X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har købt Gears of War?


Svar
nerosnerosSkrevet 07/11-06 09:27, rettet 08/11-06 19:46 
Det skulle være udkommet idag ikke, men gælder det også DK? Er der nogle som har købt det og hvor fedt er det? Jeg har fuldt spillet længe nu og glæder mig til at se hvad folk mener om det, og ser frem til at læse det første review. Når jeg skal have en 360 bliver det et must helt uden tvivl.
Bashful Neophyte
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
RitesRitesSkrevet 15/11-06 15:33 
Jeg har da bestemt også lært at holde mig væk fra EB efter den her oplevelse :)
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 15/11-06 16:26 
jeg får sådan en lyst til bare at forudbestille spillene på nettet. Så får man det tilsyneladende før alle andre
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 15/11-06 16:27 
Er limited edition værd at købe.. Får man nok for de ca. 70 kr ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-06 16:31, rettet 15/11-06 16:33 
Darknon>
Så får man det tilsyneladende før alle andre

Og ofte også billigere.

Comrade>
Er limited edition værd at købe.. Får man nok for de ca. 70 kr ?

Kommer vel an på, hvad du forventer. Jeg kan godt lide ekstradisken, kassen og artworkbogen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ComradeComradeSkrevet 15/11-06 16:39 
Ok, så blev den bestilt i stedet.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/11-06 17:11, rettet 15/11-06 17:11 
Lurede lige på Bede's profil, så jeg kunne se GoW's Achievements. De er, så vidt jeg kan se, rigtig gode og giver mulighed for at gå frem i små hak (Episode for episode, fremfor sværhedsgrad for sværhedsgrad).
Me like. Måske ender jeg alligevel med at hapse GoW...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 15/11-06 17:29 
Ahhh endelig fik jeg også spillet og hvor virker det bare godt.

Nogle der er med på co-op?
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
WehnerWehnerSkrevet 15/11-06 17:30 
Achievement-systemet er helt klart godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/11-06 17:52 
Fik mit fra Coolshop i dag!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Bede-xBede-xSkrevet 16/11-06 07:04 
DeluxScan>
Måske ender jeg alligevel med at hapse GoW...

Det ville næsten være synd, at snyde sig selv for 360s bedste spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/11-06 12:12 
Jeg ved det, men jeg tror Viva Piñata kommer til at tage al min tid i December, så jeg vil hellere gemme GoW til næste år.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HNHNSkrevet 16/11-06 13:22 
Så fik jeg købt mit i stereo studio idag.

Har været i eb-games og vise det, det gav en lille rabat så nu håber jeg de også sælger det så jer der ikke har det og som ikke kan vente til imorgen kan få det købt.
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 13:27 
Jeg kan ærlig talt ikke lade være med at være lidt forarget over brud på udgivelsesdatoerne og folks iver efter at skaffe sig et spil, før det udkommer. Det går ud over de små butikker, der ikke kan konkurrere på det plan, og derfor må lide under det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dchangdchangSkrevet 16/11-06 13:35 
Det er fandme også for dårligt. Men det er mindst lige så dårligt at net-butikker så som Gamebits og Coolshop har frit lejde. Det gavner ihvertfald ikke butikkerne på nogen måde.

Men godt man ikke arbejder i Stereo Studio mere, de får nok en ordentlig røffel nu. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KalicolaKalicolaSkrevet 16/11-06 13:58 
Jeg ringede igen til eb for 5min siden. Det er ikke utænkeligt at vi vil sælge spillet senere idag. De bad mig ringe senere, og det vil jeg så gøre
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/11-06 14:12 
Er det kun mig, der er ved at brække mig over EB's hykleriske dobbeltmoral, hvis de først udlover dusør på at knalde tidligt-sælgere, og derefter selv sælger tidligt? Det er fandme klamt!
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/11-06 14:28 
Jeg er stærkt imod at butikkerne sælger for tidligt. Det kommer kun skidt tilbage. Udgivelsesdatoer er lavet for at ALLE butikker kan have spillet på samme tid. Næste gang er det måske din lokale butik der ikke har modtaget spillet tids nok til at kunne bryde udgivelsesdatoen. Jeg synes distributørene bør slå benhårdt ned mod dem der bryder aftalerne.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/11-06 14:34 
Come on EB, giv os GoW idag!! Nogen, der har forhørt sig i Århus? Nogen butikker, der sælger det nu allerede?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 14:59 
Hyakotake>
Er det kun mig, der er ved at brække mig over EB's hykleriske dobbeltmoral, hvis de først udlover dusør på at knalde tidligt-sælgere, og derefter selv sælger tidligt? Det er fandme klamt!

De gør det _kun_ for at få lov til at sælge tidligt :/

Det er fandeme ikke i orden!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dchangdchangSkrevet 16/11-06 15:16 
dynamitedavo>
Come on EB, giv os GoW idag!! Nogen, der har forhørt sig i Århus? Nogen butikker, der sælger det nu allerede?

Jeg har lige været nede i Bruuns og intet nyt der. De sælger ikke endnu. Også selvom Kvickly Xtra nu også er begyndt at sælge før tid. Sad, but true.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
fumfumSkrevet 16/11-06 15:29 
Så gå da ind i kvickly og køb. Der er vel 20 meter mellem de to butikker.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dchangdchangSkrevet 16/11-06 15:35, rettet 16/11-06 15:36 
Kvickly Xtra, ikke Kvickly. De almindelig Kvickly'er har ikke Xbox 360-spil.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/11-06 15:44, rettet 16/11-06 15:46 
fum>
Så gå da ind i kvickly og køb. Der er vel 20 meter mellem de to butikker.

Har en pre-order på det i EB,- desuden sælger de det, som dchange siger, kun i xtra - og den er nok lidt mere end 20 meter ud til ;-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/11-06 17:32 
Jeg kan meddele at kvickly extra i Rosengårdscentret i Odense ikke vil sælge ud endnu. De lå ellers fremme på disken :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 16/11-06 17:36 
Hvad synes I om duck-and-cover-gameplayet. Bliver det for meget af det gode i længden?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/11-06 18:04 
Så sidder jeg med sweet sweet Collectors Edition..

Efter ca en time vil jeg bare lige sige, i bedste Homer Simpson stil "dddrrrrrrllllll"
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KalicolaKalicolaSkrevet 16/11-06 18:21 
Er det uhyggeligt?

Er der cutscener en historie som bliver fortalt gennem cutscener?
For The Love Of The Game
PapandPapandSkrevet 16/11-06 19:08 
Brud på udgivelsesdatoen er, rent ud sagt, pisse irriterende for os der godt kan overholde datoerne.
Vi har haft spillet på lager siden onsdag, og jeg har sagt nej til de første 30 - hvoraf flere faktisk ville købe det sammen med en maskine. Når jeg så kommer hjem og læser at coolshop spytter dem ud som varmt brød, bliver jeg ikke kun skuffet, men da også noget hidsig.

Det er almindelig kendt i Odense, at man ofte kan gå i Merlin et par dage før en spiludgivelse og finde det pågældende spil på hylderne. Derfor er jeg tvunget til at rende rundt dernede minimum hver anden dag, for at se hvilken streetdate de nu bryder. Mit eneste modsvar, er at ringe til min ledelse og be om et "go" til at sælge spillet. Men hvis Merlin har spyttet de første 20 eksemplarer ud til folk som jer herinde - der ikke KAN vente - hvem ender så som den økonomiske taber? Alle snakker om bøder og lignende, men jeg tvivler på, at nogle udgivere tør straffe deres bedste kunder (EB Games, Merlin, El Giganten, GAME etc.). Der er i stedet tale om unfair kamp, og jeg kan sagtens forstå EB's "dusør" politik. Spillene er vores eneste levebrød og EB prøver selvfølgelig bare at forsvare deres territorium - ligesom jeg gør ved at tjekke konkurrenterne mere eller mindre hver dag.

Jeg håber Microsoft får sat en stopper for Coolshop, CDON.com, Stereo Studio og hvem det ellers er, der ikke kan overholde de gængse spilleregler.

Udover det, kan jeg kun opfordre folk herinde til at overholde udgivelsesdatoen når i køber jeres spil...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 16/11-06 19:20 
Det kan altså aldrig blive forbrugernes problem. Naturligvis køber man et spil, når man kan få fat på det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 19:22 
Selvfølgelig kan det dét, hvis forbrugerne ligefrem jager det... Og det sender i sidste ende forretningerne nedenom og hjem, og dét er i høj grad forbrugernes problem, når de til sidst kun kan købe ind i sterile kæder, istedet for hyggelige små specialbutikker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 16/11-06 19:23 
Hvis forbrugerne gerne vil have spilbutikker, så er det også deres problem... Ellers ender det med, at vi alle sammen må købe vores spil i Merlin, Bilka eller et andet supermarked. Hvis man kan leve med det scenarie, jamen så fred være med det.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 16/11-06 19:35 
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilke hyggelige små spilbutikker, I har på øerne, men der er ikke nogen i Aalborg, og der er ikke nogen i Århus. Med mindre man regner EB Games og GAME som sådanne, og det gør jeg ikke - hverken hvad angår udvalg af specielle ting eller velinformeret personale. De _er_ sterile kæder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 16/11-06 19:37 
Herold>
Selvfølgelig kan det dét, hvis forbrugerne ligefrem jager det... Og det sender i sidste ende forretningerne nedenom og hjem, og dét er i høj grad forbrugernes problem, når de til sidst kun kan købe ind i sterile kæder, istedet for hyggelige små specialbutikker.

Hvad så når det er specialbutikkerne der ligefrem jager det ?

Jeg har allerede hørt flere historier (nogle mere pålidelige end andre), om at EB-ansatte selv opsøger ekspedienter (i civil), i konkurrerende butikker og direkte spørger efter kommende spil der ikke står på hylderne, i håb om at kunne løbe hjem og faxe en kvittering.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 19:44 
Wehner: Det er ikke kun begrænset til fysiske butikker, men også små internetshops. Der kan heller ikke være tvivl om at den fri konkurrencen lider MEGET under at nogen forretninger bryder reglerne, mens andre overholder det.

Core: Nu vil jeg ikke lige betegne EB Games som dem der lider under det, og det er ikke ligefrem fin konkurrence - så nej, det gør det ikke bedre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 19:56 
Wehner>
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilke hyggelige små spilbutikker, I har på øerne, men der er ikke nogen i Aalborg, og der er ikke nogen i Århus. Med mindre man regner EB Games og GAME som sådanne, og det gør jeg ikke - hverken hvad angår udvalg af specielle ting eller velinformeret personale. De _er_ sterile kæder.

Der er kun lige Betafon tilbage i kbh og så PowerPlay på Armager. Ellers er det også mest EB og Games butikker her over.

Papand>
Hvis forbrugerne gerne vil have spilbutikker, så er det også deres problem... Ellers ender det med, at vi alle sammen må købe vores spil i Merlin, Bilka eller et andet supermarked. Hvis man kan leve med det scenarie, jamen så fred være med det.

Det var da et uhyggeligt scenarie =:O

Mener at havde hørt at web-butikker godt må sende spillet afsted nogen dage før udgivelse så folk kan havde det på selve dagen, men det kommer jo meget an på hvordan postgangen forløber. Ved ikke hvor meget sandhed der i det.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/11-06 19:58 
Greaseball>
Der er kun lige Betafon tilbage i kbh og så PowerPlay på Armager. Ellers er det også mest EB og Games butikker her over.

Der er da også CyberCom/2ndGames og Betafon.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/11-06 19:59 
Core>

Jeg har allerede hørt flere historier (nogle mere pålidelige end andre), om at EB-ansatte selv opsøger ekspedienter (i civil), i konkurrerende butikker og direkte spørger efter kommende spil der ikke står på hylderne, i håb om at kunne løbe hjem og faxe en kvittering.

Lige præcis det har jeg også hørt om netop EB-games ansatte. desværre begrænser det sig i det jeg har hørt ikke til simpel forespørgsel om spillet, men direkte svinske og moralsk forkastelige metoder der tages i brug, for at "lokke" deres konkurrenter ud på dybt vand.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 20:02 
Greaseball>
Mener at havde hørt at web-butikker godt må sende spillet afsted nogen dage før udgivelse så folk kan havde det på selve dagen, men det kommer jo meget an på hvordan postgangen forløber. Ved ikke hvor meget sandhed der i det.

Det må sendes dagen før - så folk har det på udgivelsesdagen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 20:03, rettet 16/11-06 20:08 
DeluxScan>
Der er da også CyberCom/2ndGames og Betafon.


Betafon har jeg da nævnt :)
Hvor ligger CyberCom/2ndGames, den syns jeg ikke lige jeg kan huske?
Der er også GameRush, men de tæller vist ikke :P

Herold>
Det må sendes dagen før - så folk har det på udgivelsesdagen.

Så bare synd at PostDK er mere end en dag om levere pakken.

Fik en mail fra CoolShop om at mit eksemplar af GOW:CE vil blive sendt i morgen og gerne komme lørdag. Jeg krydser finger :/
CoreCoreSkrevet 16/11-06 20:08 
Greaseball>
Der er kun lige Betafon tilbage i kbh

Og de er vist heller ikke de bedste til at overholde releasedatoer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dchangdchangSkrevet 16/11-06 20:10 
Herold>
Greaseball>
Mener at havde hørt at web-butikker godt må sende spillet afsted nogen dage før udgivelse så folk kan havde det på selve dagen, men det kommer jo meget an på hvordan postgangen forløber. Ved ikke hvor meget sandhed der i det.

Det må sendes dagen før - så folk har det på udgivelsesdagen.

Så er det mærkeligt at både Gamebits og Coolshop sendte Gears of War ud i tirsdags? Har hørt eller andet med at Coolshop har fået deres spil fra England, men jeg ved ikke om det passer. Men weird er det.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 20:11, rettet 16/11-06 20:13 
Core>
Greaseball>
Der er kun lige Betafon tilbage i kbh

Og de er vist heller ikke de bedste til at overholde releasedatoer.

Hvis man spørger pænt, så sælger de gerne spillet dagen før.
Køber ikke nye spil i Betafon, alt for dyre.

Edit: "Må heller lige sætte en quote ind"
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 20:12 
Greaseball: Er Cybercom ikke blevet til EB?

Mht. leveringen, så er posten typisk kun én dag om at levere. Der kan selvfølgelig ske fejl.

Dchang: Det er noget fis at de sender det før. Tirsdag ligner selvfølgelig torsdag ret så meget på papiret.

Mht. om de har fået deres spil fra England, så burde det ikke ændre noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 20:17 
Herold>
Greaseball: Er Cybercom ikke blevet til EB?

Ved jeg ikke, jeg kender ikke Cybercom.

Mht. leveringen, så er posten typisk kun én dag om at levere. Der kan selvfølgelig ske fejl.

Med PostDK er fejl mere reglen end undtagelsen :P
fumfumSkrevet 16/11-06 20:30 
Det er da en bizar diskussion det her. Hvis butikkerne har fået en vare, hvorfor i al verden skulle de så ikke sælge den?
Hvis diverse udgivere af spil ikke vil have de bliver solgt før, så kan de da lade være med at sende dem til forretningen.

Hvad hvis det var andre varer? Ville de sige sådan her i Føtex:
"Nej desværre herre, pepsi max bliver først released på fredag, så jeg kan ikke sælge dig nogen fra de to paller der står her ude bagved"
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KTCKTCSkrevet 16/11-06 20:44, rettet 16/11-06 20:44 
Undskyld, men det er da en flad holdning.

At spil ankommer til butikkerne før release, er faktisk en lettelse, da man alt for tit oplever at stå på release-dagen og krydse fingre for at pakkemanden har spillet med, hvorefter man tonser rundt for at få det mærket op og sat på hylderne, før kunderne begynder at spørge efter det.

Og det kan da ikke passe, at personalet er så inkompetent, at man ikke kan magte at kigge på en release-liste, og så følge hvad der står.

"Pepsi Max" eksemplet er godt nok også noget dårligt valgt. Sammenlign det hellere med juleøl. Der vanker da også ballade, hvis de kommer op før tid.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/11-06 20:57 
Herold>
Greaseball: Er Cybercom ikke blevet til EB?

Really, altså Pans? Den på Falkoner Alle? Det må Jim vide...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 16/11-06 20:58 
Det er de ikke...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SyrefoxSyrefoxSkrevet 16/11-06 21:06 
Fra mit lille synspunkt må jeg være helt 100% ærlig og sige at nok ved jeg det er et brud på release regler at jeg modtager spillet 2 dage før den officielle release dato, men stadig blev jeg da helt vild glad da jeg onsdag eftermiddag kiggede i min postkasse og så en kuvert fra gamebits.

Sådan er det vel når man har ventet på noget i lang tid, så siger jeg ihvertfald ikke nej til at få fat i det et par dage før.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/11-06 21:26 
Syrefox>
men stadig blev jeg da helt vild glad da jeg onsdag eftermiddag kiggede i min postkasse og så en kuvert fra gamebits.


Det er da klart. Fred være med det. Men du ville lige så glad, hvis alle fik det på udgivelsesdagen
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig