X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Redemption


Svar
RaGeRaGeSkrevet 18/12-09 09:34 
http://www.gametrailers.com/video/gameplay-series-red-dead/59978

Jeg er ret meget oppe at køre nu :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
448 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 24/05-10 10:05 
Jeg gjorde det samme med en hund. Den blev bare skidesur :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 24/05-10 10:23 
Ja det gjorde min hund også ;-) Jeg synes jeg husker at have set det i et video review for noget tid siden.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 24/05-10 11:09 
Godt det ikke var et stinkdyr du fangende så :p
BeanoBeanoSkrevet 24/05-10 12:31 
Jeg har flere gange forsøgt at fange en hjort med lassoen men jeg bliver væltet hver gang - kan man overhovedet tjøle dem?
nerosnerosSkrevet 24/05-10 14:24 
Don't think so! Bare man kunne så var jeg reddet in to town på en hjort og ført mig frem ;-)

Nu skal det jo heller ikke være positivt det hele. Faktisk synes jeg det er meget ærgeligt, at man ikke rigtig kan være bad guy. Historien tillader ikke ligefrem den slags og det virker forkert at have skudt folk ned på gaden hvor efter man bliver bedste venner med sheriffen i byen :-/
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 24/05-10 14:36 
Man kan godt være ond (dårlig honor og høj wanted level) men en egentlig ond-linie kan man vist ikke. Måske er der kommer et good/bad historie valg i opfølgeren :)

Oplevede en sjov lille ting i dag: kom ridende og stødte ind en en anden rytter der stod af hesten for at "hælde vandet fra kartoflerne". Spøjst :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/05-10 14:52 
Uden at spoile noget, kan jeg vist godt sige at det overordnede mål i historien får John til at fremstå god, men vejen dertil, og måden det gøres på, bestemt ikke gør det - der likvideres en god potion uskyldige under vejs.

Men derudover vil jeg give Neros ret. Det er ikke oplagt at være decideret ond, hvilket kunne have været interessant. Det er dog muligt at skjule sin identitet, og leve et dobbelt liv, så man ikke mister "honor".
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 24/05-10 15:04 
Jeps :)

Neros, spiller du det på 360 eller PS3?
nerosnerosSkrevet 24/05-10 15:57, rettet 24/05-10 16:02 
Nåh ok?

Jeg er godt igang med Mexico-Land. Landskabet er jo super flot dernede!

Jeg spiller det på 360 :-)

Lige en sideting:
Jeg kan anbefalde:
The Wild Bunch som er en fantastisk god gammel western klassikker.
http://www.imdb.com/title/tt0065214/
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 24/05-10 17:32 
neros>Jeg er da fløjtene ligeglad, sådan noget fis haha :-) Jeg køber det til PS3 basta!


Jeg ville ellers gerne have været med i din The Wild Bunch posse.. Damn skyd dig og køb PS3 versionen også! Ha ha

Jeg har nu spillet RDR i omkirng 10-11 timer, er helt blæst væk at westren greatness, spillet har nogle wierd ting og mangler hist og her, men syntes alligevel der er så meget sjov og detalje lagt i spillet at det bliver ved med at underholde :) Har aldrig været den store GTA fan har selffølgelig spillet spillene meget men aldrig følt mig appelleret til at gennemføre nogle af dem.. Men er 100% sikker på jeg kommer hele vejen igenemmen RDR!

Person galleriet er også spændende i RDR og Historien er også virkelig godt fortalt indtil vidre. Hogtie Em all ha ha :D


Syntes det er lidt ærgeligt at det her nummer er med på soundtracket, det ville passe så godt! måske en instumental version eller noget :) men hva faen..

http://www.youtube.com/watch?v=UnZhD45pyYI

Der skulle eftersigende være et andet Johnny cash track med i spillet men jeg er ikke selv stødt på det indnu..
BeanoBeanoSkrevet 24/05-10 17:52 
Ellers er der jo custom soundtrack muligheden på både 360 og PS3 udgaverne :)
T.L.OT.L.OSkrevet 24/05-10 18:19, rettet 24/05-10 18:25 
Ok, det vidste jeg ikke tak for tippet ;)

Edit: er nu ellers overhovededt ikke utilfreds med det ambient soundtrack, det passer perfect til spillet men der er et par country tracks jeg godt kunne bruge til lidt afveksling, samt til ophøje den gode cowboy stemningen.
nerosnerosSkrevet 24/05-10 19:25 
T.L.O@: Klart haha ja sorry. Det så ud til de fleste ville købe det til 360 så derfor sprang jeg med på den hest sorry ;-) Jeg har endnu ikke været online med spillet endnu, men glæder mig helt vildt til det.

Men ja det ville ikke skade at have det til PS3 en gang.

Angående musikken så er soundtracket super godt, men der er Rockstar også på hjemmebane. Når man kommer til Mexico første gang kommer der virkeligt et fedt stykke sang.
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 24/05-10 19:38 
Det er helt ok, det var nu os bare for sjovt.. Jeg har desvære ikke selv 360 så det var ikke rigtigt noget at rafle om ;) Jeg har kun prøvet multiplayer i en times tid, det virkede virkelig svedigt men jeg skyndte mig at hoppe tilbage til single player for ikke at spoile for meget med våben osv.
nerosnerosSkrevet 24/05-10 20:00, rettet 24/05-10 23:05 
Ja god ide jeg vil sku heller ikke igang med det før jeg har gennemført :-)

Super sjovt at snyde i kortspil og blive opdaget hvor efter det bliver til gun-duel. Men jeg sucks til både det at snyde og dueller ;-) 50/50 outcome hehe!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 24/05-10 20:10 
neros>
Angående musikken så er soundtracket super godt, men der er Rockstar også på hjemmebane.

Heller ikke utilfreds her, men Ennio Morricone kan de altså ikke slå! Måske skulle de få ham på banen til det næste spil så længe han lever :D
nerosnerosSkrevet 24/05-10 20:32 
Fuldstændig enig ham savner jeg nu også.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/05-10 00:26 
Jeg har lagt en video op med én af de dér film man kan se i biograferne i spillet.

http://www.youtube.com/watch?v=KnEgZTpZids

Men der ligger én i bedre "kvalitet" hér
http://www.youtube.com/watch?v=ChIuk4mLTdw


Top humor! :D
GreaseballGreaseballSkrevet 25/05-10 14:20 
LOL! Har indtil nu kun set en film i spillet. Den med ham lægen der sælger mirakel kur på flaske :D
RitesRitesSkrevet 25/05-10 15:48 
Der er vidst også kun to "film" i hele spillet? :(

(Har dog kun selv set den ene)
» a winner is you «
Alf81Alf81Skrevet 25/05-10 17:12, rettet 25/05-10 17:13 
Det endte med, at kæresten fik mig overtalt til at købe lortet. Vi var næsten hele Århus rundt og fandt til sidst en LE (tilmed deres sidste eksemplar) i en Expert i Storcenter Nord. Vildt at det sådan er revet væk alle steder.

EDIT:

Nu håber jeg fandme det er dét værd!
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 25/05-10 17:17, rettet 25/05-10 17:32 
Det er det ;D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 25/05-10 18:59 
Noget jeg kan blive lidt irriteret over efter som historien folder sig ud og flere karakterer dukker op er at Rockstar har en tendens til at bruge nogle karaktertræk som bliver en lille smule kedelige og trælse i længden. Jeg har tit den følelse af, at de bare skulle have en seksløber lige i fjæset ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 25/05-10 20:58 
Er der steder man kan købe en ny hat?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/05-10 21:10 
Tror jeg ikke - hatten er den del af de outfits man kan gøre sig fortjent til.
nerosnerosSkrevet 25/05-10 21:51 
Ok
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/05-10 22:14 
neros>
Jeg har tit den følelse af, at de bare skulle have en seksløber lige i fjæset ;-)

Det er der også nogen af dem der får på uventede tidspunkter syntes jeg nu nok :)
nerosnerosSkrevet 25/05-10 22:54 
hihi :-)

Jeg blev så sur igår af at tabe i poker at jeg jævnede hele biksen med jorden.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 25/05-10 23:05 
Hahaha :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 25/05-10 23:10 
Det er stilen Neros :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/05-10 05:52 
Jeg er også glad for at jeg er blevet bedre til at snyde i Poker. Var ved at løbe tør for modstandere med alle de dueller jeg fik rodet mig ud i.
la0sla0sSkrevet 26/05-10 09:15 
Nu har jeg prøvet det lidt/noget. En af mine største kritikpunkter er at jeg synes alt alt for meget af spillet kommer til at foregå om natten.

Jeg ved virkelig ikke hvorfor, men dagstimerne i spillet forsvinder sindssygt hurtigt og nattetimerne virkelig uendelige. De er meget flotte osv., men ret irriterende at spille i, til tider er det næsten uspilleligt.

Man kunne med fordel have skruet nattetimerne ned til halvdelen. Har I oplevet det samme.
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 26/05-10 09:51 
Det syntes jeg ikke er et problem - men har enkelte gange ønsket at kunne sove/hvile i X antal timer i stedet for de 6 timer som er standarden.
nerosnerosSkrevet 26/05-10 09:55 
Jeg har tænkt lidt over det, men har haft lidt svært ved at afgøre det? Hvis man følger historien foregår spillet ihvertfald ret meget i dagstimerne. Men løber man bare rundt og hygger sig skifter det oftere mellem dag og nat, og ja nogengange kan det godt føles som om nattetimerne er længere. Det er lidt mærkeligt? Spillet er jo så flot om dagen :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/05-10 14:56 
Herold>
Man får vist flere dueller hvis man drikker sig stiv og går ind i folk... elegant outfit hjælper også.

Ligesom i virkeligheden.
Det minder mig meget om de seneste to uger af mit liv :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/05-10 14:57 
Wehner>
Er jeg den eneste, der mere tænker Oblivion end GTA, når jeg spiller?

Nu er jeg solgt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/05-10 14:59 
DF (altså dem uden Pia K) har deres analyse oppe...

Face-Off: Red Dead Redemption
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/05-10 15:30, rettet 26/05-10 15:36 
Jeg ELSKER at jage bjoerne! De er sgu skraemmende, naar de pludselig kommer tordnende.
Haaber paa snart at moede Brumas the Bear - han skulle vaere en vaerre en, ligesom den lede sorte ulv, Lobo, man kan moede.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 15:44 
Så langt er jeg ikke nået endnu, men jeg håber på at have buffalo rifle klar, når det sker! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/05-10 16:05, rettet 26/05-10 16:06 
Jeg skal have fundet de bjørne så jeg kan få sharp shooter level 7 :)

Naturen er da noget man skyder...
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 16:06 
De låser først op for det område efter Mexico, tror jeg :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/05-10 16:08, rettet 26/05-10 16:09 
Ok, oppe nordpå ved great plains (eller hvad det nu hedder) så :)
KalicolaKalicolaSkrevet 26/05-10 16:45 
Sharp shooter level 7? Er der levels med i det her spil? Hvad sker der når man stiger et level? Og hvad kan man stige levels i?

Som den eneste herinde som ikke har købt spillet, så bliver jeg jo nødt til at spørge ik :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 18:44 
Der er challenges i 10 forskellige niveauer. Der er Sharpshooter, Treasure Hunter, Survivalist og... en ting mere jeg ikke lige kan huske.

Hver især har nye udfordringer på hvert niveau, fx. dræb og flå fem ulve, kun med kniven, dræb tre bjørne med ét skud, osv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 26/05-10 18:51 
Det eneste du får ud af det er mere Fame, men der bliver man helt afhængig af. Din Fame afgør hvor tit du bliver udfordret til duel, hvor meget rabat du får i forretningerne og den slags.

Jeg er nu så berømt at jeg kan stjæle heste uden at folk anser det for ulovligt. Folk ELSKER mig :-)
WehnerWehnerSkrevet 26/05-10 18:51 
Sumez>
Wehner>
Er jeg den eneste, der mere tænker Oblivion end GTA, når jeg spiller?

Nu er jeg solgt. :)

:) Jeg har spillet over seks timer og tænker i hvert fald stadig sådan. Missionsstrukturen minder selvfølgelig mere om GTA end Oblivion, og man kan få wanted-level osv. når man stjæler heste, men i RDR er det bare sjovt i stedet for en pligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 18:56 
Jmog>
Det eneste du får ud af det er mere Fame, men der bliver man helt afhængig af. Din Fame afgør hvor tit du bliver udfordret til duel, hvor meget rabat du får i forretningerne og den slags.

Du kan også åbne for et nyt outfit, når du har alle 10 levels i alt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 26/05-10 19:48 
Indtil videre er jeg vild med spillet. At kunne bagbinde tilfældige og placere dem midt på togskinnerne er noget alle spil burde give mulighed for!

Min eneste klage indtil videre er Rockstars idiotiske system for download af det der soundtrack der følger med Limited Edition.
Hvis man ikke bruger linket helt rigtigt, tror systemet at man allerede HAR downloaded soundtracket. Og indtil videre har deres support ikke svaret. Padder!
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 19:53 
Kan man kun downloade én gang? Feeesent!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 26/05-10 20:15 
Indeed.
Okay, det kan sikkert skaffes på andre måder, men jeg ville da gerne have haft muligheden for at få fat i det på "rigtig" vis.
Kilroy Was Here
448 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig