X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).

Svar
NaieraNaieraSkrevet 15/04-19 12:01 
Konsolkongen>
Folk var også tossede med ep. 1-3 på præcis samme facon da de udkom. Om tyve år har de her nok samme ry :)

Det vil jeg i hvert fald gøre hvad jeg kan for at forhindre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-19 12:16 
Hvad kan du gøre? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 15/04-19 12:44 
Beano>
Nå da da... man blev da godt nok sur lige der :/

Arh, du kan vel tåle lidt modstand ;)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 15/04-19 12:47 
Konsolkongen>
Hvad kan du gøre? :)

Brokke mig i tråden som denne ;) Jeg kan ikke forestille mig at jeg kommer til at hade TFA om ti-tyve år.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 15/04-19 17:41 
Nej, den holder. Jeg har vel set den lige knap en gang om året, siden den kom. Hvis bare nieren kommer i nærheden af den, er jeg helt tilfreds.

Haterne kan se Lalala Land, mens jeg ser Rise of Skywalker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 15/04-19 19:58 
I have a bad feeling about this...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DunwichDunwichSkrevet 15/04-19 20:27 
Sumez>
Det er præcis den slags, folk var så hårde på The Last Jedi over (hvordan de gør alt det der skete i den originale trilogi, i bund og grund meningsløst)

Hvad snakker du om?
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-19 00:49 
Nogen der kan gætte på hvor det er vi ser resten af Dødsstjernen ligge. Det ligner ikke skov månen nær Endor.
WehnerWehnerSkrevet 16/04-19 01:01 
Eller Yavin IV for den sags skyld.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 16/04-19 07:05 
Hvis bare der var nogen på YouTube som havde lavet en ‘breakdown analysis’ eller ‘what we know’ efter trailerens udgivelse.... :P
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 16/04-19 07:39 
Ja :( Ingen interesserer sig for SW længere, efter at de har fejlet totalt med alle de nye film <!3
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 16/04-19 09:39 
Søgte efter nogle reaction-videos på den nye trailer, men kunne sket ikke finde nogen. Der må være en pænt dalende interesse. :P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 16/04-19 10:41 
millennium>
Hvis bare der var nogen på YouTube som havde lavet en ‘breakdown analysis’ eller ‘what we know’ efter trailerens udgivelse.... :P

Jeg satser på at The Nerd Crew snart er klar med en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-19 20:44 
Se om vi kan finde en i mængden af End Game spoiler videoer. ;p
WehnerWehnerSkrevet 19/04-19 12:23 
Her argumenteres for Yavin:

https://www.tor.com/2019/04/12/that-death-star-wreckage-in-star-wars-episode-ix-is-probably-the-first-death-star/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 26/04-19 14:47 
Deadwood The Movie (d. 31 maj på HBO)

https://www.youtube.com/watch?v=s0WrXmhvXTA

Jeg er klar!
slk486slk486Skrevet 26/04-19 15:07 
Nice! Var også lige klar på at gense serien :)
j/k
DarkenDarkenSkrevet 27/04-19 19:08 
Good Ol' One Eye, The All Father himself dishing out some can of fucking peaches in Deadwood.
Eller noget. (For jer der også ser American Gods ;). Det bliver fedt med en ordenlig afslutning.
Jeg kendte ikke serien da jeg købte den i boks og blev super skuffet efter S3 og jeg googlede at serien blev aflyst.

Jeg er normalt mere til fantasy/sci fi/medival men jeg synes virkelig at Deadwood havde en fantastisk verden der virkede meget troværdig og det var et stor plus for mig at man så byen blive bygget op.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
GreaseballGreaseballSkrevet 30/04-19 15:27, rettet 30/04-19 15:36 
Sonic the Hedgehog trailer med Jim Carrey som Robotnic. Se til allersidst i traileren for hvad der mere ligner den klassiske Dr. Robotnic.
Spændt på at se Carrey som Dr. Robotnic. Ved ikke helt hvad jeg skal synes om designet af Sonic endnu.
Men som gammel Sonic fan skal jeg da se filmen.

Sonic the hedgehog live action trailer.
BeanoBeanoSkrevet 30/04-19 15:36, rettet 30/04-19 15:50 
Ligner noget på niveau med Super Mario Bros filmen :O

Også imponerende hvordan de ruinerer en ellers udmærket punch-line i traileren.
SumezSumezSkrevet 30/04-19 16:15 
Jeg er fuldstændig målløs
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 30/04-19 17:17 
Razzie Awards på vej.....
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 01/05-19 08:53 
Jeg er så klar på den nye Sonic film tror det bliver et mesterværk...!
Bashful Neophyte
DunwichDunwichSkrevet 01/05-19 13:13 
Et mesterværk, af instruktøren bag....ikke en helt masse.

https://www.imdb.com/name/nm1733778/?nmdp=1&ref_=nm_ql_4#filmography
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/05-19 13:18 
Han starter på toppen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 01/05-19 14:01 
Forfatterne bag den står bag dette mesterværk:
https://www.youtube.com/watch?v=zdFHrcxiud4
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 01/05-19 22:34 
Sjovt at vi får live action-udgaver af både Sonic og Pokemon samme år.
silverstarsilverstarSkrevet 02/05-19 17:25 
Beano>
Deadwood The Movie (d. 31 maj på HBO)

https://www.youtube.com/watch?v=s0WrXmhvXTA

Jeg er klar!

Nice, den var smuttet under radaren, er også super-klar.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 02/05-19 20:07 
Dunwich>
Et mesterværk, af instruktøren bag....ikke en helt masse.

https://www.imdb.com/name/nm1733778/?nmdp=1&ref_=nm_ql_4#filmography

Haha det er sagt med et glimt i øjet ;-) Du ved det sikkert ikke men jeg er stor fan af dårlige film.
Bashful Neophyte
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/05-19 14:52 
Som Jim Carrey-fan gør det ondt at se hans mainstream-comeback være den åbenlyse B-film... :'(
Home is where the hardware is..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-19 15:00 
Jeg synes at han er det værste ved traileren. Måden han taler ned til generalen i starten er tåkrummende pinligt og pisse dårligt leveret.

Omvendt kunne jeg heller ikke forestille mig nogen bedre til rollen end ham, så jeg håber det bare er en virkelig dårlig klippet trailer og at han gør det bedre i filmen :)

Jeg regner med at tage ind og se den på premieren :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 03/05-19 15:07 
Sonic får et makeover :-)

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
GreaseballGreaseballSkrevet 03/05-19 15:20 
Jamen dog. Et filmselskab der har lyttet til fans drama skrig over et virkeligt dårligt design af en kendt figur. Håber de finder et design der ligner den Sonic vi kender.

Angry Joe's reaktion på nyheden.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/05-19 10:52 
Konsolkongen>
Jeg synes at han er det værste ved traileren. Måden han taler ned til generalen i starten er tåkrummende pinligt og pisse dårligt leveret.

Jeg synes ALT ved traileren er dårligt - inkl. Jim Carrey! :)

Ligner ret meget at han bare kører rollen på rutinen og blot lirer klassiske Jim Carrey-sætninger afsted uden den store indlevelse.. :S
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 07/05-19 10:44 
Nu gik det så godt med langsomt at introducere de farverige kostumer, og derefter rum-eventyr, lilla monstre, SPOILER-TEKST:
tidsrejse
, og whatnot, so hvorfor skulle Marvel ikke også kunne slippe afsted med at hive superhelte-tegneserie trope nummer 1 med ind i filmene? Retconning via multiverser:

https://www.youtube.com/watch?v=MBTDTbB-Jw8
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-19 13:05 
Avengers ødelagde Spider-man Homecoming. Det er okay underholdning, men har ikke en skid med rigtig Spider-man at gøre. Det er et leflen for Tony Stark fra start til slut fra en figur totalt uden identitet eller ryggrad. Så det undrer mig overhovedet ikke hvis de forstætter den trend :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/05-19 14:12 
Ok, jeg tror ikke jeg er investeret nok i Spider-Man-figuren til at have en holdning til det aspekt, men umiddelbart ser jeg det som et trin i figurens udvikling, i trit med at han finder sig selv, og oparbejder en større tillid til sine egne evner?
Det virker som om at Disney har rimelig store planer for hvad de vil med ham i fremtiden, hvilket vel stemmer meget godt overens med hvor stor den figur er i Marvels tegneserieunivers. (samt Holland's lønseddel sammenlignet med Downey's)

Jeg synes netop at Starks forhold til Peter Parker i Endgame var med til at styrke deres Spider-Man. :) Generelt synes jeg bare Tom Holland er skidegod til at formidle den der teenage-fantasi, figuren repræsenterer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 07/05-19 16:39 
Er det ikke MEGET tydeligt, at MCU bruger Stark som repræsentant for det fader-ideal som Peter Parker savner?
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 07/05-19 17:04 
Det med fader-ideal har først tænkt på nu du skriver det. Det giver en interessant vinkel på hvordan Peter Parker må havde det efterfølgende.
Syns det dog der var lidt spøjst at lige præcis Peters tætte venner alle har været væk i de fem år. Gad vide om det også gjaldt May?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-19 17:30 
Jeg burde ha’ skrevet at det var Civil War der nok ødelagde Spider-man, men alt Marvel flyder efterhånden sammen for mig :)

Jeg var SÅ skuffet over den film. Kildematerialet til Civil War var fremragende og hvis de nogensinde behøvede at strække en fortælling over flere film var det sgu her de skulle ha’ gjort det. I stedet var hele konflikten kogt ned til en ti minutters kamp til sidst i filmen :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 07/05-19 18:00, rettet 07/05-19 18:01 
Ja Civil War er godt nok ikke særlig mindeværdig. Husker den som hyggelig nok, med generelt en bedre humoristisk tone end de tidligere Avengers/CapAmerica film, og så var det en positiv drejning at den ikke havde den sædvanlige fantasiløse "slutboss"-skurk. Men det er ikke fordi jeg føler mig vildt interesseret i at se den igen. Der kom de godt efter det med Infinity War.

Men igen har jeg nok en lille fordel i ikke at have noget særligt forhold til kildematerialet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 07/05-19 21:23, rettet 07/05-19 21:23 
Marvels historier er ofte baseret på politiske stemninger i USA, og i det perspektiv giver Civil War mere mening. Plottet repræsenterer USAs interne politiske strid, fremfor at samles mod en ydre fjende eller udfordring. Men jeg giver alle ret i, at som umiddelbar historie er Civil War ikke såååå god.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 07/05-19 21:37 
Alle MCU-film er som minimum gode. Nogle er selvfølgelig meget mere gode end andre. Civil Wars tema er ret nederen, men som Avengers-lite er der meget at sætte pris på ;)

Vintersoldaten er en af mine favoritter i det hele taget.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 07/05-19 21:38 
Er ret overrasket over at folk finder noget underholdende ved Winter Soldier :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 07/05-19 21:41 
Winter Soldier er også en af mine favoritter, så det er dig som er galt på den, Sumez. :D

Iron Man 2 derimod..... zzzzzz!
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 07/05-19 21:43, rettet 07/05-19 21:44 
Ja, ud af alle de Marvel-film jeg har set, så var Iron Man 2 langt den værste.

Kan dog godt forestille mig at jeg vil have en anelse mere tålmodighed til den ved et gensyn da jeg nok er blevet "bedre" til at acceptere superheltefilmenes tossede nonsens i nyere tid takket være længere tids hærdning >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 07/05-19 21:44 
Sumez>
Er ret overrasket over at folk finder noget underholdende ved Winter Soldier :o

Det er nok den universelt mest populære, hvad angår plot i MCU.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-19 22:54 
millennium>
Marvels historier er ofte baseret på politiske stemninger i USA, og i det perspektiv giver Civil War mere mening. Plottet repræsenterer USAs interne politiske strid, fremfor at samles mod en ydre fjende eller udfordring. Men jeg giver alle ret i, at som umiddelbar historie er Civil War ikke såååå god.

Altså Civil War er jo bygget på en lang periode i Marvel-universet der hed “Civil War” og som påvirkede stort set alle Marvels tegneserier i samme tidsrum.

Det er i filmen kogt ned til at de bliver lidt småsure på hinanden til allersidst, men den virkelig historie var meget mere omfattende. Især Spider-Mans historie var unik da han var splittet mellem de to sider.

Hvad der så senere sker for Spider-Man når der skal rettes op på hans ret vanvittige valg i Civil War er en helt anden sag. Men det er jo typisk Marvel at det nogle gange skal blive ret dumt og at al konsekvens pludselig rulles tilbage :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 07/05-19 23:15 
Jeg ved ikke om X-Men Apocalypse skulle forestille at være baseret på Age of Apocalypse i tegneserierne, men hvis så, er det godt nok en helt ekstremt minimal inspiration filmen har taget af tegneserien.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-19 23:19 
Det var også mit indtryk. Men det er måske bare et tilfælde at de deler navne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig