X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
HeroldHeroldSkrevet 13/03-09 18:14 
Har det egentlig nogen betydning, hvis man skal spille online? Kan man overhovedet dét, hvis man spiller PS2-spil på en PS3?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/03-09 18:43, rettet 13/03-09 18:44 
Konsolkongen>
Azzkikr>
Når du alligevel spiller det opskalleret på din ps3 vil forskellen være minimal.

Hvorfra får du den ide at jeg spiller dem på PS3. Da jeg havde en 60Gb brugte jeg alligevel en alm. PS2 med component til alle PS2 spil, det så bedre ud IMO.

Desuden tilføjer PS3'en et delay på ca. 33ms når der opskaleres. Ikke noget der kan mærkes og XRGB3'en gør i øvrigt det samme.

Faktisk er det sikkert noget mindre end det delay et HDTV giver når det både skal deinterlace og opskalere fra PS2'en så jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med det :)

Det må være du bilder dig selv ind at det ser bedre ud :).

Om der er et delay eller ej ved jeg ikke, men jeg om så der er ved jeg at i et spil som P4 er det alligevel uden betydning.

Men jeg ved P3:FES var næsten fejlfri konvertering fra 60 -> 50hrz. Så mon ikke det er på samme måde med P4, men skal ikke kunne garanterer det da jeg selv har Ntsc/us versionen.

Herold>
Har det egentlig nogen betydning, hvis man skal spille online? Kan man overhovedet dét, hvis man spiller PS2-spil på en PS3?

Ja det kan du godt. Kræver dog du downloader noget data fra PSstore
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-09 18:57 
Herold>
Har det egentlig nogen betydning, hvis man skal spille online? Kan man overhovedet dét, hvis man spiller PS2-spil på en PS3?

Ja. I f.eks. PSO på Dreamcast kunne man ikke spille sammen med folk der spillede 50Hz hvis man selv spillede 60, netop pga. hastighedsforskellen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-09 19:00 
Azzkikr>
Det må være du bilder dig selv ind at det ser bedre ud :).

Nope, det ser markant bedre ud på PS2 i nogle spil i hvert fald. Bla. Yakuza og PSU var der tydelig forskel i.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-09 17:50 
Kvickly har Residente Vil 4 og Residente Vil: Umbrella Fortælling til 149,- begge til Wii.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 16/03-09 18:02 
Konsolkongen>
Kvickly har Residente Vil 4 og Residente Vil: Umbrella Fortælling til 149,- begge til Wii.

Til den pris kunne det være man skulle give 4eren endnu et forsøg. Og Umbrella Chronicles for den sags skyld.

(I øvrigt, hvorfor skriver du konstant Residente Vil? Er der en indforstået joke der, eller?)
Kilroy Was Here
ElgenElgenSkrevet 16/03-09 18:05 
Kan det betale sig at købe Wii-versionen af RE4, når man i forvejen har GC-versionen?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
QQSkrevet 16/03-09 18:22 
Sidder selv og spiller Wii versionen lige nu, og er meget positiv omkring styringen. Det er væsentligt nemmere, men på en god måde. Man er ikke så hæmmet af besværlig styring i heftige situationer. Dertil kommer at al ekstramaterialet (Ada Wong ekstra missioner mm) fra PS2 udgaven er med, og spillet er i ægte 16:9, ikke letterboxed som de tidligere versioner, hvilket er et kæmpeplus hvis man sidder med et 16:9 TV.

Skulle man være uheldig og ikke synes om styringen, er det også muligt at bruge en gamecube- eller classic controller
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
TheDukeTheDukeSkrevet 16/03-09 18:43 
Jeg opgav selv at komme igennem PS2 versionen pga. analog stick aimingen, da den føltes virkelig klodset.

Wii udgaven har ikke det problem, og jeg nød virkelig at spille den igennem her for et par uger siden. For 149,- er det værd at opgradere IMO.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-09 18:57 
Kilroy>
(I øvrigt, hvorfor skriver du konstant Residente Vil? Er der en indforstået joke der, eller?)

Ingen joke, det hed det på Ærø dengang min fætter fik etteren til Saturn. Det er det eneste rigtige.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 16/03-09 19:03 
Konsolkongen>
Kvickly har Residente Vil 4 og Residente Vil: Umbrella Fortælling til 149,- begge til Wii.

De er en del af et assorteret spilmarked fra Game Outlet. I det samme marked kan man også finde Batallion Wars 2 (Wii), Final Fantasy XII: Revenant Wings (NDS) og Final Fantasy Crystal Chronicles: Rings Of Fates til samme pris. Men da de er assorteret, er der ingen garanti for at alle kædens butikker har dem, men jeg har endnu ikke været i nogle butikker der ikke har haft RE-spillene.

Til gengæld er det også meget få almindelige Kvickly-butikker der har spilmarkederne, mens de med sikkerhed er i alle Kvickly Xtra-butikker.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-09 20:13, rettet 16/03-09 20:15 
Hvad fanden!? Skulle man ikke kunne spille Residente Vil 4 med GCN controller? Der står intet bagpå coveret og heller i manualen.

Jeg købte så ikke mit i Kvickly men i GameStop hvor chefen gav rabat så det blev faktisk det samme. Men hvis det kun er gimmick kontrol i Residente Vil 4 på Wii så gider jeg da ikke eje det lort, pænt sagt.

EDIT: Nåh Wiimoten skal slukke før man kan bruge GCN controlleren. Åndsvage lort. Hvordan slukker man så selv for sådan en remote uden at skulle vente 5 min før det sker af sig selv?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/03-09 20:25 
Hvorfor ikke give det et forsøg med wii kontrol? Det skulle efter sigende virke ret godt.
(...)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-09 20:41 
Jeg kunne ikke li' det jeg spillede med den, desuden bliver det også latterligt let at sigte når du istedet for laseren har et enormt stort sigte. Da kontrollen gerne ville have at jeg skulle ryste remoten for at reloade sagde jeg stop :)

Men lækkert at der faktisk var GCN kontol i, ellers fattede jeg da heller ingen ting når andre herinde har spillet med det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 16/03-09 20:55 
Til emnet, igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 16/03-09 21:02 
Kvickly har ikke bare de to spil, men forskellige wii og ps3 spil til 150,- da jeg var derude idag (i Randers). Det var dog ikke så "store" titler.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KilroyKilroySkrevet 17/03-09 16:01 
Kvickly i City 2 havde hverken RE4 eller Umbrella. Til gengæld havde de alt muligt andet shovelware, yay.

Hvis nogen falder over det ene eller begge spil, så må de gerne købe med til mig!
Kilroy Was Here
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-09 16:04, rettet 17/03-09 16:04 
De havde vidst masser af dem i Svendborg. Hvis jeg har tid i morgen kan jeg lige se efter om der er flere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 17/03-09 17:00, rettet 17/03-09 17:03 
Zavvi.co.uk er tilbage, og sælger f.eks. Dragon Quest IV til DS for £10.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 17/03-09 17:02 
Er du nu helt sikker? Her kommer der ikke noget brugbart frem.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 17/03-09 17:04, rettet 17/03-09 19:17 
Det kaldes helt præcist 'Chapters of the Chosen' på DS.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KajikaKajikaSkrevet 17/03-09 19:06 
Til den nette sum af 88,5 kr. var det da en for stor fristelse, tak for rådet.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
silverstarsilverstarSkrevet 17/03-09 19:36 
Naiera>
Zavvi.co.uk er tilbage, og sælger f.eks. Dragon Quest IV til DS for £10.

Kan du afsløre hvad porto er for f.eks. et alm. PS3 spil? Hvor sender de fra, er det UK fastland, eller en af "told-paradis" øerne som Jersey, Guernsey etc.?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaieraNaieraSkrevet 17/03-09 19:45, rettet 17/03-09 19:46 
Porto er gratis. Jeg frygter at de sender fra en kanalø, men jeg tager lige chancen her...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/03-09 20:37 
StarOcean first departure til 9.95£

Hermed bestilt, tak for link.
CoreCoreSkrevet 18/03-09 17:40 
Lidt lokalt:

Blockbuster i Herning har et brugt Silent Hill: Homecoming (X360) stående til 300,-

Kvickly Xtra i Herning har flere eksemplarer af både RE4 og RE: Umbrella Chonicles (begge Wii) til de famøse 150,-
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 18/03-09 20:45 
Hvorfor er det altid Kvickly Xtra der har de fede tilbud. De normale Kvickly har sku' aldrig noget :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-09 20:57 
Hov jeg nåede aldrig i Kvickly i dag. Det beklager jeg Kilroy.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/03-09 00:07, rettet 19/03-09 00:08 
Gameplay.co.uk har Condemned 2 Xbox 360/PS3 til 9.99 pund og Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride NDS til 16.99 pund.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
tmliljatmliljaSkrevet 24/03-09 12:09 
Springsale hos Play

Link...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-09 13:34 
Hvor blandt andet Person 4 kan fås for blot 100 bobs - så er der vist ikke længere nogen undskyldning!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AmbyAmbySkrevet 24/03-09 14:07 
Er manglende 60hz ikke stadig en undskyldning?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-09 14:10 
Nej, ikke når det koster 100,- :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 24/03-09 14:33 
Dark-Light>
Er manglende 60hz ikke stadig en undskyldning?

Det er et turbaseret RPG, jeg kan godt overleve at det kører marginalt langsommere...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 24/03-09 14:54 
Der var ikke sorte bjælker på denne?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 24/03-09 14:56, rettet 24/03-09 14:56 
Dark-Light>
Er manglende 60hz ikke stadig en undskyldning?

Jo, helt sikkert.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/03-09 15:56 
Rart at jeg ikke er den eneste der går op i den slags :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 26/03-09 21:56, rettet 27/03-09 13:35 
Køb det nu bare!
Det er det bedste rollespil, der er udkommet siden... ja, Persona 3! ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/03-09 22:54 
Enig.

Eneste grund til at jeg købte Ntsc udgaven er pga jeg har en US ps3.
SephirothSephirothSkrevet 27/03-09 13:06, rettet 27/03-09 13:07 
Samme her (well, en mod'et PS2), men en så billig PAL-version frister mig sgu :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 01/04-09 23:39 
I de tidligere omtalte "Game Outlet"-kasser i Kvickly-butikkerne er der nu også begyndt at dukke Manhunt 2 (Wii) og Star Wars: Clone Wars (Wii/DS) op, stadig til 149,95. Jeg tror at det er en slags Wave 2, så de er indtil videre nok kun nået frem til de butikker der har solgt godt af dem (gå efter Kvickly Xtra-butikkerne). Jeg har selv set de nævnte titler i Herning og Holstebro m.fl.

Her er i øvrigt også stadig masser af RE4 og RE: Umbrella Chronicles i disse kasser.

Hvis der er Ålborgensiske GTA-fans der gerne løber for at spare 70 kr. så sælger Bog & Ide Aalborg GTA: Chinatown Wars for 330. Her har de også DQM (Dragon Quest Monsters) til DS stående til 100,-

Og sidst et tip:

Gamestop kører i disse tider to fordelagtige forudbestillingstilbud.

Det ene er ”Kom med 3 spil og få Wanted: Weapons Of Justice (spillet), Wanted (DVD) og et gavekort på 100 kr.”.

Det andet er ”Kom med 2 spil og 100 kr.” og få The Godfather 2”.

Så hvis man (som jeg gjorde) støvsuger Blockbuster-butikkerne for brugte Xbox 360-spil til 49,95, kan du ved at købe 5 af disse, få Wanted: Weapons Of Justice og Godfather 2 for en samlet pris på 250 kr. når de udkommer, plus en Wanted-DVD.

Wanted udkommer d. 3. April og Godfather 2 d. 7. April. Tilbuddene gælder indtil releasedagen.

Et link til Wanted får I her, vær opmærksom på de ekskluderede titler der står i bunden af linket. Disse kan ikke byttes ind.

Der er stadig mange brugte Xbox-spil der står til 50 kr. Heriblandt: GRAW, Just Cause, Kingdom Under Fire, Meet The Robinsons m.fl. Vær dog opmærksomme på at de ekskluderede titler er forskellige fra tilbud til tilbud, så Superman Returns kan (sammen med de via linket nævnte) ikke byttes i forbindelse med Godfather, men det kan til Wanted. Sidst skal man også være opmærksom på at Gamestop ikke tager to ens titler ind samtidig.

Men det kan nok ikke findes med PS3-spil, og Gamestop vil kun prebooke samme format som man bytter ind, så der er ingen udvej udenom det sweet sweet Xbox Live. Det er alligevel også generationens eneste rigtige spillekonsol ;o)

Jeg selv byttede i øvrigt PGR4, Superman Returns, Fantastic 4, Meet The Robinsons og Lost (alle fundet til 50 kr. i BB) ind til de to tilbud idag.

Wanted-tilbud
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JAAJAASkrevet 02/04-09 00:30 
Core>så sælger Bog & Ide Aalborg [...] Her har de også DQM (Dragon Quest Monsters) til DS stående til 100,-

Hvis det er Joker, der tales om, så er det altså lidt af et fund til 100,-. Anbefales.
CoreCoreSkrevet 02/04-09 00:32 
Jep, det er denne...(linket).

Jeg sprang den selv over, da jeg syntes at det lignede en Pokemon-klon i Square-klæder.

DQM Joker
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KilroyKilroySkrevet 02/04-09 17:06 
Igen, hvis nogen falder over Resident Evil 4 og Umbrella Chronicles, så må de mægtigt gerne købe dem til mig.
Kvickly Extra i City 2 er stadig nogle møgdyr:/
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/04-09 20:42, rettet 07/04-09 20:46 
Gameplay.co.uk har i øjeblikket nogle gode påske tilbud på alle platforme, f.eks.

-MadWorld (wii) til 18 pund;
-Nuts And Bolts (360) til 17 pund;
-Civilization Revolution (360/PS3) til 15 pund;
-Disgaea 3 (PS3) til 18 pund

OG

-Ellen Whittakers Horse Life (NDS) til 15 pund!!!1!

Punden ligger stadig lavt (ca. 8.30.). Gameplay sender fra Hampshire i England, så der burde ikke være nogen fare for moms.

Gameplay.co.uk...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/04-09 21:08 
Jeps, jeg har bestilt masser af gange fra gameplay.co.uk og der er ikke kommet afgifter på... de sender pænt hurtigt og er generelt pålidelige.
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/04-09 21:24 
Me2
HeroldHeroldSkrevet 07/04-09 23:04 
Hvis Madworld allerede koster SÅ lidt, så kan det vel ikke vare længe før det ligger under en hund?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-09 00:06 
Det kunne være man måske skulle se at få købt det dér Guitar Hero World Tour så? Hmmm....
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/04-09 00:09 
Da ikke når du kan få fire (count 'em) Ellen Whittakers Horse Life (NDS) for samme beløb.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig