X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie diskret prøver at fortælle os at det er slut med dual-wielding - Chefen kommer jo gående med den gamle Halo 1 Assault Rifle.

Der stod 2007 til sidst, så de prioriterer heldigvis udviklingstid over PS3-launch. Det lover jo godt :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 09/05-06 22:36 
Vi har fået vores Assault Rifle tilbage!!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/05-06 22:39 
The Guardians>
Vi har fået vores Assault Rifle tilbage!!

Ja den var meget savnet i 2´eren
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RaGeRaGeSkrevet 09/05-06 22:56 
Pyt med Assault Rifflen, bare sålænge pistolen fra første del kommer med i 3'eren, så er jeg sgu happy :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 09/05-06 23:02 
Det er rigtige gode nyheder med et Halo 3 jeg glæder mig meget til det. Var dog en smule skuffet over Halo 2 og især slutningen var lidt tam håber de laver noget rigtig fantastisk denne gang. Noget der kommer tættere på Halo 1 som i min bog er bedre end 2'eren.

Her er noget jeg fandt fra gamespot.

LOS ANGELES--Microsoft has released the Halo 3 announcement trailer on Xbox Live. The trailer, which is approximately 104MB, is available for free on the Xbox Live Marketplace, the online service available to Xbox 360 owners.

To quote the accompanying text found on Xbox Live, Halo 3 is about Earth under Convenant rule: "With its defensive forces, all but obliterated, Earth has fallen to the unstoppable might of the Convenant. These alien occupiers have discovered something beneath the ancient African sands - something incredible... something Forerunner."

Halo 2 ended in a cliff-hanger, with the Master Chief, the hero of the Halo series, returning to Earth in the midst of a climactic battle between the Convenant, an alien coalition, and Earth's defensive forces. It has always been assumed that Halo 3 would pick up seconds after its predecessor left off, but it appears now that it's set sometime a bit later in the future.

The importance of a new Halo game for the Xbox 360 cannot be underestimated. The original Halo was a launch title for the first Xbox, and was easily the biggest hit, driving sales of that system. Halo 2, which launched in 2004, became a cultural event, with thousands of gamers lining up for hours for the midnight launch. Halo 2 made entertainment history by generating $125 million in sales in one day. However, Microsoft didn't mention Halo 3 at all during last year's Electronic Entertainment Expo, and fans had been left wondering when the software giant would finally drop the big news. Well, the waiting has now come to an end.

Meanwhile, Microsoft introduced Halo 3 during its E3 press conference, and Bill Gates himself was on hand to help introduce the trailer. The trailer shows a barren landscape coming into focus. Though the crowd assembled in the Grauman's Chinese Theater wasn't told what game it was, everyone knew. Once the familiar choir from the orchestral soundtrack to the series, the crowd erupted.

Superimposed over the landscape was a digital image accompanied by a voice. As static cleared and the image stabilized, it became clear that it was Cortana, Master Chief's computerized ally. She says in a distorted voice, "I know you. Your past. Your future."

Master Chief then stepped into the picture and approached the edge of a cliff where Convenant Ghosts and larger ships were in the skies. Across more barren landscape, a large hatch in the ground slowly opened.

Cortana then chimes in, ""This is the way the world ends."

The Bungie logo then flashed on the screen, followed by the text: "Finish the fight in 2007."
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/05-06 03:19 


Official Halo 3 HD Trailer
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/05-06 03:38 
Her er en i lidt bedre HD... >:=)

Halo 3 E3 2006 Trailer 2:25 min (HD, 1280x544, 8192Kbps)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
WehnerWehnerSkrevet 10/05-06 08:57 
GameSpot skriver lidt mere om det her:

http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149725&pid=926632

Man kan nøjes med at læse fra der, hvor der står [Update], hvis man har set traileren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 10/05-06 09:28 
Wehner>
Mon Bungie diskret prøver at fortælle os at det er slut med dual-wielding - Chefen kommer jo gående med den gamle Halo 1 Assault Rifle.

Er det ikke at overanalysere ... bare lidt ? ;)
nerosnerosSkrevet 10/05-06 09:28 
SkyblazeR>


Hahaha! Believe the hype.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 10/05-06 11:32 
Jeg glæder mig til at se, hvad Bungie kan diske op med denne gang.

Selv blev jeg skuffet over Halo 2. Specielt skuffet blev jeg over, at man nu skulle styre to personer skiftevis, og derfor ikke fik lov til at følge handlingen, som det var tilfældet i etteren.

Halo 3; kun styring af Master Chief, bedre leveldesign end ditto i Halo 1 & 2. Så kan det ikke gå helt galt :)
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 10/05-06 11:44 
Smag og behag - jeg bliver da skuffet, hvis ikke jeg får lov til at spille Elite igen :)

Men leveldesignet i kampagnen må gerne blive mere åbent, ligesom Halo (bane 2) og Assault on the Control Room i etteren.

Multiplayer-delen har jeg svært ved at forestille mig forbedret rent gameplay-mæssigt, men der skal gøres noget ved host-problemerne. Opsætningsmæssigt håber jeg også på bedre spawn-våben end default i Halo 1 + 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 11/05-06 09:11, rettet 11/05-06 09:12 
Nu fik jeg så hentet teaseren og det ser jo fremragende ud. Hvis Bungie kan levere samme ingame grafik og en fed historie, tror jeg vi har en vinder.

Bungie udmeldte jo i sin tid, at grafikken i teaseren til Halo 2 var ingame, men det viste sig ikke at holde helt stik. Vi må bare håbe, at de ikke skuffer på det punkt igen :)

Dual welding har jeg ikke noget i mod, bliver sløjfet fra Halo 3.

Jeg er enig med wehner i, at banerne meget gerne må være store åbne baner ala Halo 1.
What is the Matrix?
lightyear dklightyear dkSkrevet 11/05-06 09:28 
Jeg håber bare på en lille ting og det er at man kan vælge matchmaker fra.

Hader at man ikke kunne vælge bane, selvfølgelig med sine venner havde man muligheden, men det var bare ikke godt nok imo.

Åbne baner ville også være dejligt.
are you CHICKEN?
dRxLdRxLSkrevet 11/05-06 10:30 
Jeg har læst et sted at nogle journalister (gamespot svjh) har kigget nærmere på traileren. Den var 100% realtime og ham der viste dem den kunne styre kameraet, hvilket bare afslørede flere blærede detaljer.

Men jeg synes det bliver mere og mere tydeligt at vi er ved "the point of diminishing returns" hvad angår grafiske forbedringer.

Her er linket.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 11/05-06 10:50 
Jeg synes da at MM var genialt. Det at kunne læne sig tilbage i sofaen, og så bare lade boxen klare det hele. Dog skal der bare være masser af kategorier, så man slipper for abosolut at blive nødt til at spille teamslayer på Relic, rapid assault på Burial Mounds, osv.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 11/05-06 10:51, rettet 11/05-06 10:52 
Et ønske jeg har glemt er naturligvis online og system link co-op, men mon ikke det giver sig selv denne gang, nu hvor Rare vel sådan set allerede har gjort det til standard på Xbox 360. Kunne også forestille mig, at Bungie har lyst til at sætte nye standarder og lave co-op for fire spillere, men jeg ved ikke rigtig, om der kan være fjender nok på skærmen, til at man kan få nok modstand :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/05-06 11:22 
Jeg tror heldigvis matchmaker vender tilbage.

De problemer de andre spil på Live har haft med snyd, gør det jo tvingene nødvendigt med et system som matchmaking, når det gælder spil med rank.

For sammenligner man eks. med den irriterende måde de har løst problemet på i PGR3 [som alle roser, men ingen spiller?], så er Bungies version klart at foretrække.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
lightyear dklightyear dkSkrevet 11/05-06 15:05, rettet 11/05-06 15:05 
MM må også godt blive, men at ha en mulighed at selv søge efter servers med en special bane eller andet, må godt være inkluderet.

Synes i ikke det var lidt irriterende at MM valgte bane for jer?
are you CHICKEN?
PlaykidPlaykidSkrevet 11/05-06 15:15 
Jeg synes det er perfekt, det burde ikke være anerledes i Halo 2. Det er en genial måde at blive sat sammen med andre spillere, og det skal for alt i verden bibeholdes i Halo 3.

Gad man ikke det var der jo custom games hvor man selv kan bestemme hvad der skal spilles hvor.
Det kræver selvfølgelig man kan finde ud af det, og ikke sætter et 3 mands ffa op på Zanzibar, med smg som startvåben :P
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-06 15:28 
Matchmaking skal være med igen. Det er det, der skabte og formede communitiet. Det der ændrede ens frindsliste til det bedre. Efter og have spillet MM, er det MEGET svært, at vende tilbage til andre spil igen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 11/05-06 18:49, rettet 11/05-06 18:55 
Enfen>
N
Bungie udmeldte jo i sin tid, at grafikken i teaseren til Halo 2 var ingame, men det viste sig ikke at holde helt stik. Vi må bare håbe, at de ikke skuffer på det punkt igen :)


Enfen>
Nu fik jeg så hentet teaseren og det ser jo fremragende ud. Hvis Bungie kan levere samme ingame grafik og en fed historie, tror jeg vi har en vinder.

Bungie udmeldte jo i sin tid, at grafikken i teaseren til Halo 2 var ingame, men det viste sig ikke at holde helt stik. Vi må bare håbe, at de ikke skuffer på det punkt igen :)

Men teaseren lå tilgengæld også meget tæt op af det færdige spil. Master Chief endte endda med at se pænere ud imo, pånær spejlreflektioner i hans visir.

Før Halo 2, lånt fra Bungie.net:
Halo 3-tråden

Efter Halo 2, screencap taget af mig:
Halo 3-tråden

Før Halo 3:
Halo 3-tråden


Som kan sammenlignes med et par in-game screencaptures, jeg tog for et par dage siden:

Halo 3-tråden
Halo 3-tråden

Jeg tror ikke der er grund til at frygte Halo 3 kommer til at se værre ud end det vi lige har set fra det :)
Spiller nu: Halo 3
KammaKammaSkrevet 11/05-06 20:08 
Nej, det ser superflot ud. Nu har 360'er grafikken jo heller ikke skuffet ved Dead or Alive m.fl.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 11/05-06 20:40 
PS2 playkid>
Men teaseren lå tilgengæld også meget tæt op af det færdige spil. Master Chief endte endda med at se pænere ud imo, pånær spejlreflektioner i hans visir.

KLIP

Jeg tror ikke der er grund til at frygte Halo 3 kommer til at se værre ud end det vi lige har set fra det :)

Det er jeg så ikke helt enig i. Det kan godt være, at Master Chief er pæn i Halo 2, men han er ikke nær så pæn, som det var tilfældet i teaseren. Omgivelser i det færdige Halo 2 kom heller ikke helt i nærheden af ditto i teaseren.

Jeg tror ikke der kan være nogen tvivl om, at Halo 3 kommer til at blive pænt, men jeg håber bare ikke at Bungie laver en 'Bungie' (dårlig joke) igen, og giver os noget, der ikke lever op til samme standard som den såkaldte ingame grafik i teaser/trailer.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/05-06 23:56 
Enfen>
Nu fik jeg så hentet teaseren og det ser jo fremragende ud. Hvis Bungie kan levere samme ingame grafik og en fed historie, tror jeg vi har en vinder.

Bungie udmeldte jo i sin tid, at grafikken i teaseren til Halo 2 var ingame, men det viste sig ikke at holde helt stik. Vi må bare håbe, at de ikke skuffer på det punkt igen :)

Dual welding har jeg ikke noget i mod, bliver sløjfet fra Halo 3.

Jeg er enig med wehner i, at banerne meget gerne må være store åbne baner ala Halo 1.

Det mener jeg aldrig de sagde. Jeg mener at de sagde at den første teaser kørte på Halo 2s in-game engine, men med modificeret rendering teknikker og andet cinematic lir!?
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 13/05-06 09:36 
Der er kommet lidt mere op på bungie.net:

Harold Ryan our studio manager sat patiently backstage, waiting to press "A" after Bill Gates' speech. A dirty little secret was that he pressed "A" on two controllers simultaneously. That way if one of the boxes was accidentally unplugged, or broke, or gasp - crashed, the projector would switch seamlessly to the second Xbox and hopefully nobody would notice.

That didn't happen - we'd stress tested the Xbox systems and the game code very robustly before we left...We didn't want to run a video of the demo - we wanted the crowd to see it in realtime, on a real 360.

Læs det hele her: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=backfromE3

Og Frankie har en lang update med mange spørgsmål og svar:

http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=weeklyupdatemay1206
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-06 22:21 
Ja det var en vildt fed Bungie update. Hør dem her;

"I'm guessing those ruins in the back are Old New Mombasa, so, whereabouts is the Chief and this Forerunner structure?"


"That is indeed the ruins of New Mombasa. The artifact and the Chief are where they appear to be, on the desert outskirts of New Mombasa, and many miles inland. The mountain behind him is Kilimanjaro."

_____

"The Trailer seems to have a different "feel" to it. Darker, more desperate. The music seems to play an important role as it always has, but this trailer really showcases it well. Is this a good example of what the soundtracks theme will be like? "


"According to Marty, very much so. As the game has a darker feel, so will the soundtrack."

_____


"Should we expect to see blowing sand and other particle effects during gameplay, or only during cut scenes?
For the "level" shown in the trailer, is the massive size of the surrounding area something that is tangible? Does it really seem like you are on a huge, wide open plain? "


"The sand, dust, smoke and other effects are all from the game engine. They will be used in the game. The landscape you saw is real geometry - the mountains and city in the distance are not a skybox - they are actual geometry that you can go to. Our cut scenes and our gameplay will be very comparable. Also, CJ Cowan, our director of cinematics, says that the texture "pop" seen in Halo 2's cinematics has already gone bye-bye for Halo 3."


Jeg downloadede HD versionen fra gametrailers. Der er en meget imponerende draw distance. Det ville være for blæret hvis man virkelig kunne gå helt over til de bjerge i horisonten.
Dog undre jeg mig over historien. "This is how the world ends" - Cortana.
Siden det er det sidste Halo, og at spillet vil være meget mørkere, kunne man måske fristes til at tro at The Covernent vinder, og at Chief og hele menneskeheden bliver udryddet? Cortana er helt sikkert blevet sindssyg... Ingen tvivl om det.
Well crucify the insincere tonight...
JmogJmogSkrevet 14/05-06 01:54 
Valkyrie>
Siden det er det sidste Halo, og at spillet vil være meget mørkere, kunne man måske fristes til at tro at The Covernent vinder, og at Chief og hele menneskeheden bliver udryddet?

Sludder. Man fristes nærmere til at tro, at jorden bliver mere eller mindre smadret, mens de sidste mennesker emigrerer til en anden planet. Sikkert en af Covenants. Måske endda en Halo, som de kan leve i fred på fordi de bare truer Covenant med at smadre solsystemet, hvis de finder på at angribe.
WehnerWehnerSkrevet 14/05-06 22:17 
Valkyrie>
Siden det er det sidste Halo, og at spillet vil være meget mørkere, kunne man måske fristes til at tro at The Covernent vinder, og at Chief og hele menneskeheden bliver udryddet?

Det bliver heldigvis ikke det sidste Halo-spil :D De skriver således i faq'en:

Q: Is this the last ever Halo game?

A: It is the conclusion to this story arc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KilroyKilroySkrevet 15/05-06 08:09 
Nogen mener at Halo 3's slutning vil føre serien over hvor Marathon slap... Ikke at jeg tror det.

Andre har chekket Cortanas bemærkninger, og har konkluderet at det ikke er hende, men Gravemind der taler. Der er nu også noget over hendes stemmer der er anderledes. (Og det er ikke kun fordi skuespilleren åbenbart er en anden...)

Deuden kan "This is how the world ends" jo tolkes. Måske bare verdenen som vi kender den.
Kilroy Was Here
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 15/05-06 14:01 
This is the way the world ends, er i hvert fald fra det første Cortana letter.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
PlaykidPlaykidSkrevet 07/06-06 19:48, rettet 07/06-06 19:48 
Ældre nyhed, men der er kommet en "Behind the scenes" video af Halo 3 traileren.

Halo 3: Behind the Scenes
Spiller nu: Halo 3
MrCaseMrCaseSkrevet 07/06-06 22:02 
"There will be no singing monks"

HVAD SNAKKER HAN OM?!?!?... det kan han da ikke mene!
Jeg vil tage alle mine hatte af for den mand, og i særdeleshed for musikken til den nye trailer, men vi skal da ha' vores 'theme song'. Dét kan da ikke passe,...
Have you considered sucking less?
KilroyKilroySkrevet 08/06-06 08:29 
*Suk* Man kan da håbe de ombestemmer sig. Der er for mit vedkommende ikke noget der siger Halo og giver gåsehud som det dersens gregorianske-messen.
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 08/06-06 09:36, rettet 08/06-06 09:36 
Kilroy>
Nogen mener at Halo 3's slutning vil føre serien over hvor Marathon slap... Ikke at jeg tror det.


Lyder nu spændene jeg var i sin tid fuldstændig vild med Marathon serien og spillene har et varmt sted i mit hjerte.

Men jeg må sige, at jeg heller ikke tror på det, men vi for at se. Glæder mig for sindsygt til Halo 3.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 08/06-06 12:13, rettet 08/06-06 12:14 
Jeg er Halo-noob, og har kun spillet 1'eren, men synes noget seriøs rumkamp, ville passe forrygende godt til serien. Det må de godt lige smide i pakken. Lidt ærgerligt at det ses så sjældent som det gør i sci-fi-FPS'er. Det kan vel ikke være så svært igen at lave en spilmotor, der kan bruges til lidt arcadeagtig rumkamp også.
WehnerWehnerSkrevet 08/06-06 12:17 
Uha, det er ikke lige mit ønske :) Men du kan flyve lidt rundt i Banshees, hvis du ikke kan styre din trang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 23/08-06 12:05 
Lidt Halo 3 nyheder fra Frankie selv, gengivet på Eurogamer:

"Don't get me wrong. It's not GTA - it's still Halo, but there's a bigger feeling scope to some of these levels that has me reminiscing about the original game."

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66868

Lader til at vi får flere baner i stil med Silent Cartographer og Halo. Det kan vel faktisk ikke være bedre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 26/08-06 16:50 
Endelig. Måske kan det vaske smagen af den dårlige singleplayer kampagne i 2'eren væk.

:-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KLTKLTSkrevet 26/08-06 17:44 
Flere åbne levels i stil med Halo, er hvad jeg helt klart håber at se i Halo 3.
Lad os da for alt i verden slippe for de snørklede og repetitive indendørs baner.
9/11 Was An Inside Job
Bede-xBede-xSkrevet 27/10-06 20:47, rettet 27/10-06 20:50 
Ahh, mit hjerte banker hurtigt lige nu, der skal altså ikke mere til, at få den indre fanboy helt op til overfladen:

Halo 3 scans
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-06 21:16 
Jeg håber virkelig at de fjerner den der hold-hvid-nede-for-at-snakke i multiplayer feature. Den er da lige til at lukke op og pølle i.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/10-06 21:17 
Bede-x>
...der skal altså ikke mere til, at få den indre fanboy helt op til overfladen:

Så bliver det et langt år for dig ;)
WehnerWehnerSkrevet 27/10-06 21:24 
Konsolkongen>
Jeg håber virkelig at de fjerner den der hold-hvid-nede-for-at-snakke i multiplayer feature.

Tryk hvid ned for at kunne tale et stykke tid - ikke holde mens man taler. Stor forskel. Det var i de første Ghost Recon, men skulle holde en knap nede.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 28/10-06 04:05 
Masser af Halo 3 info i de kommende uger hos 1UP/EGM:

I'm the first person in the world outside of the developers at Bungie Studios to get disintegrated by Halo 3's Spartan laser, and the significance of that is not lost on me. We played Halo 3 for crying out loud. Halo 3! Not to sound like I'm hyping the game too much, but when people (co-workers and you guys, the readers) tell me that they would've killed to have been in my place (and some of them sound very serious), I know the series is something really special.
So a special game like that deserves special coverage. It starts with the EGM cover story, which hits subscribers in November and goes on-sale November 14th. We have the first real screenshots of multiplayer gameplay; hands-on impressions; exclusive info on the new weapons (spikers!), maps (Valhalla!), vehicles (Mongoose!), and modes (Tank CTF!); and plenty more. And on this page you're looking at now, you can find awesome weekly story updates. 1UP.com will be diving hardcore into all things Halo 3: interviews, walkthroughs of the new maps, journals of our day spent at Bungie, how we fared playing against them at their own game, and...well, check out the calendar for yourself.


tre uger med Halo 3
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-06 10:17 
Wehner>
Tryk hvid ned for at kunne tale et stykke tid - ikke holde mens man taler. Stor forskel. Det var i de første Ghost Recon, men skulle holde en knap nede.

Det fungerer aldrig. Den plejer at afbryde mens man snakker, så man er nødt til at holde knappen nede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 28/10-06 10:22 
Nu vil jeg jo nødig lyde kæphøj, men der er én af os to, der har spilllet 1000 timers mere online Halo 2 end den anden. Helt bogstavelig talt. Det virker - tro mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-06 10:58 
Det kan måske også ha' noget at gøre med hvor dårligt Xbox 360eren emulerer Halo 2. Det er næsten umuligt at høre hvad ens medspillere siger og omvendt. Den cutter altid midt i en sætning. 1000 timer eller ej, det virker ikke.
Det sagt så vil jeg stadig mene at holde-knappen-nede ideen er elendig, og er faktisk grunden til at jeg ikke har spillet det mere online end jeg har.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 28/10-06 11:24 
Der er ikke nogen holde-knappen-nede ide...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 28/10-06 11:30, rettet 28/10-06 11:36 
Konsolkongen>
Den cutter altid midt i en sætning.

Sludder. Den cutter efter et vis antal sekunder, som er nøjagtig ens hver gang. Så din besked skal færdiggøres inden da.

Beano>
Så bliver det et langt år for dig ;)

Bestemt. Det er også nemmest, når Bungie ikke snakker om spillet. Så er det til at ignorere. Med alt den tale som sikkert kommer nu, er det svært at tænke på andet ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
1'324 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig