X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2008


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-09 22:22 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2008 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit ... Se hele indlægget
689 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 27/01-09 22:44 
Herold>
Mario Kart! :P Jeg stemmer taktisk nu!

Hvad han sage XD
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/01-09 22:47 
Marioooooooooooooooo
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/01-09 23:02 
Metal Gear!
T.L.OT.L.OSkrevet 28/01-09 02:19 
kom så gamle slange *U^
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/01-09 16:41 
Det sagde hun også i går
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/01-09 17:13 
Wua Wua Wua Wuaaaaaaa...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 28/01-09 20:09 
Metal Gear Solid 4 til semifinalerne med 55%.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 28/01-09 20:25 
GTAIV. Der kan man i det mindste knalde trunterne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 28/01-09 20:30 
Hmm, så fik jeg svært ved at vælge. Kan godt lide begge spil. Det falder nok i sidste ende ud til Mirrors Edges fordel, da jeg er forudsigelig når innovation er med i billedet, men jeg venter som skrevet lige lidt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 28/01-09 20:32 
GTA4 igen... best GTA evaaaar ;)
enfenenfenSkrevet 28/01-09 20:35 
Mirror's Edge
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-09 20:37 
GTA4. Det er jo pest eller lort :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 28/01-09 20:43 
Jeg vil gerne skrive noget lignende, men du har beskrevet det så voldsom præcist, at det overhovedet ikke behøves Konsolkongen :)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 28/01-09 20:47 
Nu har jeg ikke spillet Mirrors Edge, men synes det rent ud fra et kunstnerisk synspunkt ser meget lækkert ud rent visuelt, men det er nok bare mig ;-)
Bashful Neophyte
StormStormSkrevet 28/01-09 20:49 
Jeg havde valgt Mirror's Edge, hvis spillet ikke havde dumme og alt for små indendørs baner som ødelagde hele spil oplevelsen. Stort set alt i det spil fungerer godt, men så bliver det spoleret af genstart på genstart, og hoppen rundt i lager bygninger og trænge korridorer. Jeg tror ikke jeg har genstartet så meget i et spil, siden jeg som meget ung spillede Aztec Challenge på min Commodore 64.

GTA IV synes jeg bare bliver ensformigt, men man må jo vælge ét at stemme på.
WehnerWehnerSkrevet 28/01-09 21:13 
Jeg stemmer Mirror's Edge endnu engang. Når nu flere af ens favoritter er væk, må man jo stemme på ens næst-favoritter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
tmliljatmliljaSkrevet 28/01-09 21:27, rettet 28/01-09 21:27 
RJK>
Metal Gear Solid 4 til semifinalerne med 55%.

Åh nej dog. Nu er der kun GTA IV tilbage fra min top-5

Stemmer naturligvis GTA IV. (Årets spil!)
CoreCoreSkrevet 28/01-09 21:39 
Mirrors Edge
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/01-09 21:41 
GTA
HankyHankySkrevet 28/01-09 21:46 
Mirrors Edge
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KamekKamekSkrevet 28/01-09 22:08 
GTA IV
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/01-09 22:51 
Konsolkongen>
GTA4. Det er jo pest eller lort :)

Enig.

Ville egenligt helst stemme GTA ud, men kan simpelthen ikke få mig selv at stemme på et så elendigt spil som ME.
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-09 23:40 
GTA IV. Et af de bedre spil jeg har spillet i 2008...
ME er flot og specielt, men det gør mig ør.

Så GTA IV får min stemme igen :)
LarsGLLarsGLSkrevet 28/01-09 23:52 
Jeg stemte GTA IV. Missionerne blev måske lidt enerverende i længden, men det er alligevel det første spil der har formået at skabe en troværdig og levende by. At den så aldrig bliver udnyttet til fulde er til gengæld en skam.

Mirror's Edge har jeg først fået ind af døren i går, og selvom konceptet er spændende og veludført, så slår det ikke GTA IV.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KTCKTCSkrevet 29/01-09 00:07 
Dette her gør mig deprimeret. Men Mirror's Edge lugter lige en kende mere af tis end GTA IV...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 29/01-09 08:11 
Jeg stemmer sku ikke ;-)
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 29/01-09 12:42 
Hvis man skulle tvangsindlægges på en øde ø med lidt strøm samt en konsol og kun et af de to spil, ville jeg vælge GTA. Der er bare mere at komme efter ind i Mirror's Edge. Men det en skræmmende tanke..
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/01-09 12:53 
Nogle af kommentarerne i denne tråd, giver mig lyst til at opgive P:R.

Det er som at høre folk argumentere for at coca-cola smager helt ad h... til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GreaseballGreaseballSkrevet 29/01-09 13:06 
Enig.. her lugte lidt meget af fanboys til PS3 og hardcore skumle japanske syrespil som ingen mening giver medmindre man er høj på syre, som vi alle ved er de eneste spil der duer ;P
Så det lige meget at GOW 2 og GTA IV er spil som rigtig mange folk nyder at spille og søger for at der overhovdet bliver solgt maskiner. Der skal være plads til alle genre også de mere skæve af dem. Mange er sjove, men at folk her inden har den dårlig vane med hakke spillene ned uden at sige hvorfor andet end de bare ikke kan lide det, det er også begyndt at genere mig lidt.
NaieraNaieraSkrevet 29/01-09 13:13 
Greaseball>
Der skal være plads til alle genre også de mere skæve af dem.

Øh, hvordan passer dét med resten af dit indlæg, som du bruger på netop at sable de mere skæve genrer ned?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 29/01-09 13:58 
Er jeg den eneste, som synes, at GTA-serien ville fungere fremragende som strategispil? :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/01-09 14:14 
Ja... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/01-09 14:42 
Næe... men mener du som Godfather på PSP?
jaesjaesSkrevet 29/01-09 15:27 
Det kender jeg ikke. Men tænkte noget i stil med good ol' Street Wars/Mob Rule gange 10.

Det var fedt i Street Wars at starte som wannabe-forbryder og starte sit eget kartel. Det tror jeg ville fungere fedt i GTA-sammenhæng. Lægge ud med et par henchmen, lidt beskyttelsespenge og gaderøverier og en lille snasket, lyssky diner, hvor man blander hundekød i burgerne, for at slutte med at være i regulær bandekrig med 1-2 rivaliserende bander, og eje halvdelen af byen.

Kunne også medføre nogle fede quests, hvor man blander taktisk gameplay fra Commandos-serien med noget kamp, enten alm. real-time eller turbaseret a la X-COM. Jeg drømmer videre :)
HeroldHeroldSkrevet 29/01-09 15:34 
jaes>
Det var fedt i Street Wars at starte som wannabe-forbryder og starte sit eget kartel. Det tror jeg ville fungere fedt i GTA-sammenhæng. Lægge ud med et par henchmen, lidt beskyttelsespenge og gaderøverier og en lille snasket, lyssky diner, hvor man blander hundekød i burgerne, for at slutte med at være i regulær bandekrig med 1-2 rivaliserende bander, og eje halvdelen af byen.

Altså, Saints Row? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/01-09 15:49 
Det lyder som om du gerne vil have et nyt Gangsters: Organized Crime.

P:R Databasen
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 29/01-09 19:20 
Og uden den helt store spænding blev det GTA IV som sidste deltager i semifinalen med 67%.

Og så skal det for alvor afgøres...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 29/01-09 19:34 
Little Big Planet skal selvfølgelig videre til finalen:-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 29/01-09 19:43 
Uha, den næsten bliver grim. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal stemme på nu... Tror det bliver... Fallout. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/01-09 19:53, rettet 29/01-09 19:53 
FALLOUT 3 - LBP er en overvurderet, men stadig god titel, og så heller ikke mere.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 29/01-09 19:55 
Hvis LBP er overvurderet, er Fallout 3 det da i hvert fald også?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 29/01-09 19:59 
LBP overvurderet?... fnis ;)
ChronoChronoSkrevet 29/01-09 20:00 
Fallout 3 er fantastisk... det er LittleBigPlanet også. Jeg tror det bliver LittleBigPlanet alene af den grund, at det bringer mediet langt videre end Fallout 3 gør. Originalitet må sejre her.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 29/01-09 20:07 
Enig. LBP.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-09 20:26, rettet 29/01-09 20:31 
Jeg er enig med Echelon. LBP er overvurderet, og aldrig har jeg spillet noget der har kørt så dårligt online :/

Så ender finalen altså mellem Fallout 3 og Metal Gear Solid 4... :)

EDIT: Også lidt sjovt at PS3'en faktisk er den eneste konsol der får eksklusive spil helt til semifinalerne. Det havde jeg alligevel ikke turde sætte penge på :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 29/01-09 20:35 
Echelon VI>
Det lyder som om du gerne vil have et nyt Gangsters: Organized Crime.

Det jeg kender til Gangsters, er kun hvad jeg har hørt og læst. Sim/manager-delen kunne der godt lånes fra, men missioner og kampe lyder ikke så interessante i Gangsters. Der ville det nok passe bedre med noget Commandos-agtigt, men med lidt mere fart på det meste af tiden. Eller modsat et rent turbaseret spil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-09 20:37 
Konsolkongen>
EDIT: Også lidt sjovt at PS3'en faktisk er den eneste konsol der får eksklusive spil helt til semifinalerne. Det havde jeg alligevel ikke turde sætte penge på :O

Ja og jeg mener at Valkyria Chronicles burde have vundet.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 29/01-09 20:41, rettet 29/01-09 20:44 
Konsolkongen>
...Det havde jeg alligevel ikke turde sætte penge på :O

Jeg ville til hver en tid have sat penge på netop de her fire titler i semifinalerne. Der er ingen grund til at falde på halen over det åbenlyse, selvom jeg personligt mener det er dybt sørgeligt at kigge på:)

EDIT:
Jeg har stemt LBP i ren afmagt.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-09 20:43 
Åbenlyse? Jeg havde da f.eks. spået GOW2 en langt bedre placering.

Trist at du mener det er sørgeligt men har du overhovedet deltaget?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 29/01-09 20:47 
Er det relevant om jeg har stemt eller ej?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
689 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig