X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Smash my PS3...


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-06 07:05 
I vidste jo at det ville komme; http://www.planetboredom.net/video.php?id=2944


wow...O_O
Well crucify the insincere tonight...
ChronoChronoSkrevet 18/11-06 08:14 
Hvor dumt - har han ikke hørt om eBay?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KLTKLTSkrevet 18/11-06 16:01 
Jeg griner sgu højt hver gang disse videoer kommer frem i forbindelse med lanceringer af nye konsoller, men det er da helt ærligt for underligt at gøre det, for i tilfældet med fx PS3 er der som nævnt tidligere gode muligheder for at sælge konsollerne til overpris på fx Ebay det første stykke tid...

Men jeg må da samtidig indrømme, at der er andre konsoller jeg ville have mere ondt af at se blive smadret i forbindelse med launch! :D
9/11 Was An Inside Job
EchoEchoSkrevet 18/11-06 16:44 
Det er bare nederen -.- Det er på ingen måde sjovt, og man kan nærmest se på de to mænd, at det heller ikke morer dem synderligt.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
TLTLSkrevet 19/11-06 03:08 
Gad godt se dem lave den ondeste PC og modde den til ukendelighed med div. lys, vandkøling osv. og så smadre dén... Jeg er enig i at det ikke er sjovt på nogen måde og de burde tæves ned af flokken der stå i kø :p... Ej. Men de burde få sig noget bedre at give sig til.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
NeonodeNeonodeSkrevet 19/11-06 03:20 
Total hjernedødt! Han ligner nu heller ikke den skarpeste kniv i skuffen...
silverstarsilverstarSkrevet 19/11-06 03:35 
Det er en billig måde at få sine 15 sekunders fame på internettet, jeg synes efterhånden den slags fjolletheder er blevet hverdagskost på nettet...
Det minder mig lidt om den slags performance-kunstnere, der urinerer i et vinglas og kalder det kunst. Det har jeg aldrig helt forstået, men det er nok bare mig der er begrænset :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/11-06 05:54 
Det sjovere til 360-launch, hvor nogle lod som om de tabte den ud af en kørende bil... lol!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 19/11-06 08:23 
Ah, ja. Den tomme æske :)
» a winner is you «
happyEDhappyEDSkrevet 20/11-06 10:41 
http://www.youtube.com/watch?v=IdVYnn1CTVs

han er også her, bare med Wii
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig