X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 "like cheap plastic crap"


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 13/11-06 16:47 
1up Skribert fra japan har fået PS3 og pakker den ud.
Og udtaler den føles billig plastik agtig.


Se helle atiklen her:
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3155178

Jeg har nu heller aldrig syntes om designet.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 13/11-06 16:49 
Surprise :)
Bede-xBede-xSkrevet 13/11-06 23:37, rettet 13/11-06 23:39 
Der var den igen:

The controller itself is extremely light-perhaps too much so-and the lack of rumble is very awkward. It just feels like something is missing to me.

Der er godt nok en del uafhængige kilder, der har sagt, at den er for let.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 14/11-06 00:00 
Det er da kun en god ting at den er super let og sikkert noget man vender sig til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 00:08 
Måske. Men det har jo været oppe og vende før:

http://playright.dk/forumemne.php?id=8835&subid=283779#283779
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/11-06 08:05, rettet 14/11-06 08:07 
Og igen... mange siger at det bare er et tilvænnings sag.

Hvorfor den evindelige fokusering på det negative fra dig? ;)
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 08:10, rettet 14/11-06 08:29 
Det er nu artikler, ikke mig, som kommer med det negative. Ærgeligt at Toats link er negativt i omtalen om joypadded, men det har ikke noget med mig at gøre. Jeg har ikke udtalt mig om det.

Det du burde spørge om er, hvorfor den evindelige fokusering på det negative i artiklerne? Måske er der ikke noget om det, men det er da underligt at kilder som IGN, 1UP og andre mener det samme om joypadded.

Lad os tage diskussionen igen, når vi får maskinen. Så får vi selv syn for sagen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/11-06 08:38 
Både IGN og 1UP har udtalt sig positivt om controlleren... ihvertfald mere nuanceret end du gerne vil gøre udtryk for.
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 08:55, rettet 14/11-06 09:05 
Der kommer sikkert en masse opdaterede impressions i forbindelse med, at de nu rent faktisk har maskinen. Så må vi se, hvad de siger(eller vente til vi selv prøver). 1UP virker ikke mere nuancerede i Toats link.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 14/11-06 09:31 
Bede-x>
Det er nu artikler, ikke mig, som kommer med det negative. Ærgeligt at Toats link er negativt i omtalen om joypadded, men det har ikke noget med mig at gøre. Jeg har ikke udtalt mig om det.

Det du burde spørge om er, hvorfor den evindelige fokusering på det negative i artiklerne? Måske er der ikke noget om det, men det er da underligt at kilder som IGN, 1UP og andre mener det samme om joypadded.

Lad os tage diskussionen igen, når vi får maskinen. Så får vi selv syn for sagen.

Selvom du benægter det, som er dette blot endnu et forsøg på at skabe mere negsativt spin på PS3.
Du linker stortset kun artikler med negative ting om Sony og PS3 med en henkastet bemærkning om at nu er der flere nuancerede syn på sagen osv...
Hvorfor ikke linke til de gode artikler der derude for dem er der altså en del af?
Der er folk som er tilfredse med controlleren, men det syntes du ikke lige skulle fremhæves, der er nogen som er tilfredse med Sonys online del, men det syntes du heller ikke skal fremhæves osv.
Du er simplethen som gennemskuelig og useriøs at det lugter langt væk af Xboxbot, men det er åbenbart det man skal forvente fra dig af.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 09:38, rettet 14/11-06 09:47 
Og man skal vel forvente af dig, at du går efter personen frem for argumentet.

Igen: Det er Toats link og 1UPs udtalelse.

Jack_D>
Du linker stortset kun artikler med negative ting om Sony

Jeg linker til flere positive ting. Fx Resistance anmeldelsen eller de lækre downloadspil eller udtalelser om bagudkombatibiliteten.

Men der er flere negative artikler om Sony i øjeblikket end om de andre konsolproducenter. Om de så er opstået af ingenting eller har noget på sig, må være op til den enkelte at vurdere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 14/11-06 09:47 
Jamen hvad er formålet med at bringe dem og ikke bringe de ting artikler som rent faktisk siger noget godt om Sony og PS3???
Du er så ensidig og fokusere udelukkende på det negative.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 09:48, rettet 14/11-06 09:51 
Bede-x>
Jeg linker til flere positive ting. Fx Resistance anmeldelsen eller de lækre downloadspil eller udtalelser om bagudkombatibiliteten.

Prøv at gå mine indlæg igennem. Og så prøv at lad det handle om udtalelserne istedet for personen. Jeg har iøvrigt 20+ konsoller og der står ikke Microsoft på dem alle, så udtalelser om ensidighed er svært at tage alvorligt.

Jeg skal også have PS3. Skal du have Xbox360?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 14/11-06 10:25 
Jack_D>
Du er så ensidig og fokusere udelukkende på det negative.

Har du fokuseret på noget positivt ved Microsoft, på det sidste - eller noget positivt ved Xbox 360?

Du er ikke interesseret i debat; Du er interesseret i at tvinge dine synspunkter igennem, og er man uenig i de synspunkter, og med dig, så er man dum.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/11-06 10:55 
Ha ha - touché Rooney, så er han sgu professionelt sat til vægs.

Og helt ærligt, vi kender alle PS3 tekniske specs, vi kender Sonys overlegne position og dermed potentiale.
Vi kender mange af deres gode franchises.
Vi har set dem løfte opgaven med online delen, noget bedre end mange havde forventet efter PS2.

Det er måske ikke så underligt, at der er en tilbøjelighed til at fokusere på det negative.
Det er i høj grad vi danskeres natur - betalte hype spredere og fanboys er der sgu nok af.

Og det er da unægteligt interessant, at Edge synes Resistance er en skuffelse, og kalder Sixaxis controlleren direkte uegnet til FPS'er.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/11-06 11:02 
OMG, det er go' lir, det her! Når Rooney/Okotta sætter én på plads og siger, at man har ekstreme holdninger, så VED man at man er langt ude ^_______^ (No offense, none taken)
RitesRitesSkrevet 14/11-06 11:04 
Rooney>
Jack_D>
Du er så ensidig og fokusere udelukkende på det negative.

Har du fokuseret på noget positivt ved Microsoft, på det sidste - eller noget positivt ved Xbox 360?

Du er ikke interesseret i debat; Du er interesseret i at tvinge dine synspunkter igennem, og er man uenig i de synspunkter, og med dig, så er man dum.

Nemlig...

Jack beskylder andre for kun at fremhæve det negative?
-Det er præcist det samme han gør. Nå ja, og så opdigter han også selv lidt negative ting en gang imellem, bare for at variere lidt...
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 14/11-06 14:59, rettet 14/11-06 14:59 
Bede-x>
1UP virker ikke mere nuancerede i Toats link.

Der har været en del omtale af Sixaxis i deres podcasts... men der jo mange skibenter hos 1UP og de har jo alle deres mening også ;)
SlothSlothSkrevet 14/11-06 15:11 
Så længe der ikke er plads til controlleren i min endetarm, er jeg ret ligeglad med rumble.

On-topic: Det mange har nævnt er, at de ikke føler sig godt tilpas med PS3'erens overflade - den er for skinnende og støvtiltrækkende (det er meget synligt på den - den tiltrækker ikke mere støv end andre maskiner).

Om den er let at ridse, vil jeg lade stå usagt, men jeg kan ikke forestille mig at den er lettere at ridse end f.eks. displayet på en DVD-afspiller.

Personligt synes jeg at designet er lækkert.
Kiss me, would you kindly?
BeanoBeanoSkrevet 14/11-06 15:13 
Sloth>
Så længe der ikke er plads til controlleren i min endetarm, er jeg ret ligeglad med rumble.

Yddrr... :!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/11-06 16:54, rettet 14/11-06 16:55 
Du må da have en temmelig... alternativ måde at teste hardware på :D

Nå men, jeg synes i hvert fald ikke, den lette controller skal betragtes som et problem. Tværtimod :)
At jeg synes, selve konsollen er tudegrim, er så en anden sag ...
AV Intelligent Terminal
SlothSlothSkrevet 14/11-06 17:00 
Heh - et eller andet skulle jeg jo skrive for at vække opmærksomhed :o)

At controlleren er let kan jeg ikke se er er problem, men måske ændrer jeg mening den dag jeg står med den i hånden. Jeg ved bare, at rumble aldrig har tiltalt mig særligt meget - at jeg sidder og mærker nogle vibrationer i min hånd når jeg bliver ramt/kører ind i en mur/laver et eller andet "hårdt" giver mig ikke mere føling med spillet, end hvis jeg ikke havde den.

Det er nok bare mig - rumble betyder åbentbart en del mere for mange andre ;o)
Kiss me, would you kindly?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig