X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IO skuffer bigtime!


Svar
ComradeComradeSkrevet 14/11-07 13:44 
Gamespot anmeldelse: 6,0

Ord som intetsigende historier, kedelige karakterer og dårlig AI præger ifølge Gamespot, Kane&Lynch.

Det havde jeg lige godt ikke regnet med, netop ovenstående plejer at være noget IO er gode til.

6,0
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HeroldHeroldSkrevet 14/11-07 13:45 
Ouch. Den er godt nok ikke god. Jeg havde håbet på at de kunne fortsætter succesen fra det ellers udmærkede Freedom Fighters. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 14/11-07 13:58 
Ign beroliger en smule med 7,0 men bestemt heller ikke prangende.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
la0sla0sSkrevet 14/11-07 14:41 
Det er godt nok skuffende. Jeg håbede på at de kunne få noget interessant gameplay ud af det, men det lyder til at det er værre end Freedom Fighters, og at sende et spil på gade hvor cover ikke virker, efter at GoW fik det nailet down er simpelthen sølle.

Jeg drømte ellers om at kunne spille et spil der havde en Mann'sk stemning. Det lyder mildest talt semi-broken.

Underligt dog som ign og GS er uenige om historien.
Hvad sker der?
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/11-07 15:03 
Trist :(
millenniummillenniumSkrevet 14/11-07 15:31, rettet 14/11-07 15:32 
Det kommer måske til at præge salget en smule, men på den anden side så kom Hitman spillene ofte ikke op at ringe, rent anmeldermæssigt. - Alligevel solgte de fantastisk godt og var næsten altid nr 1 på salgshitlisten.

Why...?

IO har et trumfkort der hedder reklame. De har nogle fantastisk dygtige marketingsfolk der nok skal overmanden fiasko-potentialet. Spørgsmålet er som om Kane & Lynch kan blive et lige så godt brand som Agent 47.
The medium is the message.
HeroldHeroldSkrevet 14/11-07 15:46, rettet 14/11-07 15:46 
Huh? IO har kun sig selv, det er Eidos der har marketingsfolkene.

En af grundene til at Freedom Fighters ikke solgte bedre, var manglende markedsføring på daværende tidspunkt, men det var også EA dengang.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 14/11-07 15:51 
Nå ja, men det handler vel i sidste ende om dollars, og det er ikke småtitler K&L skal kæmpe med ..

Selv Assasins Creed som jo er mega hyped, og alligevel skuffer, skal nok indtage en position der ligger højere end K&L.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/11-07 22:53 
Se lige gametrailers

De taler meget pænt om historien
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-07 01:39 
Hvis man ser på gamerankings har spillet vel også fået de karaktere man kunne forvente? Spillets præmis lagde hvertfald ikke op til meget mere.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 24/11-07 09:19 
En sjov sidebemærkning...

Det er min kærestes veninde der optræder med tape for munden i dette billede. Hun blev scannet inde hos IO, og nu kan de bruge scanningen i alle ønskede sammenhæng, og i alle vinkler.

Tape for munden.
The medium is the message.
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/11-07 09:35 
Jeg synes spillet er fedt. og ligger til noget der ligner et 8-tal, med mindre det går fuldstændig ned af bakke fra nu af.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig