X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/01-12 13:50 
Alf81>
Glæder mig SÅ meget til Tim and Eric's Billion Dollar Movie!

http://www.youtube.com/watch?v=Si-xUeeqqRQ&hd=1

Ja, ja, ja og atter ja! :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 22/01-12 22:32 
http://www.youtube.com/watch?v=mgdaOM1esz0

Bliver helt sikkert endnu en ulideligt elendig film, men sjov idé til en trailer :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 22/01-12 23:09 
Synes faktisk det er komisk at der allerede er en ny på vej!

Men så igen de skal jo have mad på bordet..
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 23/01-12 08:28 
Hvad skulle Paul W.S. og Milla ellers lave, hvis de ikke laver RE film? Det er jo det eneste de har succes med. :)
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/01-12 09:03 
Jeg synes Residente Vil-filmene er 10/10 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 23/01-12 09:19 
Det nægter jeg at kommenterer yderligere... ;)
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 23/01-12 09:27 
Jeg synes den første er ok alt det andet er noget bras!

Mon ikke også det snart er på tide at den får et remake eller en prequel..og så med helt nye skuespillere ;-) Så må Milla gå over i adult business eller noget andet.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/01-12 09:49 
Milla er en af de kvinder der er pænest at se på når hun beholder tøjet på...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 23/01-12 12:10 
Adult business er blevet så mainstream, så Milla ville sikkert ikke mærke overgangen.

En Resident Evil Begins, som starter helt forfra og har - hmm... David Fincher eller Ridley Scott som instruktør. Ja, tak. SÅ er jeg med.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/01-12 03:56 


OH MY GOD!!!!!
nerosnerosSkrevet 27/01-12 08:30, rettet 27/01-12 08:31 
Er der nogen som kan anerkende rigtigheden af dette?

Edit: Måske noget af det pæneste jeg nogensinde har skrevet herinde!!!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 27/01-12 08:57, rettet 27/01-12 08:59 
"NOOOoooooo.......!!!!"

(ikke Darth Vader)

Hvad bliver det næste... Return of the Breakfeast Club: The Senior Home.

Ferris Buellers' Days Off er en af de udsøgte film, som helt uoverlagt ramte en nerve i (min) ungdomsgeneration, blev kult og derefter mainstream. En toer vil aldrig få samme lykkelige skæbne.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 27/01-12 09:22 
Ja det lugter langt væk af dårlig suppe..!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 27/01-12 09:26, rettet 27/01-12 09:53 
"I heard to you were feeling ill,
headache, fever and a chill,
I came here to restore your plug,
cause I'm the nurse who likes to..."
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 27/01-12 09:46 
Jeg er ikke med. Man sku nok ha set filmen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 27/01-12 09:48 
http://youtu.be/zj6Vg5Mirg4
The medium is the message.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/01-12 19:07 
Jeg har ventet med længsel på Goonies 2: Wrath of Sloth :-P
jaesjaesSkrevet 27/01-12 20:26, rettet 27/01-12 20:26 
Porky's 4: Can't Use The Peephole Anymore.

På et eller andet meta-plan, i forhold til filmens hovedtema, giver Bueller 2 mening. Men kun hvis de laver en 3'er om 20 år efter Alan Rucks (Cameron) opskrift:

"But just for fun," said Ruck, "I used to think why don't they wait until Matthew and I are in our seventies and do Ferris Bueller Returns and have Cameron be in a nursing home. He doesn't really need to be there, but he just decided his life is over, so he committed himself to a nursing home. And Ferris comes and breaks him out. And they go to, like, a titty bar and all this ridiculous stuff happens. And then, at the end of the movie, Cameron dies.""
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferris_Bueller%27s_Day_Off#Sequel
millenniummillenniumSkrevet 27/01-12 23:11, rettet 27/01-12 23:16 
Problemet med denne slags film er, at hele branchen er blevet så pokkers ... institutionaliseret. Alt kører som faglige projekter, alt er udregnet ift budget og ingen mainstream film har kuglerne til at tænke længere end "indtjening-på-to-uger". Alt for professionelt for sit eget bedste.
Fint der kommer en Ferris 2, men tre år efter er den glemt, for idealisternes tid kan man læse om i historiebøgerne.
Undskyld jeg lige blev så gammel-sur-agtig over filmindustrien. :-) Can't help it.

Som jeg en gang skrev på min Facebook væg "Sidder og ser Terminator2 og tænker - hvorfor holdt man op med at lave så fede film?"

Godt link til filmelskernes mavesår.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 27/01-12 23:35, rettet 28/01-12 00:00 
Nu var jeg kun semi-seriøs mht. en 2'er. Men jeg mener seriøst, at kommer der en 3'er om 20 år, så er det stort (hvis 2 og 3 bliver lavet "rigtigt", selvfølgelig). Bortset fra, at der naturligvis ikke er en planlagt ting, men for nu at se det mest positivt.

Men indtil videre, er en 2'er selvfølgelig næsten en sikker remake-vi-mener-rethinking-øh-reimagined-æh-just-shut-up-and-give-us-your-fucking-money-film.

Men sådan er alle brancher med mange penge på spil jo. 99% af de store spilproduktioner er jo også bæ :)

EDIT: Ved genlæsning i roligere tempo, kan jeg godt se, at dit indlæg ligeså godt kunne være generelt ment. Uanset, så følte jeg mig nu heller ikke specielt ramt :)
SumezSumezSkrevet 02/02-12 19:42 
Ord kan slet ikke beskrive det her så godt som CGI-effekter og Laibach kan:

http://www.youtube.com/watch?v=HoPvHhL1Fqg]Iron Sky[/LINK]" target="">Iron Sky

Beklager hvis den allerede har været oppe og vende :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/02-12 19:50 
Det har den men rart med en ny trailer :-)

Jeg glæder mig ret så meget!
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 03/02-12 09:16 
Er den film en joke?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 03/02-12 09:49 
Du skal nok ikke tage den helt seriøst. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 03/02-12 09:57, rettet 03/02-12 12:08 
Det er ikke en joke. Det er et finsk projekt, og filmen er primært finansieret af private investorer, høstet på nettet. Glimrende måde at markedsføre en film. Det giver en lang viral effekt og en håndfast skare af fans som med sikkerhed vil se den.
Jeg frygter blot, at danske filmdistributører ikke tør tage chancen og sender den til Blockbusters hylder.
The medium is the message.
HulleHulleSkrevet 03/02-12 10:57 
Spøjst.. Men en fin måde at få udlevet sit projekt, som ingen andre vil finansiere. Så er der sikkert en masse gejst og drive bag filmen, spørgsmålet er bare om det er nok :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 03/02-12 11:25, rettet 03/02-12 11:25 
Yeah, b-films-værdien og effekterne er i hvert fald helt i orden! Spørgsmålet er om historien også kan fastholde publikummet på bedste Indiana Jones-maner, eller om det falder igennem som et koncept der fungerer bedst på plakaten, a la Sky Captain og Død Snø (sorry :)) - jeg håber selvfølgelig på det første!

Ellers kan man altid håbe på at den bliver "so bad it's good".



...iøvrigt er Udo Kier med, det er det første skridt i den rigtige retning! :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 07/02-12 09:56 
Amazing Spider-Man

(P.O.V. scenen får mig virkelig til at tænke på Mirror's Edge)

Link...
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/02-12 12:40, rettet 07/02-12 12:44 
Er jeg den eneste der ikke fatter hvorfor vi skal have et spiderman remake/reboot allerede?

Virker som 75% den samme film man har set for 10 år siden, blot en lidt anden tilgang og nye skuespillere. Der er næppe ret mange der ikke ved hvordan det hele startede og som ikke allerede har set Spiderman...

Hurra? Traileren får ikke mig op af stolen i hvert fald.
SumezSumezSkrevet 07/02-12 16:43 
Jeg undrede mig også i sin tid, men fik det afklaret i et andet forum - det har noget at gøre med hvem der har rettighederne til hhv. filmene og selve Spiderman brandet - superdumt, men ja sådan er det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/02-12 18:29 
Nu er The Amazing Spider-Man jo noget ganske andet end de 3 film som findes så jeg håber på noget ganske nyt og bedre end det vi har fået.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/02-12 18:48, rettet 07/02-12 18:50 
neros>
Nu er The Amazing Spider-Man jo noget ganske andet end de 3 film som findes

Det er jo netop det som det ikke er.

Det er en lidt anden tilgang end filmen for 10 år siden, men det meste af historien og meget af plottet er præcis det samme. Er det virkelig nødvendigt at få den historie genopfrisket allerede? Hvorfor skal vi nu se peter parker som en bleg nørdet teenager igen, vi ved jo udemærket godt hvad der sker og at han bliver bidt af den elendige edderkop. Remake ideen er idiotisk.

Det er alt for tidligt at lave en spiderman remake efter min mening.

Castet i filmen er også tæt på færfærdelig, Andrew Garfield som spiderman wtf?

De tror måske de kan lave en "batman begins" med den her film, men så blivet de fælt skuffet.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/02-12 19:10, rettet 07/02-12 19:16 
Den første trailer til Amazing Spider-Man får mig omtrent lige så meget op at køre som en reklame for Werthers Echte. Jeg synes seriøst, det ser tørt ud. Hvis der ikke kommer en ny trailer med langt mere kød på, eller hvis der ikke er andet, der får mig overbevist om, at den er seværdig, tror jeg, det er en film, jeg springer over :/
AV Intelligent Terminal
XiwanaXiwanaSkrevet 07/02-12 19:34, rettet 07/02-12 19:34 
KillerBeanTooUSA>
Hvis der ikke kommer en ny trailer med langt mere kød på, eller hvis der ikke er andet, der får mig overbevist om, at den er seværdig, tror jeg, det er en film, jeg springer over :/


Ny trailer netop released. Bedøm selv.
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 07/02-12 19:56, rettet 07/02-12 20:05 
Azzkikr>
Det er jo netop det som det ikke er.

Jeg tror du misforstår mig dit gale spetakkel ;-)

Når jeg skriver The Amazing Spiderman er det med henblik på "tegneserien TAS", og ikke Spiderman serien. Hvis man har læst dem ved man, at de er forskellige derfor er min konklusion den at jeg "håber" på en lidt anden tilgang til Marvel serien end det vi i forvejen har fået hvilket jeg faktisk synes er ganske ringe film..

Edit:
Jeg kan se Dr. Curt Connors / The Lizard er med så er jeg solgt det ligner mere det Spiderman universe jeg kender :-) Iøvrigt fed trailer.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 08/02-12 13:13 
Azzkikr>
Er jeg den eneste der ikke fatter hvorfor vi skal have et spiderman remake/reboot allerede?

Mon ikke svaret er ... penge? ;)
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 08/02-12 19:24 

Læste lige om denne film... En film baseret på... Sænke Slagskibe!? Hollywood har da seriøst tabt småkagerne.

Jaah, lad os lave en film om Colgate, det er også et brand!... Det bliver extreeeme med nogen som tæsker på sne!!

Dem der taler om "post-human"-æraen i filmverdenen har måske en pointe :)
nerosnerosSkrevet 08/02-12 20:07, rettet 08/02-12 20:07 
Jeg tager det ikke så tungt det er vel hvad det er. B-films-manuskript genren dør vel aldrig også selv om de idag koster kassen at lave. Jeg æder det råt, men det kan godt være jeg får en meget dårlig smag i munden bagefter ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 08/02-12 20:58, rettet 08/02-12 21:00 
Det var nu ikke en kritik af din smag, for the record. Der kan jo være mange grunde til man poster en trailer, når der ikke følger forklaring med :)

Men du du må sgu' ikke kalde en film til 200 millioner dollars med relativt anerkendte filmfolk bag for B-film ;) Den er helt klart henvendt til actionfans generelt, ikke kun B-tosser ;) Og så er vi er ovre i, at man da godt må have bare lidt ambitioner rent kreativt, IMO.

EDIT: Ah, manuskript... men stadig: Man poster ikke 200 millioner i noget man ikke tror rammer bredt...
nerosnerosSkrevet 09/02-12 00:07 
"B-films-manuskript genren dør vel aldrig også selv om de idag koster kassen at lave". Læg mærke til at jeg skriver B-films-manuskript!

Et B-films-manuskript kan sagtens koste mange penge at lave idag, at det så ikke kan kaldes for en B-film der af ordet "low budget movies", er en helt anden sag hvis du forstår sådan en lille en ;-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 09/02-12 00:12 
millennium>
Azzkikr>
Er jeg den eneste der ikke fatter hvorfor vi skal have et spiderman remake/reboot allerede?

Mon ikke svaret er ... penge? ;)


Penge.. og at Marvel med deres eget studie gerne vil havde lidt mere indflydelse på deres figurer. Se selv hvor hurtig der kom en Hulk efter Ang Lee's mere eller mindre "anderledes" fortolkning af figuren. De to film har intet med hinanden at gøre faktisk.
Lige som den nye Spiderman har med de gamle.
I det mindste har han mekaniske net-skydere denne omgang.

Den nyeste hulk film blev lavet for at passe ind i Avengers projektet :) Glæder mig til at se den film.
nerosnerosSkrevet 09/02-12 00:13 
Greaseball>
Den nyeste hulk film blev lavet for at passe ind i Avengers projektet :) Glæder mig til at se den film.

Gør jeg også ;-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 09/02-12 00:15, rettet 09/02-12 00:16 
Er det ikke sådan ca. %97 af alle manuskripter, der er reeet B? :)

Hvis det ikke er lort (på den gode måde), så er det prætentiøst.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 09/02-12 00:20 
Det er i hvert fald min erfaring ud fra hvad-syntes-du-om-filmen-tråden at mange kun har de to kategorier. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 09/02-12 01:37, rettet 09/02-12 01:40 
neros>
"B-films-manuskript genren dør vel aldrig også selv om de idag koster kassen at lave". Læg mærke til at jeg skriver B-films-manuskript!

Et B-films-manuskript kan sagtens koste mange penge at lave idag, at det så ikke kan kaldes for en B-film der af ordet "low budget movies", er en helt anden sag hvis du forstår sådan en lille en ;-)

Jow, jeg er helt med, deraf min "edit" :)

Jeg opponerer bare imod, at filmfolkene er så desperate, at de smider filmen ind i et ikke-historiedrevet brand. Som i baseret på plastik-spilbrikker. Døde ting helt uden kontekst. De mange remakes og reboots er i forvejen smålamt, men det her er da lavmålet. Skal man lave film over legetøj og lign. - som *ikke* har en kontekst - så skal det IMO være en komedie. Jeg har intet imod at man laver en film som Battleship, men sælg den da på noget andet.

Men glæder mig da til Kalaha: The Movie :)

Fandt sjovt nok tilfældigt denne "Battleship-rant" af James Cameron, efter jeg havde kommenteret Battleship.

"We have a story crisis. Now they want to make the Battleship game into a film. This is pure desperation. Everyone in Hollywood knows how important it is that a film is a brand before it hit theaters. If a brand has been around, Harry Potter for example, or Spider-Man, you are light years ahead. And there lies the problem. Because unfortunately these franchises are become more ridiculous. Battleship. This degrades the cinema."
http://screenrant.com/james-cameron-battleship-movie-board-game-benm-95714/
KalicolaKalicolaSkrevet 09/02-12 08:17 
Jeg glæder mig selvfølgelig til at se Battleship. Men jeg kan dog ikke se hvad den har med brætspillet at gøre overhovedet, andet end titlen. Brætspillet handler om to flåder som skiftes til at skyde efter hinanden. For mig ligner filmen en alien invation film som foregår på vandet. Og i skal ikke komme og fortælle mig at filmen er bygget på baggrund af brætspillet.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 09/02-12 10:15, rettet 09/02-12 10:15 
Alf81>
Er det ikke sådan ca. %97 af alle manuskripter, der er reeet B? :)

Hehe joooo men jeg tror ikke jeg vil kalde et manuskript for B når det handler om Arthur C Clarke's Space Odessey 2001, Mississippi Burning, Chinatown, Lawrence af Arabien, Hotel Rwanda eller Twelve Monkeys bare for at nævne et par stykker.

Enig jaes men filmen har intet med brætspillet at gøre ;-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 09/02-12 10:44, rettet 09/02-12 10:45 
Pointen med Battleship er jo branding og referencen som skaber en forventning. Havde de givet den titlen "Sea War" ville markedet ikke have nogen forudfattet reference til filmen. Men ved at kalde det for "Battleship" og smække Hasbros logo på plakaten, er halvdelen af markedsføringen allerede gjort.

Havde man taget "Battle: Los Angeles" og istedet gjort den licens-betinget med titlen "Call of Duty: Alien Invasion" ville filmen have etableret en helt anden forventning. Men det er stadig det samme makværk :)
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 09/02-12 12:22 
Haha god pointe :-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 09/02-12 13:29, rettet 09/02-12 13:56 
Ved ikke lige hvor mange af indlæggene der er henvendt til mig, men jeg er helt enig i, at filmen har nul med brætspillet at gøre, og det er jo halvdelen af pointen: Latterlig brug af brand. Øhm, der er så ikke en anden halvdel, for der er jo også bare noget rant over det. Men som forbruger bliver man nødt til at være kritisk engang imellem :)

EDIT: Jeg mener, filmen er bygget på konceptet fra spillet om to små "flåder" i krig, men naturligvis ikke detaljer som, hvis tur det er til at skyde ;) Tjek evt. dette interview:
http://www.ugo.com/movies/peter-berg-interview-battleship-movie
2'175 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig