X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boot disc?


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/01-09 00:38 
Hvorfor kommer der ikke snart en boot disc til 360, er det virkelig blevet meget sværere at lave til nyere konsoller :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/01-09 01:20 
Vil en boot-disc ikke være den ufravigelige vej til et sølle permanent offline-liv for din Xbox?

Jeg forestiller mig levende, hvordan enhver box, som er moddet det mindste (direkte hardware-mod eller software-boot) vil blive øjblikkeligt banned fra Xbox Live og få tilsendt en self-destruct-kode, som svitser motherboardet, hvis den prøver at gå online... men nu er min fantasi måske også bare lidt løbsk. :-)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/01-09 10:44 
Jeg må indrømme jeg også godt kunne tænke mig en, så kunne jeg ligge mine spil på HDD og være fri for at skulle have skiven i samtidig, og så bare vælge på listen hvilket af mine 360 spil jeg vil spille, ligesom med de gamle xbox spil man kan ligge på HDD. Kunne være stort :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/01-09 10:51, rettet 13/01-09 10:52 
Det var jo netop denne konstellation, der ifølge MS, var årsagen til at de trak stikket ud på den gamle box så hurtigt. Af samme årsag tror jeg at MS slår hårdt ned på alt der bare minder om modchips/boot discs, som Hya nævner. Man hører da nu og da at MS har slagtet en god portion kontoer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/01-09 13:00 
Meget øv, nu når der måske kommer Cave shooters der nok kun dur på jap 360 :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 13/01-09 13:23 
Kan en chipped ikke klare det?
Ting om dét og pis.
3of193of19Skrevet 13/01-09 13:27 
Nej.
Modbox virker kun med kopier, og kun med kopier af passende region.
Af en eller anden årsag synes MS nok at det var mere vigtigt at beskytte regionskodning end at sikre sig mod kopier.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/01-09 13:30 
Meget wierd :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 13/01-09 13:54, rettet 13/01-09 13:57 
Så vidt jeg har forstået er det, er det fordi moddede 360'er faktisk kun snyder DVD drevet (DVD firmware hack) til at ignorere kopibeskyttelsen og selve 360 "kernen" stadig er beskyttet. Af samme grund er det ikke muligt at afvikle unsignet kode (homebrew) eller frakoble regionschecket - desværre for XBMC på 360 ville være stort :D
nerosnerosSkrevet 13/01-09 17:49 
KroeboCop>
Meget øv, nu når der måske kommer Cave shooters der nok kun dur på jap 360 :=(

Det er så mega ærgeligt at jeg sku næsten bliver sur over det. Hvorfor har man ikke som PS3'en valgt at gøre det hele rigionsfrit. Det er i mit hoved et fuldstændigt forrykt valg af MS..?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 13/01-09 17:57 
Fordi det som regel kun er forbrugeren der er interesseret i regionsfrihed. :) Regionerne er i den grad med til at inddele markedet i håndterbare segmenter, og gør parallelimport og den slags langt sværere. Det er absolut ikke forrykt, men derimod fornuftigt. ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/01-09 18:07 
Regionsfrihed=skidt... got it :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/01-09 18:17 
Jeg syntes godt at nogen så kunne tage og tage sig sammen og lokalisere Operation Darkness til eu :<

Så vidt jeg ved er den firmware flashing på Xbawks desværre kun til at spille backup spil med :/
3of193of19Skrevet 13/01-09 19:29 
Ja, regionsfrihed er nok det eneste Sony gjorde bedre denne omgang. Lad os håbe MS ser det på samme måde.
IqonIqonSkrevet 13/01-09 19:58 
3of19>
Ja, regionsfrihed er nok det eneste Sony gjorde bedre denne omgang.

+ de formåede at lave en konsol der ikke larmer som en lufthavn, og som ikke går i stykker for et godt ord.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
3of193of19Skrevet 13/01-09 20:09 
Nåja, i det mindste er MS ikke så bitchy når maskinen går i stykker som Sony. :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/01-09 14:12 
Nu kan det også måske være de to kommende Cave spil bliver regions frie, men jeg syntes da det er mærkeligt hvis de ikke bliver, hvis de alligevel kun kommer Jap? kunne godt forstå det hvis de også ville komme i EU. Men det tegner ikke godt da nogle af de andre shooters ikke var :=( Jeg gider satme ikke købe en Jap 360 bare for det, bare en 360 arcade koster lidt over 2000kr på Play-Asia. Hvis bare det var til PS3 de kom, ville jeg skrottet min 360 med det samme. Men man kan da sige MS prøver at få Japanerne med, nu når det ikke er gået så godt i Japan med 360.
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 14/01-09 14:17 
3of19>
Nåja, i det mindste er MS ikke så bitchy når maskinen går i stykker som Sony. :)

De har vel også haft en hel del mere øvelse i at modtage defekte maskiner? :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig