X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mushihime-sama Futari


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/12-09 00:33, rettet 15/12-09 00:34 
Nu opretter jeg lige en tråd med Mushihime-same Futari, da jeg syntes dRxL har ret med det er træls med alle de der tråde (Sagt for noget tid siden :=P). Jeg syntes det her er sjovere end Death Smiles ind til vidre, det er virkelig kvali. Spiller meget "Maniac mode" Jeg syntes point systemet er lidt træls i "Normal mode" i "Maniac Mode" kommer der flere point ind og ... Se hele indlægget
Hoid to colony C05 where the computer is...
72 emne(r).
« < 1 2

Svar
nerosnerosSkrevet 06/12-10 17:20 
OK så holder jeg op med at tænke på det så :-)

Hvordan får jeg fat på de ekstra figurer man kan spille med i spillet så?
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 06/12-10 17:31 
Pas. Anede faktisk ikke der var ekstra characters :D
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 06/12-10 17:39, rettet 06/12-10 17:46 
Jeg synes bare det ser sådan ud når man vælger characters, men det kan da godt være jeg er helt ude i hampen med det her...

Edit: Nej jeg kan se man kan vælge imellem 4 forskellige slags skud i stedet! Jeg har kun to at vælge imellem nemlig ;-)
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 06/12-10 22:11 
Black Label går også noget hurtigere, og fjenderne kommer andre steder fra og i andre antal - det erfarede jeg da i weekenden :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 06/12-10 22:31 
Fy for satan ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/12-10 08:21 
Jamen spiller alle folk alligevel ikke bare kun original arcade mode for score attacks? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/12-10 09:48 
Jeg spiller score attack mode i 360 udgaven :-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/12-10 10:06 
Det er sort det ikke bare er automatisk det kommer på online scoren, jeg spiller kun online score :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 07/12-10 10:22, rettet 07/12-10 10:23 
Ja men jeg sidder og konkurrerer med jeres andres scores i den mode jeg spiller ihvertfald, og jeg ligger stadigvæk sidst. Konsolkongen jeg skal nok få dig!!!

Jeg fatter lidt hat og briller om hvor/hvad modes man skal spille men jeg håber da jeg gør det rigtige ;-)

Jeg må også indrømme at jeg simpelthen ikke kan komme igennem 3 bane og boss. Jeg er bare ikke god til den slags spil, men jeg elsker dem. På et tidspunkt må det da lykkedes mig at blive bedre. Jeg kan bare ikke lige komme over det punkt lige nu. Der skal arbejdes :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/12-10 10:24 
Jeg har det lidt på samme måde, der må da være en måde at blive bedre. Men det involverer vist en masse på de samme baner og nærstudering af andres replays. Måske man burde lave nogle shooter-sparring-sessions :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/12-10 11:08 
Ja tak :-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/12-10 11:21 
Det handler også om at skyde fjenderne så hurtigt så muligt, så man ikke bliver fanget i deres skud :=) Jeg sat lige Ketsui på i går og kan bedre spille det nu end sidst, det så rart man kan se man bliver bedre :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-10 13:07 
neros>
Ja men jeg sidder og konkurrerer med jeres andres scores i den mode jeg spiller ihvertfald, og jeg ligger stadigvæk sidst. Konsolkongen jeg skal nok få dig!!!

LOL jeg har bare aldrig ejet spillet. Det må være Hankys score da han var på besøg og havde spillet med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 07/12-10 14:53 
LOL ha ha ha! Jeg kunne heller ikke forstå det :D Meget sejt men jeg skal fandme nok få dig alligevel ;D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 07/12-10 14:57 
KroeboCop>
Det handler også om at skyde fjenderne så hurtigt så muligt, så man ikke bliver fanget i deres skud :=) Jeg sat lige Ketsui på i går og kan bedre spille det nu end sidst, det så rart man kan se man bliver bedre :=)

Ja det har du nok ret i. Jeg er blevet bedre til shooters generalt på grund af at jeg har spillet CAVE spil. Jeg glæder mig til at komme igang med min Saturn snart så skal Layer Section og Soukyugurentai og Hyper Duel fandme have en omgang!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-10 15:05 
Hyper Duel sender du bare.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 07/12-10 15:08 
Fnis...hehe :D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/12-10 12:33 
Viste i godt at der ikke er regionskode på Futari's DLC, man kan bruge signe EU points? (De kalder det Hutari, det er sort de ikke har opdaget det?)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 12/12-10 12:56 
Ja, du sad og spillede det hos mig sidste weekend, på min EU 360? :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/12-10 12:57 
Da ikke BL?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 12/12-10 13:04 
Jo :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/12-10 13:20 
Så har det været fordi i var gået ind i BL, for det var sku æ noget jeg valgte do :=) Det var også lang tid siden jeg havde spillet det, så det forklare nok hvorfor jeg ikke lage mærke til det, hehe :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
72 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig