X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ghost Recon: Future Soldier


Svar
enfenenfenSkrevet 10/02-10 20:00 
Der er kommet en teaser inde på Gametrailers fra Ubisofts nye spil Ghost Recon: Future Soldier.

Den viser ikke meget, så det er svært at blive klog på.

Ghost Recon: Future Soldier
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 19/02-12 15:24 
Gameplay-film:
http://www.joystiq.com/2012/02/18/ghost-recon-future-soldier-dev-diary-demos-cover-system-invisi/
enfenenfenSkrevet 19/02-12 17:41 
Udover nye animationer (og selvfølgelig beefed u grafik), synes jeg egentligt stadig, det minder meget om Advanced Warfighter serien. Men det er vel egentligt også en efterfølger.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/05-12 18:13 
Jeg sidder og spiller det lige nu og nyder detaljegraden der er lagt i f.eks. at bruge rigtige militær terminologier til at beskrive fjenden.

Ghost Recon: Future Soldier
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/05-12 18:23 
Haha... good one.
nerosnerosSkrevet 28/05-12 20:37 
Evildoers !
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 28/05-12 23:37 
Jeg er ret glad for det, når først missionerne er i gang. Jeg er en smule målløs over at menuer, login-struktur og mellemsekvenser er så outdated, grimt og dårligt kørende. Umiddelbart skuffer onlinedelen også, især 'create-a-character-strukturen", men jeg skylder den mere tid, og Ubis servere kørte ad helvedes til i starten.

Glæder mig til co-op.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 25/07-12 13:29 
Med de kritiske briller på, har I andre så også oplevelsen af, at man spiller lidt for lidt i forhold til, hvor meget tid man bruger mellem missioner, med cutscenes, små-cutscenes, rail-shooting....
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 26/07-12 10:55, rettet 26/07-12 10:55 
Er det blevet til en cinematisk fps?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 26/07-12 11:14 
Jeg vil ikke fælde dom endnu, men serien har i hvert fald bevæget sig mere i den retning. I går spillede vi dog nogle meget bedre baner end de første gange, vi spillede.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 09/08-12 20:23 
Men det er vist ikke meget galt. Der er er ret meget cinematisk materiale vs. gameplay, og det er ret trist. Der er ikke rigtigt nogen grund til at bruge så meget udvikler tid på at fortælle historie i form a cutscenes. Jeg kan personligt ikke huske noget af den, men det var noget med man skulle skyde nogen onde mennesker :)

Det er også ærgligt at spillet er blevet mere lukker ifht. de ældre generationer af GR. Tilgengæld er der rigtig coop med denne gang.
Spillet er nu stadig ret godt, med nogle ret gode baner og er generelt underholdende når man får lov til at spille.
Men det er svært at lade være med at tænke på hvor meget bedre spillet kunne have været, hvis de havde skrottet det cinematiske og kun fokuseret på at lave et godt coop spil.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 09/08-12 20:51 
Men tydeligt at vi fik mest af det i spillets første halvdel, mindes jeg. De, der spiller CoD-kampagner (for de må vel findes), skal lige fanges.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig