X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Regionsfri Xbox 360?


Svar
kimmerkimmerSkrevet 17/10-07 22:51 
Der er sikkert allerede et emne vedrørende dette, men laver et nyt. Kan man ved hjælp af en "freeloader" eller chip gøre ens Xbox360 regionsfri? (også selvom det koster en muligheden for at bruge Live)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KTCKTCSkrevet 17/10-07 22:59 
Da selve maskinens firmware/OS/kernel ikke er hacket endnu, kan man desværre kun køre de titler fra andre regioner, som er født regionsfri.

Regionsfri Xbox 360 spil
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kimmerkimmerSkrevet 18/10-07 08:14, rettet 18/10-07 08:17 
Det var en skam, men tak for svaret.

Bliver lister som den du linker til opdateret? Et par enkelte spil jeg ikke synes jeg kan finde...
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KTCKTCSkrevet 18/10-07 09:00 
Den blev sidst modificeret den 12. i denne måned, så det ser det ud til, og siden det er en Wiki side, så kan folk jo selv udvide den.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JAAJAASkrevet 18/10-07 16:14, rettet 18/10-07 16:14 
Blue Dragon står ikke på, så komplet er den i hvert fald ikke :/
happyEDhappyEDSkrevet 27/03-09 10:21 
Tager lige gammel tråd. Nogen der ved om der er noget nyt under solen for at gøre den regionsfri?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/03-09 10:47 
Jeg har hørt om folk, der har fået deres box moddet, men jeg er også overbevist om, at du godt kan vinke farvel til Xbox Live. Så hvis du kan leve med en regionsfri offline, så tror jeg muligheden er der (uden at kende yderligere detaljer).
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 28/03-09 01:20 
Det lyder rigtigt, tjek også http://www.xboxscene.com/
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-09 02:24 
Jeg kunne vildt godt tænke mig at spille Operation Darkness men jeg gidder selvfølgelig ikke gå glip af Live... Måske skulle man få fat i en Arcade.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/03-09 02:53 
Jesus f...ing Christ! Det kan da umuligt være en hel box værd:

http://www.gamerankings.com/xbox360/929259-operation-darkness/index.html
http://xbox360.ign.com/articles/883/883699p1.html

Jeg plejer nok at kunne fornøje mig med spil, som får 5-6 ud af 10, men når vi er nede og snakke 2-3-4 ud af 10 må der seriøst være noget galt med spillet.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-09 03:24 
Jeg har spillet demoen et par gange. Jeg syntes det er meget sjovt men jeg har også en sær smag :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-09 03:29 
Er der en demo af det hvis det ikke kommer herhjemme?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-09 04:04 
Ja det var lidt mærkeligt. Der blev lagt en demo op på LIVE samtidig med den Amerikanske demo men ud for den står der (N/A).

Det var egentligt planlagt at spillet skulle være regionsfrit men Atlus ombestemte sig et par måneder før udgivelsen.

Da spillet netop blev sablet i næsten alle anmeldelser tror jeg ikke at der er nogen Europæisk udgiver der har meldt sig under fanerne.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig