X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy til Xbox360 i April


Svar
KeenKeenSkrevet 03/03-06 02:09, rettet 03/03-06 02:11 
Endelig får jeg mulighed for at komme til at spille et MMORPG

Square Enix Press Release
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-06 11:02 
Ikke fordi jeg vil fremstå som lyseslukker. Men det er et kendt problem at mange online spil ikke virker over Cama nettet (vores kollegie internet). Det kan være tilfældet her, da FFXI kører igennem PlayOnline programmet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 03/03-06 11:08, rettet 03/03-06 11:08 
Så skaffer jeg bare min egen bredbåndsforbindelse, eller også spiller jeg bare i odense når jeg er der... jeg var naturlig vis allerede opmærksom på dette
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-06 11:12 
Det må jeg nok sige!
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/03-06 11:43 
Det glæder jeg mig også rigtig meget til! Tror jeg skipper Oblivion og venter på FF.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 03/03-06 11:59 
Jamen det er jo lavet i Japan!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/03-06 13:44 
Jeg ved det, og er ikke glad for det...;) Men jeg giver det en chance, tror jeg. Med mindre reviews siger noget andet.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KilroyKilroySkrevet 03/03-06 13:58 
Jeg er meget splittet... Jeg er meget skuffet over at der ikke er blevet lavet et eller andet hvor spillet betales over det eksisterende Live. Jeg er næsten for nærrig til at betale mere for online end jeg gør nu.

På den anden side. Det ér jo Final Fantasy, og jeg ville jo gerne spille det. En bedre start i et MMORPG kan vel ikke tænkes? (Uden for PCere, forstås).

Jeg tror jeg afventer anmeldelserne. Hvis det for en pæn modtagelse må jeg vel reevaluere mine bevægegrunde...
Kilroy Was Here
MrCaseMrCaseSkrevet 03/03-06 14:49 
Anmeldelserne?... er det ikke en port af PC-versionen?
...
eller er der blevet lavet om i gameplayet?
Have you considered sucking less?
RitesRitesSkrevet 04/03-06 09:05 
Jeg troede det var almen viden, at FFXI var dårligt..?
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/05-06 12:33 
Nu så jeg så lige at det koster 350 kr., hvilket jo er ret billigt sammenlignet med Oblivion.

Er det noget værd?

Jeg er totalt n00b i FF universet [bortset fra Crystal Chronicles], måske er det en fordel?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-06 13:01, rettet 03/05-06 13:18 
Det er grimt og har en dårlig framerate (muligvis grundet lag). Der er ikke meget MMO over det da det er svært at kommunikere uden tastatur (dvs. der er INTET voice chat).

Kamp systemet er elendigt, især i starten da man ikke har nogen abilities. 99.9% af tiden går med at trykke attack på en fjende, og så klarer spillet sådan set resten.

De quests der er er for det meste ligegyldige eller dirrekte latterligt svære. F.eks. så går den allerførste main(?) quest i SSandoria ud på at du skal dræbe en bestemt fjende og vende tilbage med dens våben. Dette kan ikke lade sig gøre før man er lv. 7-9...

Det værste ved spillet er nok at det tager 3 timer at installere og hente updates (512/512). Ja, updates! du skal hente og installere de precis samme updates som til PC versionen.
Hvor flot er det, at de ikke er inkluderet på et helt nyt 360 spil?
Alt i alt kommer det til at fylde 4-5GB på din harddisk.

Det er ikke negativt det hele. Det har bla. en vis portion charme, om ikke andet når man render rundt i byerne.

Og der findes et auktions hus midt i byen der egentlig fungerer ret godt, hvis man lige sætter sig ind i det.

En anden god ting er at din character ikke nødvendigvis kun behøver at værre warrior. Man kan være alle classes på én gang.

Verdenen ser ud til at være pænt stor. Men jeg ved det ikke, på trods af jeg havde en Beta character jeg havde spillet 16 timer med, så kom jeg aldrig mere end lige uden for byen.

Jeg vil tro, at det kan blive underholdende hvis man er et par stykker der fast spiller sammen. Manglen på voice er selvfølgelig skandaløs, men så er der jo altid Private chat man kan køre samtidig.

Kort og godt. Jeg tror egentlig det har meget at byde på hvis man gider sætte sig ind i det. For det er MEGET tungt i starten, og der er ingen hjælp at hente i spillet, udover at spørge de andre spillere.

Du kan desværre ikke købe det i EB og så levere det tilbage igen, da det jo er MMO, der kræver serials.

Jeg syntes du skulle købe det. Om ikke andet så JEG har en at spille med :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 03/05-06 13:20 
Jeg har købt det alene fordi jeg altid har været lidt af et fjols for Final Fantasy, og det ér immervæk lidt af en mundfuld. Manualen er ualmindeligt tynd, og kan ikke bruges til ret meget. Det skal læres fra bunden, men jeg har fornemmelsen af at det nok skal blive godt. Et keyboard kan bestemt anbefales. Jeg købte i hvert fald et, og det hjælper;)
Kilroy Was Here
trashberrytrashberrySkrevet 31/05-06 14:19 
Så er det her jeg spørg. Nu har jeg sådan et USA keyboard som jeg bruget Til Phantasy Star Online III på gamecube, det har sådan et lille rundt keyboard stik i enden. Så har jeg købt en lille ledning så det bliver til en USB fætter. Og den har jeg så sat i Xbox360 foran??.. men kan ikke få det til at virker i FF XI? Skal jeg købe et nyt keyboard eller skal det side et andet sted?? Jeg fatter hat!
Spiller nu: Under Defeat HD
KeenKeenSkrevet 31/05-06 23:43 
Det burde jo virke lige så snart du sætter det til maskinen... virker det inde i xbox dashboardet til f.eks. beskeder?
HeroldHeroldSkrevet 01/06-06 01:34 
Er der ikke noget med at det skal være et "ægte" USB-keyboard, før det funker på Xbox 360? Det er ihvertfald mit bud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/06-06 06:55 
Hvon kan man se at det er "ægte"?
trashberrytrashberrySkrevet 01/06-06 10:01 
Okay jeg har prøvet Keyboardet i alle 3 USB porte og det virke ikke i FFXI eller Dashboard.. Nogle gode råd til vilket et jeg skal købe så? Helst et ægte et :D
Spiller nu: Under Defeat HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-06 13:35 
Min maskine skulle genstartes med Keyboardet sat i, før den kunne finde det.

Hvis det ikke virker bør du bare gå efter billigste, mest simple keyboard du overhovedet kan finde. Det er ikke sikkert a det vil virke hvis der er alt for mange genvejstaster på?

Desuden, hvis du kun skal bruge keyboardet til FFXI så er det jo slet ikke værd at bruge for mange penge på ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig