X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Japanske spil og anime på Århus Festuge


Svar
RJKRJKSkrevet 21/08-09 23:04, rettet 21/08-09 23:16 
I samarbejde med Otaku Batsu Aarhus deltager Play:Right igen i Århus Festuge med et arrangement i Trøjborg Beboerhus. Der vil foregå og fremvises en række forskellige ting relateret til japansk popkultur, fra manga-læsning til anime-fremvisning.

Play:Right er igen ansvarlige for et spilrum, hvor vi vil fremvise en masse forskellige japanske spil, på både gamle og nye konsoller, samt et par arcademaskiner fra Spilmuseet. Der kan måske blive lidt overvægt af Cave-spil og andre 2d-shootere, og dansespil undgår vi nok heller ikke.

Så er du i nærheden af Århus den 29. august, så besøg os og vores spilrum på Trøjborg Beboerhus mellem klokken 11 og 20.

Lidt billeder fra sidste gang:
http://www.playright.dk/galleri.php?id=62
http://www.playright.dk/galleri.php?id=63

Se arrangementet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 23/08-09 10:15 
Fantastisk!
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 28/08-09 19:59, rettet 28/08-09 20:00 
Så er det i morgen, at det sker...

Vi stiller blandt andet op med Death Smiles, Let's Tap, BlazBlue, Mamoru-kun Is Cursed!, Tales Of Vesperia, Street Fighter IV, New Zealand Story, Dodonpachi II: Bee Storm, Skyblazer, Alien Soldier, Secret Of Mana og en masse andet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 28/08-09 20:42 
Hvorfor er jeg ikke i Århus :-(
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 28/08-09 20:48 
Hvor mange mennesker herinde fra, har egentlig tænkt sig at tage et smut forbi imorgen?

Jeg ved TLO, Kroebocop og jeg selv i hvert fald er med på balladen.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-09 21:08 
Kommer Hiko Suzuki igen og synger?
Hoid to colony C05 where the computer is...
MusicManMusicManSkrevet 29/08-09 00:12 
Jeg regner helt sikkert med at kigge forbi! :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 31/08-09 21:07 
Japanske spil og anime på Århus Festuge

OBAA > Billeder > Aarhus Festuge 2009
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 08/09-09 01:32 
Og lidt "officielle" billeder fra arrangementet.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/09-09 01:50, rettet 08/09-09 01:51 
RJK>
Og lidt "officielle" billeder fra arrangementet.

Naiera mod Alf81 i King Of Fighters XII.

Hvem fik flest tæsk? :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig