X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søger Casual Gamers På LIVE


Svar
lkzlkzSkrevet 07/01-06 11:27 
Jeg har fornyligt erhvervet mig en Xbox og dertil købt Live abonnement. Et hurtigt kig de servere der var tilgængelige så det mest ud som hardcore gamers der battlede. Jeg mere casual gamer og søger andre casual gamers på Live.

Gamertag : "LUKASZ BRUUN"
Spil: PGR2, Halo 2, Return To Castle Wolfenstein, Forza.

I skal alle være velkommen til at tilføje mig på live.
McLovin
KeenKeenSkrevet 07/01-06 14:49 
Nu kan jeg kun gå på live med min xbox 360, men hvis du gerne vil spille halo 2 (eller wolfenstein, ved ikke lige om det kan køre på den) og jeg er online, så bare skriv...

Gamertag: Knight Keen
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 07/01-06 15:01, rettet 07/01-06 15:02 
I spil som Forza, Wolfenstein og PGR 2, skal du nok regne med at det kun er den hardcore lille klike der er tilbage...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
lkzlkzSkrevet 07/01-06 15:09 
The Guardians>
I spil som Forza, Wolfenstein og PGR 2, skal du nok regne med at det kun er den hardcore lille klike der er tilbage...

Hvilke andre spil kan så anbefales til casual gaming?
McLovin
WehnerWehnerSkrevet 07/01-06 15:47 
Halo 2 har på det seneste fået et par lister, der er dedikeret totalt casualness: Team ActionSack og Multiteam. Selvfølgelig er der i ny og næ gode spillere, der slapper lidt af der, men overordnet set er det meget afslappet. Folk sviner naturligvis hianden til alligevel. Ellers ville det ikke være Halo 2 :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/01-06 18:01 
Wolfenstein er ikke dødt endnu, men det er sjældent med en god server.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 09/01-06 22:53 
lkz>
Hvilke andre spil kan så anbefales til casual gaming?

OutRun2 er meget afslappet at spille over LIVE og der er som regl altid nogen på.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig