X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Andre ikoner...


Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/07-03 17:27 
Jeg kan se der er flere der har ikoner der ikke står på "menuen" her på Play:Right. Hvordan indsætter man et ikon fra internettet?
(...)
ComradeComradeSkrevet 04/07-03 17:29 
Så vidt jeg ved, kan kun én bruger, bruge et ikon, og derved kan andre brugere ikke bruge det samme.

Jeg mener du skal kontakte en administrator, som vil kigge på det logo du evt. gerne vil have.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dpldplSkrevet 04/07-03 17:38 
Det med logo er meget enkel. Du laver bare et logo der er den og den størrelse (står vidst i "FAQ"). Og så sender du den til en admin, så kigger de på om den er "tilladt". Da den skal have noget med et spil at gøre, og det må ikke være en konsol på billede(det sagde de sidst)

Og ja, der er ingen som kan have det samme avatar

Det er hvad jeg lige kan huske.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/07-03 17:47 
Hmm, synes ikke der står noget om ikoner under "Forum" i FAQ'en...
(...)
RJKRJKSkrevet 04/07-03 19:25 
48 x 48, JPEG eller GIF. Transparent OK, igen animation. Skal være direkte spilrelateret og må ikke være "platformsfavoriserende" (Xbox-logo etc.)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/07-03 19:32 
Thx :)
(...)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/01-06 16:14 
RJK>
48 x 48, JPEG eller GIF. Transparent OK, igen animation. Skal være direkte spilrelateret og må ikke være "platformsfavoriserende" (Xbox-logo etc.)

Hvis nu en konsol optræder som figur i et spil, er denne figur så lovlig som ikon? Alle kneb gælder ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 05/01-06 16:17 
Glem nu bare det N64-ikon, fanboy ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 06/01-06 08:20 
Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hvor er det nu lige at man skifter sit ikon (altså til et af dem der er godkendte i forvejen) og hvor ser man dem der er at vælge imellem. Jeg ved at jeg jo har gjort det engang (åbenlyst), men kan simpelthen ikke huske hvordan.
Kan ikke finde det i FAQen }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 06/01-06 08:29 
Privat > Ret Ikon

"Privat" er nøglen øverst til højre og "Ret Ikon" er en knap nederst på den side.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ElgenElgenSkrevet 06/01-06 09:00 
Tak
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 06/01-06 09:56 
Mit gamle ikon ligger da stadig her inde.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig