X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-14 01:13, rettet 25/03-14 01:30 
Blitzball i FFX. FUCK. DET. LORT!

Jeg kan med hånden på hjertet sige at jeg aldrig nogensinde har spillet noget der var så unfair og totalt baseret på held som det her.
Blitzball-spillet er som sådan sjovt nok, men den første kamp man overhovedet skal spille er intet mindre end finalen i forbindelse med en story mission. Man har altså ingen mulighed for at træne eller sætte sig ordentligt ind i spillet inden kampen. Som om det ikke var dumt nok så er ens hold VOLDSOMT underpowered og har næsten ikke en chance når man er i forsvars-mode, som man i øvrigt ikke har nogen kontrol over og derfor er endnu mere random end resten af spillet.

Når man så taber og vil prøve igen er man nødt til at genstarte spillet. Som er endnu værre på PS3 da man skal helt ud i XMB, starte spillet, vælge mellem FFX og FFX2, loade sit save, se ca 4½ minuts forfærdelig cutscene (som IKKE KAN SKIPPES i HD udgaven heller, helt ærligt WTF?!).

Jeg har lige siden jeg var ung knægt nok brugt omkring 30 forsøg på at klare det her. Nu skal det sgu være så jeg kan ligge det bag mig. Sephiroth i Kingdom Hearts er ingenting i forhold til det her :)

EDIT: Jeg har fundet det her som ser ud til at hjælpe en smule (dog ikke de første tre forsøg...):
http://www.squidoo.com/blitzball-tournament-final-fantasy-x

EDIT2: Og så vinder jeg kraftedeme 2-0 lige efter jeg har brokket mig herinde. YAY! Det er nok det sværeste (heldigste) jeg nogensinde har klaret i et spil!! :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 25/03-14 01:34, rettet 25/03-14 01:36 
Blitzball er en sjov idé, men fuldstændig broken. Bare level Tidus en helvedes masse og lad ham køre kampen. Det samme gælder reelt set i den der story-kamp, selvom man ikke har haft mulighed for at levelle forinden - bare lad Tidus ordne alt med sit special move-ting :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 25/03-14 01:39 
Som jeg husker det var det vildt frustrerende i starten, og til sidst kunne man bare vade igennem kampene. Jeg har ikke tænkt mig at bruge mere end nødvendigt med tid på det denne gang.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-14 01:41 
Jep, men han kan desværre kun bruge specials den sidste halvdel af kampen og kun de første 3 minutter. Så når de andre at score et par gange før det kan man vidst godt glemme alt om at vinde. Det er også totalt random hvem der starter med at få bolden når kampen skydes igang. Jeg tør godt sige at jeg var ekstremt heldig i første del af kampen hvor jeg også scorede det ene mål :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Le RoofLe RoofSkrevet 25/03-14 04:40, rettet 25/03-14 04:49 
Konsolkongen>
Når man så taber og vil prøve igen er man nødt til at genstarte spillet. Som er endnu værre på PS3 da man skal helt ud i XMB...

L1 + L2 + R1 + R2 + start + select sender dig ud i spillets hovedmenu. Ikke at det hjælper voldsomt på problemet.

EDIT: At cutscenes ikke kan skippes er så åndssvagt.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
slk486slk486Skrevet 25/03-14 08:54 
L1 + L2 + R1 + R2 + start + select

Hvor snørklet o_O
j/k
SumezSumezSkrevet 25/03-14 08:55 
Er det ikke en PlayStation standard, som de fleste spil følger? (eller gjorde før i tiden)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 25/03-14 09:03, rettet 25/03-14 09:03 
Siger mig ikke noget, men jeg er også forholdsvis ny på banen - eller mener du snørklet generel? :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-14 09:43 
Smart :) Jeg mener ikke der er en standard på ps2. Det var noget af første der undrede mig da jeg købte min første ps2 efter kun at have haft Sega. Det er en virkelig fed feature på Saturn og Dreamcast at man kan resette alle spil via controlleren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 25/03-14 09:50, rettet 25/03-14 09:50 
Nej det er ikke noget der er indbygget på maskinen, men de fleste spil implementerer det via software, i hvert fald fra bestemte udviklere. Det er samme historie på PS1, Game Boy, PC Engine, og i mindre omfang på enkelte SNES spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 04/04-14 10:04, rettet 04/04-14 10:08 
Noooooooooooooooooooooo :(

Fra Amazon:

As you've previously had orders delivered to Denmark, we wanted to let you know that our delivery options to Denmark are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to Denmark.

Ud med små ordrer og ind med store pakker :D
j/k
HankyHankySkrevet 04/04-14 10:11, rettet 04/04-14 10:12 
Yup, + 6,50£ i forsendelse, uanset hvor lille en størrelse ordren har :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 04/04-14 10:17, rettet 04/04-14 10:17 
Yep, fik også lige den email. Sucks :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dchangdchangSkrevet 04/04-14 10:20 
Der røg lige mange års tro tjeneste. Æv. :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DarkenDarkenSkrevet 04/04-14 11:00 
den er jeg med på =/
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 04/04-14 11:19 
Et ægte aaarrrgh :(
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-14 11:31 
Fik også mailen - sikke en gang gylle! Kommer til at betyde langt færre ordrer herfra.
SumezSumezSkrevet 04/04-14 11:36 
Hanky>
Yup, + 6,50£ i forsendelse, uanset hvor lille en størrelse ordren har :(

Sådan troede jeg altid det havde været? Har aldrig hørt om gratis forsendelse fra Amazon :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/04-14 11:49 
Først Xbone og nu Amazon.
Thanks Obama!
slk486slk486Skrevet 04/04-14 12:36 
^ Nemlig!
j/k
NaieraNaieraSkrevet 04/04-14 13:36 
Hanky>
Yup, + 6,50£ i forsendelse, uanset hvor lille en størrelse ordren har :(

Jeg slipper godt nok med £4.70 på en ordre med et par Blu-rays og en CD, men det er selvfølgelig stadigvæk vildt nederen. Jeg skrev til deres kundeservice og brokkede mig voldsomt over det i går. Forhåbentlig kommer de på bedre tanker snart.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-14 13:43 
Jeg har ikke fået nogen email om det, så det gælder nok ikke for mig ;)

Men fint at jeg lige nåede at bestille Metal Gear og Putty Squad til PS4 før de lavede det fis :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 04/04-14 13:49 
Jeg fik også Putty Squad og sidste del af Sword Art Online på blå lige før de fik hjerneblødningen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-14 13:59 
Naiera>
Jeg skrev til deres kundeservice og brokkede mig voldsomt over det i går. Forhåbentlig kommer de på bedre tanker snart.

Hvilken e-mail adresse benyttede du? Kan ikke finde det på deres site.
slk486slk486Skrevet 04/04-14 14:00 
Konsolkongen>
Jeg har ikke fået nogen email om det, så det gælder nok ikke for mig ;)

Men fint at jeg lige nåede at bestille Metal Gear og Putty Squad til PS4 før de lavede det fis :/

Kan du ikke bestille for mig, så? :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-14 14:02 
Hvad skal du have? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-14 14:03 
Mit Metal Gear er lige kommet. Det er alligevel vildt nok med to dages levering når forsendelsen var gratis :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 04/04-14 14:07 
Ja, det er gået virkelig stærkt her de sidste par gange.
j/k
NaieraNaieraSkrevet 04/04-14 14:14 
Beano>
Hvilken e-mail adresse benyttede du? Kan ikke finde det på deres site.

Jeg skrev i første omgang vedrørende en forudbestilling på True Blood sæson 6 jeg havde lavet, og så da der skulle skrives feedback på den efterfølgende henvendelse fra kundeservice fik de en på hatten. Gjorde de.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-14 14:26 
Sådan! :D
NaieraNaieraSkrevet 04/04-14 14:30 
Tja. En ovre på DAHF fik en voucher på £5 for at true dem med lavere indtægt. Det gjorde jeg ikke :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PapandPapandSkrevet 05/04-14 16:00 
Er død 5-6 gange til samme boss i Dark Souls II. Men denne gang går det anderledes, koncentrationen er i top og bossen skal stort set bare have sidste slag efter en lang kamp. Controlleren går død for strøm...

AAAAAAAAAAARRGGHHHH!!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
slk486slk486Skrevet 06/04-14 23:33 
Min lille hvide moddede NTSC PS2 slim opfører sig mærkeligt og fryser... Aaaarg :(
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 08/04-14 07:37 
Fåck Picasa! Hvorfor skal man være i besiddelse af en doktorgrad for at uploade til det shite?? Photobucket fungerer heldigvis. Tak Billedespand :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SonicSonicSkrevet 08/04-14 08:37 
Ellers kan du bruge imgur.com - det er næsten lettere end photospanden :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 08/04-14 08:44 
Enig. Jeg gik fra fotospanden til imgur, fordi det er så meget enklere.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 08/04-14 10:04 
Takker. Det vil jeg da lige tjekke ud.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-14 11:38 
Aaaargh, så corrupter mit save i 'Hitman Absolution' (X360) halvvejs gennem hard playthrough, og spasserprogrammørerne har ikke lavet en backup-save-funktion, som burde være lovpligtig! >:-(
WonderboyWonderboySkrevet 08/04-14 15:02 
så corrupter mit save?.
I love monster land
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/04-14 17:38 
Juggernaut>
Takker. Det vil jeg da lige tjekke ud.

Men husk lige at tjekke indstillingerne før du uploader billeder, så den ikke automatisk smider dem i Public Gallery (der hvor alle kan sidde og skrive kommentarer, og give dig minuspoint fordi det ikke er billeder af en kat) :P


@Wonderboy
Gætter på han snakker om sit savegame der pludselig er smadret, så han må starte forfra.
Ikke at han har en fukssvans der pludselig tager imod bestikkelse. ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-14 17:47 
Løl :D

Til Fancypants. Ikke til Hyakotake :( Kan faktisk ikke huske hvornår den slags sidst er sket for mig. Kan sgu være det er helt tilbage fra dengang jeg var barn hvor mit Shining The Holy Ark save fuckede op. Hvis det er sket siden har det ikke haft særlig stor betydning da jeg nok ellers ville ha' husket det.
Men belastende at det kan forekomme :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-14 22:21 
Det burde være et færdigt kapitel for mange ÅR siden! Det er sindssygt sloppy, at en så simpel ting som automatiske save-back-ups ikke er blevet standard. Fuck, hvor jeg hader sådan noget sløs... jeg har set det i flere spil, at der bare ligger en kopi af main save, som formodentlig bare læses af programmet, hvis main save er i stykker... og så kan spillet jo bare lave et nyt main save i baggrunden, uden overhovedet at belemre spilleren med at der er noget i vejen.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/04-14 22:27 
Jeps... Og med muligheden for cloud saving på efterhånden alle services i dag, er der nærmest ingen undskyldning.

... Selv den simple Solitaire Collection jeg har på både min telefon og den bærbare, benytter cloud saving! (endda med mulighed for deling mellem de to devices)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 08/04-14 23:05 
Titanfall matchmaking...
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/04-14 17:34 
For helvet!! Square enix har flagget min chrono trigger video ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
spectrespectreSkrevet 09/04-14 21:36 
tror mit mobil nummer er havnet på en eller anden liste, så jeg bliver kimet ned af telefon sælgere. Kan man gøre noget ved det pis?

AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaargh
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 09/04-14 21:52 
Ja, Robinsonlisten.

https://www.borger.dk/Sider/Robinsonlisten-markedsfoeringsbeskyttelse.aspx
j/k
slk486slk486Skrevet 11/04-14 16:57 
Aaarg, coolshop troller dba.dk i øjeblikket :)
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 11/04-14 17:12 
Det har de gjort i lang tid:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 11/04-14 17:14 
Ok, de er først begyndt at ramme mine alerts nu :)
j/k
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig