i spillet er der en person der læser en bog og bladre den forkerte vej.

Dette er selvfølgelig fordi Japanerne læser fra højre mod venstre, men selvom det tydeligvis er en bog skrevet på Engelsk, bladre personen baglæns i bogen...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/02-12 12:49 
http://www.gametrailers.com/video/review-resident-evil/726457
Review af spillet.
De snakker også lidt om RAID. super sjovt med en ven!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/11-12 16:57, rettet 06/11-12 16:59 
Endelig en årsag til virkelig at købe 3DS.

Men N er sgu superdygtige til at skabe et ikke-gennemskueligt brugermarked:

Nu er der pludselig (og vel forudsigeligt) en XL-udgave. Men uden Circle Pad Pro?! Kan det virkelig passe, at XL-tilbehøret først er ude i Japan her i Nov? Shite. :/

Det giver jo bare lyst til at designe sit eget CPP ud af træ...eller noget.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-12 17:38 
Det er typisk N.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/11-12 05:19 
Revelations kommer muligvis til konsollerne. PS3 og 360 versioner af spillet er dukket op på et Koreansk ratings board

http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-23-resident-evil-revelations-listed-for-ps3-xbox-360-release
SumezSumezSkrevet 26/11-12 08:33 
Hrm, så skal jeg også til at have et Circle Pad Pro til min Xbox360.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/11-12 14:45 
Det kan være det er "bedre med Kinect"
BeanoBeanoSkrevet 22/01-13 17:58 
Så blev den officiel: d. 24. maj i Europa på PS3, 360, Wii U og PC.

Det er både retail og download udgaver til konsollerne :)

Mere info og trailer:
http://www.joystiq.com/2013/01/22/resident-evil-revelations-hits-xbox-360-ps3-pc-wii-u-on-may/
SonicSonicSkrevet 22/01-13 18:24 
Hvad kan spillet sammenlignes med af de andre titler? Er vi ude i noget 4/5/6, eller er vi mere ude i noget 1/2/3/Zerø? Eller noget helt tredje? Det jeg fisker efter, er det survival horror, eller Gears of Evil?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/01-13 18:46, rettet 22/01-13 18:46 
Sådan i stil og survival horror-agtighed, syntes jeg at det ligger tættere på Dead Space 2
SonicSonicSkrevet 22/01-13 19:01 
Hm, det kan da sagtens være interessant nok :) Bare det ikke er i nærheden af 5 og 6 :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/01-13 19:03 
Det ligger tættere på 4'eren end 5'eren. Darkbeats sammenligning med Dead Space 2 er jeg enig i.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 22/01-13 19:54 
Lyder da som noget jeg godt tør satse på. Kunne godt lide Dead Space. Har ikke gennemført 2'eren endnu.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/01-13 05:52 
Til at matche sin Resident Evil 6 læderjakke kommer der nu en special edition med et BSAA ur til 500$

http://www.siliconera.com/2013/01/24/see-jills-watch-thats-one-of-resident-evil-revelations-limited-edition-items/
192 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig