X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'229 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/02-14 09:53, rettet 19/02-14 09:57 
Jeg har dog stadig bibeholdt en lille stak LDs -bare for nostalgiens skyld da jeg ikke har en afspiller længere :D
slk486slk486Skrevet 19/02-14 10:02 
Så er der sådan en som "Dark Side of the Moon" - en af mine favorit B'ere, der aldrig har fået en nyere release, hvilket gør LDen til den bedste kvali pt.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 19/02-14 10:14 
Klart nok :)
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-14 10:17 
Det kunne i øvrigt være mega at stene lidt LD i de tiltrængte pauser under træffet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 19/02-14 10:24 
Ja - endnu mere eye strain ! :D
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-14 10:24 
Yessir!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-14 12:24 
E-mil tager vidst film med til det samme. Jeg ved ikke helt hvad det går ud på. Film er da for noller...

Vi snakker dog om at tage Niels Pind og hans dreng med og se hvad det er for noget.

Hvad synes du om filmen?

Det er i hvert fald et cover vi har haft det usædvanligt sjovt over når vi har kigget film i Kvickly.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/02-14 12:26 
Den er på youtube :D

http://www.youtube.com/watch?v=hYiMDfYqzY0
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-14 12:30 
Hvor er det fantastisk! At dømme efter de første par minutter er der tale om rent guld :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 19/02-14 12:31 
Den vil jeg gerne se, når jeg ikke spiller Dragon's Crown.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-14 12:33 
Fedt, så må vi hellere få den købt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 19/02-14 12:36 
Konsolkongen>
Hvor er det fantastisk! At dømme efter de første par minutter er der tale om rent guld :D

Man kan se at DSB's effektivitet ikke har udviklet sig siden 1941 :D
slk486slk486Skrevet 19/02-14 12:38 
Den kræver vist nogle Heineken, den der.
j/k
HankyHankySkrevet 19/02-14 12:40 
https://www.youtube.com/watch?v=hYiMDfYqzY0&feature=youtu.be&t=7m19s

:D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 19/02-14 12:42, rettet 19/02-14 12:43 
- "Trine, der er kommet en neger. Han bor henne på kroen og har to værelser"
- "Uuuuha, hva' så?"
- "Jeg er da ikke bange."

Rent guld!

Edit: LOL, du faldt over den samme scene :D
slk486slk486Skrevet 19/02-14 12:44 
Ok, Whiskey så.
j/k
SumezSumezSkrevet 19/02-14 12:46 

Spoiler!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 19/02-14 12:50 
Niels Pind og hans dreng:

Tjek lige scenen 7:18 minutter inde..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/02-14 22:39 
Har lige set TMNT 1,2 og 3. De var ikke lige så gode, men sjovt lige at se dem igen. Der kommer forresten også en ny her i 2014 :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
JmogJmogSkrevet 20/02-14 04:38 
Per S>
Jeg fik - nok - af al den snak om Robocop 2014..

Så jeg bestilte:

Big Trouble In Little China på Blu-ray fra Arrow.
Tobe Hooper's kult sci-fi 80'er klassiker Lifeforce på Blu-ray fra Arrow
Invasion of the Body Snatchers (1978) på Blu-ray fra Arrow

- og mesterværket: Den nye remaster af Robocop (1987) på Blu-ray

Ikke noget med alt det CGI lort uden sjæl..

Får mig til at tænke på den Ebay auktion jeg faldt over på en fuld 35mm udgave af Robocop til 4000kr. Adskillige store celluloid ruller klassiker, som jeg ikke havde det mindste mulighed for at afspille.

Jeg fotryder stadig lidt, at jeg ikke købte den.
Per SPer SSkrevet 20/02-14 04:55, rettet 20/02-14 09:56 
Ja, kunne have været meget sjovt at eje. Men kompliceret at håndtere. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/02-14 09:52 
It belongs in a museum! :)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/02-14 20:46 
Super Mario Bros, er den værste film jeg nogensinde har set, damn den er ringe! Skulle bare se den, da jeg aldrig har set den før...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-14 21:01 
Haha ja, den er ret speciel :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 21/02-14 09:29 
Primer

Har ventet længe på at få taget mig sammen til at se den film.
Den var enormt fascinerende, men slet ikke så "åbenbarende" som jeg havde forventet - plottet er i virkeligheden den rimelig traditionelle tidsrejse-fadæse, men det virker som om at dem der har lavet filmen gør hvad de kan for at forvirre alle der ser den, også når det overhovedet ikke tjener noget formål - én ting er det enormt tekniske technobabble, hvor man tit først forstår hvad de snakker om, når konsekvensen afsløres, men en anden ting er når over halvdelen af hvad der faktisk sker i filmen hverken bliver vist eller formidlet, men den i stedet overlader det til seeren at regne det ud, ud fra de to hovedpersoners dogme-agtige samtaler.
Det virker for mig som om filmens bedste egenskab er at folk føler sig klogere når de finder ud af hvad der foregår eller hvad den handler om, men som nævnt synes jeg ikke den kryptiske fortælleteknik tjener noget narrativt formål, hvilket er lidt synd. (se f.eks. Memento, hvor baglæns-fortællingen lader dig opleve forløbet nogenlunde som hovedpersonen gør det)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 28/02-14 19:44 
White House Down

Absolut BEDSTE "Die Hard adaption" jeg har set. Den var sjov, 80'er agtig, brugte god tid på indledningen og havde tosset action. Eneste minus: De CGI eksplosioner dur altså ikke.

Muligvis bedste Roland Emmerich film IMO.
The medium is the message.
PapandPapandSkrevet 28/02-14 20:48 
Puha millennium, nu har jeg ellers generelt været enig med dig i dine vurderinger af film, men denne gang er den helt gal. White House Down er blandt de ringeste film jeg så sidste år. Humoren er fuldstændig skudt ved siden af, skurkene er latterlige og plothullerne er gigantiske.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
millenniummillenniumSkrevet 28/02-14 21:41 
Og hvis du synes Olympus Has Fallen var god, så er vi worlds apart. :)

Selv fruen herhjemme kiggede med til White House Down. Og hun plejer ellers at fald i søvn til alle film, når tælleren runder 45min.
The medium is the message.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-14 07:49 
Haha det er ligesom hjemme hos os. Da vi lige havde mødt hinanden, skulle vi se Seven. Den måtte vi så se over 3-4 gange fordi hun faldt i søvn hver gang. Da vi så nåede til slutningen med papkassen, siger hun så spontant: "der ligger et hoved i." Jeg spørger hvor hun ved det fra, og hun siger at hun så må have set den før. Geeeez....:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 01/03-14 10:10 
Eneste grund jeg fortryder ikke at have set WHD i biffen er at Emmerich gerne ville have lavet en film om Stonewall opstanden i NYC, men da det er lidt hans eget projekt kom finansieringen meget an på WHDs boxoffice.
vyssenvyssenSkrevet 01/03-14 19:45 
Thor. 3d. Jeg synes ikke den fortjener de 7/10 den har fået på imdb. Nogen tips om hvorvidt avengers og Thor 2 bare er mere af samme skuffe?
NaieraNaieraSkrevet 01/03-14 19:57 
Avengers er jo noget mere end bare Thor...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 01/03-14 19:59, rettet 01/03-14 20:04 
Avengers er klart bedre end Thor filmen. Har dog ikke set thoreren.
vyssenvyssenSkrevet 01/03-14 20:58 
Naiera>
Avengers er jo noget mere end bare Thor...

Ja, men det er Marvel af cirka samme generation. Anyways. Scarlett J. Nuff said. Jeg giver Avengers en chance.
PapandPapandSkrevet 01/03-14 21:52 
millennium>
Og hvis du synes Olympus Has Fallen var god, så er vi worlds apart. :)

Selv fruen herhjemme kiggede med til White House Down. Og hun plejer ellers at fald i søvn til alle film, når tælleren runder 45min.

Den har jeg ikke rundet endnu og gør det formentlig heller ikke. ;)

Fruen herhjemme sover også altid omkring 45 minutter inde, men i White House Down brokkede hun sig i kor med mig og hun plejer ellers at være langt mindre kritisk.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 02/03-14 00:19 
vyssen>
Naiera>
Avengers er jo noget mere end bare Thor...

Ja, men det er Marvel af cirka samme generation. Anyways. Scarlett J. Nuff said. Jeg giver Avengers en chance.

Thor 2 er lidt bedre end den første. Primært fordi der er mere humor.

Avengers er meterlængder bedre end begge. Federe action, LANGT mere humor og underholdning for pengene. Kan du lide Iron Man-filmene, så vil du med sikkerhed også kunne lide Avengers, som er endnu bedre.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/03-14 10:12 
Jeg skal vist ha' set Avengers igen. Den første gang jeg så den, var jeg ikke voldsomt imponeret.

Jeg var dog positivt overrasket over White House Down. Den er virkelig elendig. Men elendigheden leveres for det meste på en klassisk måde, som jeg har svært ved ikke at holde af :)
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 03/03-14 03:45 
Jmog>
Adèles liv - kapitel 1 & 2

Fransk lesbisk drama. Ja, så er det potentielle biografpublikum da kraftigt reduceret, men hvis det ikke lyder afskrækkende, så gemmer der sig en fantastisk biografoplevelse. Der er ingen action, ingen special effects. Kun en historie om et forhold der er så smukt at det kun kan gå galt. Tre timer lang og jeg var dybt fortvivlet over at den sluttede.

Bestemt ikke for alle, men for dem der kan lide film, hvor historien og skuespilspræstationerne er i centrum, så er der virkelig guld her. Slår med lethed alt hvad jeg så sidste år.

Den er sørme lige kommet på US Netflix. Det gik dejligt hurtigt.
vyssenvyssenSkrevet 03/03-14 09:40 
Vi burde næsten starte en tråd med Netflix anbefalinger?
SumezSumezSkrevet 04/03-14 07:54, rettet 04/03-14 07:55 
Up in the Air:
Jeg havde udelukkende hørt gode ting om filmen, men alligevel overraskede den positivt. Den var meget anderledes end jeg havde regnet med, og kan nærmest opsummeres som en romantisk komedie der er både sød, rørende og trist, uden at være hverken fesen eller tøset, og sikkert noget mere henvendt til det mandlige publikum. Den er meget forudsigelig, men aldrig til en grad hvor den føles kliché. Man kan godt mærke at det er den samme der står bag både Juno og Thank You For Smoking.

Brave:
Utroligt flot, men også utrolig forvirret og fremstår formålsløs. Hele det grundlæggende præmis virker fjollet og meget tilfældigt, mens resten af filmen udelukkende bygger på traditioner uden fornyelse. Den eneste scene der rigtig fangede mig var i starten hvor moderen brænder... hovedpersonens bue, den var virkelig godt drejet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 06/03-14 08:47 
Thor: The Dark World.

Wuuuhuuu:
- Den har sin sjat af humor.
- Loke er som en uforudsigelig svingdør, hvilke giver historien noget tiltrængt spændstighed.
- Natalie Portman

Baaaahhh:
- Når man tager en utæmmelig kraft som kan destruere hele universet, og gemmer den et sikkert sted hvor ingen nogensinde vil finde den. Hvad sker der mon så...?
- Dark Elves - en modstander uden nogen særlig personlighed.
- Synes plothullerne og overspringshandlingerne i historien var lige lovligt mange.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 06/03-14 14:23, rettet 06/03-14 14:23 
Escape Plan:

Hmmm... lidt ligesom fængselsscenen fra Face/Off, bare i fuld strukket spillefilmslængde. Kan godt lide at se Arnold og Sly i alderdommens momentum. Især Sly.

Men kan ikke komme udover at, det håndværksmæssigt er en ret sløv produktion med et billigt udseende.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 06/03-14 22:58 
Bad Grandpa:

Hold kæft hvor var den sjov. Jeg har ikke grinet så meget siden The Hangover. Virkelig opfindsom komedie.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 06/03-14 23:09 
Hov, den var lige røget af min radar igen. :)
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/03-14 23:27 
millennium>
Bad Grandpa:

Hold kæft hvor var den sjov. Jeg har ikke grinet så meget siden The Hangover. Virkelig opfindsom komedie.

Har også set Bad Grandpa 3 gange, den er sjoW :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
millenniummillenniumSkrevet 07/03-14 08:45 
Ham drengen er helt ufattelig godt castet.

Link...
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 07/03-14 09:20, rettet 07/03-14 09:23 
Der kommer en film fra sony om 90erne! Da sega og nintendo kæmpet om marked!

Sony Pictures and The Social Network producer are developing a documentary and a feature film about Sega vs. Nintendo.
Described as a “behind-the-scenes business thriller,” the book “chronicles how Sega, a small, scrappy gaming company led by an unlikely visionary and a team of rebels, took on the juggernaut Nintendo and revolutionized the video game industry.

Filmen hedder : console war
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 10/03-14 18:49 
Knights of Badassdom.
En film med KÆMPE potentiale, men falder på dårlig instruktion... Tror jeg. Ihvertfald hænger filmen ikke sammen, og kommer til at stå som noget rodet makværk.
Filmen er dog fyldt med hylende sjove live rollespils parodier, og det virker langt hen af vejen.
På mig virker det dog som om instruktøreren har holdt igen, og ikke vist om han ville lave en komedie eller en goremovie.
Filmens slutning er også noget rod, og filmen kommer til at fremstå ufrivillig komisk og tåkrummende.
Alligevel vil jeg anbefale filmen, for der er bestemt mindeværdige sekvenser og gode oneliners ;-)

Shield of proteeeeeection
millenniummillenniumSkrevet 12/03-14 22:37 
300 Rise of an Empire

Awesome:
Eva Green. Hun er en fantastisk villain.
Quote: "you fight harder than you fuck"
Godt 3D. Kan især godt lide solstråle-effekterne.
Mere slowmotion og blod i bullet time.
Eva Green, igen.

Not so awesome:
De råber for lidt.
Xerxes, ligner slet ikke sig selv længere. Hans karakter er helt ude af sync.
Fortæller reelt ikke nogen særlig interessant historie.
Man savner Gerard Butler lidt for ofte.

Verdict: 300 havde en lille historie, men masser af poetisk kraft. Fortsættelsen er omvendt.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 13/03-14 00:22 
Jerkses spilles ellers af den samme skuespiller som i den første film.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
5'229 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig