X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Probotector II: Return Of The Evil Forces


Svar
NaidNaidSkrevet 17/05-08 14:02, rettet 17/05-08 14:03 
Er der nogen der kan svare mig på i hvilke lande dette spil er udgivet i PAL til NES?. Jeg har kun kunne finde det i UK format indtil videre. Kan det passe?.
KamekKamekSkrevet 17/05-08 14:18, rettet 17/05-08 14:19 
Det er i hvert fald også tyske og franske udgivelser af spillet så det burde ikke være svært at finde en PAL-B-udgave :-)

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
NaidNaidSkrevet 17/05-08 14:27, rettet 17/05-08 14:28 
Spøjst, jeg fik ikke nogle søgeresultater på den tyske da jeg søgte :/. Nu er tyske spil jo også notorisk berygtede for at have tyske tekster, så det bliver i hvert fald ikke første priotet :P.

Andre der ved noget?
KamekKamekSkrevet 17/05-08 14:34 
Jeg mener ikke at spillet indeholder særlig meget tekst - ellers kan du jo også åbne for din NES og gøre den regionsfri. PAL-A-spil er i bund og grund det samme som PAL-B-spil.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
silverstarsilverstarSkrevet 17/05-08 16:10 
Mit eksemplar er PAL B og har koden NES-PD-FRA, så det er jo nok den franske version. Der er dog engelske tekster i spillet.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaidNaidSkrevet 17/05-08 16:25 
Kamek>
Jeg mener ikke at spillet indeholder særlig meget tekst - ellers kan du jo også åbne for din NES og gøre den regionsfri. PAL-A-spil er i bund og grund det samme som PAL-B-spil.

Min maskine er skam regionsfri, men hvis det var muligt at opdrive et engelsk tekstet PAL B som silverstar åbenbart har, så er det sådan en fætter jeg skal ha :).

silverstar>
Mit eksemplar er PAL B og har koden NES-PD-FRA, så det er jo nok den franske version. Der er dog engelske tekster i spillet.

Har du købt det herhjemme eller via ebay?
scavengerscavengerSkrevet 17/05-08 19:51 
Mit eksemplar er mage til silverstars og det er fundet på et loppemarked herhjemme for nogle år siden.
Nemo me impune lacessit
silverstarsilverstarSkrevet 17/05-08 23:35 
Jeg købte mit eksemplar i DK brugt, tror det var sammen med en maskine og et par andre spil.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaidNaidSkrevet 18/05-08 03:34 
Super, så holder jeg lige øjnene åbne fra nu af :).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig