X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'229 emne(r).

Svar
millenniummillenniumSkrevet 19/06-17 08:42 
Nu hvor jeg alligevel var søndagstræt og Suicide Squad er kommet til Netflix, så kunne man lige så godt få den overstået :-P

Historiemæssigt skal man lede længe efter et større makværk med flere plothuller. Det virker som om den både er skrevet, filmet og redigeret ad hoc, uden at have en plan for hvad dælen de egentlig skulle med den film.Og så gik det mig på nerverne at Suicide Squad holdet mest består af freaks som bare kan slås, men bliver beskrevet som regeringens "only chance we got". ... seriøst? Kun Diablo har superkræfter, og han bruger størstedelen af filmen på at holde sine kræfter tilbage. De burde ikke engang være plan B.

Nå, men der er tempo, farver og konstante sceneskift - lidt som at glo på MTV i halvanden time (dengang det kun var musikvideoer). Bør derfor ses med tømmermænd og mindst mulig hjerneaktivitet. Ville dog hellere se Joel Schumachers batman film. Der er i det mindste mere kitsch, bedre one liners og morsom ekspressionisme.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-17 22:12, rettet 19/06-17 22:12 
Interstellar. Nok det bedste Christopher Nolan som ikke er Dark Knight. Når dét så er sagt så er det stadig noget værre bras, men jeg er meget positivt overrasket over hvor lidt der tales ned til publikum her i forhold til hans andre film. Historien er traditionen tro virkelig, virkelig dum. En skam for filmen startede virkelig stærkt og var tilmed rørende flere steder, havde den sidste halve time være skrottet havde filmen været ret god.

4/10
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 19/06-17 22:43 
Hvad synes du om filmen?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 27/06-17 08:48, rettet 27/06-17 08:49 
Vundervoman:

En rigtig god film meget henad vejen. Den første del på amazone-øen er virkelig tåkrummende meget af tiden, men udover nogle af de voldsomt cheesy shots over træningssession osv (som også ses i traileren) er jeg ikke sikker på at jeg ville ændre noget - den fungerer godt til at lægge den bund filmen bruger til at etablere figuren og hendes tilgangsvinkel til verden.
Filmen er som udgangspunkt fyldt til bristepunktet med klichéer, endda i langt større grad end standarden for superheltefilm - der er tilmed en montage-scene hvor hun prøver forskellige sæt tøj... Men igen, slipper den egentlig ret godt for det. Figurerne er gode, og skuespillerne udmærket. Soundtracket og sammensætningen af de mere indtryksfulde scener fungerer godt, og opnår at være både søde, sjove og rørende.

Der hvor filmen så desværre knækker fuldstændig er i tredje akt, og jeg tror de fleste der har set den må være enige med mig her. Det er faktisk næsten umuligt at sige hvor andet akt slutter, og tredje begynder - hvis der da overhovedet er et tredje.
SPOILER-TEKST:
Til at starte med virker det som om der bare er blevet fjernet en hel masse der skal gøre den sidste del fra den der gallafest og frem mere sammenhængende. Lige pludselig bliver en gaspatron affyret uden nogen form for advarsel, og vi forlader scenen uden noget videre. Den ender med ikke at have tjent noget formål overhovedet, og pludselig er vi et helt andet sted på en tysk luftbase et sted.
Det er ærgerligt at det er blevet klippet sådan, men det er til at se gennem fingre med, filmen skal jo heller ikke blive for lang. Diana dræber bait-and-switch-skurken i en rigtig velgjort "fake slutning", hvorefter hun må indse at hun tog fejl, og at virkeligheden ikke er som en tegneserie hvor man bare kan dræbe skurken og så er alting løst, og at krig ikke er så simpelt. Det er en fantastisk tilgang som jeg havde håbet på hele vejen gennem filmen, og jeg var spændt på hvor de ville tage den efterfølgende.

Men nej, ikke mindre end -få sekunder- efterfølgende introduceres pludselig den ÆGTE skurk, der overhovedet ingen mening giver i den sammenhæng, udover "Diana havde alligevel ret hele tiden". Af en eller anden grund viser han sig at være en figur vi har mødt tidligere, og som det overhovedet ikke giver mening at tage i den retning udover "vi skal have et plottwist, find på noget!", det gør endda flere af figurens tidligere scener fuldstændig formålsløse.
Efter en lang og umådelig formålsløs kamp med "slutbossen" tæver hun ham så, og pludselig er alting blevet bedre og krigen er stoppet, og den pointe filmen havde prøvet at presse igennem ~20 minutter forinden er fuldstændig glemt til fordel for den mest platte tegneserie-slutning i verden.

Filmen virker som om den prøver på at tegne et klassisk "krig er forfærdeligt"-billede, men ender med at fordumme det, samtidig med at alle de tyskere der bliver slået ihjel i hovedpersonernes navn undervejs lykkeligt bliver glemt, for det er jo den anden side, og de er bare forfærdelige monstre jo.
Det virker som om Zack Snyder har haft lidt for meget at skulle have sagt med den udvikling, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at se en "director's cut" udgave, hvor hele den sidste del var erstattet med en helt anden, som gik mere i spænd med den retning filmen så ud til at gå i. Men det kommer næppe til at ske.

Det er en ærgerlig tendens som jeg synes jeg har set i rigtig mange Hollywood-film over de sidste ~10 år, hvor et solidt potentiale er blevet tydeligt ødelagt af produktionsfirmaets beslutninger og dårlige klipninger. Film der kunne være gode har svært ved at fortælle en sammenhængende historie (som selv middelmådige 80'er actionfilm ikke havde problemer med), og bliver i stedet et sammensurium af velkendte tropes der kun fungerer fordi folk genkender dem.

Men altså hvis man kan ignorere slutningen, så er Wonderwoman en god film, der faktisk er værd at se i biografen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 14/07-17 13:55 
Fik set lidt film på flyveren...

Kong: Skull Island
Den første femtedel var jeg faktisk ret optimistisk. Fedt at lade den foregå lige efter Vietnamkrigen slutter, og Samuel er fint forklaret som soldaten der aldrig ønsker krigen slutter. Men efter første akt kører det helt at sporet med den sædvanlige manglende evne til at begrænse sig. Så skal alting pludselig overforklares på den film-kunstige måde, og til sidst minder det om en multi-monster film tilegnet det kinesiske marked.

Fantastic Beasts and Where to Find Them
Lækker måde at lade Harry Potter universet folde sig ud, ved at tilegne historien det historiske New York. Men synes altså at historien bliver noget rodet og ufokuseret. Kunne være fortalt på under den halve tid, hvis de bare havde undladt alle de irrelevante sidehistorier.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 16/07-17 23:34, rettet 16/07-17 23:37 
Spiderman: Homecoming
Elegant løst Marvel-film, hvis styrke netop består i, ikke at være alt for storslået. Godt alternativ til en ungdomsfilm. Var egentlig lidt irriteret over traileren, fordi jeg synes den afslørede for meget, men de har tænkt sig om og gemmer et par gode kort i ærmet. God humor, god energi, god karakterfokus, men lidt belastet af Iron Mans rolle - det er fodfejl.

Der er nogle døde passager som ikke bidrager noget til historien, og kunne måske være cuttet en 20-30 minutter, men alt i alt... bedre end Civil War. Lidt under Winter Soldier.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 23/07-17 19:59 
Baby Driver:
Hvad der kunne være en dum action film om bankrøvere og en særling som getaway driver løftes eminent af Edgar Wright's kreativitet og elegante fortællestil.
Garneret med et lækkert soundtrack der får filmen til nærmest at ligne en musikvideo (på den gode måde, tænk FLCL), og jeg tror vi har endnu en kultklassiker på listen. Skal i hvert fald have den på blå skive når den kommer.
JmogJmogSkrevet 25/07-17 21:22, rettet 25/07-17 21:23 
Dunkirk

Bedste krigsfilm nogensinde og det er ikke engang tæt. Ekstremt spændende og unikt fortalt og filmet. På intet tidspunkt kommer vi i nærheden af scener med shakycam. SKAL ses i biografen på så stort lærred som muligt. 70mm udgaven i Imperial kan varmt anbefales. Har du mulighed, så se den der.
millenniummillenniumSkrevet 26/07-17 07:53 
Life

Præcis som anmelderne havde skrevet. Starter som en spændende sci-fi med lidt substans. Ender som en mærkelig slasher in space, hvor der er et stort kryds på ryggen af dem som dør. Synes ikke rigtigt jeg nåede at få noget som helst sympati for karaktererne, før de begynder at omkomme.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/07-17 09:15 
Passer meget på godt på den beskrivelse jeg gav af Life for nogen måneder siden. Meget kedelig rumvæsen film.
Sad bare og tænkte, så smæk den åndsvage snotklat af en alien med en ketcher og træd på den nogen gange. Glad for det var fribilletter og jeg ikke gave penge for den.
WehnerWehnerSkrevet 26/07-17 09:57 
Baby Driver

Virkelig dejlig bilfilm, der har SÅ meget swagger. Den er klippet rigtig godt, og er vel en slags moderne Transporter. Nogle gange helt feelgood. Andre gange en smule brutal, men mest feelgood.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 26/07-17 14:18 
Hvad der skuffede mig mest med Life var at de valgte at køre hårdt mod hårdt med plottet og prøve at dræbe en tilsyneladende intelligent livsform, når fra væsnets synsvinkel, det er menneskene der er skurke.
Vågner op i en celle og du bliver tortureret. Selvfølgelig vil det forsvare sig selv.
millenniummillenniumSkrevet 26/07-17 15:09 
Ja, det lykkedes hellere ikke rigtigt for dem, at gøre en upersonlig, slimklat skræmmende. og omvendt ret forceret, da de prøvede at lave et evil face på den, efterhånden som den voksede.

Jeg holder mig til Alien.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 26/07-17 16:12 
Ret beset var den vel skræmmende tæt på den nye Alien i niveau. Det er altså trist.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/07-17 20:31 
Jeg kunne rigtig godt lide Life.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 26/07-17 20:51 
Jmog>
Dunkirk

Bedste krigsfilm nogensinde og det er ikke engang tæt. Ekstremt spændende og unikt fortalt og filmet. På intet tidspunkt kommer vi i nærheden af scener med shakycam. SKAL ses i biografen på så stort lærred som muligt. 70mm udgaven i Imperial kan varmt anbefales. Har du mulighed, så se den der.

Du trænger virkeligt til at se nogle flere, og bedre, krigsfilm så. Der er rigtigt mange af dem.

Jeg så Dunkirk i 70mm, sidste weekend, og fandt ikke rigtigt den udnyttede formatet særlig optimalt; Klaustrofobisk fotografering og framing alt for ofte.

Og så var selve filmen rimelig ordinær, dog med nogle gode spillere (Mark Rylance feks) og enkelte effektive scener. Men jeg fandt den rodet, og karakterne kunne jeg til sidst ikke kende forskel på, så aner virkeligt ikke hvem der var hvem til sidst, og opdagede, at jeg desværre var lidt ligeglad alligevel.

En ting der stak helt af - hvis jeg opfattede det korrekt - var, at det så ud som han skød en Stuka ned, efter hans motor var stået af, og det kunne jeg ikke med. Suspension of disbelief er godt og fint, men her er det bare upassende, når filmen søger at højne realisme og soberhed overfor emnet.
NaieraNaieraSkrevet 26/07-17 20:52 
Konsolkongen>
Jeg kunne rigtig godt lide Life.

Jeg går og venter på blårejen, så jeg håber da, at vi to er enige :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 26/07-17 21:22 
Jeg kunne også godt lide Life :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/07-17 21:37 
Jeg synes i hvert fald at der dør nogle astronauter på nogle barske måder. Det er nok for mig :)

John Wick in space.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 26/07-17 22:08 
Ups, så kommer jeg nok til at hade den :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 26/07-17 22:20 
Lad mig gætte...

Selvom det er krigsfilm handler Dunkirk om en mand med en forpint sjæl, som skal finde vej gennem en labyrintisk eller enigmatisk storyline for at finde en sandhed - om sig selv....?

Nolan har jo ikke lavet film om andet. ;D
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 26/07-17 23:15 
John Wick in Space? Det er nok noget at den mindst passende beskrivelse på Life jeg kan tænke på.
DarkenDarkenSkrevet 27/07-17 00:02 
Det der for mig trækker Life ned er det samme som Prometheus, dumme karaktere. Jeg hader det bare så meget, når film har personer, som alt efter deres rolle og viden BURDE vide bedre, men istedet for at opføre sig som en flok Steve Irwins. Der fortrækker jeg film som den første Alien, hvor personerne ikke er/burde være forberedt og i deres rolle som Space Truckers, agere mere naturligt. Selv i Aliens(2) synes jeg at man ser forberedelse og adaptering der passer til forløbet i filmen.

Jeg synes ikke Life er direkte en dårlig film, blot meget forudsigelig og forglemmelig.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-17 00:12 
3of19>
John Wick in Space? Det er nok noget at den mindst passende beskrivelse på Life jeg kan tænke på.

Det var for at stikke lidt til Millennium. Han kunne heller ikke lide John Wick. Manden har ingen smag :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 27/07-17 08:09 
millennium>
Lad mig gætte...

Selvom det er krigsfilm handler Dunkirk om en mand med en forpint sjæl, som skal finde vej gennem en labyrintisk eller enigmatisk storyline for at finde en sandhed - om sig selv....?

Nolan har jo ikke lavet film om andet. ;D

Nope. Der er dårligt nok en hovedperson. Vi springer mellem flere situationer gennem filmen, så man ser det hele fra hhv. sømændenes, piloternes, infanteriets og de civile skibsfolks synsvinkel. Ikke altid kronologisk, så man ser f.eks. et fly kæmpe for at skyde en bomber ned, som prøver at sænke et skib. Senere ser man samme scene set fra folkene på skibet.

Vi får INTET at vide om folks fortid, pigen derhjemme etc. Det er bange unge mænd i en lortesituation, som de prøver at flygte fra. Det handler udelukkende om det. Der er ca. fem sekunder i hele filmen hvor man ser tyske soldater.

Der bliver ikke talt ned til publikum og der er rigtig meget show-don't-tell. For eksempel en gammel skipper, der er blandt de civile både, der tager til Dunkirk, for at redde soldaterne. På intet tidspunkt fortæller han om rædslerne fra Første Verdenskrig, men vi kan regne ud at han var der pga hans alder og de ting han viser kendskab til i den nuværende krig. I andre film havde vi fået et flashback eller sørgmodig fortælling henover lejrbålet. Her kan vi bare regne det ud.

Gennemgående er der utroligt lidt dialog og der gøres meget lidt for at vi skal få føling med soldaterne som karakterer. Det er supergodt, for det giver en bedre fornemmelse af hvor slemt det her var for så mange.

Det er en meget atypisk krigsfilm og den er bestemt ikke for alle, inklusiv folk der normalt kan lide genren. Over halvdelen af den er tæt på at være en stumfilm, da der ikke siges et ord. Den er virkelig speciel.
millenniummillenniumSkrevet 27/07-17 09:32, rettet 27/07-17 09:33 
Wow, det er da første gang for Nolan at han bryder sit darling-tema. (y) Jeg har skam også tænkt mig at se den.

Konsolkongen>
Det var for at stikke lidt til Millennium. Han kunne heller ikke lide John Wick. Manden har ingen smag :p

Bare for at stikke lidt mere til dig - jeg prøvede at se de første 10-15 minutter af John Wick 2, men kunne ikke holde den ud. :D
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-17 17:36 
Jeg har faktisk endnu ikke set toeren, men jeg håber den vil underholde mig lige så meget som etteren :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 27/07-17 20:17 
Det burde den. Jeg var selv mere underholdt.
jaesjaesSkrevet 30/07-17 14:08, rettet 30/07-17 14:13 
The Guest (Netflix)

Låner rigtig meget fra den bølge af psykologiske thrillere, der kom frem omkring 1990, som En fremmed flytter ind og Hånden på vuggen. Hvor en charmerende hovedperson flytter ind hos en familie eller lignende, og viser sig at være knapt så charmerende. Men der er også elementer fra andre thrillere fra samme periode.

Dermed en meget genre-tro film, der skifter mellem at være et (u)hyggeligt "gensyn" og lidt for karikeret. Men fordi filmen er så gennemført i forhold til hvad den vil og hvor den låner fra - selv soundtracket er meget 80'er - er den værd at se. Det moderne twist på genren, hvor man følger en fucked up ex-soldat fra Afghanistankrigen er en udmærket måde filmen skiller sig en lille smule ud på, omend det aldrig rigtigt bliver forløst.
nerosnerosSkrevet 31/07-17 22:23 
Konsolkongen>
Jeg har faktisk endnu ikke set toeren, men jeg håber den vil underholde mig lige så meget som etteren :)

Vi skal se den sammen snart
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 01/08-17 22:11 
Atomic Blonde

Fremragende agent koldkrigsactionramasjang. Vildt fed stil, farverige personer og solidt skuespil. Ingen overdreven shakycam i de fede actionscener. Bedste soundtrack jeg har hørt i mange år med perfekt brug af 80'er melodier.

Stor anbefaling herfra.
millenniummillenniumSkrevet 01/08-17 22:55 
Dunkirk

Kan ikke sige noget rosende om den film, som ikke er blevet sagt før. Den er et uovertruffen filmisk jerngreb. Nolan, for fanden....

Vil måske lige fremhæve den eminente "musik", som altid af Hans Zimmer, men laaangt mere eksperimenterende end tidligere. Synes allerede han var ude i nye, kreative fløje med Interstellar, men musikken i Dunkirk er endnu mere radikal. Ikke musikalsk, men mere et ekspressivt lydspor som forstærker den emotionelle effekt billeder og handling har på publikum. Langt bedre integreret i historien end den sædvanlige stemningsskabende tema-musik. Fandme godt udført, Hansi!
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 05/08-17 20:28, rettet 06/08-17 11:05 
Valerian

For folk der har læst tegneserierne er det noget af et shock at se resultatet af filmatiseringen. Visuelt er det en fest og kunne stort set ikke være mere tro mod forlægget. Meget af action og humor føles også som om det her er Fifth Element 2, hvilket ikke er en dårlig ting.

Der hvor filmen VIRKELIG adskiller sig fra tegneserien er de to hovedpersoners personlighed, som er milevidt fra Linda og Valentin. Valerian er en øretæveindbydende smartass og Laureline er en konstant bombe af spydigheder. Fungerer det? ... Ja, hvis man er i stand til at se bort fra forlægget og se det som sin egen film. Selve plottet er faktisk rigtig fin pop-scifi og selvom tempoet ikke er lige så manisk som Fifth Element, så keder man sig aldrig og det vælter med fede designs af rumvæsener og teknologi.

Jeg var rigtig fint underholdt. Ikke lige så god som Fifth Element, men hvis du kunne lide den, så vil du sikkert også finde Valerian en biftur værd.
WehnerWehnerSkrevet 05/08-17 22:14 
Jeg er helt enig i din beskrivelse. Jeg har netop ikke læst (ret mange af) tegneserierne, selvom jeg ellers slugte det meste af bibliotekets samling råt flere gange dengang. Så jeg så den som den slags efterfølger til Fifth, som den reelt set er. Og en ganske god efterfølger er det.

Derudover så var det sjovt af se de ting, der så ud til at være kraftigt Star Wars-inspirerede, når man jo ved, hvordan det er Lucas, der var meget inspireret af Valerian.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 05/08-17 22:59 
Åbningssekvensen i Valerian var herlig opløftende. Tæt på tårer :)
JmogJmogSkrevet 06/08-17 11:07 
Enig, den var skøn. Kernen af hvad god scifi er - at transportere os til en anden verden.
SumezSumezSkrevet 06/08-17 14:24 
Er det ikke kernen i god fantasy? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 06/08-17 16:10 
Jo. Kernen i scifi er nærmere at vurdere vores eksistens. :P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 06/08-17 16:35, rettet 06/08-17 16:35 
Jeg synes Linda og Valentin altid har været rigtig god til at ramme en solid balance af rum-fantasy (a la Star Wars), og solid "hard" sci-fi, som netop sætter vores samtid lidt på hovedet. Men jeg forventer ikke at Luc Besson's film fokuserer på andet end det førstnævnte :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 06/08-17 20:51 
Hard scifi, som i "det kunne ske", er ikke fokus her, men der var nogle overraskende fede koncepter/idéer, som Star Wars aldrig ville have fundet på.
la0sla0sSkrevet 11/08-17 13:46 
Valerian:

SPOILER-TEKST:
Hey, jeg er super nederen skal vi bolle? Nå ikke? Gift dig med mig? Kom nu! Men jeg elsker dig! (ting sker) Men elsker dig ægte nu! Ok. Så gifter vi os. P.S. jeg er stadig nederen.
Hvad sker der?
3of193of19Skrevet 11/08-17 14:43 
Ja der var en hel del "mandsprivilegie" over Valerians opførsel i starten.
la0sla0sSkrevet 11/08-17 17:03 
Og dårligt manuskript. Der er lidt inflation i forargelse, så det ord vil jeg ikke bruge, men jeg synes godt nok desværre den film havde et manus der var omvendt proportionelt med det visuelle. Det jeg prøver på at sige er at ligeså flot, lige så ringe skrevet var den.

SPOILER-TEKST:
Vi har nogle goo guns (dem bruger vi ikke senere), dem skyder vi jer med. MEN! Jeg har det der åndedrætsapparat fra Phantom Menace. OG! Der er en lille skærerobot bygget ind i. Hvorfor? Fordi manuskriptet siger det.

Det bliver til sidst så palermo europæisk at jeg sad og smilte mens jeg rystede på hovedet. Det er virkelig virkelig sløset og nuts.

Jeg har en apati mod den der nørd tilgang til at pille plots fra hinanden. Jeg kan godt sluge en del huller, og synes den sport med at pille film fra hinanden, er lidt pervers. Men wow jeg følte mig godt nok udfordret her...

- Hey Luc, hvad skal der ind i den her film?
- Alt!
- Alt?
- Ja alle mine syge ideer, det hele, eksempelvis:
SPOILER-TEKST:
en ubådskaptajn, sådan lidt fra De fortabte børns by, der elsker champagne

- Vildt nok. Kan vi mon spare?
- Jep, på manus.
- ....
Hvad sker der?
millenniummillenniumSkrevet 13/08-17 20:09 
3 ting jeg savner i nutidens film:

1) Tålmodighed
2) Ordentligt, konstrueret og sammenhængende manus
3) Enestående, ikoniske scener.

Tror umiddelbart ikke Valerian kan forsyne mig med nogen af tingene.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 13/08-17 20:11 
Den antagelse har du helt ret i. Men den er nu stadig ganske seværdig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/08-17 18:55 
Rogue One. Rimelig tør, men bedre end VII da den trods alt handlede om noget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 22/08-17 09:32 
millennium>
3 ting jeg savner i nutidens film:

1) Tålmodighed
2) Ordentligt, konstrueret og sammenhængende manus
3) Enestående, ikoniske scener.

Tror umiddelbart ikke Valerian kan forsyne mig med nogen af tingene.

Star Trek Beyond har alle tre.
SumezSumezSkrevet 22/08-17 10:14 
Skægt for jeg syntes overhovedet ikke Star Trek Beyond havde nogen af de tre. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 22/08-17 11:05 
Jeg tror må virkelig snart få mig nosset sammen til at lave den Star Trek Beyond analyse video jeg har haft en ide om så den film får den respekt den fortjener.
Der foregår så mange gode detaljer lige under overfladen i den film som bare bliver overset fordi mange folk bare tror det er et larmende actionbrag.
millenniummillenniumSkrevet 22/08-17 12:22 
Star Trek Beyond...? Huh? Jeg må ha' set en heeelt anden film i Imperial, for dét jeg så havde ingen af delene.

Men jeg lytter gerne til ordentlige argumenter, som stikker dybere end "Den ær feeeee....!"
The medium is the message.
5'229 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig