X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Beyond Good and Evil 2 trailer


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/05-08 21:08 
YES!!

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
85 emne(r).
« < 1 2

Svar
jaesjaesSkrevet 27/08-09 15:00, rettet 27/08-09 15:13 
Spildesignere har desværre ikke en skid at skulle have sagt, med mindre de har penge i firmaet eller er venner med dem der har. Selvfølgelig har en dygtig og garvet designer en vis indflydelse, enhver klog pengemand vil naturligvis gerne beholde sine dygtige folk, men for meget brok, så står der en milliard folk i kø for at overtage hans plads :)

Bortset fra det, så så jeg dette i kommentarerne til den linkede nyhed. Mit franske er dog for rustent til jeg gider forsøge at gå gennem teksten:

"Don't panic people it is confirmed bogus, maybe Gamespot should look for better sources next time (seriously, some blogger's twitter feed ?) because another french site (http://www.gamekult.com/articles/A0000079137/) has contacted Ubisoft, which has confirmed the game is still on track"
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/08-09 15:23 
Hmm, Gamespots kilde er "Twitter", så vil da ikke umiddelbart hænge mig for meget i dét.

Der er postet en modstridende nyhed her...

Ubi: BG & E 2 er stadig i gang
http://www.gamekult.com/articles/A0000079137/

Google Translate:
------------------------------------------------------------
Although that is still not formally announced the existence of "Beyond Good & Evil 2" is a reality for Ubisoft, which has even cracked already a first teaser opening Ubidays 2008. Contacted by the editor to know the progress of the project, the French publisher has assured us that development "taking its course" and was not interrupted.

Asked about the ambiguous statements of the President of the American branch, Laurent Detoc, June ( "As to whether or not there is another [BG & E], it remains to be seen"), spokesman of the parent company has also sought to reassure the title is always provided and continues her pregnancy. And sweep the same time, at least officially, the latest rumors on the date in brackets project. There are now only waiting for communication around the track starts - finally - on the road.
------------------------------------------------------------

Men om "hun stadig er gravid", må tiden vise... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/08-09 15:25 
@jaes

Ditto! > men du havde nu ikke postet linket, da jeg først kiggede :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 27/08-09 16:00 
Hmm, linket var en del af det indsatte citat, så det må have været med. Men det kan måske være, at jeg ikke fik indsat citatet i første omgang :)
SumezSumezSkrevet 27/08-09 16:08 
Så det var heldigvis en and? Men rygtet må vel komme et sted fra? Kan ikke forestille mig at det er ligeså interessant for folk at skabe falske nyheder om BG&E2's annullering som at Michael Jackson på magisk vis skulle være levende, osv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/08-09 18:17, rettet 27/08-09 18:31 
Når Ubi ikke har lavet en officiel udmelding, om at BG&E2 pt. skulle være lagt på hylden, så opfatter jeg alt andet som rygter. Et Twitter-indlæg med ordene "I got confirmation at Cologne's Gamescom" fra en Gamersyde-skribent, mener jeg ikke er tilstrækkeligt troværdigt, når han ikke angiver sin kilde (selvom vi må formode, at kilden er Ubisoft). Tilbage i juli http://www.industrygamers.com/news/interview-ubisofts-detoc-on-turning-gamers-into-players/2/]bekræftede Laurent Detoc[/LINK]" target="">bekræftede Laurent Detoc (Ubisoft North American president) sådan lidt tvetydigt, at spillet er/var under udvikling, som svar på den leakede video fra "opfølgeren".

Men lad os krydse fingre for, at Ancel arbejder på højtryk på en fortsættelse. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/08-09 18:22 
jaes>
Hmm, linket var en del af det indsatte citat, så det må have været med. Men det kan måske være, at jeg ikke fik indsat citatet i første omgang :)

Der var intet indlæg fra dig, da jeg så tråden (fik bare ikke refreshet siden, inden jeg postede mit :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 05/07-10 01:06 
Ved Zavvi noget ingen andre ved? :P

http://www.zavvi.com/games/platforms/xbox-360/beyond-good-evil-2/10052861.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 06/07-10 00:10 
"On this game, we're keeping the team small, to preserve creativity and so the game doesn't become a commercial product, so that is has soul," Ancel said.

"It takes a bit longer, but we're very keen to use this system with this game, because it's an ambitious game and we want to create something exceptional," he said.

Seneste nyt om BG&E2
SumezSumezSkrevet 06/07-10 08:01 
Hvis det ikke bare er presse-spin, og en dårlig undskyldning for at Ubi-Soft har beskåret budgettet på spillet kraftigt, så er det vel en meget positiv ting. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-11 09:26 
Det lyder mere og mere som en and...

Vi når det først til næste generation
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 22/11-11 14:01, rettet 22/11-11 14:18 
Lidt teasning i form af en lækket præsentation, Ubisoft holdt for nylig. Der er koncepttegninger, panoreringer i spilverdenen (lavet med spilmotoren), samt klippet fra 2009, hvor hovedpersonen, Jade, løber rundt i en by.

Præsentationen er desværre på fransk, men Eurogamer skriver noget om, at spilmotoren kan håndtere store byer, der fuldt ud kan udforskes:
http://www.eurogamer.net/articles/2011-11-21-ancel-shows-off-beyond-good-and-evil-2-footage

Koncepttegninger og panoreringer i bedre kvalitet:
http://www.dailymotion.com/video/xmggiu_mig-beyond-good-evil-ii-artworks-teaser_videogames

2009-traileren i HD:
http://www.youtube.com/watch?feature=iv&annotation_id=annotation_677137&v=H2AgqPrgmEQ&src_vid=PZ1-O1MudVI
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/11-11 14:12 
Er det så kun regnbyger den kan håndtere? Eller er det også slud - og snebyger?
jaesjaesSkrevet 22/11-11 14:19 
Den er ret god til at håndtere flabede, halvgamle stoddere.
HulleHulleSkrevet 22/11-11 14:32 
Heh :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/11-11 18:00 
jaes>
...halvgamle...

Tak
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 03/03-12 21:25 
OMG! Vidste ikke engang der var en 2'er igang! Lyder da virkelig awsome hvis de seriøst har tænkt sig at udgive den. Nogle gange kan man jo være så uheldig at spil kun bliver til trailere. Jeg ved i hvert fald der er et spil jeg glædede mig til at se udgivet men som kun blev til en trailer.
Beyond Good and Evil var for mig et awsome spil og håbede da på en efterfølger.
Men har set et par af BGE2's trailere og er det ikk lidt lusket at man aldrig får Jade's ansigt at se? Hvis det overhovedet ER Jade? ~u^
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
millenniummillenniumSkrevet 05/03-12 09:35 
Markedet kræver en 2'er. Det er for godt et koncept til at droppe det.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/03-12 09:52 
Jeg trækker odds 40 og satser på en Wii-U launch-udgivelse :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 05/03-12 10:01 
Noo! Ikke nogen tekniske begrænsninger. Spillet skal have alt den regnekraft det kan få. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 05/03-12 10:01 
Hvilke begrænsninger sætter Wii-U?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 08/05-12 19:33, rettet 08/05-12 19:33 
Stadig under udvikling. Kommer måske i 2013. De udvikler først spillet, og finder så ud af hvilke konsoller, der er stærke nok:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-08-beyond-good-and-evil-2-in-active-creation
jaesjaesSkrevet 17/06-15 12:05 
Det lyder som, det enten er på pause eller aflyst:

"When asked if Ancel was still working on BG&E2, Key said, "So he's a busy guy right now. But no.... He's got things going on and I can't really comment on his bandwidth. I know he's very busy. We still work with him on things." As of August 2014, Ancel was leading the sequel's development."

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1064812
WikzoWikzoSkrevet 17/06-15 13:53, rettet 17/06-15 13:55 
Hm ...

Jeg husker tydeligt et interview kort efter lanceringen af sidste generation af konsoller, at Ancel og co. talte om deres store ambitioner, som nu endelig kunne blive indfriet takket være ny hardware.

Det er fedt nok, at de laver en masse lækre spil i UbiArt Framework-motoren, men vil smaddergerne også se et nyt Beyond Good & Evil. En 2'er føltes ret oplagt, dengang Wii U blev annonceret, da GamePad'en kunne bruges som et slags kamera. Men Ubisoft og Nintendo er vist ikke supergode venner i øjeblikket :\

Ville ellers have været sejt med The Last Guardian, Shenmue III, Mirror's Edge "2" og Beyond Good & Evil 2 til samme E3!

Synes i øvrigt ikke at vi har hørt noget fra Ancels nye IP "Wild" i lang tid?
SumezSumezSkrevet 17/06-15 14:04 
Der kom nogle screenshots tilbage i januar, men håber da vi hører mere om det på E3.

http://www.gamepur.com/news/17581-ps4-exclusive-wild-gets-some-breathtaking-game-screens-shows-gorgeous.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/06-17 23:27 
Gameplay
https://m.youtube.com/watch?v=kjrzemJvUCU
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
spectrespectreSkrevet 24/06-17 00:23 
Hørte Giant Bomb snakke om at det er en hel anden genre i forhold til det første. At det slet ikke kan sammelignes.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 24/06-17 11:11 
Efter sigende er det nærmest en blanding af No Man's Sky og Destiny.
DunwichDunwichSkrevet 24/06-17 13:26 
Uanset hvad det er, så ser det på nuværende tidspunkt ret ligegyldigt ud.
JmogJmogSkrevet 24/06-17 15:57, rettet 24/06-17 15:58 
Der eksisterer reelt ikke et spil endnu. De burde slet ikke have vist noget eller snakket om det. De kan næsten ikke undgå en "de lovede mere end de kunne holde" situation.
millenniummillenniumSkrevet 26/06-17 09:31 
Hmmm, gad vide om de overhovedet burde lave en 2'er...? Hvis jeg skulle bestemme (og det gør jeg aldrig) så ville jeg bede Ancel lave en re-boot af den første, som har killa' GFX og måske et større extended univers (så man kan bruge meget mere tid på side-quests og lign), men basalt set have den samme historie og de samme karakterer.

Det skal hedde Beyond Good and Evil: True Edition.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 26/06-17 10:05 
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg også det er bedre at de laver noget helt nyt, og hvis Ancel har fået lov til at lave det han har lyst til, vil det uden tvivl være bedre end en forceret fanservice-efterfølger.

Men når det så er sagt så ved jeg ikke lige om det her er noget der tiltaler mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 26/06-17 10:55 
Ancel har jo sin belastende "forbandelse"... han laver eminente spil som bliver rost til skyerne og spilles lang tid efter, men som sælger for lidt på day one. Trods alt godt at Ubisoft trods alt stadig tør investere i ham.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 26/06-17 10:58 
Hvorfor siger du det som om det er en skidt ting? Jeg er ret ligeglad med om Ubisoft tjener penge på det her spil så længe jeg selv får noget godt. :P

Desværre er Ubisoft nok ikke helt enige. Det der online-pis ser forfærdeligt "tacked on" ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 26/06-17 11:41, rettet 26/06-17 11:42 
Ville skam også ønske at økonomisk succes og idealisme til spiludvikling fulgtes af :-D

En BG&E2 ville nok ikke være den store økonomiske succes (igen), og nogen skal jo betale for gildet og frokostordningen hvis den skal blive til noget. Gad vide hvordan det projekt havde klaret sig med en crowd funding..?
The medium is the message.
85 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig