X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 06/09-14 19:13 
Sikke en hat. Hvis du har mulighed for det, så returner den. Evt. med en flyvende mursten som tak;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WonderboyWonderboySkrevet 06/09-14 19:54 
Ja mener at hvis sælger har sagt den virker 100%, og at du har fået den sendt, er der noget med at du kan få pengene tilbage, noget andet hvis du selv har hentede den for så skulle du have forlangt at få lov til at se at den virker.
I love monster land
HankyHankySkrevet 06/09-14 21:55 
Konsolkongen>
Fuck hvor træls :( Købte du den af ham live, eller var det med forsendelse?

Det var Live, så det bliver ikke mere klaphatte-agtigt :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
scavengerscavengerSkrevet 07/09-14 01:39, rettet 07/09-14 01:40 
Konsolkongen>
Det kan jeg egentlig godt forstå han blev knurremis over. Han havde jo det fede originale Dashboard :)

Det var ikke så meget det, det var mere, at jeg ikke blev spurgt, og man tydeligvis kunne se, at konsollen aldrig havde været online.
Og så var det for at slippe for M$ reklame-skod-dashboard hvor alle tingene kræver 18 klik at nå frem til.
Samt at M$ i deres arrogance, ikke tillod at man rullede tilbage.
Også én af grundene til jeg IKKE skal have XB ONE.
Nemo me impune lacessit
HankyHankySkrevet 07/09-14 01:50 
Xbox One har "pins", så du kan faktisk nå frem til alt med et enkelt klik - reklamerne er dog stadig lort :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/09-14 02:20 
Kører de også med 500% volume hvis man kommer til at "hover" over dem, som på 360? D:
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 07/09-14 14:26 
Jeg har slet ikke lagt mærke til lyd på nogen reklamer på dashet.
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 07/09-14 18:58 
De der Netflix reklamer, deres lyd må godt lige skrue lidt ned. Man får jo nærmest i hjerteslag hvis man rammer den.
Det sagt kan jeg nemmere finde rundt på min 360 end min PS3 som stinker på det punkt. Så ser frem til hvad PS4 kan på det punkt.

En helt anden grund til jeg kom ind på denne tråd til at starte med...
Min PC mus er gået helt i selvsving med at vil dobble-klikke 9 ud af 10 gange. Det er til at blive gal over(mere end normalt). Skal sikker skifte den ud. Men ville dog lige sige Aaarrrgh over det først.

>.<
WehnerWehnerSkrevet 07/09-14 18:59 
Jeg har for nylig oplevet det samme med en mus. Det var i hvert fald ren slidtage, og den blev skiftet ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 08/09-14 10:16 
Så bliver det en ny mus >.<
HeroldHeroldSkrevet 08/09-14 16:50 
Konsolkongen>
Du mener hvis man dumper hele sin samling ude i skoven og naturen skal nedbryde den? Det er der forhåbentlig ikke ret mange der gør :) Bortskaffes spillene på korrekt vis så vil jeg tro at meget af plastikken kan genbruges.

Ej, selvfølgelig ikke worst case, hvor man stikker ild til sit spilcover og dolker en babydelfin med det, men tvivler på at covers og skiver gennemgår særlig meget af en genbrugsproces, udover grovsortering på en losseplads eller i ovnen på forbrændingen. :D Synes bare at regnestykket bevidst er sat skævt op, og mangler at tage højde for en masse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-14 18:21 
Jeg håber da de har taget den slags med. Ellers kan man, som du siger, ikke bruge det til ret meget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 18/09-14 09:24 
Nordea... Nuff said!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-14 17:24, rettet 18/09-14 17:25 
Hidden bonus tracks på CD'er. What. The. Fuck. ...?!

Verdens dårligste idé? Hungersnød er måske den dårligste, men så lige efter...
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/09-14 19:54 
Dem hvor du skal vente 10-15 minutter efter sidste track, for at kunne høre et halvslattent nummer? Det er så skønt
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/09-14 19:56 
Præcis :)

Især hvis man, som jeg, nogle gange godt kan lide at høre samme skive på repeat et par gange.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 18/09-14 20:07 
Men af og til er bonus track'et det bedste nummer på skiven (jeg har en hel del cd'er hvor det er tilfældet). Det gør det faktisk bare endnu værre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 19/09-14 09:49 
Har en CD(kan ikke huske hvilke band eller lign.) hvor der efter det sidste nr. ligger ca. 20-30 nr. hvis man kan kalde dem det. Som bare er blanke 5 sek. før der så kommer det sidste bonus nr på skiven. Hvilke gør den komplet umulig at sætte på shuffle. Tak Gud for at man kan rippe den og smide alle de tomme lorte "nummer" væk
SumezSumezSkrevet 19/09-14 09:54 
Hvorfor hører man også et album på shuffle? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 19/09-14 10:00 
Fordi ikke alle album er mesterværker som Sgt. Pepper :)
ElgenElgenSkrevet 19/09-14 11:10, rettet 19/09-14 11:16 
Argh! Har netop opdaget, at WiiU Basic Pack kun indeholder et HDMI-kabel og *ikke* composite!
Lortelort!

Edit: ...men WiiU har så til gengæld et alm. Wii AV-stik (og jeg *har* composite-kabel til Wii)... Yeah! Vores børnefri aften med ungerne passet hos mine forældre reddet };-P
Da vi lavede aftalen, havde vi nemlig glemt, at Disney Inf. 2.0 udkommer idag (og netop er landet med posten). Så nu får ældstesønnen blot spil, WiiU og hele molevitten med derud };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 19/09-14 11:29 
Hvad skal du bruge composite kabel til? Understøtter den overhovedet SD opløsning, og i så fald hvorfor?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 19/09-14 11:40 
:D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 19/09-14 11:58 
Mine forældre har et fladt klamt husalter nede i stuen, med HDMI og andet moderne tjavs, men det er reserveret til Vild med Dans af mellemstepigen og Farmor. På børneværelserne står der et godt gammel Phillips CRT med SCART-indgang, og der kan han så få lov at sidde og hygge sig... (har han det også bedst med; autist };-P).
Og tro mig, Fruen og jeg har *virkelig* brug for børnefri tid, så derfor jeg blev lidt desparat.

Men nu bliver jeg da lidt nærvøs igen... kan de fleste lige-inden-fladskærme-blev-allemandseje ikke klare 480i?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
3of193of19Skrevet 19/09-14 12:04, rettet 19/09-14 12:07 
Hvis de har scart eller composhit indgang kan de klare det uden problemer. (Udover at det ser ud af H til)
ElgenElgenSkrevet 19/09-14 12:06, rettet 19/09-14 12:13 
Perfekt! Til orientering, har jeg lige pakket WiiUen ud (igen, SUK!) og prøvet den på vores stue-TV (lækker CRT };-P), og det virker fint };-P

Extra bonus: har lige med min Far i tlf, og min mor havde faktisk haft lidt dårlig samvittighed over, at hende og mellemstepigen skulle se Vil med Dans, når hun jo ved at ældstesønnen ikke bryder sig om det. Så at han har spillet med som han selv kan hygge sig med, er bare n x win, for n gående mod uendelig };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Soren47Soren47Skrevet 19/09-14 14:53 
Som barn er bare dét at kunne spille et spil altså stort - Jeg var lykkelig da jeg spillede Playstation 1 gennem antennestik på mit, hvad, omkring 14 tommers tv :b
amnesiaamnesiaSkrevet 19/09-14 15:25 
9" er da rigeligt fint + man i så fald kan sende et TV med barn og konsol - hvis de skal nogen steder med mobil konsolunderholdning.

https://drive.google.com/file/d/0Byp1Onynk50kNmFYXzE4TE1Va3M
Græsset ER grønnere på den anden side!
dRxLdRxLSkrevet 23/09-14 16:18 
Jeg har haft kontorplads i et kontorfællesskab der lejer 2 lejligheder hos en lille andelsforening.
Da jeg startede havde de to ADSL forbindelser, som jeg for nyligt har fået skiftet ud med én højkvalitets 100/100Mbit kvalitets fiberforbindelse.

Det har ført til alle mulige, umulige og ubehagelige problemer med formanden for andelsforeningen som så vidt jeg kan se er ude på at presse os til at give ham meget billigt eller gratis Internet. Jeg har skrevet om det i detaljer her:

http://blog.fairchild.dk/2014/09/man-in-the-middle-as-a-service/

Og jeg som troede at jeg bare skulle sidde for mig selv og lave fine små computerspil...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/09-14 16:42 
Aaarrrgh, købte et par ladekabler til min nye telefon og tænkte, at jeg lige så godt snuppe en holder til bilen med, når jeg nu var igang. Kablerne viser sig så at være i restordre (på trods af, at de stod som lagervare på hjemmesiden), og da holderen dukker op i dag, viser det sig, at jeg har været en kæmpe torsk og har købt en holder til en forkert model :(

Hvis der er nogen, der mangler en bilholder til en Xperia Z1, må i lige sige til.
AV Intelligent Terminal
msxtrdmsxtrdSkrevet 24/09-14 18:33 
Arghhhhhh..... f**k*** post.dk sendte lige min pakke som ankom til DK fra USA, til Canada. Hvordan kan det ske? https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction!input.action?tRef=qt&tLc=0&tLabels=LZ689498461US
dRxLdRxLSkrevet 24/09-14 18:50 
Jeg vil tro en holder til Z1 også kan bruges med Z2, da de så vidt jeg husker har samme krop.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/09-14 17:09 
Referat fra sidste afdelingsmøde i min boligforening.... Skrevet i "Comic Sans MS" ò_O
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Soren47Soren47Skrevet 27/09-14 17:44 
I min Fonetikbog er alle overskrifterne også skrevet med Comic Sans <3
millenniummillenniumSkrevet 29/09-14 14:13, rettet 29/09-14 14:13 
Jeg skulle netop, i dette moment, til at købe nogle Disney Infinity 1.0 figurer fra El Gigantens hjemmeside, men kampagnen på de billige figurer udløb i dag, så nu er det fuld pris. Nnnnhhhhh!

Havde jeg vidst det, havde jeg jo købt det i går!
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 20:54 
Aprilsnar fra 2013:

http://www.infoworld.com/article/2613504/microsoft-windows/microsoft-skips--too-good--windows-9--jumps-to-windows-10.html

I dag annoncerede Microsoft Windows 10. Det er for vildt.
CamousCamousSkrevet 03/10-14 08:23, rettet 03/10-14 08:58 
Så skete det. Den farlige mix af 110v og 220v hardware jeg har fik mig til at begå en kæmpe brøler.

Min DC startede op fint men efter et par sekunder væltede det ud med tyk røg.

Tror det bare var den stor cap på strøm forsyningen som ikke kunne klare 220v.
SumezSumezSkrevet 03/10-14 08:41, rettet 03/10-14 08:42 
Sidder der ikke en sikring i den interne strømforsyning? Det gjorde der i Saturn. I så fald er det jo nok ret simpelt at udskifte.

https://www.youtube.com/watch?v=G9yc5ses6VE
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 03/10-14 08:55, rettet 03/10-14 08:56 
Det var en capacitor der sprang. Jeg har ikke en magen til ved hånd. Tror det er en 100uf/200v.

Men det giver ikke mening siden en 200v cap burde kunne klare 220v. Jeg tror faktisk at udover den cap kan strømforsyningen faktisk godt klare 220v fordi maskinen fungerede fint. Jeg var faktisk nød til at slukke den selv for at få røgen til at stoppe.
amnesiaamnesiaSkrevet 03/10-14 08:58 
Man er sjældent i tvivl om det er en kondensator der sprænger, da der gerne følger diverse lugtgener med sådan noget :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
CamousCamousSkrevet 03/10-14 09:02, rettet 03/10-14 09:02 
Og røg, og leaked fluids og bulging og en pfft lyd.

Jeg vidste hvad det var samme sekund det skete. Har også åbnet låget og bekræftet. Der var en reservoir cap som normalt er den eneste der udsættes for den fulde AC strøm før den kickes ned til 5-10v DC for forbrug.
ElgenElgenSkrevet 03/10-14 09:17, rettet 03/10-14 09:19 
Det er rigtigt at for en helt ny cap vil 220V sikkert ligge inden for tolerancen af een der er spec 200V, men du bevæger dig lige på grænsen, og det er naturlivis ikke god stil at køre med under-spec'ede komponenter. Når den så samtidig er gammel...tja.
Helt generelt kan gamle caps også godt lave det nummer uden at være blevet udsat for for høj spænding.

Jeg er lige taget hjemmefra og kommer ikke hjem inden jeg tager til Næstved, men skynd dig st skrive i SSKT-tråden. Måske en anden ligger inde med en passende cap og kan nå at tage den med (KK, KB2,....)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 03/10-14 09:25, rettet 03/10-14 09:25 
Koster den slags ikke højst et par kr. i Brinck? (eller hvad der er tilsvarende i Århus)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 03/10-14 09:26 
Kender ikke et sted der sælger sådanne sager her i århus. Jeg bestiller normalt over net.
ElgenElgenSkrevet 03/10-14 10:17 
Sumez>
Koster den slags ikke højst et par kr. i Brinck? (eller hvad der er tilsvarende i Århus)

Jo, det var mere, hvis den skulle bruges til træffet...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 05/10-14 16:35, rettet 05/10-14 16:37 
Skrevet 06/09 18:52

Hanky>
Købte en Xbox 360, af en privat person og får afvide at den virker upåklageligt. Køber, kommer hjem og tilslutter den, og så gider disc-drevet nada, og power-led'en i midten blinker (samme indikator, som når disk-drevet åbner og lukker, bare hvor dette er konstant). Aaaarrrgh :(

Bare lige som opfølgning, i min jagt på en brugt Xbox 360, fik jeg købt en anden maskine. Lidt nyere, den sorte elite-model med 120 GB harddisk og HDMI output, men endnu engang må jeg bare konstatere, at folk ikke er helt ærlige eller også, at de slet ikke tester produktet inden salg, til trods for der påstås andet :-'(

Disc-drevet er (endnu engang) defekt. Selve drevet kan dog godt køre ud/ind denne gang, men selv efter kraftig rensning af alt i området, vil laseren bare ingenting læse. Hvor er det dog surt :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GreaseballGreaseballSkrevet 05/10-14 21:03 
Vil det ikke være billigere i længen at købe en ny på tilbud?
vyssenvyssenSkrevet 06/10-14 17:22 
Hanky>
Skrevet 06/09 18:52

Hanky>
Købte en Xbox 360, af en privat person og får afvide at den virker upåklageligt. Køber, kommer hjem og tilslutter den, og så gider disc-drevet nada, og power-led'en i midten blinker (samme indikator, som når disk-drevet åbner og lukker, bare hvor dette er konstant). Aaaarrrgh :(

Bare lige som opfølgning, i min jagt på en brugt Xbox 360, fik jeg købt en anden maskine. Lidt nyere, den sorte elite-model med 120 GB harddisk og HDMI output, men endnu engang må jeg bare konstatere, at folk ikke er helt ærlige eller også, at de slet ikke tester produktet inden salg, til trods for der påstås andet :-'(

Disc-drevet er (endnu engang) defekt. Selve drevet kan dog godt køre ud/ind denne gang, men selv efter kraftig rensning af alt i området, vil laseren bare ingenting læse. Hvor er det dog surt :(

Eller en secondhand hos Evil-G?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/10-14 10:20 
Hvornår lære jeg ikke at bestille fra wowHD ?
Fuck de er langsomme..... men de havde alien til ps4 279kr med porto..... :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
XiwanaXiwanaSkrevet 09/10-14 15:17 
Sådan er det desværre altid med wowHD. De er ofte billigere end de fleste og altid langsommere end de fleste.
Jeg venter stadigvæk på mit (forud)bestilte eksemplar af Shadow of Mordor (PS4).
[inspirational quote here]
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig