X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kingdoms Of Amalur: Reckoning


Svar
jaesjaesSkrevet 13/05-11 14:12, rettet 13/05-11 14:15 
Nu hvor spillet med den mest ligegyldige titel nogensinde har fået en ordentlig gameplay-film, må vi hellere fortsætte her end i den generelle RPG-tråd:
http://gamersyde.com/news_kingdoms_of_amalur_gameplay_video-1105... Se hele indlægget
65 emne(r).
1 2 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 13/05-11 14:12, rettet 13/05-11 14:15 
Nu hvor spillet med den mest ligegyldige titel nogensinde har fået en ordentlig gameplay-film, må vi hellere fortsætte her end i den generelle RPG-tråd:
http://gamersyde.com/news_kingdoms_of_amalur_gameplay_video-11059_en.html

Grafikken ser teknisk ret flot ud, men jeg er ikke 100% tændt på det grafiske design. Men bliver spillet godt, er det ikke en hindring. Og fjende-designet er ganske flot, synes jeg :)

EDIT: Og hvorfor jeg lavede en halvpinlig grammatisk fejl i overskriften aner jeg ikke :)
jaesjaesSkrevet 24/11-11 19:58 
Ny trailer, der fokuserer på de forskellige måder at kæmpe på:
http://gamersyde.com/stream_kingdoms_of_amalur_reckoning_skill_at_arms-25045_en.html

Det er lige før spillet virker helt japansk, med de mange farver og over-the-top fjender og animationer :)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-11 08:46 
Jeg kan slet ikke få armene ned over det her spil, det lader til at gøre ALTING helt rigtigt, endda den helt perfekte kamera shake under nogle af de større angreb, og jeg er en sucker for perfekte kamera shakes ;)

Og spillet er desværre MEGET overset, er mit indtryk ihvertfald.

Her er et par super fede walkthroughs af spillet som fik mig op og køre. Enjoy!

Brigands hall cavern demo
http://youtu.be/9IGAJdi0spU?hd=1

PAX walkthrough (AWESOME)
Part 1
http://youtu.be/DSdQq4T-oyg?hd=1

Part 2
http://youtu.be/56bU5FXPADA?hd=1

Part 3
http://youtu.be/yWU8bc-y4xA?hd=1

Part 4
http://youtu.be/VWwdNSBmmY8?hd=1

Part 5
http://youtu.be/dd2iQ-Yi-Jo?hd=1
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 25/11-11 11:40 
Lyder som et spil der vil det hele. Alt det sædvanlige. Alt hvad der fungerede for andre titler, på godt og ondt. Jeg er helt overrasket over at der ikke er noget parkour i spillet. :P
Samtidig giver de spilleren mulighed for helt at vælge hvilke af disse elementer man vil fokusere på, med mulighed for at ignorere både minigames, dialoger, og alt hvad de ellers snakker om. Min største bekymring omkring spillet er nok næsten at det bliver "for frit" og de er for bange for at træde nogen over tæerne, hvilket meget nemt kan resultere i et ufokuseret spil der ikke stiller nogen regler op for spilleren, og hvor meget af det man gør føles meningsløst og udfordringen ikke til stede.

Nå ja, og så har spillet en rage mode. Hvorfor skal spil altid have rage mode? Jeg har aldrig spillet et spil hvor det rent faktisk har gjort spillet bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 13/01-12 18:10 
Bare lige sige der kommer en demo den 17 jan. Den skulle indholde intro + 45min hvor man kan lave hvad man har lyst til.

og der er en del unlock til både amalur og mass effect 3 fra demoen,

"PLAY the Reckoning demo to unlock:
Exclusive Todd McFarlane-designed Reckoner Knight Armor for Mass Effect 3 (install the demo)
The Powerful Chakram Launcher for Mass Effect 3 (complete the demo)

PURCHASE Reckoning to unlock:
N7-inspired Shepard’s Battle Armor for use in Reckoning (redeemed via EA Online Pass)

PLAY the Mass Effect 3 demo to unlock:
Omniblade Daggers for use in Reckoning (redeemed in-game)

“Confident” Twist of Fate Card
You unlock the “Confident” Twist of Fate Card by installing the Reckoning demo and linking your Origin account within the demo.

Infernal Helm
You unlock the Infernal Helm after completing the Reckoning Mode Tutorial in the Reckoning demo.

Twinned Souls Chakram
You unlock the Twinned Souls Chakram by installed the Reckoning demo and linking your Origin account within the demo."


LINK!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 17/01-12 22:51 
Så er demo op på xbox live og steam/Origin(Til PC folk). Ser ud til PSN demoen er den eneste der mangler.

Fik prøvet det kort. Nu er jeg sikker jeg skal have dette spil. Ser faktisk mere frem til amalur end ME3 nu :O
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 18/01-12 10:33 
Jeg spillede demoen I en times tid igår. Blev en kende skuffet syntes jeg. Måske mindede det bare lidt for meget om world of warcraft, med folk som står med gule spørgsmålstegn over hovedet og simple farverig grafik, kedelig mørk lyssætning, alting ser lige oplyst ud. Følte ikke rigtigt at jeg kunne orienterer mig ordentligt fordi ens karakter fylder hele skærmen, specielt under kamp kan kameraet ende ret uheldigt op. Dårlige kamera shakes, dårlig lyd på store sten som falder ned. Følte ikke at verdenen var stor, åben og levende ligesom i Skyrim, men mere som om man løber på stier ligesom i Fable. Og så er grafikken egentligt ikke så fed som det ser ud til på youtube.

Fjenderne står for meget i små klumper placeret meget specifikt af en level designer (som i world of warcraft). Havde håbet på lidt mere randomness som i skyrim.

Men nu skippede jeg også alle cutscenes og snak, for at prøve at løbe så meget rundt som muligt, så jeg var allerede utålmodig fra starten, og mine forventninger var for høje. Og overvejer at anullere min bestilling, og så købe det når jeg er mindre hyped :D Ingen tvivl om at jeg skal ha det her spil og at det er super fedt, men tror bare lige at jeg skal vente med at købe det til jeg har været igennem skyrim, dark souls og zelda skyward sword :)

Til gengæld virker loot systemet super nice, meget ala Diablo, hvor hver fjende og kister har chance for at droppe noget super fedt og ikke bare grå ligegyldige items.

At dømme ud fra skill systemet, så virker det ikke som om at man kan så forfærdeligt meget som f.eks mage, hvor er min meteor shower og chain lightning? Rise dead, og frost shield? Måske får man spells på en anden måde i spillet? Under moves-menuen ser det ud som om at der er en masse spændende ting. Nåh, men det gir vel sig selv når man får spillet noget mere.

Min kæreste gik efter 10min, hun syntes det var pinligt dårligt lavet. Når de to dværge i starten ligner de mest af alt achmet the dead teorist dukken når de snakker, og efter en lille cutscene står ens karakter og ryster vildt meget som der er en bug i spillet. Det viser sig så at det er kameraet som ryster fordi grotten er ustabil, Men det ligner bare at hovedpersonen er gået i spasme. Og ja det ser latterligt ud og det er pinligt. Efter dét gik hun, og sagde at jeg skulle afbestille spillet :)

Og så er lydeffekterne en smule dæmpet, som om de er optaget med en pude foran mikrofonen..

Nu skal jeg nok holde min kæft :)
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 18/01-12 11:15 
Hurtig kommentar. Alle dine mages spell er i sorcery skill træet. Der er en chain lightning, der er en meteor, der er en "rise dead" og lidt mere. Men man skal altså huske "action gameplay" er også en vigtig del for mages, så jo du skal bruge normale angreb og chain dem sammen til en combo!

Grafik er jeg helt uenig. Dejligt med noget farve i i et rpg. (Og på PC ser det rigtig godt ud)

Skriver lidt mere senere, da jeg enlig kun er hjemme for at hente noget :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 18/01-12 11:33 
Æv, her havde man håbet på et spil med høj WAF!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/01-12 13:31 
Jeg kan ikke finde det Xbox live?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 18/01-12 14:32, rettet 18/01-12 14:43 
Her er link til den på nettet, så kan du bare sætte den i kø (start xbox og så Download den)

Linky
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 18/01-12 18:29 
Fik gennemført demoen idag (Igår var jeg for træt, men fik alligevel spillet 30min som mage). Skal siges jeg spillede PC version, og der var ikke nogen rigtige bugs eller problemmer for mig :S.

Først stilen de har valgt til grafik og design, er meget faverig, hvilket i min bog er dejligt. Så træt af spil uden farver.

Lyden virkede ok, udover et enkel gang hvor voice over og tekst ikke var helt i sync. Men efter hvad jeg læst er den en fejl som allerede er rettet i endelig udgave.

Kamp system er jeg personlig helt vild med, dejlig med et spil hvor selve kampene føles som der faktisk sker noget. Man skal bare huske en mage i det spil er ikke en person der står langt væk og skyder ildkugler. Derimod chakram og stave også starte en dejlig kombo og blande et par spells med ind. Var faktisk pænt sjovt.
Alle våbner har forskellig angreb og kombos. Hammer er langsom men har høj skade, daggers er hurtig men lav skade og så videre.

Loot er spillet er som jeg regnet med. Og man ser faktisk et par epics allerede i starten (der en "folow quest" som giver en god ting til mages). Minder om typisk diablo/wow items.

Skill system er faktisk rigtig godt. Simpel skill tree som flest folk nok kender nu, hvor hver "talent" har flere rank og tilbyder mere end bare skade opgraderinger. Men vis man ikke for snupper et par Arcane Weaponry, Precise Weaponry eller Brutal Weaponry så vil det måske føles kedelig i starten da en del af diverse angreb men kan med våben kommer fra disse talents. Og har fra man får man også ++ting som magic, og andet angreb der ikke er våben baseret. Smide destinies oven i for mere tricks (roll med højere mage destiny bliver til en teleport). Så jo det ser lovene ud og der er mange valg muligheder.

Nu da Kalicola nævner det, så lige kommentar til fjender i spillet. Svært ved se hvad problem er med de står i "klynker", for mig har alle RPG jo dette problem. Skal da også så lige siges jeg blev da angrebet af en smule bandits som enlig ikke havde set. Spillet minder om fleste andre der efter min menig. Udover det er jeg nu blevet overrasket over fjender i spillet. Til slås mod 4 ulve så omringer de mig og charger på skift! Og det er jo stadig kun starten, så fjender kan jo ikke være alt for vilde der, fandme nok med man dør ved en kisten fordi der er 3 fælder rundt om den!!! ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-12 20:23, rettet 18/01-12 20:38 
Jeg har lige spillet demo'en igennem også og er faktisk positivt overrasket over det. Jeg synes det er ganske godt, selvom det meste er ren ripoff fra andre spil, men det virker meget godt.

Jeg har dog et gigantisk stort minus og det kunne desværre for mit vedkommende godt blive en deal breaker i sidste ende og det er at man ikke kan zoome ud og se sin karakter og omgivelserne lidt længere væk fra. Det er ALT for tæt på, det virker alt for stort. Det et kæmpe irritations moment og jeg forstår slet ikke hvorfor fanden de ikke har lavet det muligt at zoome ud, katastrofalt ringe spildesign at figuren fylder så meget af skærmen som standard og man ikke selv kan zoome ud.

Det bliver bare alt for stort og klaustrofobisk for mig når det ses så tæt på.

Udover det virker det meget godt, men det er desværre et meget stort minus for mig.
KalicolaKalicolaSkrevet 18/01-12 22:32 
Jeg er fuldstændigt enig. Man drejer kameraet rundt konstant for at se uden om ens figur. Han står i vejen.
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 18/01-12 22:37 
Læste et eller andet sted at de vidste arbejder på forbedre kameraet på en eller anden måde. Kan bare ikke huske hvor jeg læste det :/


Ingen tvivl om kameraet er spillets svagest punkt. Men med mus kunne jeg fint bruge den, selvom gerne have de zoomer lidt ud!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 19/01-12 09:53 
Jeg står lidt med en blandet følelse efter demoen. Lidt samme fornemmelse som før, egentlig. Det fremstår stadig som et spil der vil det hele, og faktisk gør det meste af det ret godt, men som resultat deraf også nærmest bare flyder for meget igennem det hele uden egentlig at virke særlig meget som et "spil".
Kampsystemet fungerer rigtig godt, men yder ingen udfordring. Den grafiske stil er irriterende, og lige lovlig "ung med job i favør", men formår samtidig også at være både hyggelig og charmerende mange steder. Spillet virker solidt, men også en smule formålsløst.
Det minder mig på mange måder om Darksiders, så hvis det formår at være lige så godt som det, er jeg helt tilfreds.

Figuren der står i vejen for kameraet kan jeg også skrive under på :)
Jeg fik også hele tiden en fejl der gjorde at alle figurerne sprang deres dialoger over, hvilket gjorde det ret svært at følge med i "historien".

Og mht. WAF'en, så insisterede undertegnes kæreste på at vi skulle erhverve spillet nærmest før introen og character-creation delen overhovedet var overstået.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 19/01-12 10:33, rettet 19/01-12 10:35 
Sumez>
Kampsystemet fungerer rigtig godt, men yder ingen udfordring.

Vis man leder efter udfodring har jeg hørt man skulle finde den dungeon der hedder "Gorguath"(House of Ballads quest skulle før til den). Der skulle være lidt svære modstander samt bosser derinde.

Skal selv hjem og prøve den på xbox (Da min ME3 unlocks jo skal være til xbox.), efter jeg har været i tyskland efter sodavand. :P

EDIT: Og vis man har gennemført demoen engang kan man jo springer over intro delen og gå direkte til de 45min free roam. Så gå hen over prøve "Gorguath" skulle ikke tage lang tid.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/01-12 11:58, rettet 19/01-12 12:05 
Mon ikke det blive sværere hen af vejen, det er jo trods alt kun start området, fra de gameplay videoer jeg har set, ser det da ud til at man skal være lidt hurtig på knapperne til tider.

Men hvor ville jeg dog gerne have det zoomet 200% ud så figuren måske kun fyldet ½ af hvad han gør nu, det kunne virkelig forbedre spiloplevelsen markant.

Sumez>

Jeg fik også hele tiden en fejl der gjorde at alle figurerne sprang deres dialoger over, hvilket gjorde det ret svært at følge med i "historien".


Apropo dialogen og det her ikke specielt printet på dette spil, men mere WRPG's generelt er jeg den eneste der er ved at være godt træt af denne type af 'dialog system' i spil? Hvor man selv vælger et "emne" ud fra flere (i mange tilfælde finde et helt tilfældigt før man overhovedet kan komme videre i spillet) og så i de fleste tilfælde være tvangsindlagt til høre udanede mængder af ligegyldigt ævl, som man alligevel har glemt 30 sekunder efter, før man rammer det rigtige "emne" og kan komme videre. Især i Biowares og Bethesdas spil er det slemt for ikke at sige pisse irriterende til tider.

Jeg er altid stor tilhænger af baggrundshistorier og involverende/uddybende historie generelt, men det kan også blive for meget og for ligegyldigt. At sidde i fx Dragon Age og skulle snakke med 3-4 ligegyldige personer og finde de rette 'kombinationer' af emner og hører på alverdens ligegyldigt ævl for at kunne komme videre er bare for meget af det gode for mit vedkommende. Måske også fordi karakterene som regel er grænseløst intetsigende, kedelige og meget tørre i WRPG's og har ca. ligeså meget personlighed som en robot, den eneste moderat interessante figur jeg har mødt i et WRPG må være morrigan fra dragon dragon age 1.

I det mindste er det i dette spil highlightet hvilket "emne" man skal læse/høre for at kunne komme videre.

Det blev lidt off-topic, jeg havde blot brug lige at brokke mig dialog systemet i WRPG's, som jeg synes er ved at blive meget triviel :P
dpldplSkrevet 19/01-12 12:05, rettet 19/01-12 21:04 
Vel smagsag, personlig kan jeg godt lide det "ævl". Og som du siger, vis man bare vil have det quest info, skal man bare valg at lytte til alt med blå tekst. Og der er jo også den typisk bioware chat hjul til alle steder hvor det har med valg at gøre.

(Synes det var mærkeligt med 2 former "chat" systemer i starten, men der er en til valg og en anden til ren info, så synes enlig det var dejlig nok,så man kunne se en forskel)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 19/01-12 16:09, rettet 19/01-12 16:17 
Det er et relevant problem du tager op, Azzkikr, men ligeså dumt som det kan være, ligeså involverende kan det være, hvis det er gjort rigtigt.

Det er altsammen varianter af dialogtræer, som også er normalt at bruge i adventurespil.

Fordele:
Ekstra/valgfri historie/baggrundsinfo
Mulighed for dialog-puzzles (fx et forhør)
Indflydelse på historien/hvad personerne synes om én

Ulemper:
"Gæt det rigtige dialogvalg for at komme videre"-syndromet

Jeg synes, som det kan ses, at der er flere fordele end ulemper, og denne ene, men også ret store ulempe, kan man jo minimere kraftigt ved at der er mere end én trigger for at komme videre.

At denne trigger highlightes i KOM, virker umiddelbart mærkeligt, men kan være det giver mening i praksis.

EDIT: Læste lige dpl's indlæg frem for kun at skimme det ;) og kan se, at det formentlig giver nogenlunde mening med highlights.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/01-12 16:18 
Jeg har ikke været super stemt for at spille et nyt traditionelt WRPG, men efter at have prøvet demoen må jeg sige at det er et rigtigt solidt et af slagsen.
Der skulle også en del til at få mig til at spille demoen og det var først efter løftet om Mass Effect 3 unlockables at jeg gav det en chance, men det er som sagt et virkeligt veldrejet WRPG og helt sikkert noget jeg skal have fat i på et tidspunkt.
WehnerWehnerSkrevet 19/01-12 16:25 
Hvor meget skal man gøre for at få de unlockables? Jeg har lige hentet den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 19/01-12 20:50, rettet 19/01-12 20:51 
Sidste unlock kommer ved gennemfør demoen.

Ser ud til folk springer over eller kun skimmer mine indlæg :o

Fra et tidligere indlag:
"PLAY the Reckoning demo to unlock:
Exclusive Todd McFarlane-designed Reckoner Knight Armor for Mass Effect 3 (install the demo)
The Powerful Chakram Launcher for Mass Effect 3 (complete the demo)"
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 19/01-12 20:53, rettet 19/01-12 20:54 
Play er lidt uklart - jeg funderede på om den skulle gennemføres. Mon jeg læser faktisk alle dine indlæg om spillet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 19/01-12 20:55 
Der står jo (install the demo) og (complete the demo) bag ved de 2 ting man kan unlock. Synes ikke det kan skrives meget bedre :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 19/01-12 21:00 
Det har været en lang dag. Keep up the good work :D (sorry)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 20/01-12 14:22 
Så fik jeg også gennemført det på min 360. Hurtig siges controller er bedre end mus/keyboard kombo. Så jeg skal ud have en controller til min pc ><

Udover det fik jeg også lavet "Gorguath" dungeon, blev faktisk slået ihjel derinde. Det gave lidt mere udfodring samt tons af exp, da jeg nåde level 4 ved "fateshift" et sted(fik 1k exp). Godt sted vis man vil prøve lidt hårdere fjender og der er en epic lækker Feablade våben derinde og en nice ring.
(Vis man vil prøve den dungeon, så lave den der skadet fae quest i første by, den sender nemlig videre til House of Ballads, hvor man så kan finde questen til Gorguath)

Fandt også en person der solgte +1 Persuasion skill for 15k gold. Så ser ud til der er flere måder at komme op i ting som blacksmithing og så videre.

Fik også prøvet nogen flere våben. Chakrams var bedre end jeg regnet med, især da det er en mage våben! Så ingen tvivl om jeg skal være mage, men nu er det bare om det skal være pure eller en hybrid(Og hvilket hybrid, vis jeg går denne vej).

Tid sidste lige 2 gode tips til folk der prøver demoen. Man kan få et tidligt godt våben ved craft med blacksmithing i Corner Store (Der er en Kist med alle items man skal bruge).
Udover det er god ide at gå ind og stjæle fra den kist ved Fængselt, ofte en god tidlig ting i den.

Vidst ingen tvivl om jeg er solgt på dette spil. :P
(For en ven i England til købe det over steam til mig, da den koster 30£ der, imens for os dansker er den 42£(50€). Og vil have steam versionen, da jeg ikke vil bruge EA´s lorte Origin. Steamcloud og achies er en dejlig bonus)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/01-12 14:30 
Jeg syntes mage klassen er virkelig blæret i Kingdoms of Amalur. Speccede instinktivt i Finesse da jeg spillede da det er dét jeg plejer at gøre, men tror godt jeg kunne finde på at lave en mage i det endelige spil.
dpldplSkrevet 24/01-12 19:54 
Der var en Live chat med Ken Rolston idag, faktisk rigtig god video at se, da han sidder og spiller samme tid. Player housing lød lovene.

Lige bestilt mine PC opgraderinger og fået spillet giftet på steam. Jeg er klar nu :o


Anden nyhed der har været er at første DLC skulle ramme omkring mass effect 3 udgivelse.

LINKY
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/02-12 19:41 
:P

Vind da da
dpldplSkrevet 06/02-12 19:45 
Jeg vil gerne se dig udtale den race i opfandt til først spørgesemål!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 06/02-12 22:00 
Awesome!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/02-12 17:27 
Ja, vi har også en Darkness II-konkurrence, men uh nej deeet er ikke fint nok til en tråd herinde :D
SumezSumezSkrevet 07/02-12 17:27 
Du kan jo lave en, hvis du gerne vil snakke om spillet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 07/02-12 23:47 
Enlig lidt sent, men day of reckoning er begyndt med masser af live streams af spillet.

F.eks streamer Day9 som lige nu, og har Felicia Day på besøg.

Og og så en del man kan vinde på amalurs forum, ved hver medlem og stemme på de polls der er på forummet.

LINKY til streams
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 08/02-12 16:00 
Ifølge 1up.com er Amalur ligesom Kanye West.

http://www.1up.com/reviews/kingdoms-amalur-reckoning-ps3-xbox360]...og det er åbenbart en god ting? :)[/LINK]" target="">...og det er åbenbart en god ting? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 08/02-12 16:14 
Ja, han er faktisk meget anerkendt for nogle af hans albums.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 08/02-12 16:52, rettet 08/02-12 16:52 
Det virker bare som om skribenten bruger ham som et eksempel på "den rigtige måde" at sample andre kunstnere ved at bygge på deres kvaliteter men samtidig danne sit helt eget stærke produkt.

Måske hænger det sammen med at jeg ikke kender andre numre med Kanye West end nedenstående, men hvis Amalur's brug af sine inspirationskilder er sammenligneligt med at rappe henover et Daft Punk-nummer og derefter udgive det som sit eget, så siger det ikke noget positivt om spillet. :)

http://www.youtube.com/watch?v=PsO6ZnUZI0g
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 08/02-12 17:04, rettet 08/02-12 17:11 
Du kunne også bare vælge ikke kun at stole på én skribents oplevelse ;)

EDIT: Glem ovenstående, læste dit indlæg for hurtigt, sorry :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/02-12 17:30 
Jeg synes Reckoning virker som det mest generiske vestlige rollespil nogensinde. Det har samme ækle og stereotype Todd McFarlane-stil som Darksiders også brugte. Det er kæmpe stort, og fyldt med ting at give sig til, men uden at det har kant, eller gør noget særligt. Er det helt forkert forstået?

Jeg tændte enormt meget af på demoen, så jeg tror jeg springer over...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 08/02-12 17:36 
Jeg har præcis samme førstehåndsintryk som dig, Echelon, men baseret på bl.a. 1up's anmeldelser, vil jeg alligevel give spillet et forsøg, når det falder i pris.

Echelon VI>
Det har samme ækle og stereotype Todd McFarlane-stil som Darksiders også brugte.

Det ER Todd McFarlane :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 08/02-12 17:38 
Sumez>
Det virker bare som om skribenten bruger ham som et eksempel på "den rigtige måde" at sample andre kunstnere ved at bygge på deres kvaliteter men samtidig danne sit helt eget stærke produkt.

Måske hænger det sammen med at jeg ikke kender andre numre med Kanye West end nedenstående, men hvis Amalur's brug af sine inspirationskilder er sammenligneligt med at rappe henover et Daft Punk-nummer og derefter udgive det som sit eget, så siger det ikke noget positivt om spillet. :)


Well, hvis det er Kanyes tendens til at sample meget fra andre kunstnere, så kunne de lige så godt have kaldt det en "Blizzard" og have henvist til WoW eller lignende.

Jeg har heller ikke det store referencerum mht. Kanye, men hans "My Beautiful Dark Twisted Fantasy" skulle være et musikalsk mesterværk.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 08/02-12 17:46 
Inden jeg prøvede demoen lå det klart på min "køb-til fuldpris-på-udgivelsesdagen"-liste. Efter demoen regner jeg bestemt stadig med at skulle have det, men det haster ikke længere helt så meget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/02-12 17:51 
Sumez>
Det ER Todd McFarlane :)

Det forklarer jo en hel del :)

Det kan godt være at jeg også giver det en chance, men det skal nok ned i 100 kroners klassen først.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 08/02-12 18:16 
McFarlane og R.A salvatore. Chance for det er et "generiske vestlige rollespil" er enlig ret stor.

Personlig har diverse streams kun fået mig til glæde mig endnu. (Skal have testet noget streaming halløj imorgen, for at se om min nye PC kan klare det, det bliver nok med Reckoning)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AzzkikrAzzkikrSkrevet 08/02-12 18:17, rettet 08/02-12 18:18 
Efter hvad jeg har hørt arbejder de på en patch hvor kameraet bliver fixed og blandt andet bliver muligt at zoom ud. Det kunne ligefrem gøre at man kan holde ud at spille spillet.

Hovedløst de ikke implementere det FØR de udgiver spillet, når det er sådan en kæmpe ting og, baseret på demo feedback, et problem for mange.
SumezSumezSkrevet 08/02-12 18:43, rettet 08/02-12 18:43 
Spillet er nok allerede sendt i pressen før feedback begyndte at rulle ind fra demoen.
Lidt ærgerligt, men alligevel positivt at de lytter til folk på den måde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/02-12 20:00 
Hvem spiller det - og hvad synes I om det? Jeg overvejer at købe det, men kan ikke helt beslutte mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 14/02-12 21:31, rettet 14/02-12 21:32 
Jeg spiller det. Steam siger jeg spillet 42 timer ind til videre, og jeg startet i fredags og ikke rigtig spillet idag (Var til samtale om lærerplads).

Men jeg nok ikke den bedste at spørger af, da "generisk" fantasy ikke er noget problem for mig.

Men kamp systemet og "talents" synes jeg personlig er toppen af RPG. Den action baseret combat med en talent tree der giver gode muligheder for endten fokus på de 3 standard classes, men også giver gode mulighed for lave hybrids. Spiller selv Finesse/Socery build, med chakram og Faeblades og nyder hvordan chakram er range men stadig føler som typisk action spil våben, og så vis jeg har stor langsom mobs kommer faeblade frem, som sammen med teleport giver gode nærkamps muligheder for min shadowcaster.

Så destiny system gør hvad den skal, giver bonus der passer til hvad man vælger. Der er også gode muligheder for diverse stats boost ved hjælp af twist of fate eller finde lorestones.

Loot har "epics"(Disse er håndlavet af holdet) og sets til alle levels. Så man kommer til at se mange forskellig ting under vejs når det kommer til gear og jeg fundet mange våben jeg synes så godt ud. Og vis man vil bruge skill point på det så er der også blacksmithing, selvom jeg hørt våben lavet med det er alt for gode.
Billedet i bunden er min Char i et socrery set fra den ene Faction quest serie.

Skal man lige nævne et par problemmer spillet har, så kan det være for let for nogen, især da vis man laver alle sidequest hurtig kommer til outlevel ting. Men visse dungeon bliver stadig tilpasset til ens levels (tro main og factions quest gør). Udover det er spillet aldrig gået ned og kørt fint, men det er jo PC udgaven.

For mig var spillet pengene værd dag et.

Til sidste en vigtig tip. DETECT HIDDEN skal hurtigest muligt til level 5, så man kan finde de gemte ting!

Lille billede af min char
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/02-12 08:11 
Sumez>
Det ER Todd McFarlane :)

Men Darkness er så ikke... :P
65 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig