X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S.T.A.L.K.E.R. advarsel


158 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 08:33 
Jeg ville bare lige advare folk mod at købe dette spil.

Jeg købte det selv igår og selv om spillet selv så godt nok ud, så crasher det efter 5-10 minutters spil. Jeg gik derfeter ind på udviklernes forum og fandt flere hundrede posts fra andre der havde det samme problem, alle med high-end systemer.

GSC Game World's respons til alle disse posts var at lukke deres forum, og det er stadig nede. Så min anbefaling er at holde sig langt væk fra dette spil indtil de har løst problemet.
CronossCronossSkrevet 27/03-07 09:19 
Det kører perfekt hos mig.
KalicolaKalicolaSkrevet 27/03-07 09:42 
Også hos mig.
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 27/03-07 09:46 
Eftersigende virker det slet ikke på Windows Vista. Eller - det virker måske en smule, men er ikke officielt kompatibelt med Vista.

Det skrev Gamespot i deres anmeldelse.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 27/03-07 09:52 
Nogen der ved, om der er en konsolversion på vej, nu vi er ved det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 10:38 
Rooney>
Eftersigende virker det slet ikke på Windows Vista. Eller - det virker måske en smule, men er ikke officielt kompatibelt med Vista.

Det skrev Gamespot i deres anmeldelse.


Det er et andet problem (et af mange). Jeg kører XP og spillet crasher PC'en fuldstændigt, hvilket vel er en præstation i sig selv. Det er lang tid siden jeg har haft brug for min resetknap. Det pisser mig bare af at GSC vælger at skjule problemet ved at lukke deres forum i stedet for at komme med en udmelding og en tidshorisont for en løsning.

Hvis der ikke sker noget i morgen leverer jeg spillet tilbage, det skal nok blive spændende at skulle forklare sagens sammenhæng til en af de lokale Fona aber.
CronossCronossSkrevet 27/03-07 10:42 
Prøv at skrive din HW-konfiguration, så er det nemmere at hjælpe med problemet.
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 10:54 
Athlon64 3700+ @2200 Mhz
Asus A8N32-SLi Deluxe mobo
2 X 1024MB Corsair RAM
Asus EAX1900 XTX 512MB grafikkort
Creative X-fi elite pro

Xp Pro /m SP2 og 4 gig swap fil
Nyeste catalyst drivere (7.2 mener jeg)
CronossCronossSkrevet 27/03-07 11:48 
Jeg har hørt noget om problemer med X-fi lydkortet, men det er det eneste jeg lige kan komme på. Jeg vil umiddelbart tro at det er en konflikt med dit grafikkort, og at du skal vente på den patch der ser ud til at komme om en uge eller to.
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 11:59 
Jeg har ikke kunne læse nogen steder at der var en patch på vej. Der kommer naturligvis en på et eller andet tidspunkt, men hvor får du de to uger fra?
HeroldHeroldSkrevet 27/03-07 13:14 
Jeg har spillet det igennem fra start til slut, uden andre problemer end at det crashede når jeg quicksavede - og det problem fik jeg hurtigt løst.

Fremragende spil, iøvrigt. Havde meget sjov med det i LAN her i weekenden.

Patchen er ude nu - måske den hjælper.

Patch hos Boomtown - gratis reg. påkrævet
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 27/03-07 13:15, rettet 27/03-07 13:15 
Mit spil crashede os fuldstændig, så jeg spiller det først, når de har udgivet en patch, der fixer dette problem.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
la0sla0sSkrevet 27/03-07 13:43, rettet 27/03-07 13:43 
TheDuke prøv en tidligere driver edit: til dit grafikkort. Den slags løser tit problemer.
Hvad sker der?
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 14:21 
Patchen hjalp, men ikke meget. Jeg kan få lov til at spille i en halv times tid hvis jeg slår alt det sjove fra på mit grafkort. Min PC viser alle tegn på overophedning, bortset fra at den ikke er særligt varm, alle temperaturer er indenfor normale grænser.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/03-07 14:58 
Prøv at sætte opløsning og detaljer lidt ned, og se om den stadig "kører varm" (selvom den ikke gør).
HolisticHolisticSkrevet 27/03-07 18:37, rettet 27/03-07 18:41 
Det er et kendt problem ved Stalker
Duke.. du kører med en 64bit cpu right?

Jeg er dog oss en af de heldige der kan spille den uden prob
vi er 2 ud af 4 kammerater der spiller uden crash, de sidste 2 har begge 64bit cpu'er og de crasher konstant som mange andre

TheDuke>
Jeg har ikke kunne læse nogen steder at der var en patch på vej. Der kommer naturligvis en på et eller andet tidspunkt, men hvor får du de to uger fra?

Gamespot ;) .... men som sagt den er ude nu

Wehner>
Nogen der ved, om der er en konsolversion på vej, nu vi er ved det?

Ingen Konsolversioner, men dette kan selvfølgelig nå at ændre sig afhængig af spillets succes, eller mangel på samme, lad os nu se :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 18:47 
Jeg har fået det til at køre nu, det er grimt som håret på en svensker, men det kører. Den nyeste Omega driver med næsten alt slået fra gør det stabilt. Jeg har lige spillet et par timer og nyder spillet til trods for at det ligner Quake 2 (ok, det er en overdrivelse, men kønt er det ikke).

BTW Hvor kan man sælge sine våben henne (for penge)?
dRxLdRxLSkrevet 27/03-07 18:53 
Lige så grimt som håret på hende her:
S.T.A.L.K.E.R. advarsel

?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 27/03-07 19:37 
Mit spil køre også fejlfrit.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HeroldHeroldSkrevet 27/03-07 21:26, rettet 27/03-07 21:27 
dRxL>
Lige så grimt som håret på hende her:


?

Hvordan kan du se om hun har hår? Hun har jo underdel på!

Edit: TheDuke: Find en trader - det er ham, du snakker med i starten, fx.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 21:48 
Herold>
Find en trader - det er ham, du snakker med i starten, fx.

Kan man få penge for dem hos ham? Jeg mener ikke han havde nogen rubler at betale med, kun items der koster boxen.
HeroldHeroldSkrevet 27/03-07 23:32 
TheDuke>
Kan man få penge for dem hos ham? Jeg mener ikke han havde nogen rubler at betale med, kun items der koster boxen.

Sagtens, jeg har solgt en masse til ham. Finten er at det "-" der er ved hans penge, ikke betyder at han ikke har nogen - det betyder at han har nok :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TheDukeTheDukeSkrevet 28/03-07 00:01 
Æv, så har jeg smidt våben væk for flere tusind :P
HolisticHolisticSkrevet 28/03-07 18:14 
Er jeg den eneste der er blevet en anelse skuffet over dette spil?
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 28/03-07 19:35 
jeg syntes, at når man er i kamp og skyder, så er det en noget tamt aim-system og effekter på pistolen, eller er det bare hos mig det ser tamt ud. :/
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
KalicolaKalicolaSkrevet 28/03-07 20:25 
Ja, man rammer ikke end kæft når man skyder. Det er umuligt at lave et headshot uden at bruge et helt magasin. Til gengæld er den verden man render rundt i noget af det flotteste og mest stemningsfulde jeg har set i et fps spil. Det har en hel speciel dyster stemning, og atmosfære, så man føler 100% at man er i den verden. Meget imponerende.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-07 20:43 
Grunden til det usikre sigte, er at Stalkers fysik afbøjer kuglens bane ligesom i virkelighed - om dette så er godt eller skidt kan diskuteres.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TheDukeTheDukeSkrevet 28/03-07 21:34 
De våben man finder i starten kan ikke ramme noget som helst, man bliver nødt til at cirkle rundt rundt om fjenderne for at komme tæt nok på til at kunne dræbe noget som helst med pistol eller shotgun. Når du finder den første maskinpistol bliver det meget nemmere. Den realistiske "ballistik" spiller først rigtigt ind når man finder scopes til sine rifler.

Mht. til spillet kunne jeg godt tænke mig lidt mere historie og lidt mere variation i missionerne. Og så er det heller ikke så fedt at fjenderne respawner så hurtigt. Nogen steder kan man dårligt nå at loote ligene før det næste hold kommer og smadrer en. Scriptingen kunne også godt klare en finpudsning, jeg har fået mission failed på opgaver jeg ikke engang havde fået endnu fordi en npc er blevet dræbt et sted på mappet. Jeg ville hellere have at det var mere som Deus Ex og mindre som Oblivion. Men alt i alt nyder jeg spillet, dog vil jeg anbefale dem der går med tanker om at købe det til at vente med det indtil der er kommet nogle flere patches, det er stadig en ret rodet affære.
HeroldHeroldSkrevet 28/03-07 23:17 
Den eneste grund til at blive skuffet, er hvis man forventer en traditionel shooter. Det er ikke som i Half-Life 2, hvor du reelt kan bøffe dig fra start til slut med pistolen, ligesom du ikke kan forvente at kunne ramme noget, bare fordi du rent faktisk peger på det med dit våben - der er mange faktorer for at ramme med et våben - sådan er fysikken bygget op, og præcisionen på de våben du finder i starten er ret ringe, fordi de netop ER pistoler. Udviklingen af din figur er udelukkende baseret på det udstyr du har/finder.

TheDuke: Ja, der er enkelte steder, hvor der findes banditter i hobetal - især i det forladte pakhus, men det er et det eneste sted, hvor jeg synes det er udpræget. Det er et ret komplekst spil, og man kan godt mærke at de har sprunget over en del steder, for at få det klar. Det bliver mere tydeligt senere i spillet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HolisticHolisticSkrevet 29/03-07 08:31, rettet 29/03-07 08:32 
Var det bare et regulært fps som HL2 havde jeg simpelthen brændt min kopi af spillet :)
Det jeg er blevet skuffet over er manglende indfrielse af alle de utallige løfter....
Jeg har ventet på det her spil i over 3 år, spillet er godt, men ikke fantastisk som jeg havde forventet.
De havde startet med at love et 30km stort område som man frit kunne bevæge sig rundt i, man sku ha søvn og mad som et normalt menneske, man ville kunne desideret teame op med andre stalkere, andre stalkere ville oss kunne gennemføre spillet, AI'en er heller ikke så realistisk igen :)
x-ray motoren klare heller ikke alt det de lovede, langt fra, men jo det ser godt ud, bare ikke 2007 godt ud (ved godt motoren efterhånden er 4 år gammel).
de havde lovet en multiplayerdel hvor man kunne teame op i co-op mode og spille med op til 64 andre på en gang om det spillet handler om i singleplayer.
de lovede absolut ingen synlige loadtider, udelukkende skjult load.
Og jeg kunne blive ved :)

Alt i alt er det da et godt fps med rollespils elementer, men med nogle kæmpe flaws, et spil der kunne være så meget mere, og som jeg desværre tror går ret hurtigt i glemmebogen.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
HeroldHeroldSkrevet 29/03-07 08:46 
Ah, hvis du har troet på de tryllehistorier, så er du vist også selv lidt ude om det :D Der er mange af de ting, hvor det er ren utopi, at håbe de ville være med i spilet.

Jeg klippede alle forventninger til spillet for 4 år siden, så det er nok derfor, jeg ikke er skuffet. :) Årsagen til at der 'kun' er det der er, er jo også fordi at THQ skar igennem, og lukkede projektet, så de ikke fortsatte med at bløde penge ud. Og så er der også plads til lidt nyt indhold i en to'er :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 29/03-07 11:34 
Er lige stoppet efter 4 timers spil. Ved ik rigtig hvad jeg synes. Stemningen er helt sikkert fantastisk - ingen tvivl om det.

Det er som, at om man kan snyde sig for hurtigt frem i spillet. F.eks. helt i starten hvor man skal krydse jernbanen. Den er dækket af nogle hårde gutter, så du skal i stedet gå gennem tunnellen til venstre. Problemet er bare, at det jo lyner og tordner derinde, så man dør øjeblikkeligt. Jeg prøvede så at løbe igennem afspæringen ved broen. Det lykkedes. Senere kom jeg i en række lignende situationer, hvor jeg i princippet undveg de situationer spillet satte mig i. Men kan det være meningen? Er det sådan tingene er bygget op?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 29/03-07 11:48 
Du skal ikke gennem tunnelen? Du skal under broen - eller reelt bare krydse sporet et andet sted, hvilket sagtens kan lade sig gøre i højre side, hvor der ikke er noget hegn. Kan du nævne nogle af de andre situationer hvor du mener man kan snyde?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 29/03-07 12:37 
!SPOILER!
Lige inden du støder på militæret første gang, skal du forbi flere grupper af banditter. Det lykkedes mig at undvige grupperne, ved at løbe i kanten af området. Det må da have været meningen, at jeg skulle nedkæmpe dem, men da jeg ikke havde flere bønner til mit maskingevær var det en umulig situation. Jeg kan godt li den frihed spillet prøver at give, men det virker bare ikke altid planlagt.
!SPOILER!

Hvilket niveau spiller i i øvrigt på? Jeg spiller på Stalker og synes det er uhyggeligt svært og det er selvom jeg betragter mig selv som "FPS-haj".
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 29/03-07 13:20 
Det 'skal' du sådan set ikke. Det er jo en del af friheden. Du kan kæmpe eller stikke af. Belønningen ved at nedkæmpe de banditter du møder, ligger jo i at du får oplysninger om stashes rundt omkring. Nogen har noget godt - andre er tomme.

Og at du er en FPS-haj betyder ikke så meget - spillet er reelt sværere i starten, når det eneste du har er ærtebøsser. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HolisticHolisticSkrevet 29/03-07 18:44 
Ved godt at jeg havde skruet forventningerne ekstremt højt op.... Det samme skete da Fable blev released, jeg sad tilbage med en lidt tom følelse.

Tunnellen kan man sagtens forcere, brug din "bolts" :) kast den ind i de elektriske felter efter hver lyn afladning går der ca 4 sec så dør feltet og man kan gå igennem.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
PapandPapandSkrevet 29/03-07 20:41 
Jeg valgte så at starte forfra her til aften efter at have overclocket mit grafikkort. "Dynamic Lightning" er stadig en dræber, men derudover kan jeg køre alt for fuld drøn.

Den bedre FPS har gjort spillet en anelse lettere, da jeg nu endelig kan få ro til at sigte præcist. Det blev spillet jo en hel del federe af. :-)

Ranglisten man kan se via sin PDA, har den nogen større betydning, eller er det bare en gimmick?

Tak for hjælpen med de bolts forøvrigt, havde godtnok undret mig over hvad de skulle bruges til.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 29/03-07 20:58 
Jeg tror ranglisten er et levn fra tidligere. På den anden side, så kan den godt spille en vigtig rolle mht. en af slutningerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HolisticHolisticSkrevet 29/03-07 21:16 
De kan bruges til meget... også til at distrahere fjender ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SevenSevenSkrevet 03/04-07 12:45 
Jeg har lige købt S.T.A.L.K.E.R, men jeg har hørt, at spillet har en del bugs.
Mit spørgsmål er, om jeg skal gå igang med spillet nu, eller om jeg skal vente til den næste patch udkommer(1.02)?
HeroldHeroldSkrevet 03/04-07 13:16 
Jeg ved ikke hvor meget den nyeste patch samlet fixer, men jeg ved i hvert fald at man ikke kan bruge sine gamle saves :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 03/04-07 13:28 
Så blev det spil da ret effektivt ødelagt :-O
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SpaceFractalSpaceFractalSkrevet 04/04-07 01:09 
Grand Theft Auto (San Adreas) om igen. Dette spil (GTA) havde mange lydrelative problemer, der fik hele maskinen til at gå ned. Enten pga dårligt lyddrivere eller? Der er godt nok kommet en patch til at rette de lydproblemer (som det var i det tilfælde), men mistede lysten lidt.

Mon det samme kan skyldes S.T.A.L.K.E.R? Jeg ved det ikke, da jeg slet ikke har testet eller rørt spillet, eller set forum. jeg kan da også ramt helt forkert.
HolisticHolisticSkrevet 04/04-07 08:24 
Patchen fixer generelt kun multiplayer issues, intet af ustabiliten eller andet.
Skam jer THQ for at lukke øjnene for så stort et problem.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SevenSevenSkrevet 04/04-07 11:20 
Er der nogen af jer der ved, hvornår den næste patch udkommer?
HeroldHeroldSkrevet 04/04-07 14:12 
Holistic>
Patchen fixer generelt kun multiplayer issues, intet af ustabiliten eller andet.
Skam jer THQ for at lukke øjnene for så stort et problem.

Ah, der må været noget singleplayer også - ellers burde det ikke gå ud over savegames.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HolisticHolisticSkrevet 04/04-07 18:34, rettet 04/04-07 18:34 
Få rettelser i singleplayer, men ikke det vilde..
og en anden ting jeg har undret mig ekstremt over, hvor er de køretøjer de havde lovet???

Men listen er her:
1. Buttons remain "pressed" and value changes on its own in Options
2. Players can kill teammates with the knife when friendly fire is set to 0
3. Game crashed when client player types a server command in console
4. Game crashes when entering a MP game after dying in SP
5. Multiplayer map names will appear in debug text format when voting to change a multiplayer map during gameplay.
6. The game crashes while attempting to purchase an item, after pressing Buy button multiple times from the Buy Menu.
7. The game crashes when the user triggers an anomaly after the anomaly time is set to 0.
8. Purchased affordable weapons fail to be in the inventory when one item purchased exceeds the user's monetary amount.
9. The player will lose the weapon he has stored in his inventory as well as the equipped weapon when the equipped weapon is dropped in MP.
10. The host is able to pause the game during an MP game.
11. Players are able to duplicate other player names by using the "name" command in the console.
12. The user is unable to view a fly-by cutscene if their PDA is open while triggering the cutscene.
13. The user can speed up time with the * key on the numpad in SP
14. Players can damage and kill other teammates while friendly fire is set to 0.0
15. The starting weather in-game does not accurately reflect the starting weather set by the server host in multiplayer match
16. The corpse created by a user switching teams remains in the game when playing multiplayer team deathmatch or artifact hunt.
17. Options "show weapon" and "NPC identification" fail to function
18. The up and down function for the look feature are inverted through out the game.
19. The server will crash when the players vote to change maps, but don't select a map to change to.
20. Players will take no fall damage when friendly fire is set to 0 on the server
21. The player dies when trying to exit out of the skin menu back into gameplay
22. Death by an anomaly is not recorded as a negative frag when playing Team Deathmatch.
23. Game Crash when opening buy menu from certain spot in Artifact Hunt mode
24. The prompt for the buy menu and entry via pressing the spacebar appears when in spectator mode during any network game.
25. Professor Kruglov sometimes can't open the door to the mobile science lab
26. When player stands close to a wall and shoots grenade launcher, the grenade falls out of the map without damaging anyone.
27. Possibility of killing enemies through the roofs and walls
28. When killing Wolf before completing any of additional quests given from him, these quests doesn't change status from "Active Tasks" to "Failed Tasks" in PDA.
29. Problem with quest: "Kill gang leader" when piece of text in PDA is directing user to kill leader in Dark Valley. Quest is completed after kill this bandit on Garbage level.
30. Disappearing piece of scroll belt in Main Menu when the player changes resolution to 800x600
31. Anomalies were not appearing when turned on in server options menu.
32. Game crashed when creating a Team Deathmatch server with spectator on.
33. Problems with ‘Slug’ artifact.
34. Possibility to take the decoder through the Wall
35. Issue with cash in inventory on MP build
36. NPC called Seriy has 3 different names: Seriy, Gray and Grey.
37. Problem with price of weapon in inventory
38. Game crashed when vote for kicking a player ended
39. Rare game crash during multiplayer match, after players choose a team.
40. Exploit with update rate command
41. Wood in barrels is flickering, although there's no fire there.
42. Player can jump between 2 stalkers and table inside the bar and become stuck.
43. Two side quests from Sakharov have wrong description.
44. After playing in multiplayer mode and then starting single player game, Sidorovich has one of multiplayer nicks instead of his name.
45. Game crashed when player fight with pseudodogs on red forest.
46. The game crashes to a non-responsive state (task manager) when attempting to host multiplayer game a second time with an invalid CD-key.
47. On Win 2000 PCs, the Windows Desktop cursor has no functionality when minimizing the game (Alt+Tab).
48. The game will result in a soft crash when a player dies from radioactive poisoning, then immediately falls into the tunnel well that leads out of the Agroprom Underground level.
49. The arrow buttons remain depressed when clicked and dragged off the boxes, thus making the value increase or decrease indefinitely in the options menu of network games.
50. Game crashed during map rotation. This issue occurs several times while playing with maps (Vehicle station, Desolated Village and Deserted Factory)
51. Game crashes when entering an MP game after dying in SP
52. The Host will crash and all Clients will either return to the main menu, crash to the desktop, or the program will shut itself down and return the user to the desktop, when attempting to drop a player while users are In-Game
53. Users are able to pick up an opponent's grenade after it has been thrown and then use it themselves.
54. The players name switches to a random player's name with a _1 after it in multiplayer if no name is entered in the network games menu.
55. Players fail to be kicked, after unanimously voting to remove them, during network gameplay.
56. Player is unable to ban other player, everybody vote for, line "voting succeed" appears and nothing happens. Player that was supposed to be banned still can play and do whatever he wants on the server.
57. The starting weather in-game does not accurately reflect the starting weather set by the server host in multiplayer match
58. Saved game are over written when attempting a second save uses the first saved game's name followed by a "space" and any other word or number during single player campaign.
59. The artifact is unaffected by gravity when dropped during an artifact hunt game.
60. Players take no explosion damage when the friendly fire damage option is set to 0 in the server options of a team deathmatch game.
61. The game will crash, halting progression when transferring from Station to the Sarcophagus.
62. When player wants to reload a weapon, and start fast shooting, he can't do that because weapon continues reloading.
63. The game crashes when a player is killed immediately after they are re-spawned into the game.
64. The weapons fail to scroll when using the mouse wheel after all the grenades have been used during single player gameplay.
65. Minor text bugs.
66. Various balance issues in Singleplayer and Multiplayer.
67. Various known exploits/cheats.
68. Various other issues.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
HeroldHeroldSkrevet 04/04-07 21:32 
Køretøjerne er samme sted som alle de andre ambitiøse løfter. Skåret væk, for at få spillet ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/04-07 21:42 
Jeg troede ikke det var Sony som stod bag... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HolisticHolisticSkrevet 04/04-07 21:56, rettet 04/04-07 21:57 
Tjaa.. nu er der kun tilbage at vente på et spil som faktisk holder hvad den lover... Crysis.
Og igen kommer jeg til at forvente for meget og sidder ligesom nu og klager min nød :P
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
158 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig