X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario Brothers Wii


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 09:19 
Så går der vilde rygter om et nyt Super Mario til Wii.

http://ds.ign.com/articles/989/989266p1.html

Vi får nok mere at vide i aften.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 09:39 
Et nyt "rigtigt" Super Mario til Wii ville være guld :)

Håber også at det nye Zelda og Pikmin 3 dukker op...
HeroldHeroldSkrevet 13/06-09 11:23 
Miyamoto har afsløret at dette bliver det første spil, der har de berygtede "demoplay" - en funktion, hvor spillet kan spille de svære dele for en, hvis det bliver helt håbløst. Vi har vist diskuteret funktionen før herinde.

Din Wii tager en spiller
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/06-09 12:35 
Win-button confirmed! :O
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-09 13:53 
Jeg er glad for at Nintendo har taget patent på den feature så den ikke ses i flere spil end højst nødvendigt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/06-09 15:06 
Selv min gamle mor, der ikke interesserer sig det mindste for spil, kan se, hvor skidt en "udvikling" den feature repræsenterer. Nuff said :D
AV Intelligent Terminal
FourDFourDSkrevet 13/06-09 15:26 
Tag nu en slapper.. Mon ikke der er en vis cap på forbruget af en sådan win-button?
Ligesom i World Of Goo, hvor man kan springe et antal baner over.
De kan da umuligt mene at man i princippet kan gennemføre hele spillet ved hjælp af demo-play? Tænk over det.
Og mon ikke der så også vil være en 'gode' i vente for dem som -ikke- bruger demoplay, ligesom man aldrig vil kunne få sit savegame i GTA til at tælle 100 % gennemført, hvis man har benyttet snydekoder.

Men det er selvfølgelig ren spekulation. Hvis de rent faktisk har tænkt sig at indføre ubegrænset demoplay i fremtidige nintendo titler, er jeg da også en anelse bekymret.. !
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/06-09 15:27 
Og mon ikke at det er helt frivilligt, om man vil bruge den feature?? Sååeh, problemet er vel ikke så stort...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 13/06-09 16:13 
Jeg synes det er en megafed feature! Især for anmeldere, men også for dem herinde, der bedømmer et spil uden at have prøvet det ordentligt. Nu sætter man bare demoplay på, og så kan man komme tilbage til maskinen nogle timer efter, hvor spillet er gennemført! Nu kan ALLE have en mening!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/06-09 17:48 
What's new? Det har alle da også i dag...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 13/06-09 19:15 
Som en klog mand engang sagde ... meninger er som røvhuller - alle har en :)
KalicolaKalicolaSkrevet 13/07-09 16:05 
Jeg ved ikke om alle har set den her gamespot feature. Det ser virkeligt sweet ud. Der bliver vist meget af spillet og snakket meget om det. En nice lille video :)

15min new super mario wii, Enjoy!
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/07-09 16:33 
Jeg synes der ser forfærdeligt ud, i hvert fald i multiplayer. Det ser så roddet og kaotisk ud at det ligner man kæmper mere mod sine venner end spillets baner.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 13/07-09 16:37 
Jeg er sikker på at det er fordi det er nemme baner, at der går konkurrence i det. Jeg tror at i takt med at sværhedsgraden stiger, så stiger co-op delen også, for ellers kan man ikke klare banerne.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/07-09 16:43 
Jeg synes ikke det så bedre ud i world 7 som nok er noget af det sidste i spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/07-09 16:52, rettet 13/07-09 16:53 
Konsolkongen>
Det ser så roddet og kaotisk ud at det ligner man kæmper mere mod sine venner end spillets baner.

Det fungerede ret godt i four swords adventures :) Bare sjældent at man havde adgang til fire GBA'er + kabler

Men jeg ser nu heller ikke det her spil som meget andet end et "skægt nok" partyspil
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/07-09 19:57, rettet 13/07-09 20:00 
Konsolkongen>
Jeg synes der ser forfærdeligt ud, i hvert fald i multiplayer. Det ser så roddet og kaotisk ud at det ligner man kæmper mere mod sine venner end spillets baner.

Helt enig.

Derudover kunne man så nemt tænke sig at single player vil blive for nemt og kedeligt. Det er uden tvivl baseret på multiplayer og der vil derfor sikkert være skruet ned for sværhedsgraden. Der kan heller ikke være de helt store co-op aspekter taget i betragtning af at spillet kan gennemføres af en enkelt spillet.

Ideen er sjov nok, men det virker ikke umiddelbart som noget jeg ville bruge min tid på hverken i single eller multiplayer.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/08-09 09:23 
Mario-fans må da klappe i hænderne over det her! Det ser så "ægte gammeldags" ud!

Super Mario Wii gameplay
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/10-10 16:50, rettet 04/10-10 16:51 
(Låner lige tråden)
Nu kommer der også en collectors, men nok kun i Jap.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 04/10-10 18:46 
Det var da ellers billigt nok for et limited samlerobjekt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/10-10 12:48, rettet 07/10-10 12:48 
Uh... nu blev det interessant... den kommer i Europa også til december :D

"Super Mario Collection getting EU `release` on December 3"
JonassoeJonassoeSkrevet 07/10-10 13:27, rettet 07/10-10 13:33 
Nintendo elsker bare at genudgive ting. Nu har vi dem på NES, SNES, GBA, VC og endelig på optisk disk til Wii. Sidstnævnte mangler i øvrigt World, hvilket sådan set gør den ringere end All-Stars til SNES :3
Af den grund må jeg indrømme at jeg har lidt svært ved at blive begejstret over denne jubilæumsudgivelse.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 07/10-10 13:33 
Super Mario World er ikke med i All-Stars til SNES :)

Jeg er mere interesseret i bonusmaterialet end spillene, som jeg netop også har i SNES-versionen af All-Stars
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 07/10-10 13:35 
Ah ok. Jeg har bare en version med World i :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 07/10-10 13:38, rettet 07/10-10 13:38 
Ja, har hørt noget om en udgivelse med både All-stars og World, og den står også nævnt her på P:R, omend jeg aldrig selv har set den - men så vidt jeg kan se er det bare et cart med netop både All-Stars og World på - ikke en decideret udgave af All-Stars der også inkluderer World?
Uanset lyder det rimelig meget som den ultimative Mario-udgivelse, fuldstændig latterligt gode spil at samle på én eneste cartridge. Den ville jeg gerne have hvis jeg ikke allerede havde to udgaver af SMW i forvejen. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 07/10-10 13:51, rettet 07/10-10 13:52 
Altså, titelskærmen er bare et billede med teksten "Super Mario All-Stars & Super Mario World" (så vidt jeg husker), og når man trykker start, kan man vælge mellem 1, 2, LL, 3 og World. Der er ingen tydelig adskillelse.

- og ja, det er en ret ultimativ udgivelse :P
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
RitesRitesSkrevet 26/10-10 08:50 
Har lige bestilt på Coolshop til 275,-
Til den pris kunne jeg ikke lade være ;)
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 26/10-10 08:56 
Tillykke. Du har lige købt et af verdens bedste spil, og nok det bedste mario spil til dato.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 09:16 
Shopto.net har den til kr. 190,- inkl. forsendelse

Link
SumezSumezSkrevet 26/10-10 09:22 
Nu kan jeg næsten heller ikke lade være, men det er jo spil man allerede har flere gange i forvejen :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 09:39 
Er spillene nogensinde kommet på VC?
RitesRitesSkrevet 26/10-10 09:51, rettet 26/10-10 09:53 
Ja, men ikke i All-Star udgaven (opdateret grafik, som SNES udgaven).

EDIT:
Se "relaterede spil" ude til højre i nedenstående link.

Nintendo.dk beskrivelse
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 09:55 
Dvs. det er kun NES udgaverne som er på VC?
RitesRitesSkrevet 26/10-10 09:58 
Korrekt, altså "original udgivelserne".
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 09:58 
Ok, tak for udredningen ;)
solid snakesolid snakeSkrevet 16/10-11 10:43 
Er der nogen der ved, hvor kan man købe Super Mario All Stars collection til Wii til rimlige penge.?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 25/10-11 08:27 
Er der evt nogen som har spillet og vil sælge det.?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig