X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fast Striker til Dreamcast i 2010


Svar
Per SPer SSkrevet 01/09-10 20:32, rettet 01/09-10 22:35 
Det er nu muligt at forudbestille Dreamcast udgaven. Standard og Limited Edition med CD soundtrack.

Spillet ser heldigvis mere spilbart og generelt mere underholdende ud, end deres forrige titel Last Hope.

Fast Strike er en vertikel shmup med noget passende melodiøst tysk techno musik (afhængig af smag) og OK CGI grafik.

Trailer ( fra neo geo versionen)
http://www.faststriker.com/download.html

ngvdirect hjemmeside
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-10 21:00, rettet 01/09-10 21:04 
Ok det ser faktisk ret godt ud. Imponerende cave-agtige 2D animationer, men hvor flotte baggrundene end er så synes jeg de er for kedelige. Håber ikke man bliver træt af at kigge på dem når man spiller :)

Men det her er jeg sgu klar nok på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 14/09-10 22:08 
Jeg vil have det til MVS men det koster fandme næsten 500 Euro!! Hvad sker der?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/09-10 23:40 
De laver det vel på den ordentlige måde med 100% EPROM'er, og det koster knaster. Hvis de skulle lave det med flash, ville der nok komme load tider, og det holder jo ikke rigtig på et MVS cartridge :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 15/09-10 00:05 
Nej det holder ihvertfald ikke. Jeg har siddet og stenet gameplay på det her til aften. Det ser udemærket ud minder lidt om Mars Matrix :-)

Hvad mon spillet ligger i om en 5 års tid?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-10 00:13 
Start med Dreamcast udgaven og se om det overhovedet er værd at spille. Det er jo fra samme folk bag Last Hope :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 15/09-10 08:54 
Ja det viste jeg godt! Lige nu spiller jeg kun Neo Geo :D Det skulle være langt bedre end Last Hope kan jeg læse inde på neogeoforlife.com, men om det overhovedet virker på min Super Converter II er der vist heller ingen der kan svare på. Køber det kun hvis det engang når ned under de 100 dollars ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig