X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alien Swarm


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 21/07-10 09:36 
Sådan! Et fedt Alien Breed agtigt spil, med 4 player co-op. Eller, det ser ihvertfald fedt ud. Og så er det gratis på steam. Get it now!

Alien Swarm Trailer
For The Love Of The Game
SonicSonicSkrevet 21/07-10 09:45 
Yep, hentede det på dagen, og det er jo et fantastisk co-op spil :) Go grab it boys :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 21/07-10 10:41 
Utroligt at bare fordi det ses sådan lidt "topdown" oppe fra skal det sammenlignes med Alien Breed spillene? Hvis det skal sammenlignes med noget må det være Expendable til Dreamcast!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/07-10 10:58, rettet 21/07-10 11:00 
Hvilket er en port af PC-spillet, Hr. Jeg-ved-hvad-der-må-sammenlignes-med-hvad :) - jeg tror sammenligningen sker på andet grundlag, end blot synsvinklen.

Jeg synes det ser spændende ud! Er det stadig gratis?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 21/07-10 11:02, rettet 21/07-10 11:03 
Det er jo tydeligvis en klon Commando, som er en klon af Neo Contra, som er en klon af Smash TV :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 21/07-10 11:06 
Echelon VI>
Hvilket er en port af PC-spillet, Hr. Jeg-ved-hvad-der-må-sammenlignes-med-hvad :) - jeg tror sammenligningen sker på andet grundlag, end blot synsvinklen.

Jeg synes det ser spændende ud! Er det stadig gratis?


Det ville jeg have sagt! Expendable kan vist heller ikke sige sig fri fra inspiration fra blandt andet Alien Breed, og Alien Swarm har også tydelig inspiration fra Alien Breed, hvis man gider at prøve det før man kommenterer :D og ja, det er stadig gratis!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 21/07-10 11:49 
Echelon VI>
jeg tror sammenligningen sker på andet grundlag, end blot synsvinklen.

Så må det være at der er Aliens med ellers kan jeg sku ette se den sammenligning?

Alien Breed: Tower Assault til CD32 er klasser over alt der bliver nævnt i denne tekst.

Expendables er iøvrigt et spil man skal holde sig langt væk fra ;-)
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 21/07-10 12:14 
Nu kender jeg personligt ikke de andre titler der nævnes, men det er da ganske tydeligt for mig at se, at Alien Swarm minder om Alien Breed på Amigaen dengang. Dystre omgivelser, masser af aliens, set oppe fra ned, man skal flygte fra et rumskib/rumstation. Alle de ting har de to spil tilfælles.

Men igen, hvorfor skal alt dette diskuteres i en uendelighed, når nu spillet har noget sjovt multiplayer at byde på? Er det bare for at diskutere man skal stille sig på bagben og tage klogehatten på? Come on, nyd de spil der er gode, om det så er en mario klon kaldet giana sisters :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 21/07-10 12:20 
Jeg er skam enig bare uenig med sammenligningen ;-)
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 21/07-10 12:26 
Dig om det ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 21/07-10 12:42 
Eller også er jeg bare gnaven idag ;-)
Bashful Neophyte
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 22/07-10 02:24 
Spillet er utrolig vanedannende!.

dog skal man være 4 for at det rigtigt fungere, tilslutter mig resten af slænget +1 til det minder om Alien Breed
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
SumezSumezSkrevet 22/07-10 08:13 
Nu har jeg aldrig spillet Alien Breed, men er der ikke 100 andre spil som dette, skyldes sammenligningen ikke mest navnet? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 22/07-10 08:52 
Også mine tanker og jeg har spillet Alien Breed: Tower Assault meget :-)
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 22/07-10 09:16 
Haha Sumez ;P Du forstår at hælde benzin på bålet! ;D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 22/07-10 09:25 
Undskyld :( I må gerne snakke om selve spillet, Jer der har prøvet det :P Tror ikke det kan køre på min PC, og bryder mig ikke om at skulle installere et program som Steam for at få det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 22/07-10 09:54 
Jeg hader generalt valve spil og steam. Man kan kun sige har man en PC og vis man spiller lidt på den engang imellem er noget dummeste man kan gøre springer over steam.(gratis spil, gode spil til få euro under udsalg(Fik shatter og winterbottom til ingen penge!)). Ja dette er eneste grund til jeg har steam.

Hat spillet det 3 gange nu. Første 2 gange var lidt hurtig og på normal. De første 3 levels er enlig lette nok, men derefter sad jeg enlig fast i et stykke tid. Endten fordi folk ikke kendte spillet eller samarbejdet manglede.
Igår fik jeg så spillet med 4 personer jeg kendte, og ham der var host satte spillet til hard. Siden vi kendte hinanden og tit snakker sammen over ting som skype eller vent/mumble, så kom der lige pluslig samarbejde og spillet bliv langt mere sjov og hard var slet ikke så svær mere. Så Alien swarm er bare endnu en grund til at have steam.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 22/07-10 10:17, rettet 22/07-10 10:17 
Jeg bryder mig bare generelt ikke om software, der skal lege politi og styre hvad du må og ikke må bruge på din egen computer, selvom du har købt og betalt for det. Pirater har det nemmere end os ærlige forbrugere, det synes jeg er forfærdeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 22/07-10 10:20 
Ikke for at gå få meget offtopic, men hvordan leger steam politi? :S
Ikke fordi jeg er uenig at ting der leger politi, ikke er godt. Samme grund jeg ikke rør iphones(Håber snart jeg penge til samsung galaxy S med android)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 22/07-10 10:33 
Så vidt jeg har hørt skal man downloade Steam-programmet og køre de spil man køber fra Steam der igennem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 22/07-10 11:14, rettet 22/07-10 11:16 
Det er så også det eneste (svjv). Der er drm, men det er ikke steam der bestemmer det. Der er et par "always connected" spil, eller spil der SKAL starts mens steam er forbundet. Men det er der også på spil uden for steam (heelloooo Starcraft II)


Steam er fedt til indi og andre små spil, som ville være for dyre som retail og ellers ville have svært ved at nå ud til masserne.

Der er en del fordele ved det, feks det at platformen også understøtter at man adder retail spil til steam, så man kan bruge friends osv funktioner med dem som har købt digitalt.


Jaja nu skulle det ikke være den store salgs tale, men jeg vil også anbefale steam.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dpldplSkrevet 22/07-10 11:18, rettet 22/07-10 11:20 
Det skal man ja. Men du kan log på steam på hvilket som helst PC, sålænge du bruger de password og brugernavn. Og steam spil kan også spilles offline sålænge de opdateret og du sat steam til gem din info på den PC. Nok nogen spil der kræver du hele tiden er på nettet, men det mere firma som ubisoft der bestemmer dette og de ville også være der vis du havde købt en normal version fra en butik

Sammenlignet med alle de andre DRM´s og regler der er på andre DL sites(Max antal gange du kan hent spillet også videre), så virker steam fair. Så nej jeg kan ikke se særlig meget politi over steam, og uden tvivl den bedste digital spil forhandler der er. (Fortrakker stadig have spil på en disc, men når man kan få mass effect til 5euro. Så overlever jeg nok manglede af disc :P)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 22/07-10 11:24 
Det er mere princippet i at jeg skulle have et stykke software på min computer, der styrer hvorvidt jeg må køre andet software på min computer. Min egen computer, som jeg selv burde have 100% kontrol over...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-10 11:46 
Hvis du kører Windows er du i forvejen nødt til at have programmer der sikrer dig imod spyware og virus netop fordi du ikke har nogen kontrol :)

Så er Steam vand ved siden af :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/07-10 12:01 
Eller damp? :D

Nu mindes jeg nu heller ikke at jeg nogensinde har givet udtryk for at spyware og virus er noget jeg går ind for.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 22/07-10 12:01 
Sumez, du må da have pænt nederen på over Windows, så :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 23/07-10 13:38, rettet 23/07-10 13:44 
Sumez>
Det er mere princippet i at jeg skulle have et stykke software på min computer, der styrer hvorvidt jeg må køre andet software på min computer. Min egen computer, som jeg selv burde have 100% kontrol over...

Jeg kan godt lide, at jeg efter en formatering har installeret alle mine spil med nogle få klik, uden at bøvle med 50+ cd'er/DVD'er..samt at jeg kan låne ALLE mine spil ud til mine kammerater ved bare at give mine user info ud (til nogle man stoler på natuligvis).

Og hvis man nøjes med at købe spil på Steam, når de har gode deals, så kan jeg SLET ikke se hvad der er galt med steam. Jeg fik Mass Effect for 3,70 euro i en weekend deal, det synes jeg selv var OK. Og de har ofte lignende deals.

Ja, Steam har visse limits, men det har altså også nogle store praktiske fordele, som jeg er stor fan af.
HeroldHeroldSkrevet 23/07-10 14:14 
Ulemperne opvejes klart af fordelene ved Steam. Det er ikke et stykke software der styrer om man kan spille sine spil eller ej, men snarere en digital platform til at spille spillene fra.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig