X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Warhammer 40,000: Dawn of War II


Svar
nerosnerosSkrevet 18/02-09 12:05 
Det ser altså godt ud.

IGN review
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 18/02-09 12:43 
Det ER godt :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 18/02-09 12:47 
Mon det kan kører på min Macbook Pro intel?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/03-09 12:49 
Det er et godt spørgsmål. Et endnu bedre et er hvorfor du har oprettet to tråde om samme spil - især når den sidste har været den seneste i sidens PC-fora længe...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 01/03-09 14:50, rettet 01/03-09 15:03 
Så skyd mig dog! Jeg synes nu ikke det er et bedre spørgsmål end mit da jeg finder mit spørgsmål langt mere interessant.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/03-09 17:03 
En sammenligning af din Mac-books specs med minimums systemkravende for Dow II, kan da aldrig være mere spændende end et spørgsmål fyldt med så meget potentiale. Indtil videre har der allerede været en likvidering inde over emnet :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 01/03-09 17:05, rettet 01/03-09 17:11 
Potentiale?

For mig at se ligner det at du virkelig keder dig.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/03-09 21:21, rettet 01/03-09 21:22 
Kedsomhed eller ej, vil jeg altid afsætte tid til gøre opmærksom på de fejl du laver.

Helt udover det, har jeg været igang med DoW II i dag, og synes indtil videre godt om det, selvom jeg ikke er nået langt endnu. Spillet fortsætter rent gameplaymæssigt hvor den sidste udvidelsespakke til det første spil slap. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig, men endnu engang synes jeg at Relic har gjort et rigtigt flot stykke arbejde.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 01/03-09 21:54, rettet 02/03-09 09:01 
Hold da kæft! Det er godt vi har sådan en P:R betjent herinde som dig. Hvis du ikke mener tråden kan retfærdiggøres må du jo anmode om at få den lukket. Ret skal være ret!

Glæder mig du kan lide spillet ellers. Flot ser det ihvertfald ud.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 01/03-09 22:04 
Der skulle heldigvis være mere spil i det, end i udvidelsespakken. Kampagnedelen var dræbende kedelig - men i DoWII giver det mere mening.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/03-09 00:20, rettet 02/03-09 00:22 
Betjent nr. 1 til tjeneste!

Efter ca. 6 timer er jeg da stadig godt underholdt, selvom jeg savner noget base-management, og nok under alle omstændigheder synes bedre om det første spil.

Umiddelbart mener jeg ikke man kan tale om den kæmpe store visuelle opgradering - det første spil var selvfølgelig også et flot strategispil. Det er dog til at se, at partikel-effekter etc. har fået et nøk opad, og at der nu er integreret mere fysik i gameplayet med stort held. Jeg savner dog lidt visuelt lir, når man opgradere ens enheder, men det må nærmest betegnes som et luxus problem.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/03-09 23:00 
Nu er jeg efterhånden begyndt at kede mig. Der er godt nok ikke særligt meget spændende ved den ikke-linære kampagne. Har ikke været igang med multiplay endnu, og det skulle ganske vist være her spillets store force ligger - synd jeg ikke er meget for multiplay.

Jeg er desuden blevet mere imponeret af grafikken siden sidst - jeg lavede lige en hurtig sammenligning med det første DoW. Det er som sagt hovedsagligt effekterne, der er blevet opgraderet, men det gør det ikke mindre pænt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 04/03-09 16:25, rettet 04/03-09 16:26 
Campaign i de fleste PC strategi spil er jo bare træning til multiplayer, så man kender enhederne :P

Jeg synes alle strategi spil, uden undtagelse, hurtigt bliver kedelige i campaign - selv med dette i baghovedet, er strategi-genren min yndlings genre, og eneste grund til at jeg overhovedet har en spille-PC.

Det er synd du ikke er meget for multiplayer, for det er trodsalt det hele spillet handler om. Jeg synes dog desværre at DoW2 mest af alt føles som en fordummet version af Company of Heroes - det gør dog til gengæld spillet en del lettere at gå til for uindviede.
HeroldHeroldSkrevet 04/03-09 16:28 
Det er sjovt du siger det, siden Company of Heroes var en udvidelse af koncepterne fra Dawn of War :D De har lagt meget energi og omtanke bag alle ændringerne, men jeg har ikke prøvet det så meget endnu til at se om det egentlig holder. Jeg gider som regel ikke spille RTS i multiplayer, med mindre det er i samarbejde mod computeren.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 04/03-09 17:42 
Herold>
Det er sjovt du siger det, siden Company of Heroes var en udvidelse af koncepterne fra Dawn of War :D

Ja, det er helt korrekt, det fungerede bare overhovedet ikke i DoW efter min mening :) I CoH passer det perfekt..og også i DoW2, bare simplificeret. Jeg kan skam godt se det gode i begge. DoW2 er mere rendyrket action fra starten, hvorimod CoH er mere strategisk på et højere plan.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/03-09 19:33, rettet 04/03-09 19:35 
Jeg er fuldstændigt enig med dig i, at det virker som en dumped down version af Company of Heroes, hvilket er ærgerligt. Jeg er gået helt væk fra spillet igen, for jeg synes ærlig talt, at det var sindsygt kedeligt - normalt hygger jeg mig vældigt i de fleste andre singleplayer campaigns - ligesom du, er strategispillene en af de eneste årsager til at jeg har en monster PC.

Jeg har været kort forbi det første DoW, og er nu gået i gang med CoH igen, og må sige at begge spil føles generelt bedre end DoW2 IMO. De er gået en forkert vej med hensyn til sidstnævnte; Konceptet kunne sagtens være udvidet med de rollespils elementer man finder i den seneste iteration, men at fjerne både base-management, opbygning af hær-enheder, og "tilføjelsen" af den ulinære kampagne gør spillet alt for tyndt.

Med hensyn til at jeg ikke synes om multiplayer, handler det sikkert mest om at jeg er relativt elendig til strategispil, og føler mig rigeligt udfordret af fjende AI'en, frem for udspekulerede virkelige personer :)

Hvis der dog bare var ordentlig widescreen support i det gamle DoW. Det ville gøre det til en langt større nydelse end det er nu.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 23/07-09 12:22 
Jeg downloadede en demo af det igår. Det kører sådan set udemærket på min Macbook Pro, men der skal skrues lidt ned for grafikken :-/ og skyggerne er lidt grimme..

Er der slet ikke noget med, at man skal opbygge en hær ligesom i det gamle Dawn of War?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 23/07-09 12:56 
Det er squad-baseret - til gengæld er der et RPG-element, i og med at dine squads bliver bedre og bedre, og får nyt udstyr.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 23/07-09 15:14 
Ok cool bare jeg for lov til at lege med Tyranids er jeg glad hehe :-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig