X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forsinket igen! (Burning Crusade)


Svar
DiaBiiDiaBiiSkrevet 07/11-06 22:20 
Nogle der ved om Blizzard over hovedt vil sende det ud? udgivelses dagen i starten var i sommer(mener jeg nok) og nu er det rykket til d. 18 Janur 07?

HVAD SKER DER?!?

Nogle som har forudbestillt spillet og hvor? jeg har bestillt min på www.overstock.dk for ca. 2-3 månder siden

Hilsen DiaBii/Christian (den gammle Ham_Selv)

Ja hjemme siden til mange billige spil
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither." Benjamin Franklin
dRxLdRxLSkrevet 07/11-06 22:22 
Hvilket spil mener du?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 07/11-06 22:32 
Det lyder som Burning Crusade.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 07/11-06 22:33 
Sikkert World Of Warcraft: The Burning Crusade...

Mon ikke Blizzard udsender det når det er færdigt. Sådan plejer de at gøre.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 08/11-06 04:26 
Og så vidt jeg ved har Blizzard ikke selv givet en mere fast dato end "Januar 2007".

Jeg ved dog ikke hvorfor du tror, at nogen herinde skulle kunne svare på dit spørgsmål?
» a winner is you «
dpldplSkrevet 08/11-06 06:57 
Som Rites siger har der ALDRIG været en dato endnu. Kun blevet sagt "Vi håber", og ved Blizzard ved alle det kan betyde meget!!

Også næsten 2 uger siden de sagde januar 2007? Og de flest havde regnet med det, da beta hvor en god del fra færdig.


Angående hvor folk har bestilt. Jeg hat bestilt ved coolshop.dk fordi ejerne faktisk er i min guild. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RitesRitesSkrevet 08/11-06 08:14 
Men de har næsten lige opdateret deres FAQ, hvor der (stadig) står Januar 2007 som udgivelsesdato.
Syntes nu heller ikke der er grund til at rykke den yderligere.

Har bestilt mit eksemplar (CE) i CyberCom. Sjovt nok..
» a winner is you «
fumfumSkrevet 08/11-06 08:42 
Når DiaBii vil have en sådan udgave der er forsinkket, så tror jeg jeg vil bestille den forsølvede udgave.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 08/11-06 11:36, rettet 08/11-06 11:36 
Har rettet titlen til, så dRxL og Fums indlæg giver ikke så meget mening længere. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DiaBiiDiaBiiSkrevet 15/11-06 21:57 
Syntes i har ret man kan ikke regne 100% med Blizards udgivelses dato'er(sådan forstod jeg det altså ret mig vis jeg tager fejl)og det er en skam syntes jeg...

Ps. til alle jer WoW spiller her istedet for at rushe ud og skaffe masser af epic iteams burde i bare begynde at grinde! de nye iteams i BC(Burning crusade) er meget bedre min ven er beta tester og fandt et par rare shoulders som vi skiftede ud med Netherwind!

Men tak og ret mig nu lige vis jeg har misforståddet noget :-)
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither." Benjamin Franklin
dpldplSkrevet 15/11-06 22:49, rettet 16/11-06 00:16 
BLizzard har altid stået for top spil ved mig, hvilket er derfor jeg ikke har problemmer med deres udskudelse af BC.

Hov, elsker mine epics(mmm avenger). Bare kig på thottbot.com beta database, så er det let se hvor meget der bliver skiftet ud af items. Men at have uber gear når BC kommer gør kun lvl´ing dejlig letter.


WHO CARES. 2,0 public test realm er oppe lige nu og den har nye talents(ogsp skirmish arena) og udkommer engang i december. Så der er nok at lave, skal selv have 2 marshal daggers ti min rogue før BC(nye honor system kommer også i december). Så jeg skal nok klare mig til BC udkommer. :D


Anyway tilbage to PTR (var heldig med få min pala of rogue over :p ).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 15/11-06 23:49 
DiaBii>
Syntes i har ret man kan ikke regne 100% med Blizards udgivelses dato'er(sådan forstod jeg det altså ret mig vis jeg tager fejl)og det er en skam syntes jeg...

Regel nummer 1: Udgivelsesdatoer er aldrig sikre, før du står med spillet i hånden.

Regel nummer 2: Blizzard udsætter spillet, hvis de ikke mener det er er færdigt.

Regel nummer 3: MMORPG'er kræver en hel del mere test og finpudsning end andre spil - derfor er udgivelsesdatoerne som regel noget mere flydende. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig