X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Japanske PS3 spil?


Svar
nerosnerosSkrevet 27/08-08 23:47, rettet 28/08-08 00:00 
Jeg sidder lidt og er på jagt efter PS3 titler som jeg ikke kender til og er begyndt at undersøge hvad der findes af Japanske spil da det for mig er dejligt eksotisk at eje sådanne ting!

Så var det lige jeg snuplede over det her spil som går ved navn Ryu Ga Gotoku Kenzan. Jeg troede til først det var Yakuza 3, men det ligner mere et eller andet samurai evnetyr/fighter ;-)

Mit spørgsmål er så er det egentlig overhovedet en god ide at købe den slags hvis det hele er på japansk og man ikke kan forstå en dart, men måske man kan ændre noget i spillet sådan at man bedre kan forstå hvad der bliver sagt osv. Her tænker jeg selvfølgelig på undertekster. Men når ingen her på playright overhovedet snakker om de jap. PS3 spil så må der jo være en grund til det. Det er heller ikke fordi der er så mange af dem...endnu!

Det ser da ret fedt ud.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/08-08 23:54 
Ryu Ga Gotuken Kenzan er svjv. Yakuza 3 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 27/08-08 23:58 
hmmm ok :D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/08-08 02:10, rettet 28/08-08 02:12 
Ellers er der altid:

Battle Fantasia
nerosnerosSkrevet 28/08-08 08:30, rettet 28/08-08 09:12 
Er du klar over hvad du lige har sat igang hehe ;-)

Det bliver mit næste indkøb.
Bashful Neophyte
SephirothSephirothSkrevet 28/08-08 21:24 
Konsolkongen>
Ryu Ga Gotuken Kenzan er svjv. Yakuza 3 :)

Faktisk ikke, for treeren er lige blevet afsløret i Famitsu :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/08-08 21:25 
Hehe ok men det kom efter toeren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 28/02-10 21:34 
Findes der egentligt nogle JAP PS3 titler derude som vi ikke har her i vesten foruden dem som er nævnt her i tråden?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/02-10 21:38 
Desværre ikke noget der er nemt tilgængeligt uden Japansk kundskaber. 3D Dot Game Heroes og Resonance of Fate ser spændende ud efter min mening, men de er også på vej til vesten.
nerosnerosSkrevet 28/02-10 23:13 
Ok tænkte det nok. Jeg mener også at have set et eller andet racerspil i stil med Tokyo Xtreme Racer til DC back in the days, men kan ikke lige huske hvad det hedder?
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig