X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSN status


Svar
HulleHulleSkrevet 21/09-11 17:11 
Findes der en side hvor man kan se status for PSN, om det er nede eller om alt kører som det skal. Har googlet, men kun fundet link til det amerikanske.
Har installeret den officielle PSN app til IPhone, men den er ingen indikation, da jeg lige nu kan logge ind på den, men ikke med min PS3. Syntes tit at PSN er nede, men det er måske bare mig der rammer de forkerte dage/tidspunkter?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PalsgaardPalsgaardSkrevet 21/09-11 17:21 
De spiller Gears of War 3 så de har ikke tid til at fixe det ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
BeanoBeanoSkrevet 21/09-11 17:25, rettet 21/09-11 17:31 
@hulle: Playstation.com har en indikator øverst på siden og står til offline lige nu og kan heller ikke logge på fra PS3 - mystisk!

Også planlagt vedligehold søndag formiddag
HulleHulleSkrevet 21/09-11 21:20 
Ahh, ok. Kan de den danske har det samme. Tak :)
PSN er stadig nede.. Så blev de hacket igen ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 21/09-11 21:24, rettet 21/09-11 21:29 
De skulle støvsuge og have kun installeret eet enkelt elstik i deres nye datacenter.

Kilde
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/09-11 22:10 
Jeg fik hentet updaten, men aner ikke hvad den indeholdte :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 22/09-11 00:00 
Stikket skulle være sat i igen og rengøringskonen fyret.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/09-11 01:00 
Jeps, butikken virker igen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
AmbyAmbySkrevet 22/09-11 08:06 
Jeg synes ikke autoupdate virker for PS+ medlemmer. Er der flere steder man skal konfigurere noget?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/09-11 08:45 
Jeg har hørt andre rapportere at de ikke kan få det at vide - servicen er vist lidt buggy?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 23/09-11 13:45 
Jeg prøvede at slå det til i går og fungerede hos mig med den seneste firmware. Da jeg tændte PS3'en i dag fik jeg en liste på skærmen over hvilke spil der var opdateret og hvilke save games der er uploaded :D
AmbyAmbySkrevet 23/09-11 13:53 
Det virker også her efter den seneste opdatering. Huhey, det bliver godt lige om lidt!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
millenniummillenniumSkrevet 09/12-13 21:44, rettet 09/12-13 21:45 
Hvad sker der NU for PSN? Først en besked om maintance, og nu bliver jeg losset ud med en fejlkode når jeg logger ind.

I ain't paying for this shit. Nå nej, der gør jeg heller ikke. Endnu.
The medium is the message.
vyssenvyssenSkrevet 09/12-13 22:08 
Samme her. Netflix virker heldigvis.
BeanoBeanoSkrevet 09/12-13 22:19 
Der er annonceret vedligehold til kl 00.00.
SonicSonicSkrevet 09/12-13 22:31 
Typisk, lige når man ikke er booket op med arbejde!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 09/12-13 22:35, rettet 09/12-13 22:36 
Jeg kan godt komme på men What's New, Content Info og Twitch broadcast er nede.
slk486slk486Skrevet 09/12-13 23:07, rettet 09/12-13 23:08 
Gad vide hvad det er de laver under dynen hele tiden, som absolut skal tage alle services ned.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 09/12-13 23:19 
Kan du heller ikke komme på? For jeg kan stadig og spille online også.
slk486slk486Skrevet 09/12-13 23:22 
Jeg har ikke prøvet, jeg refererede bare til at de meget ofte har maintenance, der lægger det ned.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 09/12-13 23:27, rettet 09/12-13 23:28 
Ja det sker alt for tit imo. Oftest kun dele der berøres, f.eks. Store, Account Management, etc. og man kan stadig komme på og spille.
slk486slk486Skrevet 10/12-13 01:33 
Ok, det er da noget, men det burde ikke være nødvendigt. Jeg håber en del af deres downtime er forberedelse på at downtime ikke er nødvendig i fremtiden :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-13 03:48 
Jeg havde et par problemer igår også med at jeg ikke kunne komme på og jeg har ikke kunne få lov at uploade gameclips i et par dage på PS4.

Den lavede også det dér nummer igen med at optage noget for langt tilbage i tiden... Der var ellers et rigtigt fedt glitch i ACIV
SonicSonicSkrevet 10/12-13 07:33 
Ligesom dette fantastiske glitch? :D
http://www.youtube.com/watch?v=9pQ_ZozZIio
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-13 07:43 
Det er næsten uhyggeligt :D
Min var bare én af de der fights hvor man kan redde random pirater og hvor piraterier og fjenderne lige pludselig forsvandt.
slk486slk486Skrevet 10/12-13 09:07, rettet 10/12-13 09:09 
Twilight Zone!

Apropos, var det ret cool igår, da jeg efter gennemførsel af Ghosts gik ud i køkkenet mens credits kørte. Pludselig hørte jeg lyd fra stuen og gik derind, men missede lige en end credit teaser. Ind i gameplay vids og browse de sidste 15min igennem :D
j/k
vyssenvyssenSkrevet 30/12-13 00:05 
Er jeg den eneste uden PSN i aften?
millenniummillenniumSkrevet 03/08-14 17:55 
Andre som synes PSN har det lidt hårdt...? Der var en upgrade til Store, en ganske lille en, som tog en hulens tid at hente. Og min update til GT6 kan overhovedet ikke gennemføres...
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/08-14 22:10, rettet 24/08-14 22:11 
Der var noget planlagt maintenance imorgen, men PSN er allerede nede idag på grund af et DDoS angreb fra en eller anden hacker gruppe. Ingen begrundelse hvorfor de gør det.

http://www.shacknews.com/article/85951/blizzard-playstation-network-and-more-under-wide-ddos-attack-update
slk486slk486Skrevet 24/08-14 22:12, rettet 24/08-14 22:12 
Blizzard og League of Legends er også ramt.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 24/08-14 22:41 
:( Og så virker cloud save heller ikke.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 22/03-15 23:39, rettet 22/03-15 23:42 
Jeg er lige blevet logget ud gentagne gange med en besked om, at min PSN-bruger lige er logget ind på en anden maskine. Nu har jeg lige ændret password, så det stopper det forhåbentlig, men jeg kan ikke sætte min PS4 som primary, fordi en anden maskine er sat som primary. Spooky. Nogen, der har oplevet noget lignende?

Fejlkoden er Error: CE-35285-3

Hvis jeg logger ind på Sonys hjemmeside og ser under 'Media and Devices' er der flg. meddelelse:
You have deactivated your devices recently and cannot use this feature at this time.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 23/03-15 09:52 
Det lyder som om nogen har hakket din konto og sat deres maskine som primær. Primær maskine kan kun ændres med nogle ugers mellemrum.
Vil anbefale at du kontakter sonys kundeservice direkte.
WehnerWehnerSkrevet 24/03-15 15:21 
Det stoppede, da jeg skiftede adgangskode og loggede ud. Nogle timer senere kunne jeg også sætte min PS4 som primær igen.

Nu har jeg så lige fået flg. mail fra Twitch og aner en sammenhæng:

We are writing to let you know that there may have been unauthorized access to some of your Twitch user account information, including possibly your Twitch username and associated email address, your password (which was cryptographically protected), the last IP address you logged in from, and any of the following if you provided it to us: first and last name, phone number, address, and date of birth.

For your protection, we have expired your password and stream keys. In addition, if you had connected your account to Twitter or YouTube, we have terminated this connection.

You will be prompted to create a new password the next time you attempt to log into your Twitch account. If applicable, you will also need to re-connect your account to Twitter and YouTube, and re-authenticate through Facebook, once you change your password. We also recommend that you change your password at any other website where you use the same or a similar password.

We apologize for this inconvenience.

The Twitch Team
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 24/03-15 17:08 
Hmm den fik jeg også idag. Troede det var fordi jeg tossede rundt med at logge på Twitch fra min nye surface. Kunne ikke huske PW så jeg fik et nyt, men da jeg så loggede ind, virkede det ikke. Først ved fjerde eller femte forsøg lagde jeg mærke til at jeg på login siden havde stavet mit brugernavn forkert.
WehnerWehnerSkrevet 07/07-15 22:12 
Argh, så er PSN nede igen på Destiny reset day og med nyt gøgl i PSN Store :(
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 08/05-16 23:18 
Pludselig her til aften keglede mit modem (Fullrate) helt ud, blinkede kraftigt og smed mig af nettet i nogle minutter. Siden har jeg i tre forskellige parties på PSN ikke kunnet kommunikere grundet NAT-settings. Men når jeg tager netforbindelsestesten fra min Playstation, siger den NAT type2 - hvilket skulle være helt fint.

Jeg kan ikke huske, om jeg havde type 1 før. Har I andre det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 08/05-16 23:23 
Kunne være en firmware opdatering sendt fra Fullrate, som så har sat modemmet til standard indstillinger.
WehnerWehnerSkrevet 08/05-16 23:31 
Der er stadig noget port forwarding tilbage (Pc og Xbox One), men jeg kan ikke huske, om jeg havde sat PS4 til DMZ. Det er den i hvert fald ikke mere. Det hjælper heller ikke umiddelbart at sætte den til det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-16 07:29 
Hvis konsollen rapporterer type 2 er det ok.

Cut'n'paste info....

Type 1: The PS3 is sitting directly on the Internet with a public IP address. This setup doesn’t require NAT or inbound port forwarding and is used in scenarios where the PS3 is the only device wanting to use the Internet connection. This isn’t that common as most users share their Internet connection with other devices in their home.

Type 2: This is the most common and ideal type where the PS3 is sitting behind a RG that is performing NAT. The PS3 will have a private IP address which is translated to a private or public IP address by the RG.

Type 3: This usually implies you have a problem in the way the PS3 is accessing the Internet. This may be caused by a firewall or port restrictions. This isn’t ideal and will result in a sub-optimal gaming experience.
WehnerWehnerSkrevet 09/05-16 17:02 
Chatten virker også igen nu. Det må have været noget med Fullrate.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 11/05-16 19:22 
Jeg har lige set på min bankkonto at jeg har brugt henholdsvis 200,- og 400,- i Playstation Store i dag. Det har jeg dog ikke! Er der andre som har et lignende problem? Måske de ved en fejl har hævet penge? Synes det virker lidt skummelt. Der er ikke engang ting i Playstation Store som koster to så lige beløb.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 11/05-16 19:56 
Har straks tjekket, men der er ikke trukket noget her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-16 19:57 
Heller ikke her.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 11/05-16 20:20 
Chrono>
Jeg har lige set på min bankkonto at jeg har brugt henholdsvis 200,- og 400,- i Playstation Store i dag. Det har jeg dog ikke! Er der andre som har et lignende problem? Måske de ved en fejl har hævet penge? Synes det virker lidt skummelt. Der er ikke engang ting i Playstation Store som koster to så lige beløb.

Har du ikke fået nogen mail med kvittering for købet? Hvis nogen skulle have misbrugt din konto, så burde der stadig komme kvitteringer til adressen tilknyttet PSN kontoen. Tjek eventuelt spamfilter.
BeanoBeanoSkrevet 11/05-16 22:26 
Kig evt. purchase history via PSN Store.
ChronoChronoSkrevet 12/05-16 07:37 
Ingen ting i purchase history og ingen mail med kvittering. I dag er der dog refunderet 400,- til min konto (jeg har ikke engang skrevet til dem endnu), så mon ikke de 200,- kommer igen også? Venter lidt med at gøre indsigelse så.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 12/05-16 08:39 
Meget suspekt!

Jeg ville kontakte min bank...
ChronoChronoSkrevet 13/05-16 07:09 
Der var ikke gået 400,- ind igen, jeg havde set forkert i går morges... Så der var trukket 400,- igen og altså i alt 1000,-

Jeg ringede til Sony som sagde at pengene ikke var brugt på min PSN konto, så de mente nogen havde fået fat på mit kort og brugt det på en anden PSN konto. Jeg ringede så til banken, som kunne fortælle at de allerede havde spæret fire kort samme dag efter misbrug på Playstation Network.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 13/05-16 07:45 
Yikes, og nu opdager jeg at de samme beløb er trukket fra mit Master Card! For pokker da også...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig