X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamescom 2011


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/08-11 15:12 
Officiel Gamescom 2011-tråd.

Z.O.E 3DS er allerede hintet.

Og ny Resident Evil: Revelations trailer
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-11 16:05 
EA Live lige nu

EA stream at Gaemspot
BeanoBeanoSkrevet 16/08-11 20:41, rettet 16/08-11 20:48 
Sony annoncerede globalt PS3 prisfald fra €299 til €249 med øjeblikkelig virkning. Også ny budget PSP model uden wifi til €99 som kommer i efteråret.

EDIT: Den nye PSP:
http://blog.eu.playstation.com/2011/08/16/new-psp-announced-at-gamescom-2011
HankyHankySkrevet 16/08-11 21:43 
Og den nye budget-PSP udkommer kun i EU :S
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 17/08-11 08:57, rettet 17/08-11 08:57 
Nok de færreste herinde med interesse for FIFA, men jeg er lidt stolt af at en gruppe gutter jeg kender har fået deres nummer i Gamescom traileren for det nye FIFA Street:
http://www.youtube.com/watch?v=zlqQPigKuf8
De har endda beholdt den danske tekst.

Deres musik bliver også brugt i det fulde spil, det er fandeme godt gået af dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 17/08-11 10:09 
Det må man sige. Nummeret passer også rigtig godt til.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 17/08-11 18:15, rettet 17/08-11 18:15 
2011 - det skrabede år.

Nintendo Wii kommer i nydesignet udgave uden GameCube-understøttelse.

Wiidesign
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/08-11 18:18 
Skummelt. Betyder det mon at man ikke længere kan tilslutte GameCube controllers?

Man kunne jo håbe på et bedre video output når de nu allerede piller ved maskinen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 17/08-11 18:20 
Det vil jeg tro, ja - tydet ud fra maskinens mindre størrelse.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 17/08-11 23:35 


Det her ser da dejligt ud...
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 18/08-11 08:22 
Hvorfor droppe GameCube support? Det er da hul i bærret!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/08-11 08:24 
Sonic>
Det her ser da dejligt ud...

Linkede det tidligere i 2D shooter tråden - kan stadig ikke helt finde ud af om spillet er sin egen tråd værd. :) Videoen er ikke særlig spændende, men de laver vist to modes af spillet, hvor den ene skal tiltrække mainstreampublikummet, og den anden (prøver på at) henvende sig til de mere hardcore.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 18/08-11 08:38 
uden gamecube support kommer omkostningerne ned. Mener der stod et sted at den kom til at koste £99. Men jeg forstår så ikke at den kun udkommer i EU?

Så også at de announcede Silent Hill HD Collection med Silen Hill 2 og 3. Hvorfor kan de ikke finde ud af at genudgive 1'eren? Det er den eneste jeg har spillet, men aldrig gennemført, og mine øjne kan ikke håndtere PS1 grafik mere.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 18/08-11 09:49 
Jeg kan slet ikke forestille mig at omkostningerne skulle være så slemme. Er Wii'ens CPU ikke nærmest bagudkompatibel med GameCube per definition?

Silent Hill 1 er stadig klart det mest uhyggelige i serien, med flere længder, IMO. Lige når man sætter sig ned med det, skærer PS1-3d'en i øjnene, men det synes jeg nu også den gjorde dengang jeg spillede det første gang. Man glemmer det hurtigt når spillet begynder at tage kontrol over en, tro mig, bare spil et par timer ind i det, så vil du være fanget igen! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 18/08-11 11:37, rettet 18/08-11 11:38 
Det er jo også hardware der bliver klippet. Der er sikkert et par cent at spare ved at der ikke længere er Gamecube controller og memory card slots.
Og på en måde kan jeg godt forstå det: De der først køber en Wii nu har næppe et stort katalog af GCN spil dtående de stadig har lyst til at spille i ny og næ.
Synes bare timingen er spøjs. Til jul er der jo ikke så langt mere til WiiU skulle udkomme.
HeroldHeroldSkrevet 18/08-11 12:31 
Jeg tror der er mere end et par cent at spare. Nintendo har selv udviklet teknologien, der kan tage imod GameCube-discs i det der drev, men siden det kun er deres maskiner der bruger den, så er den relativt dyr at producere i forhold til hvor mange, der reelt bruger GCN-kompatibiliteten. Folk herinde bruger det måske, men resten af verden er nok relativt ligeglade. Og sparer man 1 dollar på en maskine, der sælger X antal millioner, har man sparet lige så mange millioner.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig